Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Έλα καλέ που δεν κατάλαβες τι ομάδα είμαι...Θεσσαλονικιά ασπρόμαυρη από προπάππου! Χα χα, καλά, παππού! ΠΑΟΚσού φυσικά!
Mar 15 2011 21:15
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

τι ομαδα ειπαμε οτι εισαι?( ή μαλλον ησουν..)
Mar 15 2011 21:12
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

αφου ηταν καραεπικοτατο το σετακι σου!!! Τι θα παιρνε?
Mar 15 2011 21:10
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Χα χα, καλό αυτό! Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι που έχω συναντήσει δεν το βλέπουν έτσι...Άσε, σεξισμός όσο δεν πάει...
Mar 15 2011 20:38
Photo

Robin-Chwan → zoro77

Καινουριο set! (για λιγο βεβαια. μετα θα ξαναβαλω το παλιο) Πηρε μαλιστα 2 10αρια ^^ (αν και θα προτειμουνα να μην χρειαζοταν να το βαλω.)
Mar 15 2011 20:30
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

εγω προσωπικα συμπαθω τις κοπελες με αθλητικη αποψη. Οποτε απο μενα μην ανησυχεις μηπως φας γιουχαισμα.
Mar 15 2011 19:18
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

το δεχομαι λοιπον xD
Mar 08 2011 17:31
Photo

Robin-Chwan → zoro77

Μπα. Πιστευω οτι οποιος βλεπει One Piece και το εχει Νο1 στη λιστα του (οπως εσυ, εγω και το μισο φορουμ) ειναι υπεραρκετα τρελος (αρα και σοφος) XD
Mar 08 2011 04:28
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

καταλαβα! Εξαλλου εισαι σοφη.. πως θα αφηνες εναν υποδεεστερο σου να μην καταλαβει τι του πες? xD
Mar 08 2011 03:46
Photo

Robin-Chwan → zoro77

Το χω ακουσει αυτο και απο αλλου. Οταν τελειωσω το Hajime no Ippo θα αρχησω ή αυτο ή το Veritas (μαλλον το Veritas) και μετα θα αρχισω το αλλο (ελπιζω να καταλαβες. Γιατι τα ειπα λιγο σαν αχταρμα....)
Mar 08 2011 03:43
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

λες ε? παντως στο kenichi ετσι ειναι καποιοι χαρακτηρες! χεχε
Mar 08 2011 03:03
Photo

Robin-Chwan → zoro77

Αυτα τα 2 πανε μαζι. ;D
Mar 08 2011 02:23
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

τι εισαι τελικα? τρελη ή σοφη? xD
Mar 08 2011 01:08
Photo

Robin-Chwan → zoro77

Ναι, επειδη ειναι και αυτος απο το Reborn. Καποτε *δραματικη παυση* θα καταλαβεις (<--η σοφη!)
Mar 07 2011 23:02
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

ωραιο σετακι!! αν και δεν πιανω πολλα xD
Mar 07 2011 22:58