Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Kai

~Παραβλέποντας,το πρόσφατο πρόβλημα έκφρασής μου,συνεχίζω λέγοντας:~ Δεν παίζεται,ο Manigoldo,εκτός του ότι,δεν νιώθει και πήγε μόνος του,να πολεμήσει τον Θάνατο,διαθέτει και μία περίεργη αίσθηση του χιούμορ,που βοηθά πολύ,στην εκτόνωση της έντασης aka comic relief. P.S O Shion με μέσον πήρε την θέση,επειδή ήταν κοντοχωριανός του επικού Ιερέα ή όντως παίζει κάποιο ρόλο στην ιστορία ;
Ιαν 05 2012 19:05
Φωτογραφία

Kai → Botsun

E, ok, απλά μου έκανε εντύπωση που ενώ έκανες την αρχή αμφιβάλεις για τη συνέχεια, από την άλλη και για το original μού φάνηκε υπερβολικό γιατί είναι πολλά επεισόδια μαζεμένα. Αξίζει πάντως, είναι πιστή η μεταφορά του Lost Canvas και σ' αφήνει και σε σημείο που θα θέλεις να συνεχίσεις το manga.
Ιαν 05 2012 18:38
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Σόρρυ,που σε μπέρδεψα. Βασικά,ούτε εγώ βγάζω νόημα σ'αυτό που σου έστειλα,αλλά τεσπά.... Για το "Lost Canvas" μιλούσα. Οκ,μόλις δω κι όλη την δεύτερη σεζόν θ'αρχίσω το manga. Δεν με κόβω να βλέπω το original,γιατί α) σ'ενα μμήνα αρχίζω εξεταστική και β) έχω τέσσερις σειρές anime,που λιμνάζουν στον σκληρό εδώ κι ένα τρίμηνο που πρέπει να δω....
Ιαν 05 2012 18:27
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Κάτι ένιωσα αλλά μάλλον έπαιρνες με απόρρητο και αγνόησα την κλήση. Botsun, με μπέρδεψες. [spoiler] Δεν πιστεύω ότι μιλάς για το Lost Canvas γιατί η απάντηση είναι "Φυσικά και αξίζει" είναι πολύ πιστά. [spoiler] Καλύπτουν μέχρι και το κεφάλαιο 95. [/spoiler] Υποθέτω λοιπόν πως μιλάς για το original έτσι; Που εντάξει, καλύτερα θα ήταν να έβλεπες και τη σειρά γιατί στην ουσία είναι συνέχειά της. Θα σου πρότεινα να πηδήξεις τα filler με την Arc του Asgard γιατί προσωπικά τα βρήκα βαρετά, αλλά να προσέξεις να μην πηδήξεις και το Arc του Ποσειδώνα μαζί. Από τα υπόλοιπα OVA το Hades' Chapter ήταν πολύ καλό και τα υπόλοιπα ήταν οκ. Δεν ξέρω μέχρι που φτάνουν στο manga γιατί δεν είναι όλο μεταφρασμένο από scanlations και δεν διατίθεμαι να το αγοράσω για την ώρα (άλλο αν ήταν το Lost Canvas :ρ). [/spoiler]
Ιαν 05 2012 18:21
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Τόση ώρα,προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεπαθητικά μαζί σου. Μήπως,ένιωσες καμιά μεταβολή στην Δύναμη γύρω σου ; Anw,αξίζει να δω τα OVA του Saint Seya,μέχρι πού καλύπτουν το manga ;
Ιαν 05 2012 18:10
Φωτογραφία

Botsun → Kai

To'xa βάλει,πριν γίνω Botsun! xD
Ιαν 05 2012 13:35
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:hahaha: Άκυρο, Botsun. [QUOTE]Mosquito Hunter(μόνο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες)[/QUOTE] Τι epic occupation!
Ιαν 05 2012 11:55
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha, yes! You found it botsun~!
Ιαν 04 2012 21:33
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Screwing up the game,like a boss! xD
Ιαν 04 2012 21:25
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Τσώπα τσώπα, inside joke με τον αδερφό μου...Ι mean no disrespect.
Ιαν 04 2012 19:47
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;553034] [...] 4. Έχω δει ματς ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ [B][SIZE="4"]στο τηγάνι[/SIZE][/B]. [...] [/QUOTE] seriously ? :frozen: Τουλάχιστον ο Ναός δεν είναι χωράφι....
Ιαν 04 2012 19:42
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

A, ε εντάξει, δικαιολογείται όντως...
Ιαν 04 2012 18:16
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ο Κωστής είναι 29 χρονών,οπότε δικαιολογείται να μην νιώθει τόσο εύκολα,όσο εμείς... xD
Ιαν 04 2012 18:10
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Lost in translation. Νομίζω ο Κώστας είναι λιγότερο καμμένος από μας πάντως.
Ιαν 04 2012 18:08
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Εγώ το'χω καταφέρει με τον κολλητό μου και τον αδελφό του. Το κακό είναι,πως πάντα κάποιος από τους τρεις μας,θα καταλάβει κάτι άλλο. Π.χ Εγώ:"Ρε,βαριέμαι πάμε να φύγουμε.." Γιώργος:"Κι εγώ,να το πω στον Κώστα." Κώστας:"Πάω για ποτό,να σας παραγγείλω ; "
Ιαν 04 2012 18:05