Jump to content


Community Status Updates


Photo

croco~boy → Nighteyes

[url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=375673#post375673[/url] check that :/!
Mar 12 2010 18:44
Photo

croco~boy → iristella

[url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=375673#post375673[/url] check that :/!
Mar 12 2010 18:43
Photo

croco~boy → iristella

Μπορεις να τσεκαρεις το OP latest chapter; 2 ατομα δεν χρησιμοποιουν σποιλερ.
Mar 10 2010 17:21
Photo

legeon → croco~boy

ε τότε ψωμάκι ,τυράκι ,σαλαμάκι
Mar 09 2010 23:56
Photo

croco~boy → legeon

Μονο αυγα ξερω να κανω αλλα δεν λεει βραδιατικα...θα μ πεσει βαρυ χαχα :D .
Mar 09 2010 23:36
Photo

croco~boy → Nighteyes

Σ ευχαριστω πολυ!
Mar 08 2010 18:31
Photo

Nighteyes → croco~boy

Έχει και ο Μαλλιαρης και ο Ιανός και υποθέτω κι άλλα. Για μεγαλύτερη ποικιλία η Σπηλια των comics στην Ιπποδρομίου και το comicon στην γωνία Ικτίνου και Ζευξιδος. Διάβασε τι λέει από αυτή την [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=4070&page=48"]σελίδα [/URL]και μετα, και ειδικά ο zetto2saiyan.
Mar 08 2010 18:24
Photo

croco~boy → Nighteyes

Απο τα βιβλιοπωλεια μπορεις να αγορασεις μανγκα?? Αν οχι απο που :D . Btw κατι πηρε το αυτι μ οτι το one piece θα κυκλοφορησει τον σεπτεμβριο. Κατατοπισε μ σε παρακαλω!
Mar 08 2010 18:15
Photo

iristella → croco~boy

done. Thank you for the feedback
Feb 28 2010 01:16
Photo

croco~boy → iristella

Καποιος ανοιξε ενα random topic στο οπ section! Checkareto please. Ty and Gnite!
Feb 28 2010 01:14
Photo

croco~boy → Scorpion

Arigato and tc :P
Feb 25 2010 18:57
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Nαιιιιι!!!!! O Luffy τα σπαει!!! Θα ψαξω πολυ να το βρω στα Ιαπωνικα αλλιως θα αρκεστω στα Αγγλικα. Σαν τα Digimon.....
Feb 25 2010 17:27
Photo

croco~boy → Robin-Chwan

Νε το αβαταρ σου τα σπαει, γενικα ο λυφφυ τα σπαει! Επισης για το DBK σου το προτεινω ανεπιφυλακτα αλλα μακαρι να το βρεις με Jap dub....αλλα χλωμο γτ ολα τα σιτε το αντικατεστησαν με αγγλικα >.>!
Feb 25 2010 17:15
Photo

Robin-Chwan → croco~boy

Κι εγω βλεπω πολλα. Να μερικα απο τα αγαπημενα μου: One Piece (Παντα 1ο!! Τι λες και για το ava μου?) Fairy Tail Bleach Naruto Tengen Toppa Gurren Lagann FullMetal Alchemist & Brotherhood 20th & 21st Century Boys Air Gear Death Note etc. etc. etc. (Ναι, βασικα βαριεμαι να γραφω ;Ρ) Παντως αμα δεν εχεις δει/διαβασει κανενα απο τα παραπανω στα προτεινω ολα ανεπιφυλακτα!!! Τωρα σκεφτομαι να αρχισω DBZ γιατι δεν το χω δει ακομα και ειναι ενα μεγαλο κενο πιστευω! Also, εχω μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ λιστα με anime που [B]θα[/B] δω αν και τωρα κανω διαλλειμα λογο διαγωνισματων...
Feb 25 2010 17:09
Photo

croco~boy → Robin-Chwan

Βλεπω OP(πολυ φανατικα κ αν κρινω απο την siggie σου εισαι κ εσυ φαν :D) FMΑ, Fairy tail, naruto, Bleach και αλλα πολλα! Εβλεπα επισης asura cryin...κριμα που τελειωσε κ αλλες διαχρονικες σειρες οπως DN, DB και αλλα πολλα!! εσυ?
Feb 25 2010 17:00