Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Όχι για μένα.
Διότι,θα πέσω για ύπνο μέχρι τις 5 και μετά θα πάω στα ιαπωνικά.Οπότε,όταν ξαναμπώ θα'ναι βράδυ ! :P
u mad?
Δεκ 13 2011 14:44
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ha ha, τι πείσμα! Ναι καλέ μου δεν το ξέχασα...αλλά το βράδυ αργεί...:kakaka:
Δεκ 13 2011 14:43
Botsun → Kenny
Λες ε ;
Είχα ξεκινήσει να το διαβάζω,αλλά πλακώθηκα στο πρώτο εξάμηνο με την σχολή και το παράτησα...
Άκυρο,αλλά με την επιλογή νέου mod,τι γίνεται ;
Δεκ 12 2011 21:50
Botsun → Kenny
Γιατί μεγάλωσα,ωρίμασα κι ακόμα περιμένω την δεύτερη σεζόν! Τ__Τ
Έλα τωρα,μια χαρά είναι το προφίλ μου....
Δεκ 12 2011 21:17
Kenny → Botsun
Γιατί δεν το παινεύετε πια το Nyankoi, μεσιέ;
Επίσης, πολύ άσπρο προφίλ βρε παιδί μ', στραβώθηκα.
Δεκ 12 2011 21:13
Botsun → Fallen_Mpougatsa
χαχαχαχα!!!
Είναι που νυστάζω και μ'εχει πιάσει η μαλάκυνση μου. XD
Δεκ 12 2011 00:52
Fallen_Mpougatsa → Botsun
[QUOTE=junpei;547710]Τώρα,για την Hilda,μέεεεεεχρι να την σώσει ο Oga,η κοπέλα θα'χει μετατραπεί σε κουνουπίδι.[/QUOTE]
I lol'd.
Δεκ 12 2011 00:51
Botsun → Fallen_Mpougatsa
To έκανα ήδη.:hero:
Τώρα,προσπαθώ να οργανώσω την Anime/Manga list μου.
Δεκ 11 2011 20:14
Kai → Botsun
:hero: Ευχαριστώ, Botsun.
Ναι, και δεν είναι μόνο αυτοί που βλέπεις στους φίλους μου, υπάρχουν κι άλλοι σκόρπιοι από εδώ κι από εκεί.
Δεκ 11 2011 17:24
Botsun → Kai
Re,το προφιλ σου,είναι πολύ ωραίο!
Άκυρο,αλλά έχουμε και παροικία anime.gr στο MAL ; O_O
Δεκ 11 2011 17:03
Kai → Botsun
Κι εγώ όταν πρωτοάνοιξα MAL κοιτούσα τι είχα περασμένα εκεί πέρα. Μερικά κλικ είναι μόνο, αλλά δεν υποτιμώ τη δύναμη της βαρεμάρας. Έλα Botsun, το πρώτο βήμα ήταν δύσκολο, θα τα καταφέρεις.
Δεκ 11 2011 16:56


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
