Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

KennyKai

Δεν φταίω εγώ! Φάνηκε σαν να ήθελες να βγεις από τη δύσκολη θέση. :kakaka:
Ιαν 30 2012 12:11
Φωτογραφία

KaiKenny

Ου, ρε! Που το δικό μου ήταν ύποπτο! :terror2:
Ιαν 30 2012 12:01
Φωτογραφία

KennyKai

Ευτυχώς που μου εξήγησε η Μαρία, γιατί το δικό σου VM ήταν ύποπτο. :kakaka:
Ιαν 30 2012 11:59
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Ι change my ways, little by little. To μόνο που μένει δηλαδή είναι να συνηθίσω και το manga-updates.
Ιαν 30 2012 11:59
Φωτογραφία

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Δέχεσαι πιέσεις από παντού. Πρέπει να αλλάξεις από δω και πέρα. :mafia:
Ιαν 30 2012 11:58
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Χα χα, αμέσως το είδες κι εσύ! Να μην προλάβω να το εξηγήσω στη μία, να το εξηγώ δύο φορές! Εν ολίγοις με είπε αυτό [QUOTE]:hahaha: Δεν ντρέπεσαι; Την ίδια κιόλας μέρας που βγήκαν οδηγίες για το πώς να διαβάζεις manga like a boss;[/QUOTE] και είχε βάλει link αυτό που είπα στον Napster. xD
Ιαν 30 2012 11:54
Φωτογραφία

KaiKenny

:oo: Damn, βγήκαν τα κουτσομπολιά στη φόρα. :terror2: Δεν υπάρχει τρόπος διαφυγής. :himitsu: Oh, wait. :awww: Μάλλον έλεγα πόσο φανταστικός είσαι.
Ιαν 30 2012 11:46
Φωτογραφία

Kenny → Fallen_Mpougatsa

*τραγουδιστά* [I]Τί σου λέει η φίλη σου για μένααα~[/I]
Ιαν 30 2012 11:45
Φωτογραφία

KennyKai

Ναι, για πες μας... τί της είπες για τον Kenny και κάνεις πως δεν θυμάσαι; :kakaka:
Ιαν 30 2012 11:43
Φωτογραφία

KaiKenny

Α, οκ! Ευχαριστώ πολύ! XD Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να μπλέξω με IRC γι' αυτό ρώτησα (σόρυ για το πρήξιμο). :bike: Πάω για κατέβασμα.
Ιαν 30 2012 11:43
Φωτογραφία

KennyKai

Βασικά το πρώτο volume του HnFM είναι ακριβώς τα κεφάλαια 1-9 που έχει το MT. Τα κεφάλαια 10-15 ανήκουν στο δεύτερο τόμο, και μπορείς να τα κατεβάσεις και από το κανάλι των VIscans. Αν ζοριστείς, πες μου να σου δώσω οδηγίες.
Ιαν 30 2012 11:41
Φωτογραφία

KaiKenny

Kenny, μήπως ξέρεις από πού αλλού μπορώ να κατεβάσω το πρώτο volume του [url=http://vi-scans.com/projects/hoshi-no-furu-machi/]Hoshi no Furu Machi[/url]; Στο mangatraders δεν υπάρχει ολόκληρο. :(
Ιαν 30 2012 11:01
Φωτογραφία

KaiKenny

Δεν ασχολούμαι γενικότερα με το είδος αλλά μου αρέσει πολύ σαν ήχος. Ωραίο ήταν.
Ιαν 29 2012 23:12
Φωτογραφία

KennyKai

[youtube=RB8vzBcoEcg]Big Phat Band - The Jazz Police[/youtube] Δεν έχω ιδέα αν σου αρέσει το είδος, αλλά το πετάω εδώ anyway.
Ιαν 29 2012 23:03
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kenny

Ευχαριστώωωωω :hero:
Ιαν 29 2012 22:47