Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Patras cosplay voting


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

Δημοσκόπηση: Bleach ή One Piece? (37 Μέλος (η) που έχουν ψηφίσει)

Bleach ή One Piece?

  1. Bleach (21 ψήφοι [56.76%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 56.76%

  2. One Piece (16 ψήφοι [43.24%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 43.24%

Ψήφισε Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν

#61 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 22:16

I knew we had more in common than I thought!:lovulovu:


Yes,yes,we know you love her,μη μας το πετάς στα μούτρα..Chibi-union..:run:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Does this darkness have a name?


#62 Billy the Butcher

Billy the Butcher

    Anime Newbie

  • Members
  • 52 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Δεκέμβριος 2010 - 00:06

Αχ, η εφηβεία με τους έρωτες της~

Μπράβο Mikami παιδί μου, χαίρομαι που το ακούω αυτό :tensai:

#63 Stefi-chan

Stefi-chan

    Ultra Director

  • Members
  • 389 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 13:26

Και semi-επίσημη ανακοίνωση εδώ,

Κυριακή 6/3/11 θα γίνει το 2ο επίσημο Πατρινό cosplay

... WOOHOOOOO~~~

Η ώρα δεν είναι 100% ορισμένη ακόμα, αλλά θα μας πάρει πρωί και μεσημέρι. Θα αλλάζουμε τοποθεσίες, οπότε θα βρούμε ένα meeting point και συνεχίζουμε από εκεί. Όποιος εκτός cosplay group θέλει να έρθει για βοήθεια/παρέα/trolling, είναι more than welcome ^.^


And the rest here...

Εκτός από τις στολές και τις περούκες που έχουμε παραγγείλει, σας λείπει τίποτα άλλο? Πχ παπούτσια ή κάτι τέτοιο (request, μην εμφανιστούμε πάλι με αθλητικά...)

Για τα katana, έχουμε ήδη μερικά από φίλους που μπορούν να μας τα δανείσουν για την φωτογράφιση. Επίσης βρήκαμε ένα μαγαζί που πιθανότατα έχει, θα στείλουμε αποστολή εκεί σύντομα για να τσεκάρει, αλλιώς, αν δεν βρούμε άλλη λύση, θα χρησιμοποιήσουμε wakizashi. Αν έχει κάποιος katana, και μπορεί να το φέρει για την φωτογράφηση, παρακαλείτε να βοηθήσει.

Τώρα, για τις τοποθεσίες της φωτογράφησης... Το δύσκολο κομμάτι είναι ότι είμαστε πολλοί (υπολογίζω 15 και πάνω άτομα) και δεν έχουμε μεταφορικό μέσο (έχουμε, αλλά μέχρι στιγμής ένα αυτοκίνητο που θα είναι μαζί μας stand-by...κανείς άλλος που οδηγεί?). Οι προτάσεις ήταν για την περιοχή του Πανεπιστημίου και γύρω στα σχολεία, όπου αρκετά σημεία είναι τέλεια για cosplay, το δασύλλιο και το Κάστρο (και αφού θα είμαστε κοντά, λογικά θα περάσουμε και από Ηφαίστου κτλ, εκεί που είχαμε κάνει και πέρυσι την φωτογράφιση). Αν δεν βρούμε μεταφορικό μέσο, τότε θα περιοριστούμε στις περιοχές δασύλλιο/Κάστρο/Πάτρα. Ιδέες?

Επίσης, αν έχετε κάποια ιδέα για φωτογραφία, σημειώστε τα κάπου ή στείλτε ένα pm (να είναι surprise οι φωτογραφίες :hahaha:).


Λίστα ως τώρα:

Bleach

Aizen Sousuke - Black Kaiser
Hinamori Momo - Pyre Fly
Hirako Shinji - DarkElf
Inoue Orihime - Elena (no account)
Kuchiki Rukia - Geutella
Shunsui Kyoraku - Gomu Gomu No Mi
Soifon - Stefi-chan
Szayel Aporro - Mikami Teru
Ulquiorra - Ody (no account)

D. Gray-Man

General Cloud - Kona-chan
Road - ? (ξέχασα να ρωτήσω όνομα, I suck XD)

Συν μερικά απλά dress-up/visual kei/general cosplay, πιθανών 1-2 Naruto και ένα epic Easter egg, που κρατάω για έκπληξη :tensai:



Cosplay progress: 70%

Πρέπει να κάτσω να φτιάξω το shikai μου και βαριέμαι~~~~~

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Stefi-chan: 04 Μάρτιος 2011 - 00:23

Join the Patras otaku club or heads will roll ^^:Blissfull:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

#64 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 14:35

περιοχές δασύλλιο/Κάστρο/Πάτρα.


:riiight:
Δημοσιευμένη  εικόνα

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#65 Tomodachi2

Tomodachi2

    Repairer of Reputation

  • Members
  • 915 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 18:24

:riiight:~!!!

...και ΜΗ παραλειψετε να κάνετε και την επισημη ανακοινωση στο "meetings-προβολές"~!

#66 Stefi-chan

Stefi-chan

    Ultra Director

  • Members
  • 389 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2011 - 19:52

Yes yes~ Θα φτιάξουμε επίσημο thread όταν αποφασιστεί ώρα και meeting point, το αργότερο το Σάββατο, μετά το meeting, όπου θα τα πούμε και με λεπτομέρειες :thatsit:
Join the Patras otaku club or heads will roll ^^:Blissfull:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

#67 Black Kaiser

Black Kaiser

    You are part of my plan

  • Members
  • 1.293 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 23 Φεβρουάριος 2011 - 21:33

Χωρίς τον ξενοδόχο... :uhh:

#68 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 24 Φεβρουάριος 2011 - 00:25

Χωρίς τον ξενοδόχο... :uhh:


+100000000000
Δημοσιευμένη  εικόνα

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#69 Tomodachi2

Tomodachi2

    Repairer of Reputation

  • Members
  • 915 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2011 - 23:32

Χωρίς τον ξενοδόχο... :uhh:


...άμα δεν εννοεις αυτόν τον ξενοδόχο,

Posted Image

τότε ποιον εννοεις??

#70 Stefi-chan

Stefi-chan

    Ultra Director

  • Members
  • 389 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Φεβρουάριος 2011 - 23:36

Point, ούτε εγώ κατάλαβα :hmmm: Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, pm me... Έχουμε και το meeting αύριο για τις τελευταίες λεπτομέρειες, γι' αυτό το βάλαμε μία βδομάδα πριν το cosplay
Join the Patras otaku club or heads will roll ^^:Blissfull:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

#71 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Φεβρουάριος 2011 - 17:28

...άμα δεν εννοεις αυτόν τον ξενοδόχο,

Posted Image

τότε ποιον εννοεις??


EPICCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Δημοσιευμένη  εικόνα
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html

#72 Stefi-chan

Stefi-chan

    Ultra Director

  • Members
  • 389 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Φεβρουάριος 2011 - 21:34

Official date/time/place announced~~ Make sure to be there >:3

Meetings thread~~
Join the Patras otaku club or heads will roll ^^:Blissfull:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews