Παλιά νέα το CS στο πισί, τελικά βέβαια προτίμησα να το πάρω για ps3 για να νιώσω και λίγο competitive gaming.

Και μιας και ξεθάφτηκε...
Σύντομα αναμένουμε CS2 υπό μορφή δωρεάν πατς για τους κονσολάδες, και σε "ολοκαίνουρια" hardcopies για psp και ds. Μαζί θα βγει η dlc char που περιμέναμε καιρό, η Platinum, αλλά η τιμή που ανακοίνωσαν είναι τουλάχιστον εξωφρενική. Εξάλλου για comic relief έχουμε τη γαμάτη Τάο. χδ
Στα portable CS2 θα υπάρχουν by default και οι προηγούμενοι δύο dlcs, Makoto και Valkenhayn, ελπίζω να μας κάνουν και 'μας τη χάρη και να τους πετάξουν μέσα στο πατς.
Μιας και πλησιάζει το release του λοιπόν, άρχισα να κοιτάω περσινά θρεντζ και matches με updates για τις αλλαγές από το CS στο arcade CS2.
Μέχρι τώρα κοίταξα μόνο τους Jin, Tager, και σταμάτησα στο Hazama.
Ο πρώτος φαίνεται πως θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με τη νερφαρισμένη αλλά ικανοποιητική "εκδοχή" του στο CS, με μόνο μεγάλο μείον για μένα το νέο Fubuki που δεν καλύπτει crouching opponents. Τουλάχιστον έκαναν το Yukikaze ανθρώπινο counter, ανεβάζοντάς το στα 3080.
Για τον Tager δε διάβασα πολλά, αλλά είδα καναδυό μάτσιζ, μιας και ούτε τον ξέρω στο ελάχιστο και ούτε πρόκειται. Αλλά γι' αυτό το λόγο (και επειδή είναι broken του κερατά

) περίμενα ένα τουλάχιστον ικανοποιητικό nerfing, το οποίο δεν το είδα. Ta Gadget Fingers, 180s και 360s φαίνεται πως θα συνεχίζουν να σπάνε νεύρα.
Ο Hazama θα έχει πολύ ταχύτερα drives, αλλά τα stocks δε γεμίζουν αυτόματα while being on ground, δε ξέρω βέβαια αυτό κατά πόσο θα τον επηρεάσει. Πού σταμάτησα να διαβάζω;
JC: only first 2 hits are jump cancellable.
okay.jpg
Έτσι απλά λοιπόν τα ήδη αδύναμα, συγκριτικά με το βαθμό δυσκολίας τους, bnbs του πέφτουν effectively κάτω από τα 2k. Χάρη σε αυτό άρχισα να σκέφτομαι να παρατήσω το γκέημ μέχρι την κυκλοφορία του πατς. Αχ~
Edited by Putin, 02 May 2011 - 04:57.