Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Όχι για μένα. Διότι,θα πέσω για ύπνο μέχρι τις 5 και μετά θα πάω στα ιαπωνικά.Οπότε,όταν ξαναμπώ θα'ναι βράδυ ! :P u mad?
Δεκ 13 2011 14:44
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha, τι πείσμα! Ναι καλέ μου δεν το ξέχασα...αλλά το βράδυ αργεί...:kakaka:
Δεκ 13 2011 14:43
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δεν πιστεύω,να'χεις ξεχάσει τι υποσχέθηκες χθες !
Δεκ 13 2011 14:40
Φωτογραφία

Botsun → Kenny

Λες ε ; Είχα ξεκινήσει να το διαβάζω,αλλά πλακώθηκα στο πρώτο εξάμηνο με την σχολή και το παράτησα... Άκυρο,αλλά με την επιλογή νέου mod,τι γίνεται ;
Δεκ 12 2011 21:50
Φωτογραφία

Kenny → Botsun

*insert generic συμβουλή που ταιριάζει στα πάντα* Πιάσε το manga.
Δεκ 12 2011 21:22
Φωτογραφία

Botsun → Kenny

Γιατί μεγάλωσα,ωρίμασα κι ακόμα περιμένω την δεύτερη σεζόν! Τ__Τ Έλα τωρα,μια χαρά είναι το προφίλ μου....
Δεκ 12 2011 21:17
Φωτογραφία

Kenny → Botsun

Γιατί δεν το παινεύετε πια το Nyankoi, μεσιέ; Επίσης, πολύ άσπρο προφίλ βρε παιδί μ', στραβώθηκα.
Δεκ 12 2011 21:13
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Kαλά κάνει και σε πιάνει, βγάζεις γέλιο!
Δεκ 12 2011 00:56
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

χαχαχαχα!!! Είναι που νυστάζω και μ'εχει πιάσει η μαλάκυνση μου. XD
Δεκ 12 2011 00:52
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[QUOTE=junpei;547710]Τώρα,για την Hilda,μέεεεεεχρι να την σώσει ο Oga,η κοπέλα θα'χει μετατραπεί σε κουνουπίδι.[/QUOTE] I lol'd.
Δεκ 12 2011 00:51
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

To έκανα ήδη.:hero: Τώρα,προσπαθώ να οργανώσω την Anime/Manga list μου.
Δεκ 11 2011 20:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Βλέπω σε είπε η κοπελιά οπότε ΟΚ! Come join us botsun~!
Δεκ 11 2011 20:08
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:hero: Ευχαριστώ, Botsun. Ναι, και δεν είναι μόνο αυτοί που βλέπεις στους φίλους μου, υπάρχουν κι άλλοι σκόρπιοι από εδώ κι από εκεί.
Δεκ 11 2011 17:24
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Re,το προφιλ σου,είναι πολύ ωραίο! Άκυρο,αλλά έχουμε και παροικία anime.gr στο MAL ; O_O
Δεκ 11 2011 17:03
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Κι εγώ όταν πρωτοάνοιξα MAL κοιτούσα τι είχα περασμένα εκεί πέρα. Μερικά κλικ είναι μόνο, αλλά δεν υποτιμώ τη δύναμη της βαρεμάρας. Έλα Botsun, το πρώτο βήμα ήταν δύσκολο, θα τα καταφέρεις.
Δεκ 11 2011 16:56