Community Status Updates
Night Wizard Seal → croco~boy
Απλά από ενδιαφέρον, όχι κάτι ιδιαίτερο. Και από ποια κατεύθυνση πήγες διαιτολογία ;
Mar 18 2010 13:13
croco~boy → Scorpion
Ναι, το εχω τελειωσει το μανγκα. Θελω να σ πω οτι ολες τα σπανε. Ειναι δικη σου δουλεια??
Mar 18 2010 11:28
croco~boy → Night Wizard Seal
Σπουδαζω διαιτολογια. :D
Why r u asking ??? :joyful:
Mar 18 2010 11:25
Scorpion → croco~boy
Λοιπον θα σου αφησω μερικα εχω παρα πολλα αλλα δεν προλαβαινω να στα στειλω ολα σε μια μερα ,θα σου στειλω λιγα τωρα και οταν βρω χρονο ξανα παλι αν δεν κανω λαθος το χεις τελειωσει το [B]manga[/B] οπωτε να στελνω αφοβα
[SPOILER][IMG]http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2009/344/9/6/fairy_tail_erza_by_rainbowKara.jpg[/IMG][/SPOILER][SPOILER][IMG]http://fc04.deviantart.net/fs41/f/2009/042/7/4/Fairy_Tail_72_Page_22_by_qianwenx.jpg[/IMG][/SPOILER][SPOILER][IMG]http://fc05.deviantart.net/fs22/f/2007/319/5/9/Natsu_and_Gazille_by_irishcaffine.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2010/032/b/8/Fairy_Hunter_Erza_Knightwalker_by_gotrei.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc08.deviantart.net/fs51/i/2009/313/6/3/The_Flame_of_Rebuke_by_Hitotsumami.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc09.deviantart.net/fs29/f/2008/115/f/9/Trinity_Raven_by_k11n.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc05.deviantart.net/fs41/f/2009/045/e/d/The_Mistgun_by_Hitotsumami.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc09.deviantart.net/fs42/f/2009/062/4/5/Doppio_Drago___Natsu_Gazille_by_Scorpius92.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc06.deviantart.net/fs32/f/2008/223/c/3/Natsu_Flame_On_by_Hitotsumami.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc03.deviantart.net/fs11/f/2006/245/4/5/Fairy_Tail_mages_by_Aether.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc09.deviantart.net/fs50/f/2009/266/9/d/Fairy_Tail__Loki_to_the_rescue_by_TaigerLily.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc05.deviantart.net/fs30/f/2008/046/3/0/Loki_Ch_73_P11_by_xInfinitYx.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc09.deviantart.net/fs48/f/2009/206/b/b/Fairy_Tail__Loki_and_Aries_by_dying_puppet.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2010/029/1/d/We_Are_Fairy_Tail_by_torrak07.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc09.deviantart.net/fs38/i/2008/352/4/0/Loki_Attack_by_gotrei.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/051/f/2/Fairy_Tail_Leon_GRey_by_crazybig.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc02.deviantart.net/fs48/f/2009/198/d/2/Leon_Retei___truecolors_by_Gray_Fullbuster.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/021/7/5/Gerard_by_dmc_br.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/335/f/8/gerard___Fairy_Tail_by_jobi00.jpg[/IMG][/SPOILER]
Mar 17 2010 22:36
croco~boy → Scorpion
Tyty :D αν δεν σου ειναι κοπος στειλε καμια κ σε μενα χαχα !!!!!!!!! :D
Mar 17 2010 19:23
Scorpion → croco~boy
Εννοειται πως δεν με πειραζει παρτες ολες κι αν θες να σου στειλω κανα coloring πες μου:D
Mar 17 2010 19:06
croco~boy → Scorpion
Πολυ τελειες φοτο αυτες που εστειλες στην robin~chan, Θα σε πειραζε αν χρησιμοποιησω καποια απο αυτες τις φοτο γ το account?? :blingeye2:
Mar 17 2010 14:37
croco~boy → Robin-Chwan
Υour very welcome Nee~san. Btw αν εχεις fb μπορεις να αλλαξεις θεμα στο προφιλ σου. Εγω εβαλα ακατσυκι γτ δεν ειχε τπτ απο OP =(.
Here's the link: [URL]http://www.facebook.com/group.php?gid=283457593496&ref=mf[/URL]
Btw σου πρωτεινω να διαβασεις αυτο [URL]http://www.onemanga.com/Highschool_of_the_Dead[/URL] ....αν και ειναι πολυ βιαιο εχει πολυ πλακα! Enjoy and hv fun!
Mar 17 2010 14:35
Robin-Chwan → croco~boy
Ευχαριστω πολυ aniki!! Τωρα εχω ενα προβλημα με το Internet και δε μπορω να δω καμια σειρα Τ_Τ
Βtw ωραια prof. pic!
Mar 14 2010 23:34
croco~boy → Robin-Chwan
Ειχες πει κατι οτι δεν ειδες τα digimon με jap dub. Σ βρηκα λοιπον τις 3 σεασον με jap dub !!!!!!!~ :D
[url]http://www.youtube.com/user/mikmikoto01[/url] Enjoy and hv fun!
Mar 13 2010 16:23
Nighteyes → croco~boy
Το ξέρω. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό. Δεν είναι στο section μου. Ψάχνω να βρω κάποιον που να χει δικαιώματα για να μπορεί να τα κλείσει.
Mar 12 2010 18:47
croco~boy → Dante80
[url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=375673#post375673[/url] check that :/!
Mar 12 2010 18:46


This status update has reached the maximum number of replies allowed
