Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → avaton

Oh hiz. Χρόνια πολλά και σε σενα. Μια χαρούλα. Εδώ ήρεμα. Εσύ όλα καλα?
Apr 07 2010 19:06
Photo

avaton → iristella

Geia sou iristella.Xronia polla! pws eisai?
Apr 07 2010 18:34
Photo

ZeLiGa → avaton

I will. ^^
Apr 03 2010 16:24
Photo

avaton → ZeLiGa

ok pantos ama exeis kanena gnwsto poy tha psinotan na liwsei sto game.fonaxe ton :p
Apr 02 2010 22:50
Photo

ZeLiGa → avaton

Κάνω acc για να πω ένα γεια, αλλά χρόνο για να παίξω δεν έχω. :(
Apr 02 2010 19:46
Photo

avaton → ZeLiGa

oxi ekeino re.Hmoun diaxeirisths se ekeino ala epeidh dn mporousa na sinenohthw me kapoious to paratisa kai eftiaxa diko mou.rixe mia matia an thes [url]http://rpg-onepiece.forumakers.com/forum.htm[/url]
Apr 02 2010 17:14
Photo

ZeLiGa → avaton

Έχω ρίξει μια ματιά στο συγκεκριμένο forum. Προς το παρόν όχι, δεν έχω πολύ χρόνο, συν ότι δε με ελκύει ιδιαίτερα η ιδέα. Είσαι ο top poster απ' ότι έχω δει. xD
Apr 02 2010 12:43
Photo

avaton → ZeLiGa

euxaristw poly!!! na soy pw tha se endiefere na mpeis se one piece forum rpg?(elliniko k poiotiko :p )
Apr 01 2010 23:54
Photo

ZeLiGa → avaton

I c... Τεσπα, καλή τύχη ρε μαν!
Apr 01 2010 21:41
Photo

avaton → ZeLiGa

den mporeis na peis oti paw kai fortsatos.xalara as to poume
Apr 01 2010 16:04
Photo

ZeLiGa → avaton

Ξέχασα, με τις πανελλήνιες πώς τα πας; Οκ η προετοιμασία;
Mar 30 2010 22:16
Photo

ZeLiGa → avaton

Τα ίδια μωρέ, και εγώ μη φανταστείς, μία φορά στο τόοοοοοοοοοοοοοοσο ποστάρω. xD Tespa, πώς είσαι ρε αγόρι, σε χάσαμε.
Mar 30 2010 22:15
Photo

avaton → ZeLiGa

Ti leei zeliga? ti kaneis? exw kairo na mpw edw xD
Mar 30 2010 19:39
Photo

ZeLiGa → avaton

Το υποψιάστηκα για να σου πω την αλήθεια. Υπήρχε αλλιώς περίπτωση να μην το βρεις; :P Πάντως αργά ή γρήγορα θα έρθει, μπορώ να περιμένω. ^^
Mar 01 2010 22:40
Photo

avaton → ZeLiGa

δεν έχει εκδοθεί ακόμα επίσημα στα αγγλικά νομίζω!
Mar 01 2010 20:01