Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Blazblue Calamity Trigger / Continuum Shift
#241
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 13:10
#242
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 13:18
Άσε και άρχισε και ο αδελφός μου Hazama
Και το ήξερα.
*waving intensifies*
#243
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 13:23
#244
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 13:34
Και το ήξερα.
Αναπόφευκτα πράγματα

Χμμμ, θες να μου πεις ότι θα πρέπει να περιμένω για να δω τι λέει ο bro σου από Hazama, ε; Κρίμα...
Κάτι άναρθρες κραυγές τις βγάζει μωρέ XP Ετοιμαστήτε και κάντε trainning, πλανήτης νάμεκ, hyperbole chamber κλπ, από τέλος καλοκαιριού να αρχίσουμε τα net πάρτι xd
#245
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 14:43
Πες του ότι δεν έχω κάρτα να του απαντήσω.
#246
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 14:47

και by the unrelated way αυτόν που σκέφτηκε να βάλει το 4C input ως main combo filler move του Bang, τον μισώ

#247
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 14:49
Αν είναι πάντως ας το ξανασυζητήσουμε μόλις τελιώσουν οι εξεταστικές.
#248
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 17:23
Petran και SWA, ευχαριστώ για τη πληροφορία. Τέλος, έχει κανείς ιδέα από που μπορώ να πάρω;
αν ενδιαφερεσαι συγκεκριμενα για Blazblue η καλυτερη επιλογη θα ηταν ενα Seimitsu με octo gate, μπορεις να αγορασεις και ξεχωριστα εξαρτηματα. αλλα αν δεν ξερεις μπορεις να βολευτεις και με κατι φθηνοτερο.
http://www.amazon.com/Universal-Arcade-Fighting-Joystick-Playstation-3/dp/B0015PHMFU/ref=pd_cp_vg_1
διαβασε και αυτο
http://www.eventhubs.com/guides/2009/jul/08/tips-switching-pad-joystick/
#249
Καταχωρήθηκε 08 Αύγουστος 2012 - 18:19
#250
Καταχωρήθηκε 11 Αύγουστος 2012 - 22:43
http://www.dustloop.com/forums/showthread.php?14664-BlazBlue-Chrono-Phantasma-General-Discussion-Hype-Thread&p=1374512&viewfull=1#post1374512
#251
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2012 - 01:28
THE POSSIBILITIES OF THE CONTINUUM SHIFT ARE ENDLESS
Ωραίο το Ishida τραβέλι θα δοκιμαστεί
O Jin πολλές αλλαγές και φοβάμαι αλλά δε βαριέσαι
Ο Haz κάνει Terumi stomp πάρτε μερικά από τα λεφτά μου
Η Plat έχει νέο item σου κάνει ένα δώρο
Όχι πια gold bursts πολύ κακό αυτό για όσους δεν έχουν DP και με το overdrive και crush trigger αλλάζει πολύ το παιχνίδι
Όταν διάβασα πως στο P4U κάνεις τεκ κρατώντας κάποιο κουμπί ζήλεψα, ευτυχώς από του χρόνου δε θα ζηλεύω πια
Οι αλλαγές στο HUD με ξένισαν, τα portraits λογικά θα τα συνηθίσω αλλά atm προτιμώ τα hand-drawn του CS, τα νέα stages έδωσαν μια νέα περίεργη αίσθηση
Το βρίσκω απίθανο να μην υπάρχει Μουρακούμο σε αυτό το installment, όποιο και να είναι υποθέτω θα είναι unlockable όπως η Mu στο CS αλλά θα "παραμένει" ν/λ
Η Mu story-wise πλέον δεν έχει λόγο ύπαρξης και γι αυτό προφανώς δεν την είδαμε, αλλά το θεωρώ χαζό να μικρύνουν το ρόστερ γι αυτό το λόγο. Ελπίζω να παραμείνει playable κι ας μην κάνει καμιά εμφάνιση στο story mode έξω από flashbacks
Γελάω με όσους περίμεναν Kokonoe και ΤΖΟΥΜΠΕΗ αλλά τουλάχιστον για τον δεύτερο το θεωρώ δεδομένο πως θα τον δούμε κάποτε playable, είτε στο CP ως DLC hurrr είτε σε κάποιο επόμενο game durrrr. Όπως και νά΄χει δε με απασχολεί ιδιαίτερα μιας και ήδη έχω αρκετούς χαρακτήρες να ασχολούμαι, αλλά μιας και μιλάμε για νέο γκέημ και όχι update σίγουρα υπάρχει περιθώριο για DLC. Όσοι ποθείτε γατιά πληρώστε 5 ευρώ για ένα χαρακτήρα bye
Αυτά
Για offline φίλε Cloud θα τό΄θελα αλλά δύσκολο μιας και είμαστε σκόρπια, οι αθηνέζοι πάντως σίγουρα μπορείτε κάποια στιγμή να κάνετε κάτι
Φροντίστε όμως να μάθετε προηγουμένως αν τα μόνιτορς που παίζετε έχουν lag (!!!), το ίδιο και για την τηλεόραση στην οποία θα παίξετε μαζικά, αλλιώτικα θα είναι σα να παίζετε online με lag ροφλ
Το παιχνίδι μας έχει καλούς σέρβερς πάντως ελάτε να γίνουμε μια καλή παρέα από 2 και 3 bars
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Putin: 12 Αύγουστος 2012 - 01:56
#252
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2012 - 02:28
Σήμερα πχ άκουσα πολλούς να υποστηρίζουν ότι ο amane αντικαθηστά την λ ως zoner, και η arc sys όντως έχει ξαναβγάλει χαρακτήρα από το roster παιχνιδιού της.
Πάντως με αυτό φώναξα rejoice

To 4o και unconfirmed ως προς κάτοχο stage. Τα άλλα 3 που έχουν βγει είναι των καινούργιων.
Final boss επίσης πουθενά. Unconfirmed murakumo? Hazama? Ελπίζω για saya και inherit v=13 playstyle.
#253
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2012 - 02:32
και Terumi ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ GHOST MODE ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ το αγόρασα ήδη
Αυτό με το stage πάντως το έκλεισε, θα έχουμε πάλι σέξι ρομπότς μην ανησυχείς
Edit δε βλέπω και primers μπλιάξ
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Putin: 12 Αύγουστος 2012 - 02:35
#254
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2012 - 02:43
Μέχρι σήμερα ο "σωστός" τρόπος για να blockaρεις ήταν το instant, και το barrier του αδύναμου παίχτη στις περισσότερες περιπτώσεις.
Πλέον πρέπει να βρεις το perfect balance μεταξύ τους μιας και με instant υπάρχει το trigger/πωςλέγεται, και το barrier πρέπει να το φυλλάξεις για όταν πραγματικά χρειαστεί.
Πορώνομαι στην σκέψη των απίστευτων αμυνών που θα βγάζουν οι Ιάπωνες φίλοι.
#255
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2012 - 03:00
Πολύ απλά το βρίσκω φτινιάρικο, απο΄κεί που καθόμασταν και δουλεύαμε και ένα guard crush κάθε πανσέληνο πλέον θα μπορούμε να το κάνουμε απλά δίνοντας 25 meter. Δε ξέρω μου φαίνεται σα να δίνω λεφτά για κάτι που παλιά δούλευα για να το κερδίσω
Σίγουρα θα πρέπει να σκέφτεσαι περισσότερο για το που θα κάνεις barrier, αλλά η ιδέα συνεχίζει να μη μου αρέσει.
Όλα αυτά είναι σαχλό theory fighter shit βέβαια μιας και δεν έχουμε παίξει το γκέημ, αλλά ξέρεις κουβέντα να γίνεται