Jump to content


Community Status Updates


Photo

croco~boy → Robin-Chwan

Kawwaiiiiiiiii!! Ολες ειναι τελειες...Domo~arigato Hinata~san!
Feb 25 2010 16:57
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Τιποτα μωρε, σιγα.... Τι αλλα anime βλεπεις?
Feb 25 2010 16:56
Photo

croco~boy → Robin-Chwan

Arigato gozaimas γ τις φοτος :D. Η 2 κ η 3 ειναι πολυ τελειες. Σιγουρα την 3 θα την βαλω στο λαπτοπ μου χαχα....τωρα που το σκεφτομαι ειναι τελειο couple με την λυσυ κ εχουν κ τελειες αττακες στο μανγκα. Οπως εκει που λεει ο χαππυ "wht a great couple" k γυρναει η λυσσυ κ του λεει "No we are not" xaxa. Ty for the pics again <3!
Feb 25 2010 16:50
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

& [spoiler] [IMG]http://fc02.deviantart.net/fs41/f/2009/016/6/0/Loki_x_Lucy_Love_by_0010_Negative.png[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc01.deviantart.net/fs25/f/2008/045/d/b/Leo_the_Lion_aka_Loki_by_Miranu.jpg[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc02.deviantart.net/fs48/f/2009/168/8/c/8cfc160200631b62c0704aba8ffed110.png[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2010/050/1/9/loki_lucy_colored_by_kotenka1984.jpg[/IMG] [/spoiler] Αυτααα.....
Feb 25 2010 16:46
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Μοar [spoiler] [IMG]http://fc09.deviantart.net/fs28/f/2008/049/c/4/Fairy_tail___Loki_by_Orphangel.jpg[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc02.deviantart.net/fs36/f/2008/243/6/3/Loki_the_Leo_by_ailiekong.jpg[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc04.deviantart.net/fs31/i/2008/219/3/3/__Loki_sadness_within___by_narufma.jpg[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc05.deviantart.net/fs40/f/2009/022/7/1/Loki__the_power_of_love_by_daRocKuBe18.jpg[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc09.deviantart.net/fs50/f/2009/266/9/d/Fairy_Tail__Loki_to_the_rescue_by_TaigerLily.png[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc05.deviantart.net/fs30/f/2008/046/3/0/Loki_Ch_73_P11_by_xInfinitYx.jpg[/IMG] [/spoiler] To παλιο ava μου! [spoiler] [IMG]http://fc02.deviantart.net/fs49/f/2009/215/4/2/Lucy_x_Loki_____1_by_TreeBornFrog.png[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/018/e/d/Loki_love_magic_by_kotenka1984.jpg[/IMG] [/spoiler]
Feb 25 2010 16:46
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Αν εχει λεει...!! Κι εγω λυπαμαι που δεν τον δειχνει τοσο συχνα πλεον.... Οριστε οι εικονες: [spoiler] [IMG]http://fc06.deviantart.net/fs28/f/2008/054/3/e/__Fairy_Tail___Loki___by_Kajiko_chan.jpg[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc02.deviantart.net/fs30/f/2008/052/b/9/Loki_Fairy_tail_by_Peonixo.png[/IMG] [/spoiler] [spoiler] [IMG]http://fc09.deviantart.net/fs51/i/2009/296/6/1/Loki_X_Lucy_by_achibahk.jpg[/IMG] [/spoiler]
Feb 25 2010 16:44
Photo

croco~boy → Robin-Chwan

Xexe πολυ θα το ηθελα να μ στειλεις μερικες τελειες φοτο του λοκι...νομιζω οτι ο hiro mashima εκανε τελεια δουλεια σχεδιαζοντας ενα τετοιο χαρακτηρα! Κριμα ομως που δεν εχει προταγωνιστικο ρολο χεχε! Εχει στυλ ο τυπος πως να το κανουνε :D
Feb 25 2010 15:44
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Καλη ιδεα! Να κανουμε και group. Πλακα πλακα ξερω πολλους που τους αρεσει ο Loki. Οχι οτι τους αδικω... ;Ρ Και να φανταστεις δεν ειναι καν Λεον και μου αρεσει τοσο πολυ!! (Ζυγος με Αιγωκαιρο ειμαι και δεν εχει δειξει κανενα απο τα 2 Τ_Τ) Thnx for the rec. btw! ΥΓ: Αμα θες να κανεις καποτε set Loki πες να σου δωσω μερικες εικονες. Αμα θες μπορεις να παρεις και το δικο μου παλιο set Loki ^^
Feb 25 2010 14:42
Photo

croco~boy → Robin-Chwan

Indeed ο λοκι ειναι απιστευτος απο ολες τις αποψεις(στυλ, ομορφια, funny κ.α). Σε λιγο φαν club θα κανουμε χαχα! Tc.
Feb 25 2010 12:38
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Κι αλλος Loki fan!!! Ελα να μαζευομαστε!! (Να πω μονο, αν δεν το καταλαβες, οτι ο αγαπημενος μου χαρακτηρας στo FT ειναι ο Loki!)
Feb 24 2010 23:17
Photo

croco~boy → Nighteyes

θα το εχω υποψιν μ...thx again ^^
Nov 29 2009 17:23
Photo

Nighteyes → croco~boy

Κατεβαίνει πάρα πολύ γρήγορα απο [URL="http://www.anime.gr/forums/downloads.php?do=file&title=piano-no-mori&cid=22&ctitle=piano-no-mori&id=232"]εδώ[/URL], έχουν δίκιο. Κρίμα να την δεις σε χάλια ποιότητα.
Nov 29 2009 16:51
Photo

Nighteyes → croco~boy

Όποιον βλέπω και προσέξω ότι ξεφεύγει του το λέω για να μην βρεθεί χωρίς καθόλου υπογραφή στο τέλος. Αν έχεις κάποιον υπόψιν και θες στείλε μου pm.
Nov 24 2009 21:03
Photo

croco~boy → Nighteyes

okie θα βγαλω το σποιλερ ταγκ αλλα καποια αλλα ατομα εχουν ακομα μεγαλυτερες υπογραφες αλλα θα μου πεις ειναι αλλου παπα ευαγελιο, ευχαριστω γ την προειδοποιηση κ καλη συνεχεια!!!
Nov 24 2009 20:52
Photo

Nighteyes → croco~boy

Eγώ είμαι πάλι. Κοίτα, ή θα μικρύνεις το ύψος της εικόνας σε 230 px ή θα αφαιρέσεις το spoiler tag. Όταν είχαμε ξαναμιλήσει η signature αποτελούταν από την εικόνα και δεξιά της η φράση που τώρα έβαλες μέσα στο tag. Τότε ήταν ΟΚ. Τώρα όχι. Το πρόβλημα είναι το ύψος. Οτιδήποτε βάλεις κάτω/πάνω απο την εικόνα πιάνει χώρο που θα πρεπει να αφαιρέσεις απο το μέγεθος της εικόνας. Αν θες να γράψεις δίπλα στην εικόνα, επιτρέπεται αλλά όχι πέρα των 700px.
Nov 24 2009 19:39