Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Vagelio → Radagast

Τraveling adventure με τους πρωταγωνιστές να τριγυρνούν από εδώ και από εκεί βοηθόντας με τον τρόπο τους το secondary cast (που αποτελείται από imaginary creatures κατά κύριο λόγο). Σατυρίζει μύθους και κοροϊδεύει τα κλισέ που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο fantasy genre :). Α, επίσης υπάρχει παντελή έλειψη σοβαρότητας.
Οκτ 06 2011 10:01
Φωτογραφία

Radagast → Vagelio

Χμμμ οκ. Αν και δεν έχω δει καθόλου slayers για να καταλάβω ακριβώς τι εννοείς..
Οκτ 05 2011 23:00
Φωτογραφία

Vagelio → Radagast

[QUOTE]Πολύ άγνωστο ήταν... έλεγε τπτ ?[/QUOTE] Δεν το περίμενα πως θα υπήρξε δυσκολία. Αν εξαιρέσουμε μερικά σημεία που το προχωρούσαν αργά μου άρεσε σε γενικές γραμμές, θύμιζε slayers. Αλλά με πιο καφρικούς χαρακτήρες.
Οκτ 05 2011 17:26
Φωτογραφία

Jorg → Vagelio

Δηλαδή που να πας και στο παρελθόν του Switch... Προχώρα το όσο πιο γρήγορα μπορείς! Nope, δεν το έχω κατεβάσει. Να σου πω, δεν έδωσα τόσο σημασία στη μουσική (εκτός από το 2ο opening). Άλλα πράγματα είναι που μετράνε εκεί. XD
Οκτ 04 2011 22:23
Φωτογραφία

Vagelio → Jorg

Πως να μην μου αρέσει με τέτοιους χαρακτήρες????? Από τις λίγες φορές που έχω αγαπήσει όλους τους main (και είναι και πρώτες εντυπώσεις ακόμα). H himeko υπερτούμπανο και ο Switch η επιτομή του kawaiiness και του randomness :blingeye2: Fwaaaaah :kawaii: Το soundtrack το έχεις κατεβάσει?
Οκτ 04 2011 22:16
Φωτογραφία

Jorg → Vagelio

Καλά, αν σου άρεσε από τώρα δεν φαντάζομαι πόσο πολύ θα το λατρέψεις στη συνέχεια. Έχεις να ρίξεις πολλά γέλια. :hihi2:
Οκτ 04 2011 22:10
Φωτογραφία

Vagelio → Jorg

Mόλις είδα το πρώτο επεισόδειο από το sket dance. Ένα έχω να πω: EPIC!!!! Thank god υπάρχεις εσύ και η Kai και μου προτείνετε σειρές μέσα στα γούστα μ ^_^
Οκτ 04 2011 21:34
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Vagelio

Ναι, είναι τόσο υπέροχο!! :D :D Μη λες χαζομάρες ^_^ Μια χαρά είναι!
Οκτ 03 2011 23:04
Φωτογραφία

SuteraVagelio

nai piga kai ego!!min nomizeis oti kai ego katafera tpt apla i ebiria itan auti pou a3ize...!:)
Οκτ 03 2011 20:57
Φωτογραφία

Vagelio → Kamen Tantei Zura

Το έβαλες :blingeye2:. Έπρεπε όντως να το είχα περιποηθεί λίγο ακόμα...
Οκτ 03 2011 16:44
Φωτογραφία

LuluChan92 → Vagelio

Κι εμένα μου το 'πε όταν βγήκαμε την Παρασκευή! Αχ, και με κόλασε με CLAMP και yaoi ενώ έχω πει ότι πρέπει να σταματήσω τα shopping sprees~ :beaten:
Οκτ 03 2011 14:02
Φωτογραφία

Vagelio → LuluChan92

[QUOTE]Αλλά στην τελική είτε μαζευτεί ολόκληρος λόχος είτε είμαστε 5 άτομα πάλι καλά θα περάσουμε![/QUOTE] What said :riiight: Η Ειρήνη πάντως μου είπε ότι θα έρθει :).
Οκτ 03 2011 13:47
Φωτογραφία

Vagelio → SkullKaizer

Guten Morgen~ Χόρτασες ύπνο; Ελπίζω τα μάτια σου να βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση τώρα. Αha. Το περσινό 24 hours έχει δημοσιευτεί στο youtube :D [URL]http://www.youtube.com/watch?v=WMk2XMcS6Ec[/URL]
Οκτ 03 2011 13:39
Φωτογραφία

SkullKaizer → Vagelio

χαχαχαχα οχι.. απλα ειχα μαζι μου διαφορα χαρτια τα οποια τα χρισιμοποιουσα ως προληψης για να μη λεροθη το σχεδιο μου :P που το ειδες :P καλημερα ¨W¨
Οκτ 03 2011 11:33
Φωτογραφία

Kaidou → Vagelio

Εγω εχω εξασκηθει μονο στο "βλεπω και σχεδιαζω". Το "φανταζομαι και σχεδιαζω" δεν το εχω αγγιξει ακομα :P
Οκτ 03 2011 00:57