Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → zoro77
Έλα καλέ που δεν κατάλαβες τι ομάδα είμαι...Θεσσαλονικιά ασπρόμαυρη από προπάππου! Χα χα, καλά, παππού! ΠΑΟΚσού φυσικά!
Mar 15 2011 21:15
Fallen_Mpougatsa → zoro77
Χα χα, καλό αυτό! Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι που έχω συναντήσει δεν το βλέπουν έτσι...Άσε, σεξισμός όσο δεν πάει...
Mar 15 2011 20:38
Robin-Chwan → zoro77
Καινουριο set! (για λιγο βεβαια. μετα θα ξαναβαλω το παλιο) Πηρε μαλιστα 2 10αρια ^^ (αν και θα προτειμουνα να μην χρειαζοταν να το βαλω.)
Mar 15 2011 20:30
zoro77 → Fallen_Mpougatsa
εγω προσωπικα συμπαθω τις κοπελες με αθλητικη αποψη. Οποτε απο μενα μην ανησυχεις μηπως φας γιουχαισμα.
Mar 15 2011 19:18
Robin-Chwan → zoro77
Μπα. Πιστευω οτι οποιος βλεπει One Piece και το εχει Νο1 στη λιστα του (οπως εσυ, εγω και το μισο φορουμ) ειναι υπεραρκετα τρελος (αρα και σοφος) XD
Mar 08 2011 04:28
zoro77 → Robin-Chwan
καταλαβα! Εξαλλου εισαι σοφη.. πως θα αφηνες εναν υποδεεστερο σου να μην καταλαβει τι του πες? xD
Mar 08 2011 03:46
Robin-Chwan → zoro77
Το χω ακουσει αυτο και απο αλλου. Οταν τελειωσω το Hajime no Ippo θα αρχησω ή αυτο ή το Veritas (μαλλον το Veritas) και μετα θα αρχισω το αλλο (ελπιζω να καταλαβες. Γιατι τα ειπα λιγο σαν αχταρμα....)
Mar 08 2011 03:43
zoro77 → Robin-Chwan
λες ε? παντως στο kenichi ετσι ειναι καποιοι χαρακτηρες! χεχε
Mar 08 2011 03:03
Robin-Chwan → zoro77
Ναι, επειδη ειναι και αυτος απο το Reborn. Καποτε *δραματικη παυση* θα καταλαβεις (<--η σοφη!)
Mar 07 2011 23:02


This status update has reached the maximum number of replies allowed
