Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Theodore :D → The Truth

OMG. Το τελειώσα... το Baccano!. Φοβερό, επίσης. Ίσως μου άρεσε πιο πολύ από το Durarara!!, ίσως όχι... Θα πω ότι μου άρεσαν equally. Τρομερός ο Narita, να φτιάξει κι άλλα :3 Anything else? Είπες το Aoi Bungaku· θα το κοιτάξω.
Δεκ 12 2011 20:33
Φωτογραφία

The Truth → Theodore :D

Baccano! ΣΤΑΝΤΑΡ :P. Είναι λίγο πιο αργό από ότι το Durarara!! (στην αρχή βέβαια, μετά θα ξετρελαθείς) Το έχουν βγάλει και οι Anime.Awmn στα ελληνικά αν ενδιαφέρεσαι. Μετά έχεις φύγει για Aoi Bungaku, έπειτα Tengen Toppa Gurren Lagann και μετά Black Lagoon. To 07-Ghost πληροφοριακά άντεξα να δω 3 επεισόδια μόνο. Γερή *******.
Δεκ 03 2011 20:23
Φωτογραφία

Theodore :D → The Truth

Η λίστα που έκανα: [SPOILER][IMG]http://i43.tinypic.com/opqtlf.png[/IMG][/SPOILER] Αν θες πες μου ποιό να δω από αυτά τώρα. To Baccano ε;
Δεκ 03 2011 16:18
Φωτογραφία

The Truth → Theodore :D

Κατέβασε τα από τους ELS. Τα έχουν κάνει στα ελληνικά. Επίσης, το Baccano! το έχεις στη λίστα σου; Είναι του ίδιου δημιουργού και είναι και αυτό γαμάτο!
Δεκ 03 2011 15:14
Φωτογραφία

Theodore :D → The Truth

Α; Όχι, δεν ήξερα ότι υπάρχουν.
Δεκ 03 2011 14:20
Φωτογραφία

The Truth → Theodore :D

Τα δυο OVA τα είδες; ( 12.5 και 25 επεισόδια; )
Δεκ 03 2011 10:03
Φωτογραφία

Theodore :D → The Truth

ΥΠΕΡΡΡΡΡΡ-ΤΕΛΕΙΟ. COOLNESS LEVEL OVER 9000!!! Εκπληκτικό τέλος. Αυτή η σειρά είχε φοβερούς χαρακτήρες, με αγαπημένο την Celty Sturluson.
Δεκ 03 2011 01:35
Φωτογραφία

The Truth → Theodore :D

Το είδες τελικά το Durarara!! ε; Απλά τρομερό;
Δεκ 03 2011 00:05
Φωτογραφία

Theodore :D → mile

Χαχα, φυσικά. Είμαι από Καβάλα και χάρηκα προς στιγμήν, απλώς.
Νοέ 30 2011 22:59
Φωτογραφία

mile → Theodore :D

αχχαχααχχαχαχα...οχι, προς θεου..πλακιζω... xD
Νοέ 30 2011 22:38
Φωτογραφία

Theodore :D → mile

Δεν κατάλαβα, έχουν κάτι οι κοπέλες της Καβάλας; =P
Νοέ 30 2011 21:56
Φωτογραφία

Theodore :D → Osama Bin Laden

Επίσης! @_@
Νοέ 30 2011 00:36
Φωτογραφία

Osama Bin Laden → Theodore :D

excel... EXCEL?!?!?! RAISE YOUR GUNS MY MEN... LET THE GAME BEGIN! (censored after that) (Meanwhile, in a place far far away, someone understands that he triggered something really shitty...) Καλή αρχή! :P
Νοέ 30 2011 00:11
Φωτογραφία

Theodore :D → Osama Bin Laden

ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΩ ΤΟ WORD. Οπότε θα πω εδώ το Excel. EXCEL!
Νοέ 30 2011 00:06
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Theodore :D

πχ. στην αρχη καθε ποστ στο παιχνιδι. γραφεις το ονομα του χαρακτηρ που διαλεξες με μπλε χρωμα και απο κατω κανονικα αυτα που θες να πεις
Νοέ 27 2011 14:43