Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Botsun

XD Σωστά. Λέω μάλιστα από εδώ και πέρα να ξεχάσουμε τα vms και ν' αρχίσουμε να επικοινωνούμε με τηλεπάθεια.
Ιαν 03 2012 21:22
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Είμαι έτοιμος να νιώθω το Cosmos μέσα μου !!!! Τα threads,είναι για τους εκτός της οικογένειας. Εμείς που αλληλοstalkαρουμε ο ένας το άλλον δεν τα έχουμε ανάγκη! xD
Ιαν 03 2012 21:15
Φωτογραφία

Kai → Botsun

ΥΣΤ. Είδα ότι σε έψησε η Zura τελικά, τζάμπα τα threads XD :blingeye2: Bravo πάντως Botsun που θα το δεις. Νιώσε το Cosmos μέσα σου.
Ιαν 03 2012 20:09
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Από αγγλικούς και πλέον τις περισσότερες φορές και με τη βοήθεια του manga. Καμιά φορά χρησιμοποιούμε λεξικό για να καταλάβουμε ποια είναι πιο σωστή. Btw, η μετάφραση της δεύτερης σαιζόν στα αγγλικά ήταν απελπιστική. Χρειάστηκε πάρα πολλές φορές να συμβουλευτούμε το manga, σε τέτοιο βαθμό που αγανακτούσαμε και απλά ακολουθούσαμε τη μετάφραση του Crunchy σε κάποια σημεία που δεν είχαν τόση σημασία. Ο λόγος ήταν ότι στα σημαντικά λείπανε ή δεν έβγαζαν το σωστό νόημα πολλά πράγματα και γινόταν ένας χαμός. Γι' αυτό στη δεύτερη θα σου προτείνω κι εγώ να προτιμήσεις εμάς. Όχι γιατί είμαστε φοβεροί, αλλά γιατί πολλοί διάλογοι έχουν διασταυρωθεί με του manga.
Ιαν 03 2012 19:57
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Κατεβάζω από το Bakabt,την πρώτη σεζόν κι απο εσάς την δεύτερη. Άσχετο,αλλά πως τα μεταφράζεται,εξ ακοής ή απο τους ήδη υπάρχοντες αγγλικούς υπότιτλους ;
Ιαν 03 2012 19:50
Φωτογραφία

Kai → Botsun

[url=http://eternallightsubs.niceboard.org/t155-topic]1η season[/url] [url=http://eternallightsubs.niceboard.org/t321-topic]2η season[/url] Όλα είναι σε DDL. Αν δεν σε βολεύει, μπορείς να βρεις στα αγγλικά την πρώτη στο [url=http://bakabt.me/152851-saint-seiya-the-lost-canvas-meiou-shinwa-blu-ray-720p-h264-aac-gleam.html]bakabt[/url] η δεύτερη αν θυμάμαι καλά δεν είχε batch στο nyaa που κοίταζα τις προάλλες. Θα τα βρεις σκόρπια από Horrible-subs.
Ιαν 03 2012 19:47
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Θέλω να κατεβάσω απο το site σας το Saint Seiya: Lost Canvas,αλλά πελάγωσα,ποιο απ'όλα να κατεβάσω ;
Ιαν 03 2012 19:38
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Botsun

Η ίδια ιστορία είναι, τώρα ανοίγει thread η αδερφή μου για το anime. Δεν είχε ξεχωριστό δικό του. Αν θες να το κατεβάσεις, πάνε στους Eternal Light Subs. Δες το με ελληνικούς υπότιτλους. :p
Ιαν 03 2012 19:27
Φωτογραφία

Botsun → Kamen Tantei Zura

Ωχ,πάει η εξεταστική... Για δώσε link,gia to anime!
Ιαν 03 2012 19:21
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Botsun

Το fabulous μου έχει αφήσει τραύματα. Πάλι καλά που είναι για καλό :p Το manga ή το anime; Γιατί το manga εγώ θα το ξεκινήσω το καλοκαίρι. Να δεις το anime για να γράφουμε και στο thread. Το άρχισε και η Μαρία το anime οπότε φαντάσου πως θα γράφουμε.
Ιαν 03 2012 19:18
Φωτογραφία

Botsun → Kamen Tantei Zura

Για καλό το είπα! :P Κι επειδή,είμαι καλός stalker κι επιρρεπής σε peer pressure,θα το ξεκινήσω κι εγώ!
Ιαν 03 2012 19:12
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Botsun

-_- Απλά λαμπυρίζει η πανοπλία. Δεν είναι fabulous ο El Cid. Μην μου το κάνεις αυτό. Απλά δεν μπορούσα να βρω καλύτερη εικόνα. Αλλά θα το πάρω ως καλό, και θα σου πω ευχαριστώ :p
Ιαν 03 2012 19:08
Φωτογραφία

Botsun → Kamen Tantei Zura

Μικρέ φοίνικα,πολύ fabulous το set σου!
Ιαν 03 2012 19:06
Φωτογραφία

Botsun

[CENTER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=dE-vX9eU7hw&feature=share[/YOUTUBE][/CENTER]
Ιαν 02 2012 20:28
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:kakaka: Απόλαυσέ τες με την καρδιά σου τότε Botsun. Ήταν μέχρι να τις περάσεις, τώρα που τις πέρασες, άλλαξέ τους τα φώτα.
Ιαν 02 2012 19:23