Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Azathoth

Ok, όπως είπα με τιμάει πάντως αυτό :) Το να συμβουλεύεται κάποιος τη λίστα μου. Και εμένα στα τοπ anime μου είναι, αν και καμία σχέση με τα υπόλοιπα που έχω. Βασικά σε κρατούσε υπερβολικά και αγωνιούσες για το τι θα γίνει μετά. Θέλω την δεύτερη season <3 Εντάξει, αυτό εξαρτάται και με τον χρόνο σου, αφού βλέπεις ongoing. Εγώ έχω σταματήσει αυτό το διάστημα, άντε κανένα OVA. Δεν έχω καθόλου όρεξη, ενώ έχω ένα σωρό ongoing ακόμη. Είναι η εποχή μου με πιάνει πάντα. Και πέρυσι, αυτό που σε είχα αναφέρει ότι άρχισα να βλέπω j-drama, τέτοια εποχή ήταν. Άρχισα μερικές σειρές, αλλά κάθισα να διαβάσω περισσότερο manga. Αυτή την περίοδο manga μάλλον. Κατεβάζω και χαίρομαι μόνο μάλλον xD
Φεβ 20 2011 17:41
Φωτογραφία

Azathoth → Kamen Tantei Zura

afu sto ipa pos apo oti fenete ta gusta mas perianime miazune opote otan ine na do kati kitao tin lista sou XD A NAI, ke to kaiji to opio bike sta top anime mou apo esena to eida. ti TELIO pu itane gawd ine to proto anime sto opio siginithika, piga na valo ta klamata, se ala simia urliaza ke se ala epatha taxipalmia :P tora vevea ektos apo ta liga ongoing den exo prolavi na arxiso kamia kanoniki sira ke den ksero pote tha prolavo :O
Φεβ 20 2011 17:35
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Azathoth

Το μπέρδεμα εξηγεί καλύτερα την κατάσταση :P Από την δική μου την myanimelist; xD Το συγκεκριμένο παίζει να είναι στις λίστες σχεδόν όλων. Πάντως με τιμάει που εμπιστεύτηκες την δική μου λίστα.
Φεβ 20 2011 17:28
Φωτογραφία

Azathoth → Kamen Tantei Zura

panta signomi otan berdevume i fernume se diskoli thesi kapion :P akomi ke an i sigekrimeni diskoli thesi den ine tipota :P also, ithela na po pos xari stin myanimelist sou ida to haibane renmei :D imba!
Φεβ 20 2011 17:11
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Azathoth

Χρησιμοποιείτε από ότι ξέρω, οπότε κανένα πρόβλημα. Και εγώ μπερδεύτηκα από τον τόνο xD Σκέφτηκα ότι είναι από αυτό που είπες, αλλά λέω μπας και είναι καμιά άλλη λέξη που δεν την γνωρίζω :P Και τι συγγνώμη; Συγγνώμη γι' αυτό; :P
Φεβ 20 2011 17:06
Φωτογραφία

Azathoth → Kamen Tantei Zura

sorry XD den ine stòkara ala stokàra! to converter mou gia ali mia fora me kseskise :P stokàra den ksero an xrisimopiite apo ton kosmo genika ala proerxete apo to stokos :P gomen an se berdepsa zura-san :O
Φεβ 19 2011 10:20
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

[QUOTE]Θα απαντήσω εσένα, έχεις dibs! xD Λοιπόν, ας το κάνουμε 12κ30! Δίκιο έχετε δεν έιναι και ο καλύτεος καιρός αλλά τουλάχιστον μπορούμε να πάμε και σε κανα public. Πες το και στην αδερφή σου![/QUOTE] Η Μαρία είπε αυτό :)
Φεβ 18 2011 22:27
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Θα απαντήσω εσένα, έχεις dibs! xD Λοιπόν, ας το κάνουμε 12κ30! Δίκιο έχετε δεν έιναι και ο καλύτεος καιρός αλλά τουλάχιστον μπορούμε να πάμε και σε κανα public. Πες το και στην αδερφή σου!
Φεβ 18 2011 22:25
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Μαρία, μήπως να συναντηθούμε πιο αργά; Αν κρίνω από τον καιρό που έχει τώρα, δεν θα είναι και υπέροχος αύριο. Για να μην καθόμαστε στο κρύο.
Φεβ 18 2011 22:18
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Kamen Tantei Zura

:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Ειδα το κομματι που τα πρωτο-παιρνει ο Akagi. Τι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ σειρα!!! :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
Φεβ 17 2011 19:31
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Kamen Tantei Zura

Καλα, κι εμενα μου αρεσει να διαβαζω καινουρια chapter απο καλες σειρες καθε βδομαδα αλλα εχω πολλα on-going γαμωτ0. Ομως διαβαζω τα post σου στο παιχνιδι και θελω ολο και πιο πολυ να το διαβασω. Αρα αυριο-μεθαυριο το πολυ θα το αρχισω!
Φεβ 16 2011 23:35
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kenny

Δεν θα μου δώσουν σημασία σε αυτό το θέμα, δεν με πειράζει όμως. Με αυτό το κομμάτι του χαρακτήρα μπορώ να να ψηφίζω όποιον θέλω για κάθε ηλίθιο λόγο xD Αν και άρχισα να μου δίνουν γενικά, μια μικρή, μετά την κατηγορία της αδερφής μου :P
Φεβ 16 2011 23:27
Φωτογραφία

Kenny → Kamen Tantei Zura

Δεν σε χτυπάει κανείς στα αχαμνά. ;__;
Φεβ 16 2011 23:20
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Robin-Chwan

Όχι, και χαίρομαι που δεν ολοκληρώθηκε ακόμη. Δεν βγάζουν νόημα οι ημερομηνίες, όποτε θέλουν βγάζουν. Και συνήθως 3-4 μαζί.
Φεβ 16 2011 23:16
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Kamen Tantei Zura

Δεν ειναι complete ε? *sigh* Oh, well απ οτι διαβασα φαινεται ωραιο οποτε θα του δωσω μια ευκαιρια. Αλλα καθε ποτε βγαινει? Κοιταξα τις ημερομηνιες και δεν εβγαλα νοημα...
Φεβ 16 2011 23:05