Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Βασικά όταν το λέω RL,ακούγεται καλύτερα,αλλά τεσπά! xD
Δεκ 30 2011 00:24
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Δε θα φύγεις εσύ! Όχι! -->δεν έχω ιδέα αλλά ελπίζω να μείνεις! xD
Δεκ 30 2011 00:23
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Όταν φύγω ,θα καταλάβετε πόσο awesome ήμουν....:unlucky:
Δεκ 30 2011 00:22
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

T^T Sorry, lately είμαι such food for trolling.
Δεκ 30 2011 00:17
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ξέρω τι σημαίνει η έκφραση..... -.- Seriously,δεύτερη φορά που το κάνεις σήμερα αυτό.
Δεκ 30 2011 00:16
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

xD English expression fail indeed!
Δεκ 30 2011 00:14
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Α,γιατί αν ξεκινήσω τώρα με το άλογο σε κανα μήνα θα'μαι πάνω κι έτοιμος για ξύλο! xD
Δεκ 30 2011 00:09
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Hold your horse there botsun; everything will be fine... //πολύ κουλ-i!
Δεκ 30 2011 00:00
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Θα μαζευτεί η οικογένεια και θα χυθεί αίμα ! :burningbe3: /Μα πόσο cool-οι είμαστε ;
Δεκ 29 2011 23:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ναι ναι, αλλά είδες έκανα edit και σε βαλα μέσα! Κοίτα, κι εγώ ψιλοεκνευρίστηκα γιατί στην ουσία κατηγορεί ότι κλέβει κι εγώ μαζί της και για τι? Για ένα παιχνίδι στο internet. Χαλαρά δηλαδή, πόσο χαζοί είμαστε? Με εκνευρίζει για τον τρόπο που το αντιμετωπίζει όχι για τίποτα άλλο.
Δεκ 29 2011 23:52
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Του αξίζει,του αξίζει.... :unlucky: Ρε,πες στην μικρή να μην εκνευρίζεται χωρίς λόγο. Τα ίδια ποστ με εκείνη διάβασα,με την διαφορά ότι,αντί να θυμώσω,γελούσα.
Δεκ 29 2011 23:42
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ε, σαν δολοφόνος σωστός που θέλει να παίξει καλά το παιχνίδι τη βοηθούσε να ελίσσεται μέσα από τις κατηγορίες. Και επαναλαμβάνω καλά έκανε γιατί έτσι είναι το παιχνίδι αλλά αφού το κατάφερε δεν του αξίζει? Χα χα, δεν χρειάζεται να ρωτήσω!
Δεκ 29 2011 23:39
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κατ'αρχήν,μου αρέσει πως δεν ρώτησες ποιο είναι "το πιο awesome άτομο που ξέρεις !" xD Για εξήγα,γιατί δεν θυμάμαι τι παίχτηκε....
Δεκ 29 2011 23:37
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Wait botsun, wait; κατάφερε να κρατήσει την [B]Πίου Πίου μόνος του[/B] τόσους γύρους, του αξίζει. Μετά εσύ. Λίγη διαφάνεια...
Δεκ 29 2011 23:34
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Το ξεκατίνιασμα είναι ο,τι καλύτερο στο παιχνίδι! Επίσης,ανασκέυασε την δήλωσή σου,περί mvp του παιχνιδιού κι άρχισε να στηρίζεις το πιο awesome άτομο που ξέρεις !
Δεκ 29 2011 23:32