Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Jorg

:hahaha: Δε με χαλάει, να σου πω την αλήθεια το φχαριστιέμαι τώρα. Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Spade! "Δεσε το thread, be a sadist!" Και μπορούμε και καλύτερα! Το φχαριστιέμαι τόσο, που μη σου πω ότι ψήνομαι να το επαναλάβουμε και την επόμενη βδομάδα.
Μάρ 11 2011 23:38
Φωτογραφία

Jorg → Kai

:hahaha: Έτσι συνέχισε ομάδα! :hahaha: Πάντως είναι σαν να το έχουμε κάνει block το thread. XD
Μάρ 11 2011 23:34
Φωτογραφία

Kai → Jorg

:hahaha: Μια χαρά τα πάμε, σκίζουμε, ευτυχώς που όλα γίνονται μέσω Internet και δεν μπορούν να μας πετάξουν τομάτες!
Μάρ 11 2011 23:30
Φωτογραφία

Jorg → Robin-Chwan

[quote]Γιατι το KHR εχει απιστευτους χαρακτηρες XD[/quote] Agreed, agreed, agreed! Τα περιμένω με ανυπομονησία! ^^
Μάρ 11 2011 23:14
Φωτογραφία

Kai → Jorg

:hahaha: Αφού στο έταξα. Μόλις γύρισα από το μάθημα, διάβασα το chapter και πήγα και έγραψα. Ελπίζω να μην πάθουν τίποτα τα παιδιά με αυτά που θα έρθουν να διαβάσουν.
Μάρ 11 2011 21:24
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Έτοιμη; Να πούμε και στην Zura και στον Napster άμα είναι. Ξεκινώ εγώ. :P
Μάρ 11 2011 17:13
Φωτογραφία

Jorg → Yuki-chan

Μια χαρά, εδώ στον αγώνα. XD Εσύ;
Μάρ 11 2011 14:15
Φωτογραφία

Jorg → Kamen Tantei Zura

Είχα πάει αστρονομία, αλλά το άλλαξα σε βιολογία και γιατί δεν μου άρεσε και πολύ το τμήμα και γιατί στην βιολογία ήταν οι φίλοι μου. Μια χαρά περνάμε είδικα τώρα που μπήκαμε στο κεφάλαιο της αναπαραγωγής. :hahaha: Όχι γιατί τα πέρνουμε στην πλάκα, άλλωστε μεγαλώσαμε πια, αλλά για αυτά που πετάμε μες στην τάξη! ΤΟ γέλιο σου λέω! XD
Μάρ 11 2011 14:10
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Jorg

A, ok, δεν πολυκατάλαβα όταν είδα το vm. Δεν ξέρω αν είναι περίεργο, αλλά τουλάχιστον κάποιο σχολείο της Ελλάδας πάει. Γραμμικό σχέδιο. Εσύ πρέπει να είχες Αστρονομία ή βλακεία είπα;
Μάρ 10 2011 23:54
Φωτογραφία

Yuki-chan → Jorg

tpt.... τι κανεις?
Μάρ 10 2011 23:37
Φωτογραφία

Jorg → Yuki-chan

Thanks για το request. ^^
Μάρ 10 2011 23:32
Φωτογραφία

Jorg → Kamen Tantei Zura

Εννοώ να πηγαίνει σχολείο του Ηρακλείου Φιλανδία και όχι της Θεσσαλονίκης. Καλα μώρε δεν υπάρχει πρόβλημα. btw τι μάθημα επιλογής έχεις διαλέξει;
Μάρ 10 2011 23:04
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Jorg

Να πηγαίνει Ηράκλειο; :o Ναι, άσε όλα τα κουλά μαζί τα είπα.
Μάρ 10 2011 22:59
Φωτογραφία

Jorg → Lucy Heartfilia

Τίποτα. ^^
Μάρ 10 2011 18:53
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Jorg

*o* okkk thankssssss!! :)
Μάρ 10 2011 17:29