Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Patras cosplay voting
#31
Posted 26 April 2010 - 23:57
Αυτή την Κυριακή κανονίζεται συνάντηση, είναι ευκαιρία να αναφερθεί το θέμα και να πει ο καθένας τη γνώμη του.
ΑΛΛΑ παρακαλώ όχι ένταση.
#33
Posted 12 May 2010 - 11:45
#34
Posted 19 July 2010 - 16:49
Το επόμενο cosplay της Πάτρας θα γίνει πιθανότατα τον Οκτώβριο (εκτός απροόπτου, λίγο εξεταστικές λίγο κλειστά παντού λίγο διακοπές λίγο θάλασσα και το αγόρι μου). Το θέμα θα είναι (ναι, τσάμπα σκοτωθήκαμε) Bleach και One Piece μαζί, όπως και ελεύθερο cosplay (aka ότι θες κάνεις, αλλά θα ήταν καλύτερο να κάνετε Bleach ή One Piece, για να είμαστε group).
Όποιος ενδιαφέρετε, μπορεί να επικοινωνήσει εδώ μαζί μου, για οτιδήποτε (π.χ. Τι κάνετε στα cosplay "events"? ή Θέλω να κάνω cosplay αλλά δεν έχω ιδέα τι να κάνω, heeelp, κτλ)
Note: Μετά από αυτό το cosplay ordeal (γιατί πολύ το τραβήξαμε) θα γίνει και ένα Full Metal Alchemist group, τον χειμώνα. Οπότε κρατήστε τα FMA cosplay για τότε.
That is all for now. Later guyz~
#35
Posted 20 December 2010 - 23:59
Any updates will be posted here~
Edited by Billy the Butcher, 23 December 2010 - 00:59.
#36
Posted 21 December 2010 - 00:17
Σκεφτομουνα για το cosplay του Bleach, Szayel ? Πιστευετε οτι μπορειτε να με βοηθησετε καπως με τα μαλλια και τη στολη ???

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#37
Posted 21 December 2010 - 05:15
-Bleach
Aizen Sousuke - Black Kaiser
Hinamori Momo - PyreFly
Hirako Shinji - DarkElf
Kyouraku Shunsui - Gomu Gomu no mi
Matsumoto Rangiku - Geutella
Sarugaki Hiyori - Έλενα (no anime.gr account)
Soifon - Stefi-chan
Ulquiorra - Ody (also no anime.gr account)
Α, ναι. Σχετικά με αυτό, και για αποφυγή παρεξηγήσεων, υπάρχει το ενδεχόμενο κατά 90% να πάρω Rukia κυρίως για πρακτικούς και ευδιάκριτους λόγους. DarkElf, θαρρώ πως πρέπει να σου επιστρέψω κάτι. ^_^"
#38
Posted 21 December 2010 - 16:38
On topic:Mikami-chan,τι θα έλεγες για Urahara?

Does this darkness have a name?
#39
Posted 21 December 2010 - 17:05
Κράτα το,δεν με πειράζει...μπορεί να το χρειαστείς σε...άλλες καταστάσεις.
On topic:Mikami-chan,τι θα έλεγες για Urahara?
Σωστή.Urahara θα σου πήγαινε καλύτερα και δε θες και περούκα.Άντε να οργανωνόμαστε!
#40
Posted 21 December 2010 - 17:20
Να σας θυμισω οτι εχει ασπρα μαλλια, εχει περιεργη και καθολου στυλατη στολη, ειναι κανα 50αρι χρονων............ και ειμαι Szayel-fanboy.

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#41
Posted 21 December 2010 - 17:31
URAHARA ?!?!!?
:oo:
:oo:
Να σας θυμισω οτι εχει ασπρα μαλλια, εχει περιεργη και καθολου στυλατη στολη, ειναι κανα 50αρι χρονων............ και ειμαι Szayel-fanboy.
1)Σταχτόξανθα (φτιάχνεται με photoshop) 2)Στολή captain θα βάλεις,όχι το πράσινο...πράγμα. 3) Τι ζόρι τραβάς με την ηλικία??? 4)Δηλαδή,αν ήσουν Nel-fanboy θα έκανες cosplay Nell?

Does this darkness have a name?
#42
Posted 21 December 2010 - 17:51
1)Σταχτόξανθα (φτιάχνεται με photoshop) 2)Στολή captain θα βάλεις,όχι το πράσινο...πράγμα. 3) Τι ζόρι τραβάς με την ηλικία??? 4)Δηλαδή,αν ήσουν Nel-fanboy θα έκανες cosplay Nell?
:hahaha:
Urahara is cool...but I'd prefer Szayel.....dunno. Κοιτα βασικα, Ulquiorra ηθελα να κανω, γιατι ειμαι πολυ κοντα οσον αφορα εμφανιση κτλ, αλλα μια που το προλαβε ο Οδυ και δεν σκοπευω να φτιαξω μασκα.......

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#43
Posted 21 December 2010 - 17:54
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!!

Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!!
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html
#44
Posted 21 December 2010 - 17:58
Ζουλα, αμα ειχα το μαλλι σου θα εκανα εναν Ichinose Maki.....πωπωπωπωωπω....ολο πορωνομαι με ακυρους πρεπει να το προσεξω αυτο.....

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#45
Posted 21 December 2010 - 18:02
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!!

Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!!
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html





