I knew we had more in common than I thought!
Yes,yes,we know you love her,μη μας το πετάς στα μούτρα..Chibi-union..
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 22:16
I knew we had more in common than I thought!

Does this darkness have a name?
Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2010 - 00:06
Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 13:26
Και semi-επίσημη ανακοίνωση εδώ,
Κυριακή 6/3/11 θα γίνει το 2ο επίσημο Πατρινό cosplay
... WOOHOOOOO~~~
Η ώρα δεν είναι 100% ορισμένη ακόμα, αλλά θα μας πάρει πρωί και μεσημέρι. Θα αλλάζουμε τοποθεσίες, οπότε θα βρούμε ένα meeting point και συνεχίζουμε από εκεί. Όποιος εκτός cosplay group θέλει να έρθει για βοήθεια/παρέα/trolling, είναι more than welcome ^.^
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Stefi-chan: 04 Μάρτιος 2011 - 00:23
Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 14:35
περιοχές δασύλλιο/Κάστρο/Πάτρα.

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 18:24
Καταχωρήθηκε 23 Φεβρουάριος 2011 - 21:33
Καταχωρήθηκε 24 Φεβρουάριος 2011 - 00:25
Χωρίς τον ξενοδόχο...

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2011 - 23:32
Χωρίς τον ξενοδόχο...

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2011 - 23:36
Καταχωρήθηκε 27 Φεβρουάριος 2011 - 17:28
...άμα δεν εννοεις αυτόν τον ξενοδόχο,
τότε ποιον εννοεις??

Καταχωρήθηκε 27 Φεβρουάριος 2011 - 21:34