Jump to content


Community Status Updates


Photo

KaiVagelio

:hahaha: Αυτό να λέγεται, ποιος Τριανταφυλλόπουλος και χαζομάρες τώρα. Γιατί να φρικάρει; Ίσα-ίσα που ανακοινώνει επίσημα ότι ο Μπιακουλίνος είναι δικός του και κόβει τον αέρα στους επίδοξους διεκδικητές.
Sep 25 2011 10:54
Photo

VagelioKai

Eίδες? Ο Τριανταφυλλόπουλος δεν πιάνει μια μπροστά μου!:kakaka: Έχω περιέργεια να δω τι θα πει όταν το δει XD. Αν και δε νομίζω να φρικάρει, το έβλεπε όταν είμουν στο αρχικό στάδιο του σκίτσου. ~bya
Sep 25 2011 09:57
Photo

KaiVagelio

:hahaha: H αλήθεια είναι πως ναι, αλλά δεν περίμενα τη συγκεκριμένη στάση. Βγήκαν και οι προσωπικές τους στιγμές στην φόρα. Δε μας τα έλεγε αυτά.
Sep 25 2011 09:41
Photo

Vagelio → Jorg

Πάνε μια βόλτα από το fanart thread μου =ω=.
Sep 25 2011 08:12
Photo

Vagelio → anime-dono

Kαλημέρα :). Είναι εύκολο να μου στείλεις link για την σελίδα στην οποία βρήκες τα fanarts που συνθέτουν αυτό το υπέροχο setάκι-kotetsu?
Sep 22 2011 10:07
Photo

Vagelio → Hoshiyo4

Δεν χρειάζεται. Το thread στο οποίο συζητάμε για το meeting ενωμερώνεται :)
Sep 22 2011 04:49
Photo

AnelisVagelio

Pilot episode = το πρώτο επεισόδιο μιας σειράς, συνήθως βλέποντας αυτό αποφασίζουν οι παραγωγοί αν θα πάρει σεζόν ή όχι (τουλάχιστον στη live action tv). Οπότε πιλότος = το 1ο επεισόδιο.
Sep 22 2011 04:32
Photo

Hoshiyo4 → Vagelio

[COLOR=Teal]Τι καλάάάά!!!! Αν όντως γίνει μπορείς να μου στείλεις?? :D[/COLOR]
Sep 21 2011 20:30
Photo

VagelioAnelis

[QUOTE] Διάβασα τα ως επι το πλείστον άσχημα σχόλια σε αυτό το θρεντ για το 1ο επεισόδιο και πραγματικά δεν καταλάβαινα γιατί σας είχε αφήσει άσχημη αίσθηση ο πιλότος. [/QUOTE] O πιλότος?
Sep 21 2011 11:10
Photo

Vagelio → Hoshiyo4

Έχει ξαναγίνει καναδυό φορές :).
Sep 19 2011 22:01
Photo

Hoshiyo4 → Vagelio

[COLOR=Teal] heeeey!! Τέλεια ιδέα να συναντηθούμε όλες οι yaoi fan και να σχολιάσουμε τα αγαπημένα μας manga!! :D Ελπίζω όντως να πραγματοποιηθεί!! :)[/COLOR]
Sep 19 2011 20:24
Photo

Vagelio → LuluChan92

Μετρό Πανεπιστήμιο, στην έξοδο Κοραή. Ανεβαίνεις, στρίβεις αριστερά και προχωράς στην στοά μέχρι να το βρεις. Costa Coffee λέγεται (το λογότυπό του μοιάζει με αυτό των starbucks coffee) και μένει ανοιχτό μέχρι τις 9-10. Εμείς το αποχαιρετήσαμε κατά τις 8 και κάτσαμε από δίπλα σε ένα παγωτατζίδικο :). Και τα δυο μαγαζιά πολύ ωραία ^_^
Sep 17 2011 18:45
Photo

LuluChan92 → Vagelio

Για δώσε μου πληροφορίες για το μέρος...!!!
Sep 17 2011 18:13
Photo

SkullKaizer → Vagelio

χαχαχαχαχα
Sep 17 2011 01:42
Photo

Vagelio → SkullKaizer

Πωωωω μου ξύπνησες ευτυχισμένες αναμνήσεις νυχτιάτικα. Πως θα αντέξω να περιμένω 9 ακόμα μέρες!?:if:
Sep 16 2011 21:29