Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Vagelio → Jorg

[QUOTE=Jorg;519513]Με την πρώτη ευκαιρία, Elizabeth t-shirt will be mineeeee.[/QUOTE] Να σε δω να την φοράς και τι άλλο :kakaka:
Αύγ 10 2011 15:42
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Vagelio

χαχαχαχαχαχα δεν κάνει τίποτα! ^^ ήμουν σίγουρη πως θα πρόσεχες το [B]αλλά και bi-seinen[/B] :D είναι πολύ <3
Αύγ 05 2011 21:14
Φωτογραφία

Vagelio → Lucy Heartfilia

[SPOILER][QUOTE=Lucy Heartfilia;518980]Θέλω να πεθάνω αυτήν την στιγμή... είναι ένα θεϊκό μανγκα το [URL="http://www.mangaupdates.com/series.html?id=31354"]Acid Town[/URL] έχει πολύ καλή υπόθεση, με μαφιόζους, με bi-shonen αλλά και bi-seinen μέσα και καλό σχέδιο... τι αλλο να ζητήσει ένας ανθρωπος... Μέχρι προχθές και στο mangafox είχαν 6 chapters (όσα είχαν ανακοινωθεί ως μεταφρασμένα (βλ λινκ)) και μέσα σε τρεις μέρες βγάλανε μέχρι και το 15 και έχω πάθει σοκ, πολλά μαζί κάνουν κακό! *__*[/QUOTE][/SPOILER] Ξέρεις να με χειραγωγείς. Btw, το είχα ξεχάσει τόσο καιρό, αλλά μιας και το θυμήθηκα επέτρεψε μου να σε ευχαριστήσω για τα μάνγκα που μου πρότεινες:nod2:. Το yakuza από το οποίο πήρες την εικόνα για το avatar σου είχε έναν πολύ αξιαγάπητο oji-chan ενώ το άλλο με τα bishies-ψιψίνια είχε πολύ όμορφο artwork (κάθε background που έβλεπα μπορούσε να το φανταστώ κατευθείαν με χρώμα <3). Τέλος, δεν έχω πιασει ακόμα το yaoi μάνγκα της δημιουργού των arakawa + otome youkai αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω για πολύ καιρό. Τι μου θύμιζει το σχέδιο των χαρακτήρων, τι μου θύμιζε και μόλις βλέπω το όνομα της δημιουργού, okeyyyy με περιμένουν πολλάαααα :kakaka:
Αύγ 05 2011 14:51
Φωτογραφία

Vagelioiristella

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/171/688551.jpg/"][QUOTE][IMG]http://img171.imageshack.us/img171/8905/688551.th.jpg[/IMG][/QUOTE][/URL] Mε σκότωσες. :hahaha:
Αύγ 03 2011 09:40
Φωτογραφία

Vagelio → SkullKaizer

Καλά να περάσεις ^_^. Μπορούμε να το διοργανώσουμε στις 3 Σεπτεμβρίου ή και πιο μετά αναλόγως πότε βολεύει και θα ήθελα να πάμε να ρίξουμε και μια ματιά στο floral books & coffee (πανεπιστήμιο είναι και αυτό) άμα έχεις χρόνο επειδή μια κοπέλα μου είπε πολύ καλά λόγια για το μαγαζί (αν και το costas coffee που πήγαμε την προηγούμενη θα έκανε ένα πολύ καλό στέκι).
Αύγ 02 2011 14:39
Φωτογραφία

SkullKaizer → Vagelio

αχα χμ.. γιατι ελεγα να κανω και δευτερο art-meeting ΧD will see.. με το καλο θα γυρισω απο γερμανια (παω 5 αυγουστου για μια βδομαδουλα +- )
Αύγ 02 2011 00:19
Φωτογραφία

Vagelio → SkullKaizer

Επιστρέφω αρχές Σεπτεμβρίου για να ξαναδώσω στις θεωρίες.
Ιούλ 31 2011 13:01
Φωτογραφία

SkullKaizer → Vagelio

esu pote gurizeis apo krhth?
Ιούλ 31 2011 12:15
Φωτογραφία

Vagelio → SkullKaizer

Yup, αυτό που φοράς τώρα ^_^
Ιούλ 31 2011 10:03
Φωτογραφία

SkullKaizer → Vagelio

XD ευχαριστω πολυ! να σαι καλα :) το παλιο μου αβαταρ αυτο που εχω κ εδω;
Ιούλ 31 2011 09:41
Φωτογραφία

Vagelio → SkullKaizer

I missed your old avatar so much TwT. Χρόνια σου πολλά Φίλλιπε (στις 31 είπαμε δεν τα έχεις?), να χαίρεσαι το ύψος σου :kakaka:. Άντε και με το καλό να δούμε τις δουλειές να φιγουράρουν σου σε διεθνή comic magazines ^_^ Kαλή πρόοδο :gotit:
Ιούλ 31 2011 08:10
Φωτογραφία

God Clande → Vagelio

Ναι ρε συ. Panzerkampfwagen ειδηκά για μποντιλιάρισμα είναι τόπ. :D
Ιούλ 28 2011 23:25
Φωτογραφία

Vagelio → Romario-chan

Με τιμάει το ότι σου άρεσε, τα γούστα μας ψιλοδιαφέρουν στα yaoi =w=. Μόλις ανέβω θα κάνουμε κι άλλη παραγγελία άν θες ^_^. p.s.: τώρα το παρατήρησα, το cover του legal drug μου ήρθε λίγο "κουρασμένο". Δεν μιλάμε για μεγάλη φθορά οπότε πιστεύω δεν θα ενοχληθείς, απλώς στο λέω για να ξέρεις. p.s. 2: O γιατρός μου θυμίζει κάποια.............
Ιούλ 27 2011 09:09
Φωτογραφία

Romario-chan → Vagelio

χαχαχα !! καλά νομίζεις μπρίκια κολλάω ? το πρώτο πράγμα που έκανα όταν το πήρα ήταν να το διαβάσω !! :P μάλλον κάποια στιγμή στο μέλλον θα το πάρω κι εγώ :3
Ιούλ 26 2011 17:37
Φωτογραφία

Vagelio → Romario-chan

Ahahahahahahahah MY PRECIOUS!!!!! Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, ίσως οι παραδόσεις να είναι έτσι random λόγο των μηδενικών εξόδων αποστολής. Είμαι Ηράκλειο και απολαμβάνω τις διακοπές =ω=. Α, και μην μπεις σε sadist mode με αυτό π θα σε πω, αλλά έπρεπε αναγκαστηκά να ανοίξω και το δικό για να βρω σε πιο δέμα ήταν τα togainu no chi, so go on, ρίξε μια ματιά και στο border να είμαστε πάτσι (αξίζει ούτως η άλλως), το legal drug ήταν πολύ ωραίο btw ^0^~~~
Ιούλ 26 2011 01:50