Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Final Fantasy Dissidia
#106
Posted 20 June 2011 - 11:59
Den exeis paiksei arketa wste na parathriseis tis diafores.
panw apola einai ena fighting game kai ws fighting game exei tis aparaithtes allages kai stis kinhseis kai sto gameplay me kainouria commands kai kainouria gameplay elements opws to assist gauge pou allazei poly to paixnidi.
Ola ta items exoun allaksei idiothtes, exoun mpei nea items, "9" kainourioi xarakthres, exei ginei rebalancing twn paliwn kai periexetai ena kainourio senario sto story mode.
To Colosseum mode exei allaksei, mphke story creation, veltiwthike to theater mode kai to main story pleon proxwraei se world map opws ta palia FF.
Telos mesa se ola afta pou tha htan yperarketa prosthesan kai oloklhro to story mode tou prwhgoumenou paixnidiou.
Oxi mono den einai antigrafh tou prwhgoumenou paixnidiou loipon alla einai ena entelws neo paixnidi, to sxolio gia ta xrhmata den isxyei kan.
Etsi einai ta fighting games, des ta Street Fighter kai ta Tekken, ean ekseraiseis ta grafika den moiazoun na einai ta idia games?
Ligo logikh parakalw.
BTW den einai to 000 to teleftaio senario, to "confessions of the creator" einai
#107
Posted 20 June 2011 - 12:05
*waving intensifies*
#108
Posted 23 June 2011 - 20:31
#109
Posted 24 June 2011 - 01:33
δεν μιλαμε για τεκκεν και street fight που εκεινα ειναι μονο για το ξυλο...ολα τα ff μεχρι τωρα εχουν καποια ιστορια και μπορει σε μερικα να μοιαζει η ιστορια σε κανενα δεν ηταν το προηγουμενο με 5-6 νεα πραγματα ετσι για να πουν οτι εκαναν κατι καινουργιο...εχει την ιδια ιστορια, τους ιδιους διαλογους και βιντεακια...συγγνωμη που απλα βαριεμαι να ξαναπαιξω το προηγουμενο και ας εχει τους assist που ειναι λιγο αχρηστο αφου εμφανιζεται για 1-2 δευτερολεπτα και θα πρεπει να τυχει να ειναι σε καλη θεση ο αντιπαλος αλλιως θα αστοχησει, τα γκρουπ που κανεις τα οποια στην ουσια ειναι για να ανεβαζεις λεβελ σε πολλους χαρακτηρες μαζι χωρις να παιζεις την ιστορια 100 φορες και 2-3 νεες πιστες...απλα ειναι κοροιδια και εξαλλου αφου εβαλαν και το προηγουμενο γιατι δεν εβγαζαν μονο το τελευταιο να τελειωνουμε...οχι να το τερματιζουμε και να το ξανατερματιζουμε και ναι το εχω τερματισει και με το ζορι...οπως και το προηγουμενο που το εκαψα...τωρα που λες για το θεατρο που εχει και το κολοσσαιο ποσο νομιζεις οτι θα ασχοληθεις με αυτα ? για την κυρια ιστορια το παιρνουμε το παιχνιδι...και κατι τελευταιο, η σειρα ff δεν ειναι fighting ετσι απλα ξυλο και μπουνιες ολα μεχρι τωρα εχουν ιστορια...γι αυτο ειναι γνωστα ακομα πολλα παλια παιχνιδια στη σειρα οπως το 7,8 και νεοτερα γιατι ειχαν μια ιστορια...αν ηθελαν να παιξουν απλα ξυλο θα επαιρνε ο κοσμος τεκκεν και θα ειχε κλεισει η square enixEinai kainourio paixnidi, aplws exei kai oloklhro to prwto senario mesa.
Den exeis paiksei arketa wste na parathriseis tis diafores.
panw apola einai ena fighting game kai ws fighting game exei tis aparaithtes allages kai stis kinhseis kai sto gameplay me kainouria commands kai kainouria gameplay elements opws to assist gauge pou allazei poly to paixnidi.
Ola ta items exoun allaksei idiothtes, exoun mpei nea items, "9" kainourioi xarakthres, exei ginei rebalancing twn paliwn kai periexetai ena kainourio senario sto story mode.
To Colosseum mode exei allaksei, mphke story creation, veltiwthike to theater mode kai to main story pleon proxwraei se world map opws ta palia FF.
Telos mesa se ola afta pou tha htan yperarketa prosthesan kai oloklhro to story mode tou prwhgoumenou paixnidiou.
Oxi mono den einai antigrafh tou prwhgoumenou paixnidiou loipon alla einai ena entelws neo paixnidi, to sxolio gia ta xrhmata den isxyei kan.
Etsi einai ta fighting games, des ta Street Fighter kai ta Tekken, ean ekseraiseis ta grafika den moiazoun na einai ta idia games?
Ligo logikh parakalw.
BTW den einai to 000 to teleftaio senario, to "confessions of the creator" einai
#110
Posted 24 June 2011 - 06:30
δεν μιλαμε για τεκκεν και street fight που εκεινα ειναι μονο για το ξυλο...ολα τα ff μεχρι τωρα εχουν καποια ιστορια και μπορει σε μερικα να μοιαζει η ιστορια σε κανενα δεν ηταν το προηγουμενο με 5-6 νεα πραγματα ετσι για να πουν οτι εκαναν κατι καινουργιο...εχει την ιδια ιστορια, τους ιδιους διαλογους και βιντεακια...συγγνωμη που απλα βαριεμαι να ξαναπαιξω το προηγουμενο και ας εχει τους assist που ειναι λιγο αχρηστο αφου εμφανιζεται για 1-2 δευτερολεπτα και θα πρεπει να τυχει να ειναι σε καλη θεση ο αντιπαλος αλλιως θα αστοχησει, τα γκρουπ που κανεις τα οποια στην ουσια ειναι για να ανεβαζεις λεβελ σε πολλους χαρακτηρες μαζι χωρις να παιζεις την ιστορια 100 φορες και 2-3 νεες πιστες...απλα ειναι κοροιδια και εξαλλου αφου εβαλαν και το προηγουμενο γιατι δεν εβγαζαν μονο το τελευταιο να τελειωνουμε...οχι να το τερματιζουμε και να το ξανατερματιζουμε και ναι το εχω τερματισει και με το ζορι...οπως και το προηγουμενο που το εκαψα...τωρα που λες για το θεατρο που εχει και το κολοσσαιο ποσο νομιζεις οτι θα ασχοληθεις με αυτα ? για την κυρια ιστορια το παιρνουμε το παιχνιδι...και κατι τελευταιο, η σειρα ff δεν ειναι fighting ετσι απλα ξυλο και μπουνιες ολα μεχρι τωρα εχουν ιστορια...γι αυτο ειναι γνωστα ακομα πολλα παλια παιχνιδια στη σειρα οπως το 7,8 και νεοτερα γιατι ειχαν μια ιστορια...αν ηθελαν να παιξουν απλα ξυλο θα επαιρνε ο κοσμος τεκκεν και θα ειχε κλεισει η square enix
Tότε sorry,αλλά προφανώς το Dissidia δεν είναι για σένα.Η ουσιαστική γοητεία αυτού του παιχνιδιού είναι το gameplay του.Story oύτε το 1ο είχε κάτι απίστευτο.Δεν νομίζω το προηγούμενο να το έκαψες παίζοντας το τερααααστιο story...Eκεί εγώ θυμάμαι είχα αφιερώσει καμιά 30άρα ώρες για story,και περίπου 70-80 παίζοντας απλά μάχες,μόνο μάχες,χωρίς να χρειάζεται να βλέπω ιστορίες κλπ...Και αυτή είναι η λογική του,αν ζητάς από ένα hybrid beat'em up να σε κρατήσει με το τέλειο του story,κάτι κάνεις λάθος.Ακόμα και αν δεν είναι καθαρό Soul Calibur/Tekken,η νοοτροπία του είναι κοντά σ'αυτό το επίπεδο.Και που έχει το υπάρχον στόρι,μια χαρά είναι,δεν θέλω να ξέρω τι θα κανες αν δεν είχε καθόλου και ήταν μόνο free mode
#111
Posted 24 June 2011 - 10:11
Ενταξει ειναι ολοφανερο οτι δεν μπορεις να αναγνωρισεις τις βασικες διαφορες μεταξυ ενος fighting game και ενος RPG και δεν θα κατσω να εξηγισω με ποιους τροπους ειναι διαφορετικα αυτα τα 2 ειδη παιχνιδιων, ο καθενας θα επρεπε να μπορει να τις καταλαβει απο μονος του.δεν μιλαμε για τεκκεν και street fight που εκεινα ειναι μονο για το ξυλο...ολα τα ff μεχρι τωρα εχουν καποια ιστορια και μπορει σε μερικα να μοιαζει η ιστορια σε κανενα δεν ηταν το προηγουμενο με 5-6 νεα πραγματα ετσι για να πουν οτι εκαναν κατι καινουργιο...εχει την ιδια ιστορια, τους ιδιους διαλογους και βιντεακια...συγγνωμη που απλα βαριεμαι να ξαναπαιξω το προηγουμενο και ας εχει τους assist που ειναι λιγο αχρηστο αφου εμφανιζεται για 1-2 δευτερολεπτα και θα πρεπει να τυχει να ειναι σε καλη θεση ο αντιπαλος αλλιως θα αστοχησει, τα γκρουπ που κανεις τα οποια στην ουσια ειναι για να ανεβαζεις λεβελ σε πολλους χαρακτηρες μαζι χωρις να παιζεις την ιστορια 100 φορες και 2-3 νεες πιστες...απλα ειναι κοροιδια και εξαλλου αφου εβαλαν και το προηγουμενο γιατι δεν εβγαζαν μονο το τελευταιο να τελειωνουμε...οχι να το τερματιζουμε και να το ξανατερματιζουμε και ναι το εχω τερματισει και με το ζορι...οπως και το προηγουμενο που το εκαψα...τωρα που λες για το θεατρο που εχει και το κολοσσαιο ποσο νομιζεις οτι θα ασχοληθεις με αυτα ? για την κυρια ιστορια το παιρνουμε το παιχνιδι...και κατι τελευταιο, η σειρα ff δεν ειναι fighting ετσι απλα ξυλο και μπουνιες ολα μεχρι τωρα εχουν ιστορια...γι αυτο ειναι γνωστα ακομα πολλα παλια παιχνιδια στη σειρα οπως το 7,8 και νεοτερα γιατι ειχαν μια ιστορια...αν ηθελαν να παιξουν απλα ξυλο θα επαιρνε ο κοσμος τεκκεν και θα ειχε κλεισει η square enix
Θα περιοριστω να πω πως αυτο το παιχνιδι ειναι ενα Fighting game ακριβως οπως το Tekken και το Street Fighter απλως εχει καποια RPG elements μεσα οπως το leveling και το item equiping για να γινεται ποιο μοναδικο (οχι οτι και το Tekken η το Soulcalibur δεν ειχαν item equipping η levels κατα καιρους).
Το οτι διαβαζεις Final Fantasy στον τιτλο δεν σημαινει αυτοματως RPG, h Square Enix εχει βγαλει στο παρελθον και αλλα παρομοια Fighting games οπως τα Bushido Blades και φυσικα το Ehrgeiz το οποιο επισης ειχε RPG elements kai Final Fantasy χαρακτηρες οποτε αυτο που λες οτι ο κοσμος θα προτιμουσε να παρει αλλα games και αρα η εταιρια θα εκλεινε ειναι παντελως ακυρο.
Το Dissidia 2 εχει παρα πολλα καινουρια πραγματα και τα εξηγισα στο πρωηγουμενο post μου το οποιο πρεπει να ξαναδιαβασεις.
Τα Assists δεν ειναι καθολου αχρηστα γιατι προσθετουν στο gameplay του τιτλου, το οτι δεν ξερεις πως να τα χρησιμοποιεις δεν αλλαζει καθολου την χρησιμοτητα τους.
Το να τα συγχρονισεις ωστε να μπουν σε combos ειναι πανευκολο, επισης τα χρησιμοποιηεις για να blockareis combos του αντιπαλου και τελος λειτουργουν σαν counters στο ΕΧ meter του αντιπαλου.
Μιας που ανεφερα το ΕΧ, τωρα λειτουργει διαφορετικα, βαζοντας τον χαρακτηρα σου σε EX-Revenge χωρις ΕΧ mode οταν σπας ενα combo, αντι να σου δινει ενα Free hit και επειτα σε αφινε σε ΕΧ mode οπως γινοτανε παλια.
Η δικη μου προταση θα ηταν την επομενη φορα, να διαλεγεις σωστoτερα τα παιχνιδια σου.
Εαν θελεις να παιξεις RPGs οπως τα FF7, h 8 που ανεφερες, να μην διαλεγεις fighting games.
#112
Posted 24 June 2011 - 11:57
Το προβλημα ειναι πως αφου εχει story mode ενα παιχνιδι προφανως και αυτο ζητα τη δικη του προσοχη αλλα το να προσθετεις 5 πιστες και λιγο story ειναι κοροιδια.Τωρα για το οτι το κεντρικο σημειο του παιχνιδιου ειναι οι μαχες θα συμφονησω αλλα ουτε εκει ειδα αρκετα μεγαλη διαφορα για να το αποκαλουνε κανιουργιο παιχνιδι.Ειναι expansion 100%.Καλο το sotry 000 και τα assist αλλα αυτα και οι λιγο νεοι χαρακτηρες δεν φτανουν για το ποσο που εδωσα.Αλλα ναι το να ψαχνεις rpg και να διαλεγεις fighting game ειναι λιγο ακυροΕνταξει ειναι ολοφανερο οτι δεν μπορεις να αναγνωρισεις τις βασικες διαφορες μεταξυ ενος fighting game και ενος RPG και δεν θα κατσω να εξηγισω με ποιους τροπους ειναι διαφορετικα αυτα τα 2 ειδη παιχνιδιων, ο καθενας θα επρεπε να μπορει να τις καταλαβει απο μονος του.
Θα περιοριστω να πω πως αυτο το παιχνιδι ειναι ενα Fighting game ακριβως οπως το Tekken και το Street Fighter απλως εχει καποια RPG elements μεσα οπως το leveling και το item equiping για να γινεται ποιο μοναδικο (οχι οτι και το Tekken η το Soulcalibur δεν ειχαν item equipping η levels κατα καιρους).
Το οτι διαβαζεις Final Fantasy στον τιτλο δεν σημαινει αυτοματως RPG, h Square Enix εχει βγαλει στο παρελθον και αλλα παρομοια Fighting games οπως τα Bushido Blades και φυσικα το Ehrgeiz το οποιο επισης ειχε RPG elements kai Final Fantasy χαρακτηρες οποτε αυτο που λες οτι ο κοσμος θα προτιμουσε να παρει αλλα games και αρα η εταιρια θα εκλεινε ειναι παντελως ακυρο.
Το Dissidia 2 εχει παρα πολλα καινουρια πραγματα και τα εξηγισα στο πρωηγουμενο post μου το οποιο πρεπει να ξαναδιαβασεις.
Τα Assists δεν ειναι καθολου αχρηστα γιατι προσθετουν στο gameplay του τιτλου, το οτι δεν ξερεις πως να τα χρησιμοποιεις δεν αλλαζει καθολου την χρησιμοτητα τους.
Το να τα συγχρονισεις ωστε να μπουν σε combos ειναι πανευκολο, επισης τα χρησιμοποιηεις για να blockareis combos του αντιπαλου και τελος λειτουργουν σαν counters στο ΕΧ meter του αντιπαλου.
Μιας που ανεφερα το ΕΧ, τωρα λειτουργει διαφορετικα, βαζοντας τον χαρακτηρα σου σε EX-Revenge χωρις ΕΧ mode οταν σπας ενα combo, αντι να σου δινει ενα Free hit και επειτα σε αφινε σε ΕΧ mode οπως γινοτανε παλια.
Η δικη μου προταση θα ηταν την επομενη φορα, να διαλεγεις σωστoτερα τα παιχνιδια σου.
Εαν θελεις να παιξεις RPGs οπως τα FF7, h 8 που ανεφερες, να μην διαλεγεις fighting games.
Edited by Kalamaris, 24 June 2011 - 12:02.
#113
Posted 24 June 2011 - 12:50
Oταν ακουω απο καποιον να συγκρινει ενα Fighting game {Dissidia} με RPGs {FF7-8} πιστευω πως πρεπει να κυρηξω, γιατι ενω εσυ λες πως ξερεις την διαφορα, αλλοι αποτι φενεται δεν την ξερουν.
Το Duodecim μια χαρα πολυ στορι ειχε, υπεραρκετο θα ελεγα, ειχε ενα ολοκληρο σεναριο που αφορουσε τους καινουριους χαρακτηρες, που απο μονο του θα εφτανε, ομως δεν σταματησαν εκει, προσθεσανε επιπλεον σκηνικα απο ποιο πριν που μας δειχνουν το origin του WoL καθως και ενα ακομη extra σεναριο το 000 οπως ειχε ειπωθει ποιο πριν.
Μεχρι και ο αριθμος των CGI FMV διπλασιαστικε απο το πρωτο παιχνιδι.
Για το σεναριο ενος Fighting game ολα αυτα δεν ειναι απλως πολλα, ειναι overkill και σαν να μην εφτανε το καινουριο σεναριο, μπηκε και ολοκληρο το παλιο Bonus.
Αλλο ενα καινουριο στοιχειο του gameplay οπως ειχα πει και στο πρωηγουμενο ποστ μου ειναι οτι προστεθηκε και Outer World map.
Αυτο απο μονο του κανει την εμπειρια καινουρια ακομη και αν παιζεις το παλιο παιχνιδι και προσθετει στοιχεια εξερευνησης.
Εβαλαν στο παιχνιδι 9 καινουριους χαρακτηρες με τελειως διαφορετικο gameplay, εσυ σε ποσα fighting game sequels εχεις δει να προσθετουν 9 καινουριους χαρακτηρες?
Το συνηθισμενο ειναι 3.
Μαλιστα καθε ενας απο τους παλιους χαρακτηρες πηρε και νεα εμφανιση (+downloadable content).
5 καινουριες πιστες ειναι επισης πολυ καλος αριθμος ειδικα οταν καποιες απο αυτες οπως η πιστα του Bahamut στο FF12 προσθετουν και gameplay elements οπως ο ανεμος.
Οι μαχες εχουν πολυ μεγαλη διαφορα απο το πρωηγουμενο παιχνιδι, για μια αρχη ολα τα items εχουν αλλαξει ιδιοτητες, πλεον προσφερονται στον παιχτη ΠΟΛΥ περισσοτεροι συνδιασμοι απο builds για καθε χαρακτηρα.
Καποιος μπορει να κανει focus στο ΕΧ, ενω αλλος στο Αssist, αλλος στα Wall Damage, αλλος στο EXP->Bravery, αλλος σε Iai Strike και αλλα πολλα.
Oι παλιοι χαρακτηρες δεν εχουν μονο νεες κινησεις, αλλα και πολλες απο τις παλιες τους εχουν αλλαξει properties, πλεον εχουν χαθει τα infinite combos που μπορουσαν να κανουν πολλοι χαρακτηρες ενω ακομη και τα παλια τους combos εχουν αλλαξει.
Το ΕΧ δεν γεμιζει τοσο ευκολα οσο γεμιζε παλια και πλεον οταν σπας combos με αυτο, το ΕΧ revenge effect που προστεθηκε ειναι πολυ ωραιο addition στο gameplay γιατι επιτρεπει διαφορετικη προσεγγιση στην στρατηγικη εφοσον μενεις χωρις ΕΧ μετα.
Για τα Assist δεν χρειαζεται να αναλυσω καθολου, ειναι ολοκληρος κοσμος απο μονα τους και αλλαζουν το gameplay εντελως απο το πρωτο game.
Εχουν μπει καινουρια modes στο παιχνιδι και ναι το labyrinth ειναι ενδιαφερον add on, ο καθενας μπορει να ασχοληθει οσο γουσταρει, εγω εχω ασχοληθει παρα πολυ με το συγκεκριμενο mode και δεν εχω τελειωσει ακομη.
Τα Team Battles δεν υπηρχαν στο πρωηγουμενο παιχνιδι επισης, αλλο ενα νεο στοιχειο που κανει διαφορα στην στρατηγικη και στο Versus.
Mεσα σε ολα αυτα βαλε το καινουριο soundtrack, βαλε και το story creation, βαλε και την ικανοτητα να μπορεις να διμηουργεις τους δικους σου κανονες και εχεις ενα πραγματικα καινουριο παιχνιδι.
Ο μονος λογος που το Duodecim δινει την εντυπωση πως ειναι expansion ειναι οτι εχει τα ιδια γραφικα με το πρωηγουμενο, αλλα οποιος ξεγελαστηκε απο αυτο, απλως δεν ειναι ρεαλιστης.
Ποσα θα μπορουσαν να χωρεσουν σε ενα UMD για το PSP?
Tα γραφικα και το bonus του παλιου σεναριου δεν φτανουν για να χαρακτηρισουν το παιχνιδι ως expansion.
Αν παρουμε το Tekken 5 με το Τekken 6 ως παραδειγμα, εκτος απο το bound και τα γραφικα εχει δει κανεις κατι αλλο που να τα διαφοροποιει τραγικα μεταξυ τους?
Μηπως το 6 ειναι expansion του 5, η μηπως το 6 εχει μεγαλυτερο story mode απο το Duodecim?
Ελπιζω να καταλαβατε τι ενοω και να μην χρειαστει να ξανακανω αλλο τετοιο τεραστιο ποστ στα Ελληνικα...
Edited by Ground_zero, 24 June 2011 - 12:56.
#114
Posted 24 June 2011 - 13:42
P.S.Μην κολλάς ρε συ Ground,απλά θες παραπάνω δουλειά.Και που να σου λεγα να βάζεις και τόνους από δω και πέρα.Πάντως μην τρελαίνεσαι,μια συνήθεια είναι.Και γω όταν είχα πρωτοπάρει pc μόνο greeklish μπορούσα να γράφω,γιατί τα ελληνικά με δυσκόλευαν αφάνταστα,και τώρα έχω σχεδόν μάθει τυφλό σύστημα.Damn internets,you ruined me
#115
Posted 24 June 2011 - 14:17
Α! και items μπορεις να βγαλεις απο εκει, απλως οχι οτιδηποτε.
Προτιμω να φυγω απο το φορουμ παρα να αρχισω να βαζω και τονους.P.S.Μην κολλάς ρε συ Ground,απλά θες παραπάνω δουλειά.Και που να σου λεγα να βάζεις και τόνους από δω και πέρα.Πάντως μην τρελαίνεσαι,μια συνήθεια είναι.Και γω όταν είχα πρωτοπάρει pc μόνο greeklish μπορούσα να γράφω,γιατί τα ελληνικά με δυσκόλευαν αφάνταστα,και τώρα έχω σχεδόν μάθει τυφλό σύστημα.Damn internets,you ruined me
Δεν ειναι οτι δεν μπορω, ειναι οτι μου την σπαει αφανταστα να αλλαζω απο ελληνικα σε αγγλικα 15 φορες σε μια προταση, αυτα.
#116
Posted 24 June 2011 - 14:28
#117
Posted 24 June 2011 - 14:43
Εαν υπηρχε ριζικη αλλαγη στο βασικο gameplay δεν θα μιλουσαμε για sequel τωρα αλλα για καινουριο stand-allone τιτλο.Περα απο αυτο ομως οι αλλαγες που οπως τονισες ηταν πολλες εξακολουθουσαν να μην επαρκουν γιατι παρ'ολο που προσθεταν πραγματα δεν δοσανε την ριζικη αλλαγη στο βασικο ξυλο που δινεται(προσωπικα εγω κατι τετοιο θα θεωρουσα καινουργιο παιχνιδι).Αυτα μου ειναι αρκετα για να το αποκαλεσω expansion και πραγματικα τα γραφικα που αναφερθηκαν ουτε που τα ελαβα ποτε υπ'οψην μου.
Θες να μου πεις οτι τα Tekken 1-6 ειναι ολα expansions?
Τα Street Fighter ειναι ολα expansions?
Εχεις δει εσυ τον Ryu να εχει ποτε του διαφορετικες κινησεις?
Ποιες ειναι οι ριζικες αλλαγες του SF2 με το SF4?
Οι Super, οι καινουριοι χαρακτηρες και το Focus? Γιατι εδω ουτε καν στολες δεν αλλαζουν οι χαρακτηρες.
Παιδες εχετε παιξει ποτε Fighting games γενικα να δειτε πως λειτουργουν αυτα τα παιχνιδια?
Οι αλλαγες του Duodecim ειναι επαρκεστατες για sequel.
#118
Posted 24 June 2011 - 16:45
No offence to anyone,αλλά την ίδια βλακεία κάναν πολλοί επειδή είδαν tag Final Fantasy στο FFXII,και όταν τους βγήκε κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα που είχαν συνήθισει το έκραζαν όσο δεν πάει...
#119
Posted 31 January 2012 - 21:37
#120
Posted 02 February 2012 - 03:43
Nαι απλά μερικοί περιμένουν από το Duodecim ότι από τα παραδοσιακά FF,που ο ένας τίτλος είχε κάμποση διαφορά από τον επόμενο,σε στόρι σίγουρα,και ίσως και σε gameplay.Συνήθως βέβαια διαβάζουμε κάνα review,βλέπουμε κάνα video,γενικά να πάρουμε μια γεύση από το gameplay πριν πάρουμε κάτι και αρχίσουμε το whining.
No offence to anyone,αλλά την ίδια βλακεία κάναν πολλοί επειδή είδαν tag Final Fantasy στο FFXII,και όταν τους βγήκε κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα που είχαν συνήθισει το έκραζαν όσο δεν πάει...
Ειμαι κι εγω απο αυτους που το κραζουνε αυτο το παιχνιδι. Οταν εχεις συνηθισει σε ενα υπεροχο στορυ και ξαφνικα παιρνεις το dissidia που απευθυνεται σε ατομα που το μονο που θελουν ειναι να παιξουν ξυλο, ειναι λογικο. Ποσο μαλλον οταν το τελευταιο ff που ειχα παιξει στο PsP ηταν το Crisis Core (ULTIMATE game). Ευτυχως που το psp ηταν χακαρισμενο και δεν το αγορασα το παιχνιδι. Tελος, ειναι καθαρα θεμα γουστου, τι προτιμαει ο καθενας.