Community Status Updates
Kai → Vagelio
:hahaha: Αυτό να λέγεται, ποιος Τριανταφυλλόπουλος και χαζομάρες τώρα. Γιατί να φρικάρει; Ίσα-ίσα που ανακοινώνει επίσημα ότι ο Μπιακουλίνος είναι δικός του και κόβει τον αέρα στους επίδοξους διεκδικητές.
Sep 25 2011 10:54
Vagelio → Kai
Eίδες? Ο Τριανταφυλλόπουλος δεν πιάνει μια μπροστά μου!:kakaka: Έχω περιέργεια να δω τι θα πει όταν το δει XD. Αν και δε νομίζω να φρικάρει, το έβλεπε όταν είμουν στο αρχικό στάδιο του σκίτσου. ~bya
Sep 25 2011 09:57
Kai → Vagelio
:hahaha: H αλήθεια είναι πως ναι, αλλά δεν περίμενα τη συγκεκριμένη στάση. Βγήκαν και οι προσωπικές τους στιγμές στην φόρα. Δε μας τα έλεγε αυτά.
Sep 25 2011 09:41
Vagelio → anime-dono
Kαλημέρα :). Είναι εύκολο να μου στείλεις link για την σελίδα στην οποία βρήκες τα fanarts που συνθέτουν αυτό το υπέροχο setάκι-kotetsu?
Sep 22 2011 10:07
Vagelio → Hoshiyo4
Δεν χρειάζεται. Το thread στο οποίο συζητάμε για το meeting ενωμερώνεται :)
Sep 22 2011 04:49
Anelis → Vagelio
Pilot episode = το πρώτο επεισόδιο μιας σειράς, συνήθως βλέποντας αυτό αποφασίζουν οι παραγωγοί αν θα πάρει σεζόν ή όχι (τουλάχιστον στη live action tv).
Οπότε πιλότος = το 1ο επεισόδιο.
Sep 22 2011 04:32
Hoshiyo4 → Vagelio
[COLOR=Teal]Τι καλάάάά!!!!
Αν όντως γίνει μπορείς να μου στείλεις?? :D[/COLOR]
Sep 21 2011 20:30
Vagelio → Anelis
[QUOTE] Διάβασα τα ως επι το πλείστον άσχημα σχόλια σε αυτό το θρεντ για το 1ο επεισόδιο και πραγματικά δεν καταλάβαινα γιατί σας είχε αφήσει άσχημη αίσθηση ο πιλότος. [/QUOTE]
O πιλότος?
Sep 21 2011 11:10
Hoshiyo4 → Vagelio
[COLOR=Teal] heeeey!!
Τέλεια ιδέα να συναντηθούμε όλες οι yaoi fan και να σχολιάσουμε τα αγαπημένα μας manga!! :D
Ελπίζω όντως να πραγματοποιηθεί!! :)[/COLOR]
Sep 19 2011 20:24
Vagelio → LuluChan92
Μετρό Πανεπιστήμιο, στην έξοδο Κοραή. Ανεβαίνεις, στρίβεις αριστερά και προχωράς στην στοά μέχρι να το βρεις. Costa Coffee λέγεται (το λογότυπό του μοιάζει με αυτό των starbucks coffee) και μένει ανοιχτό μέχρι τις 9-10. Εμείς το αποχαιρετήσαμε κατά τις 8 και κάτσαμε από δίπλα σε ένα παγωτατζίδικο :). Και τα δυο μαγαζιά πολύ ωραία ^_^
Sep 17 2011 18:45
Vagelio → SkullKaizer
Πωωωω μου ξύπνησες ευτυχισμένες αναμνήσεις νυχτιάτικα. Πως θα αντέξω να περιμένω 9 ακόμα μέρες!?:if:
Sep 16 2011 21:29


This status update has reached the maximum number of replies allowed
