Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Blazblue Calamity Trigger / Continuum Shift
#256
Posted 12 August 2012 - 03:12
Σε high tier δε, δεν το βλέπεις σχεδόν ποτέ. Θα μου πεις είναι επειδή blockάρουν σωστά, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν έχει την ίδια αξία. Εδώ φανταζομαι θα είναι ένας από τους παράγοντες που θα ξεχωρίσουν τους καλούς από τους πολύ καλούς.
Νταξ, φαίνετε make or break situation, θα δούμε.
Αυτάαααα επιστρέφω αύριο με story speculation, καληνύχτα.
#257
Posted 12 August 2012 - 03:35
Αν δεν κάνεις μονίμως barrier θα υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να φας guard crush αλλά δε θα μπεις σε danger state οπότε ναι
#258
Posted 12 August 2012 - 15:14
Γενικά μου φαίνετε ότι προσπαθούν να μειώσουν το rushdown. Κάτι τα recharable greens, κάτι οι περισσότεροι τρόποι να ρίξεις το meter σου.
On another note
Το νέο stage πάντως είναι άνετα το καλύτερο.
#259
Posted 12 August 2012 - 15:30
Επίσης γιατί να περιμένεις να μαζέψεις 70 meter για να κάνεις crush trigger, μιλάμε για ένα unblockable free combo με μόνο 25 meter !!!!!!! Τώρα που το σκέφτομαι φαντάζει πολύ σπασμένο σε μη meter-reliant χαρακτήρες μιας και σπάνια θα έχουν καλύτερους τρόπους να ξοδέψουν το meter τους. Αντίθετα κάνας Haz ξέρω γω που θέλει 50 meter για Houtenjin θα είναι σαν ανάπηρος
Μισό μου ήρθε λίγος εμετός στο στόμα
Edited by Putin, 12 August 2012 - 15:40.
#260
Posted 12 August 2012 - 15:42
#261
Posted 12 August 2012 - 16:53
Πριν δεν έλεγες βρε για τα endless possibilities του 66 stanse? Ο hazama μου φαίνετε θα γίνει πιο pressure orianted άρα ίσως να μην είναι έγνοια.
Το story της Makoto δεν μπορώ να το παίξω atm αλλά κάτι διαβασα στην wiki για τα caskets
#262
Posted 12 August 2012 - 18:04
Περισσότερο το βλέπω ως μέσο για να αποφύγεις κάτι με backdash που πιστεύεις πως θα νικούσε το flashkick, επίσης new combo paths. Εφόσον οι αλυσίδες και το meter management μείνουν ίδια δεν πρόκειται να αλλάξει το gameplan του, απλά έχει ένα extra tool
Για το στόρυ που λες ατμ μόνο speculations μπορούμε να κάνουμε και δεν έχω κάτι, οπότε απάντησα σε παράπλευρα ερωτήματά σου φίλος
Πάντως όταν μπορείς με Rags και Jin ξέρω γω με 25 meter σε crouchers να κάνεις 2,5-3k midscreen και 3-4k στη γωνία ενώ με Hazama ~1,5k midscreen και όσο οι άλλοι γωνία ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ πολύτιμο meter για Houtenjin, ε δε μου ακούγεται και πολύ καλό
#263
Posted 12 August 2012 - 21:08
-θα δούμε άραγε jin paladin ή θα παραμείνει ομοφυλόφιλος?

-η noel θα έχει pantsushot?
-το νέο murakumo/whatever θα φοράει crotchplate η θα είναι τελείως γυμνό?
-ο arakune η litchi και η taokaka θα βαρεσουν κάποιο ρόλο η θα παραμείνουν κομπάρσοι?
-η νέα super του bang θα σε σκοτώνει με τη μια ή θα σε αφήνει με 1 hp

#264
Posted 12 August 2012 - 23:54
Well φαντάζομαι εσύ θα επωφεληθείς αλλιώς από αυτό. Πλέον έχεις άλλον έναν τρόπο να ξοδέψεις το πολύ (περισσότερο από του ragna) meter σου, και σου εγγυάτε ότι ποτέ δε θα πάει χαμένο. Δηλαδή δες το αλλιώς, αυτός θα κάνει το 3k με ένα trigger, ε εσύ θα κάνεις 2 εκεί που αυτός δε μπορεί.
Moreover αλλού είναι το strenght σου.
Το stance buff ίσος είναι αξιόπιστο corner carry.
Το meter management φαντάζομαι οι hazama mainers θα το νιώσουν περισσότερο από όλλους (τυχεροί, really).
Εγώ αν είχα ακόμα τον χαρακτήρα μου θα έμενα στα counter assaults πάντως.
#265
Posted 13 August 2012 - 10:09

#266
Posted 13 August 2012 - 13:18
Mori: Kokonoe is really popular, if we don't give her a spot, it'll bad right?
Interviewer: So she will be a new character after the current three?
Mori: I would like you to understand that I am a liar...
Interviewer: How about Mikado... ?
Mori: Won't show up in the arcades, but those playing at home have something to look forward to
I: Is there some character you haven't announced yet?
M: Yes, apart from the three new characters, we have really cool boss character ready for you guys.
I: What, for real?
M: Yes, but it is not a Last Boss, it is just a Boss Characters, as the last boss for each characters story is different.
Επίσης κάποιοι έχουν νέο Astral (μόνο η Noel confirmed atm) και όλο το soundtrack είναι remixed.
Από game mechanics το burst icon θα είναι παρόμοιο με του GG, rechargable και το πόσο γεμάτο είναι περνάει στον επόμενο γύρο. Επίσης το ίδιο burst icon θα χρησιμοποιείται και για το overdrive, οπότε θα πρέπει να διαλέγουμε ανάμεσα στα δύο. Προβλέπω πως δε θα βλέπουμε συχνά overdrives πάντως
Τέλος ο va του Ragna SUGITA έδωσε την ιδέα για τον Amane, το λατρεύω αυτόν τον άνθρωπο

#267
Posted 13 August 2012 - 13:58
Aparently το game θα βγει στα arcades μέσα στο 2012άρα θα έχουμε από νωρίς γαμάτα vids για μελέτη.
Από ότι φαίνετε αντί για seperate story lines και true end θα έχουμε 3 μεγάλα storylines. Το ένα είναι σχεδόν confirmed για όλους τους secondary, bang-lichi-arakune-amane-tager-bullet-carl.
Final boss για εκεί relius? Πιθανόν arakune?
Στην ίδια συνέντευξη πιο κάτω λένε ότι θέλου να κάνουν το game πιο γρήγορο,which adds even more hype.
#268
Posted 13 August 2012 - 13:58
#269
Posted 13 August 2012 - 14:59
Teach me miss litchi, σε ένα event που κάνανε.
αυτό για τα storylines ακούγεται ενδιαφέρον, και hurray για τα remixes!
Also, μια χαρά πανγρηγορο είναι το blazblue, έχω βαρεθεί νακουω πως το GG είναι πιο
γρήγορο και άλλες τέτοιες αηδίες. Τα έβαλα πλάι πλάι και το guilty gear φαίνεται σαν το
καθηστερημενο μικρό αδελφάκι της οικογένειας. :π
Edited by Six Winged Angel, 13 August 2012 - 15:03.
#270
Posted 13 August 2012 - 15:06
sourceI: Speaking of the story as a whole, moving to Ikaruga means that it progressed a lot.
M: Yes. Initially, we wanted to make BlazBlue into a trilogy, but I don’t feel like it’s going to end anytime soon…
I: It has become a really epic story.
M: Yes. This time, when we’re talking about “the whole story”, we mean the introduction, the development, the climax and the denouement. We’re finally going to firmly conclude the story of the Six Heroes’ past. Since this is the main plot point behind this installment, the title is “Chronophantasma”, the illusion of time.
I: So you pay a lot of attention to the story, too. Right now, the major players are Rachel, Hakumen and Hazama, but Ikaruga is a hometown of Bang. Does that mean that…?
M: Exactly. This time, Bang takes an extremely important part in the story.
I: Aha. The Bang fans must be very excited. By the way, Kokonoe is still not playable, even though she seems to be even more important this time…?
ευχαρίστησε με αργότερα
επίσης η full interview
άπειρα ευχαριστώ στα παιδιά που έκαναν την μετάφραση για τον κόπο τους
full story behind the 6 heroes' past χωρίς τους 6 heroes

Χαμογέλα λίγο βρε ryu, τουλάχιστον θα υπάρχει μπόλικος jubei στο story. Ίσως δείξουν και το seduction στην Nine!