Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Patras cosplay voting


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

Δημοσκόπηση: Bleach ή One Piece? (37 Μέλος (η) που έχουν ψηφίσει)

Bleach ή One Piece?

  1. Bleach (21 ψήφοι [56.76%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 56.76%

  2. One Piece (16 ψήφοι [43.24%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 43.24%

Ψήφισε Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν

#31 Samu

Samu

    The Measure & The Code

  • Members
  • 91 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Απρίλιος 2010 - 23:57

Δεν θα ψηφίσω κάποιο απο τα 2 γιατί δεν πιστεύω ότι θα συμμετάσχω σε αυτό το cosplay. Αλλά παρόλα αυτά θα ήταν καλύτερα αν η απόφαση για ομαδικό (καθώς και το θεμα του) ή όχι cosplay να είχε παρθεί από την πλειοψηφία των ατόμων που θα συμμετάσχουν.

Αυτή την Κυριακή κανονίζεται συνάντηση, είναι ευκαιρία να αναφερθεί το θέμα και να πει ο καθένας τη γνώμη του.

ΑΛΛΑ παρακαλώ όχι ένταση.

#32 Stefi-chan

Stefi-chan

    Ultra Director

  • Members
  • 389 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Απρίλιος 2010 - 19:57

Μα η ψηφοφορία ανα post είναι για αυτούς που θα συμμετέχουν...

Anw, θα τα πούμε και στην συνάντηση, μεγάλα παιδιά είμαστε δεν θα σκοτωθούμε
Join the Patras otaku club or heads will roll ^^:Blissfull:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

#33 Billy the Butcher

Billy the Butcher

    Anime Newbie

  • Members
  • 52 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Μάιος 2010 - 11:45

εγω τελικα θα κανω Ganju Shiba
Spoiler:


#34 Stefi-chan

Stefi-chan

    Ultra Director

  • Members
  • 389 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιούλιος 2010 - 16:49

Καιιιιιι μετά από πολύ--αχεμ αρκετή καθυστέρηση, it's time for an update :thatsit:

Το επόμενο cosplay της Πάτρας θα γίνει πιθανότατα τον Οκτώβριο (εκτός απροόπτου, λίγο εξεταστικές λίγο κλειστά παντού λίγο διακοπές λίγο θάλασσα και το αγόρι μου). Το θέμα θα είναι (ναι, τσάμπα σκοτωθήκαμε) Bleach και One Piece μαζί, όπως και ελεύθερο cosplay (aka ότι θες κάνεις, αλλά θα ήταν καλύτερο να κάνετε Bleach ή One Piece, για να είμαστε group).

Όποιος ενδιαφέρετε, μπορεί να επικοινωνήσει εδώ μαζί μου, για οτιδήποτε (π.χ. Τι κάνετε στα cosplay "events"? ή Θέλω να κάνω cosplay αλλά δεν έχω ιδέα τι να κάνω, heeelp, κτλ)


Note: Μετά από αυτό το cosplay ordeal (γιατί πολύ το τραβήξαμε) θα γίνει και ένα Full Metal Alchemist group, τον χειμώνα. Οπότε κρατήστε τα FMA cosplay για τότε.

That is all for now. Later guyz~
Join the Patras otaku club or heads will roll ^^:Blissfull:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

#35 Billy the Butcher

Billy the Butcher

    Anime Newbie

  • Members
  • 52 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Δεκέμβριος 2010 - 23:59

Το μεγάλο post/rant/instructions από το meeting thread

Spoiler:


Any updates will be posted here~

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Billy the Butcher: 23 Δεκέμβριος 2010 - 00:59


#36 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 00:17

Προφανως δεν σου ερχονται τα μηνυματα Στεφ....και θα μου σπασει τα νευρα στο τελος οποτε γραφω απο εδω.

Σκεφτομουνα για το cosplay του Bleach, Szayel ? Πιστευετε οτι μπορειτε να με βοηθησετε καπως με τα μαλλια και τη στολη ???
Δημοσιευμένη  εικόνα

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#37 Geutella

Geutella

    Anime-Greek

  • Members
  • 337 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 05:15

-Bleach

Aizen Sousuke - Black Kaiser
Hinamori Momo - PyreFly
Hirako Shinji - DarkElf
Kyouraku Shunsui - Gomu Gomu no mi
Matsumoto Rangiku - Geutella
Sarugaki Hiyori - Έλενα (no anime.gr account :oo: )
Soifon - Stefi-chan
Ulquiorra - Ody (also no anime.gr account)


Α, ναι. Σχετικά με αυτό, και για αποφυγή παρεξηγήσεων, υπάρχει το ενδεχόμενο κατά 90% να πάρω Rukia κυρίως για πρακτικούς και ευδιάκριτους λόγους. DarkElf, θαρρώ πως πρέπει να σου επιστρέψω κάτι. ^_^"
Δημοσιευμένη  εικόνα

#38 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 16:38

Κράτα το,δεν με πειράζει...μπορεί να το χρειαστείς σε...άλλες καταστάσεις.:hehehe:
On topic:Mikami-chan,τι θα έλεγες για Urahara?

Δημοσιευμένη  εικόνα
Does this darkness have a name?


#39 Gomu Gomu No Mi

Gomu Gomu No Mi

    Anime Amateur

  • Members
  • 120 Δημοσιεύσεις:
  • LocationPatra

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 17:05

Κράτα το,δεν με πειράζει...μπορεί να το χρειαστείς σε...άλλες καταστάσεις.:hehehe:
On topic:Mikami-chan,τι θα έλεγες για Urahara?


Σωστή.Urahara θα σου πήγαινε καλύτερα και δε θες και περούκα.Άντε να οργανωνόμαστε!
Oi,Oi,Oi baka.

#40 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 17:20

URAHARA ?!?!!?
:oo::oo::oo::oo:

Να σας θυμισω οτι εχει ασπρα μαλλια, εχει περιεργη και καθολου στυλατη στολη, ειναι κανα 50αρι χρονων............ και ειμαι Szayel-fanboy.
Δημοσιευμένη  εικόνα

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#41 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 17:31

URAHARA ?!?!!?
:oo::oo::oo::oo:

Να σας θυμισω οτι εχει ασπρα μαλλια, εχει περιεργη και καθολου στυλατη στολη, ειναι κανα 50αρι χρονων............ και ειμαι Szayel-fanboy.


1)Σταχτόξανθα (φτιάχνεται με photoshop) 2)Στολή captain θα βάλεις,όχι το πράσινο...πράγμα. 3) Τι ζόρι τραβάς με την ηλικία??? 4)Δηλαδή,αν ήσουν Nel-fanboy θα έκανες cosplay Nell?:hahaha::hahaha:

Δημοσιευμένη  εικόνα
Does this darkness have a name?


#42 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 17:51

1)Σταχτόξανθα (φτιάχνεται με photoshop) 2)Στολή captain θα βάλεις,όχι το πράσινο...πράγμα. 3) Τι ζόρι τραβάς με την ηλικία??? 4)Δηλαδή,αν ήσουν Nel-fanboy θα έκανες cosplay Nell?:hahaha::hahaha:


Urahara is cool...but I'd prefer Szayel.....dunno. Κοιτα βασικα, Ulquiorra ηθελα να κανω, γιατι ειμαι πολυ κοντα οσον αφορα εμφανιση κτλ, αλλα μια που το προλαβε ο Οδυ και δεν σκοπευω να φτιαξω μασκα.......:emptyonexg1:
Δημοσιευμένη  εικόνα

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#43 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 17:54

Αχ αυτος ο Οδυ κακο που κανει XD
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Δημοσιευμένη  εικόνα
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html

#44 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 17:58

Καλα μη τρελενεσαι :hihi2:

Ζουλα, αμα ειχα το μαλλι σου θα εκανα εναν Ichinose Maki.....πωπωπωπωωπω....ολο πορωνομαι με ακυρους πρεπει να το προσεξω αυτο.....
Δημοσιευμένη  εικόνα

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#45 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:02

Κοιτα αμα "ειχα" το μαλλι που ειχα πριν 2 μερες κατι γινοτανε. Τωρα ειμαι απο μαλλι κουρεμενος και δεν εχω τριχα μια xD
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Δημοσιευμένη  εικόνα
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html