Jump to content


Community Status Updates


Photo

Robin-Chwan → zoro77

Κι εγω τα περισσοτερα απο το φορουμ τα εμαθα (και το ιδιο το φορουμ το εμαθα απο ενα παιδι στο σχολειο) Το μοναδικο anime που ειχα δει πριν μπω εδω ηταν το Νaruto. Μετα συνεχισα με Bleach & One Piece (με αυτη τη σειρα) και ετσι εφτασα στο Hajime no Ippo τωρα.
Mar 16 2011 19:18
Photo

zoro77 → Kenobi-sensei

εγω δεν τσακωνομαι. Φερνω καποια επιχειρηματα που για μενα ειναι λογικα. Αλλο πως το βλεπουν οι αλλοι.
Mar 16 2011 18:01
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

ουσιαστικα απο το φορουμ ξεκινησα.. Πριν γραφτω μονο το ΟΡ ήξερα αντε και κανα μπλιτσονάρουτο..
Mar 16 2011 17:25
Photo

Robin-Chwan → zoro77

Κι εγω ετσι ημουν στην αρχη. Δε μου εχεις πει ποσον καιρο βλεπεις?
Mar 16 2011 15:13
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

ξεροκεφαλη ε?? δεν εχεις γνωρισει τι σημαινει ξεροκεφαλια..:whistling:
Mar 16 2011 02:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Ντροπή, ντροπή...Εξάλλου εγώ είμαι τόσο ξεροκέφαλη που δεν αλλάζω με τίποτα. Δυστυχώς. Και ναι αυτό ισχύει για πολλά πράγματα!
Mar 16 2011 01:55
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

δεν πειραζει.. εστω και ιντερνετικα θα σε αλλαξω xD
Mar 16 2011 01:43
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

υπαρχουν αλλα δυστυχως δεν ειναι απο αυτες που εγω γνωριζω
Mar 16 2011 01:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Χα χα, δεν πειράζει, θα βρεθεί και μια κοπέλα από κει...! Να σε πω την αλήθεια, εδώ έχω δει πολλές κοπέλες να πηγαίνουν γήπεδο είτε ΠΑΟΚ είτε Άρη γι αυτό φαντάζομαι θα υπάρχουν κι εκεί.
Mar 16 2011 00:31
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

πω πω την γκαντεμια μου.. βρεθηκε κοπελα που θελει γηπεδο και αυτη ειναι Θεσσαλονικη
Mar 16 2011 00:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Να σε πω την αλήθεια, αυτό θα με άρεζε! Θα είχε καλή ατμόσφαιρα αν μη τι άλλο. Πω πω, τώρα θέλω να πάω γήπεδο!
Mar 16 2011 00:12
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

θα σε πηγαινα Καραισκακη xD
Mar 15 2011 23:55
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Απαπαπα, επιμονή! Δεν αλλάζω δεν αλλάζω!Καταρχάς αν έκανα κάτι τέτοιο δε θα μπορούσα ποτέ να γυρίσω σπίτι! xD Father brother mother θα με κυνηγούσαν με το δίκανο. Άσε που από ΠΑΟΚ να γίνω ΟΣΦΠ γιατί? Ο ΠΑΟΚ είναι ο Ολυμπιακός του Βορρά όσον αφορά τους οπαδούς... Ε ναι, κάποια στιγμή πάλι θα έμπαινα και θα γνωριζόμασταν σίγουρα XD
Mar 15 2011 23:45
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

ναι θα ηταν διαφορετικα(και η ομαδα:-Ρ) καλα δεν παιζει να μη σε γνωριζα. Εισαι και ανιμε φαν εισαι και σπορτ φαν, οποτε πιο ευκολα τα πραγματα.
Mar 15 2011 23:36
Photo

zoro77 → Robin-Chwan

Βασικα εγω τα ψιλοβαριεμαι αλλα οσο παιρναει ο καιρος τα εκτιμω πιο πολυ
Mar 15 2011 23:30