Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Γ@μησε τα. Αλλά σκέψου,πως όταν φτάσουμε 40-50 τότε θα μικροδείχνουμε και θα φαινόμαστε νέοι ! ;)
Δεκ 14 2011 20:06
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Le gasp! Θα σκοτώσεις την χαρακτήρα που με τόσο κόπο (μέσα σε 20 λεπτά) έφτιαξα? Μηηηη! Επίσης, δεν κοροϊδεύω, σε καταλαβαίνω επειδή περνάω ακριβώς τα ίδια. Ακόμα με ρωτάνε όταν με βλέπουν έξω κατά τις 12 "Γιατί δεν είσαι σχολείο κοπελιά? Κοπάνα-κοπάνα?"
Δεκ 14 2011 20:04
Φωτογραφία

zennith666 → Botsun

Ναι ναι δεν ξανακανω ********!!!!
Δεκ 14 2011 19:53
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Καλά,πάτα εκεί που πονώ! :P Όταν,όμως σκωτώσω την Maria στο rp της οικογένειας,μην έρθεις μετά να μου ζητήσεις τον λόγο!:unlucky:
Δεκ 14 2011 19:50
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Παρακλώ βρε παιδί δεν κάνει τίποτα! ^^ Καλό αυτό, αφού σε πάει! Χα χα, 14 ε? Πω πω νιάτο νιάτο!
Δεκ 14 2011 19:33
Φωτογραφία

Botsun → zennith666

Ε,τότε καλά να πάθεις ! :P Να μάθεις,να μην υπόσχεσαι δεξιά κι αριστερά!
Δεκ 14 2011 19:29
Φωτογραφία

zennith666 → Botsun

Άστα αφού υποσχέθηκα στην άλλη ότι θα μουγκρίζω δεν μπορώ να κάνω πολύ συζήτηση. Οπότε κάνω πράξεις που αρμόζουν στον berskerker!!!
Δεκ 14 2011 19:23
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Thanks! Βασικά,μου πάει καλύτερα.Άσε που δείχνει και τα χρόνια μου.Σήμερα,ένας παππούς στο λεωφορείο,με είπε ότι είμαι 14 χρονών.... Τ__Τ
Δεκ 14 2011 19:17
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Μεγιές~! Σ'άρεσε? Χα χα, ΟΚ κανένα πρόβλημα!
Δεκ 14 2011 19:12
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Θα απαντήσω,μολις τελειώσω την εργασία που κάνω για την σχολή! Η μετριοφροσύνη είναι μία από τις πολλές αρετές μου. :3 Υ.Γ Κουρεύτηκα.
Δεκ 14 2011 19:09
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ω μα τι μετριοφροσύνη είναι αυτή! Πάντως απάντα κι εσύ έτσι, όχι μόνο εγώ και η Kai! :P
Δεκ 14 2011 19:07
Φωτογραφία

Botsun → zennith666

Ρε,το role play σου,με τρελαίνει ! Τι τέχνη,τι δεξιοτεχνία! XD
Δεκ 14 2011 18:46
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κορυφαίο σχόλιο,από κορυφαίο χρήστη !!! :P
Δεκ 14 2011 18:19
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Χα χα χα, κορυφαίο σχόλιο!
Δεκ 14 2011 17:57
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Τώρα διάβασα το rp στο γρουπ. Χαίρομαι,που το γυρίζουμε σε μουζικαλ σιγα-σιγα ! xD
Δεκ 14 2011 17:52