Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Vagelio

Χρόοοοοοοοονια πολλά! Ναι χαίρεσαι το όνομά σου :D Ό,τι επιθυμείς να το βρεις στην πόρτα σου :3
Μάρ 25 2011 14:46
Φωτογραφία

Vagelio → DoB

Hyahyahya...:hehehe: 122 με το sequel, ετσι? Αυτο με τα background stories μου αρεσει, θα το δω αλλα μαλλον οχι και τοσο συντομα διοτι τα πολλα επεισοδια με φοβιζουν (εχω και σχολη γμτ :sadist:). Και περισσοτερο φανσαβις απο το kuroshitsuji... υπαρχει ανιμε που μπορει να το κανει αυτο? wow!:nbleed: School ειναι απ' οσο ξερω με λαχταριστα μπισκοτεν [URL]http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=2599[/URL] Μου ειπε μια stalker-φιλη μου οτι εχει αναπτυξη χαρακτηρων οποτε θα το δω συντομα σχετικα (ναι, ουτε και αυτο το εχω τσεκαρει, ελεος).
Μάρ 20 2011 15:15
Φωτογραφία

DoB → Vagelio

Ναι, τελείως κουλό αυτό με την τουαλέτα...:sadist: Όλες τις άλλες φορές ταξιδεύει κανονικά όπου υπάρχει νερό, αλλά το παρθενικό ταξίδι το έκανε μέσω τουαλέτας... Σίγουρος πως ήταν ο πρώτος άνθρωπος στον κόσμο που τον ρούφηξε η τουαλέτα!:hahaha: Έχει 122 επεισόδια, εγώ μέχρι τώρα έχω δει τα πρώτα 50, και μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι επικό!:lovulovu: Όχι μόνο για τα bishounens, αλλά και για το story και την interaction μεταξύ των πρωταγωνιστών. Καλά, πέφτει fanservice με το κιλό, πιο πολύ κι από Kuroshitsuji, αλλά έχει πολύ ωραία ιστορία και θέτει αρκετά ζητήματα για το ρατσισμό και το μίσος των ανθρώπων. Έχει [I]εξαιρετικό[/I] background story, το πρόβλημα είναι ότι πολύ συχνά ξεχνούν το frontground και το κάνουν ο,τι να 'ναι...:frozen: Τι εστί Meine Liebe? Ne? Ne?:blingeye2:
Μάρ 20 2011 00:23
Φωτογραφία

Vagelio → DoB

OMG, ταξιδεψε απο την τουαλετα στο μαγικο κοσμο? Κακο σημαδι, LOOOOL:hahaha::hahaha::hahaha: Κατσε να πιασω το meine liebe, και μετα θα δω για το kyo kara maoh. Btw, το εχεις δει ολο να μου πεις τη γνωμη σου? Αν ναι, πως σου φανηκε?
Μάρ 19 2011 11:17
Φωτογραφία

DoB → Vagelio

Attention! Attention! New Bishounen Overload Anime!!! Kyo Kara Maoh: Yuri Shibuya was living a pretty normal life. That changed the day he was dunked into a toilet after an attempt to save a classmate from a gang of bullies. Instead of just getting a good soaking, he's pulled in. The next thing he knows, he's in a world that vaguely resembles medieval Europe. If that's not odd enough, he's told that he is to be the next Maoh, just because he has black hair and black eyes. The Maoh is the King of the Mazoku, who are coexisting not-so-peacefully with the humans in this world. Much to his subjects' dismay, he's totally different from the rulers they're accustomed to. He's kind, considerate, a believer in justice, and not willing to use violence to solve conflicts. Not exactly someone they want running a country on the very brink of war. Now, Yuri has to deal with trying to become a good Maoh, while at the same time attempting to adapt to this lands' customs and culture, all in a world where the tension between the humans and Mazoku is reaching its peak. [IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af42/dhream/largeanimepaperscans_kyou-kara-maou.jpg[/IMG] Nee, how does it sound???
Μάρ 18 2011 14:27
Φωτογραφία

SuteraVagelio

checkare to inbox s!!
Μάρ 13 2011 03:52
Φωτογραφία

VagelioSutera

ok, (πρεπει να εχω τον αριθμο σου στην ατζεντα). Παρεπιπτωντως, θα μπω σημερα το μεσημερι σε offline mode :)
Μάρ 12 2011 06:32
Φωτογραφία

SuteraVagelio

lol 8 s steilo t kinito m s msg,gt esvisa kt la8os kapia numera k nomizo ot isun k c mesa :X kane m an k 8 s paro g n sinenoi8ume k.o!?XD
Μάρ 12 2011 04:45
Φωτογραφία

VagelioSutera

haahahah, ok :D. Λοιπον, σημερα μεσημερι κατα τισ 1-2 στειλε μου μυνημα εδω για να μου το υπενθυμησεις ή αμα εχεις το κινητο μου (νομιζω ειχαμε ανταλαξει στο meeting) κανε μου αναπαντητη για να το θυμηθω και να μπω διοτι ειμαι τελειως στην κοσμαρα μου. Θα τα πουμε :)
Μάρ 11 2011 05:38
Φωτογραφία

SuteraVagelio

yup exo!! ama ein pes m pt 8 beis g n kleisume msn-rabevu XD
Μάρ 11 2011 01:46
Φωτογραφία

VagelioSutera

webcam εχεις? Αμα εχεις, θα μου πεις να τσακιστω και να μπω msn το απογευμα για να σου δειξω, γιατι οντως πολλα πραγματα τα μαθαινεις οταν καποιος σου διχνει.
Μάρ 09 2011 05:23
Φωτογραφία

SuteraVagelio

yep,8elo help gt dn vgazo akri... k an boruses n m t di3is live 8 itan akoma kalutera...
Μάρ 09 2011 00:47
Φωτογραφία

VagelioSutera

Το εκανα και χωρις tablet :(.... Αμα συναντιθουμε στο comicdom θα σου πω λεπτομερειες, ειδαλως θα τα πουμε στο επομενο anime party :)
Μάρ 07 2011 22:27
Φωτογραφία

Vagelio → DoB

Εγω βρισκω το μανγκα αρκετα shounen αν εξαιρεσεις το bishounen overload. Οσο για το ανιμε οντως τα εχουν κοψει ολα και ειναι πιθανον να μη δω την δευτερη σεζον λογο ολης αυτης της λογοκρισιας (απο εδω και περα μονο το μανγκα).:sadist: Περα απο αυτα που ανεφερες, μου αρεσει και το spannerXirie, ο shoi-chan ειναι ubver kawaii Aν μας αρεσε λεει????:if: Ολη την ωρα εκανα fangirl squees ή εμπαινα σε ouououkawaiiidesu mode (και να σκεφτεις τι θα εκανα αμα δεν ηταν τα αγορια διπλα XD).:blingeye2: E, ενταξ... ουτε κι εγω τον παω τον hisoka γιατι ειναι κλαψας αλλα πρεπει να υπαρχει λογος για τον muraki να ειναι ο main villain της ιστοριας. Ω ναι! Tsuzuki-chan all the way (τον ειδα και στο εικονιδιο σου λιγο πριν πα στη προβολη και λεω ποιο ειναι το κουκλακι?). aarinfantasy λοιπον κλασσικα. thanks :D
Μάρ 07 2011 22:24
Φωτογραφία

SuteraVagelio

nooo den to vrikaaa :( re mipos prepei na exeis kamia tablet gia na to kaneis?gt apo m eipan kt pezei m t penakia k ts tabletes...:X dunno...anyway,perimeno idietera xD
Μάρ 07 2011 03:30