Jump to content


Community Status Updates


Photo

avaton → Maya-chan

Έχω 5 τόμους απο Eden. Σε άριστη ποιότητα απο τα English Publications.Η Ποιότητα ίσως είναι η καλύτερη σε όλο το διαδίκτυο,χώρις να υπερβάλω....Θα τα ανεβάσω μια απο αυτές τις μέρες.
Feb 15 2010 20:25
Photo

Maya-chan → avaton

Oldboy και Hellsing αλλά έχω σταμπάρει κι άλλες. Αν βάλεις και κανένα Eden: It's an Endless World στο μέλλον θα με κάνεις πολύ ευτυχισμένη. ;)
Feb 15 2010 20:22
Photo

avaton → Maya-chan

Χαίρομαι πολύ που σ'άρεσει το ιστολόγιο μου. Αλήθεια ποιές σειρές κατέβασες;
Feb 15 2010 20:12
Photo

Maya-chan → avaton

Πάρα πολύ καλό το site σου! Βρήκα και manga που δεν έβρισκα πουθενά αλλού. Συγχαρητήρια για την καλή δουλειά και τους ωραίους τίτλους που έχεις. :nod:
Feb 15 2010 11:19