Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

=3 Wooooow! Έλα ρε συ αυτό είναι ωραίο! Ααααα, ζηλεύω...
Οκτ 20 2011 20:50
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ω,έλα τώρα το ξέρεις,πως δεν θα γίνω κάτι τέτοιο. :ureshii: Άκυρο,την Δευτέρα θα'χω το πρώτο RL meeting με μέλος της οικογένειας -την D.- στο ΤΕΙ.
Οκτ 20 2011 20:47
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Aχα, γιατί όχι? Να μας ορμάει κάθε φορά που θα πηγαίνεις στην botsun corner -βλέπε αυτό: :unlucky:- και φταίμε εμείς.
Οκτ 20 2011 20:43
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Όχι,δεν θα ήθελα γατούλα,αλλά ένα καλό σκυλάκι,μικρό και ταπεινό,όπως π.χ ένας Ελληνικός ποιμενικός ! trololol
Οκτ 20 2011 20:38
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Αχα αχα! Το έχουμε σίγουρα! ...Εχεχεχε, θα χουμε καλές εγκαταστάσεις για το RP; μόνο πες μου αν θες κι εσύ να κρατάς μια γάτα σαν τον κακό του αστυνόμου Σαΐνη!
Οκτ 20 2011 20:32
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Σωστή,οπότε μπορούμε να μισθώσουμε κτήρια και χώρους,όπου θα έρχονται άνθρωποι και θα πληρώνουν για να ζούν τις φαντασιώσεις τους.Απόλυτα νόμιμο,απόλυτα εθιστικό ! We're on fire today !
Οκτ 20 2011 20:30
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Such humility...by the way, εφόσον είναι illusionists και κανένας μαφιόζος δεν είναι μαφιόζος αν δε μετακινεί την άσπρη σκόνη, ας πάμε τον συλλογισμό σου ένα βήμα παρακάτω: θα πληρώνουν άνθρωποι για να ζουν φαντασιώσεις/ιδανικές καταστάσεις/εναλλακτικές ζωές με το ανάλογο χρηματικό αντίτιμο τις οποίες θα ελέγχουν οι illusionists masters της οικογένειας.
Οκτ 20 2011 20:26
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

I know,i'm the boss...
Οκτ 20 2011 20:21
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Oho! The idea has merrit...
Οκτ 20 2011 20:20
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Flashια: Με τόσους illusionists,μπορούμε να αρχίσουμε την εμπορία apsenti και λοιπών παραισθησιογόνων. Για σκέψου,έχει χρήμα η υπόθεση.....
Οκτ 20 2011 20:13
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha ha, είδες? Να μην ανησυχείς μόνο!
Οκτ 20 2011 20:09
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Πολλούς mist & cloud,έχουμε. Πάντα πίστευα,ότι θα'ταν πολύ δύσκολο να βρούμε πάνω από έναν !!!! XD
Οκτ 20 2011 20:09
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Μακάρι,γιατί όπως έχω ξαναπεί,κοντεύω να γίνω NEET.
Οκτ 20 2011 17:21
Φωτογραφία

Botsun → Dorothy

Οκ !!!!!
Οκτ 20 2011 17:10
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Άντε μακάρι να ισχύσει κανονικά τότε!
Οκτ 20 2011 17:09