Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Modern Japanese Artists
#16
Posted 27 February 2010 - 01:47

#17
Posted 27 February 2010 - 03:33
Mάλλον είμαι ο μόνος στον οποίο δεν ανοίγουν τα spoilers:unlucky:
Λόγο του μεγάλου αριθμού εικόνων, θέλει λίγο υπομονή!

Προσωπικά ξεχώρισα τον Murakami (τον οποίο ήξερα από την συνεργασία του με την Louis Vuitton - είχα κάνει αιματηρές οικονομίες για μία τσάντα αλλά τελικά δεν...)
kawaii shojo:uhh:
sure, φτιάξτα και λίγο >_<
Επιτέλους!! Με έκανες και ανησύχησα όταν είδα post σου και να μην tsunderιάσεις! Χιχιχι! Τώρα σ'αρέσουν καλύτερα; Τι παράπονο έχεις, πες μου. I'm open to suggestions!!!
Προσέθεσα και τις Mika Ninagawa και Rinko Kawauchi
#18
Posted 27 February 2010 - 11:14

Θα κάνω όμως μια πρόταση. Αν βρεις χρόνο και όρεξη να κάνεις thumbnails για τις εικόνες, γιατί το thread είναι τούμπανο.
Υ.Γ. Δεν είμαι tsundere, είμαι απλά ανάποδος, αλλά όχι και τόσο.

Υ.Γ.2. Ήθελα να ποστάρω εδώ και μέρες την παραπάνω εικόνα και τώρα μου έκατσε.

#19
Posted 27 February 2010 - 11:34
παρανόησες, για αυτά που έγραψα είπα να να τα στρώσεις λίγο, κάνα λινκ και τέτοια, όπως έβαλε ο aboumonkey το βίντεο του Superflat Monogram. Αλλά όποιος ενδιαφέρεται για παραπάνω μπορεί εξάλλου να χρησιμοποιήσει το


Point taken! Μόλις βρω τον χρόνο!κάνω όμως μια πρόταση. Αν βρεις χρόνο και όρεξη να κάνεις thumbnails για τις εικόνες, γιατί το thread είναι τούμπανο.
Ο πιο σύντομος και περιεκτικός ορισμός του tsundere:kakaka:.Γ. Δεν είμαι tsundere, είμαι απλά ανάποδος, αλλά όχι και τόσο.

Υ.Γ.2. Ήθελα να ποστάρω εδώ και μέρες την παραπάνω εικόνα και τώρα μου έκατσε.

#20
Posted 01 March 2010 - 16:34

Ο Takashi Murakami είναι ένας πολύ αξιόλογος καλλιτέχνης και είναι και καλλιτέχνης του Μοντερνισμού οπότε έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Είναι όντως πρωτότυπο το είδος της ζωγραφικής του για τα "Ιαπωνικά" Δεδομένα.
Να μην τα πολυλογώ, παραθέτω αυτό το άρθρο για τον Μουρακάμι που το βρήκα σήμερα στο περιοδικό Homme (το τεύχος Μαρτίου) από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα, Τεύχος 76.

Takashi Murakami.
Η επίδραση του στην σύγχρονη τέχνη θα μπορούσε να χωρέσει στη φράση "η αυτοκρατορία της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου αντεπιτίθεται". Ωστόσο, ο Ιάπων εικαστικός με τη διεθνή καριέρα-που μοιάζει σαν να ξεπήδησε κι ο ίδιος από τον κόσμο των anime- έχει έναν ακόμη καημό. Να κάνει τους συμπατριώτες του να αγαπήσουν την Μοντέρνα Τέχνη.
Το άρθρο που ακολουθεί είναι από τον ΘΑΝΑΣΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟ.
Μαζί με την επιτυχία του Τακάσι Μουρακάμι εμφανίστηκαν στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης μια σειρά λέξης: Πρώτη, η λέξη "superflat". Πρόκειται για κίνημα της μεταμοντέρνας τέχνης που ίδρυσε ο ίδιος ο Ιάπωνας Καλλιτέχνης και το οποιο αντλεί τις επιρροές του από τα anime και τα manga-τα διαβόητα ιαπωνικά κόμικς. Άλλη γλωσσπολασία που καθιέρωσε είναι το "otaku", αντιπροσωπευτικό της γενιάς της Ιαπωνίας που είναι παθιασμένη με τα manga-εξού και το "poku" άλλωστε(συναδυασμός του "pop" και του "otaku").
Όλες αυτές οι λέξεις φανερώνουν το μεγάλο πόθο του Ιάπωνα καλλιτέχνη: Την ύπαρξη αγοράς σύγχρονης τέχνης στην Ιαπωνία.Ο ίδιος, στην συνέντευξη που μας παραχώρησε, μας είπε: "Θα μπορούσε κανείς να εισάγει και το μπέιζμπολ στην Αγγλία, αρκεί να κατάφερνε πρώτα να δημιουργήσει το αντίστοιχο κοινό. Κάτι παρόμοιο κάνω εγώ για την σύγχρονη τέχνη στην Ιαπωνία". Οσον αφορά την εισαγωγή των καινούργιων ορών που χρησιμοποίησε για την τέχνη του θα μας πεί: "Έπειτα πάνω από πολλή σκέψη πάνω στο concept της ποπ, κατάφερα να αντιληθφώ τι είναι αυτό που συδκολεύει τόσο το λαό της Ιαπωνίας να αποδεχθεί την Τέχνη. Αυτό το χάσμα προκύπτει από την οικονομική ύφεση που βίωσε η Ιαοωνία αφότου έχασε τον πόλεμο, και την κουλτούρα της θλίψης που αναπτύχθηκε από την θέση μας ως οικονομικής δύναμης ελάσσονος σημασίας. Έχω υποστηρίξει εδώ και καιρό ότι το "superflat" είναι σύμβολο αυτής της υποτέλειας".
Ο Μουρακάμι κατάφερε, επίσης, να υπερβεί τα σύνορα που χωρίζουν την Τέχνη από την λαϊκή και την δημοφιλή κουλτούρα. Ο ίδιος ,όμως, λέει: "Τα σύνορα είναι κάτι που δεν θα ήθελα να με απασχολεί καθόλου. Αλλά μου φαίνεται ότι δεν θα το καταφέρω τελείως. Πάντως, οι διαχωριστικές γραμμές, όταν υπάρχουν, μπορούν να γίνουν σημαντική πηγή σκέψης". Από τα παραπάνω καταλαβαίνει κανείς πως ο Ιάπωνας καλλιτέχνης αντιμετωπίζει πάντα κάθε εμπόδιο για καλό! Έτσι, έφτιαξε και το Hiropon Factory στην Σαϊτάμα, μια καλλιτεχνική κολεκτίβα που θύμιζε Άντι Γουόρχολ. Δύο χρόνια αργότερα, έφτιαξε το Hiropon Factory New York Studio στο Μπρούκλιν. Για την προτίμησή του στην αμερικανική μητρόπολη, μας είπε: "Το Τόκιο δεν έχει ανάγκη την Τέχνη. Η Νέα Υόρκη την έχει. Εγώ είμαι ένας χειρωνάκτης που κατασκευάζει Τένχη για την πόλη που την χρειάζεται". Έχοντας γνωρίζει μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως, ιδρύει το 2001 την δική του εταιρεία, την Kaikai Kiki Co., Ltd. "Ο καλλιτένχης που με επηρέασε περισσότερο λέγεται Kano Eitoku", μας εξηγεί σχετικά με την προέλευση της ονομασίας της. "Το όνομα της εταιρείας μου έχει παρθεί από μία φράση που χρησιμοποίησαν οι κριτικοί για να περιγράψουν το έργο μου". Η εταιρεία δραστηριοποιήτε σε πολλούς τομείς, από το μάνατζμεντ νεοεμφανισθέντων καλλιτεχνών μέχρι τη διοργάνωση διαφόρων events όπως το καλλιτεχνικό φεστιβάλ GEISAI (το οποίο έχει διαξεχθεί και τις 8 φορές στην Ιαπωνία) και την παραγωγή καλλιτεχνικών προϊόντων διαφόρων μορφών. Στην καινούργια χιλιετία, ο Ιάπωνας καλλιτέχνης έχει αναδειχθεί σε superstar. Κάθε έργο του πουλιέται αντί εκατομμυρίων(σ.σ. Ο Γάλλος μεγιστάνας Φρανσουά Πινό αγόρασε το έργο του Tongaricun αντί 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων). Ενώ η συνεργασία του με τον Κέινι Γουέστ επικυρώνει το στάτους του Ιάπωνα καλλιτέχνη ωςστάρ διεθνούς βεληνεκούς. Έτερη συνεργασία που σφράγισε την επιτυχία του στον Δυτικό Κόσμο ήταν εκείνη με τον οίκο Louis Vuitton. Οπως μας λέει ο ίδιος, ξεκίνησε με ένα γράμμα που του έστειλε ο Μαρκ Τζέικομπς, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου. Αποτέλεσμα ήταν η κυκλοφορία μιας περιορισμένης σειράς τσαντών που κυκλοφόρησε ο οίκος σε συνεργασία με τον Τακάσι Μουρακάμι.
Ο Ιάπωνας καλλιτέχνης, κλείνοντας, μας αποχαιρέτησε με την αγαπημένη του" Geibi-kakushin"- ή, αλλιώς, "δεν απέχει πολύ πολύ το αριστούργημα από την μετριότητα".
That's all ! Hope you like it.
#22
Posted 02 March 2010 - 21:17
Μπορώ να γράψω για αρχιτέκτονες;
Σου απάντησα καλέ στο facebook! Εννοείτε πως ναι! Η αρχιτεκτονική είναι τέχνη αν μη τι άλλο (ρώτα και τους μηχανικούς που υποφέρουν για να πραγματοποιήσουν το όραμα της τέχνης και να τους προσγειώσουν στην πραγματικότητα..)! Αν δε βάλεις και αυτόν που νομίζω πως θα βάλεις, θα χαρώ και πάρα πολύ! Αργότερα θα έρθω να φτιάξω πάλι και την πρώτη σελίδα! Παιδιά χαίρομαι πολύ που όχι μόνο δείχνετε ενδιαφέρον αλλά προσφέρετε και τόσα!! Νόμιζα πως αυτά θα ενδιέφεραν εμένα και άντε άλλους 2-3 ενώ τώρα μου δίνεται αφορμή να βάλω περισσότερα γενικά!!

#23
Posted 02 March 2010 - 22:17
I say sticky thread and remove this very post
I respectfully comply to your wishes.
Stickied
#24
Posted 02 March 2010 - 22:59
Keiji Ashizawa
Λοιπόν... Γεννημένος το 1973 στο Τόκιο ο Keiji Ashizawa αποφοίτησε το 1995 από το
πανεπιστήμιο της Yokohama, έγινε πρώτα γνωστός ως εσωτερικός διακοσμητής και
αρχιτέκτονας, ωστόσο προχώρησε και στο Product desing και αυτό είναι που κέρδισε την
προσοχή του Wallpaper Magazine. Το γραφείο του λειτουργεί από το 2005 και ο ίδιος έχει
δημιουργήσει έναν ευρύ κατάλογο προϊόντων. Κάθε προϊόν του γίνετε με βάση τη φιλοσοφία
του αυστηρού deisng και της λογικής σκέψης (ότι και να σημαίνει αυτό).
Αρχιτεκτονική:
Οι περισσότερες δουλείες του έχουν γίνει στο Τόκιο, ωστόσο τελευταία άρχισε να κάνει
περισσότερες δουλειές στην επαρχία με εξοχικές κατοικίες ενώ πλέον να συνεργάζεται
και με συνεργάτες του εξωτερικού
11Boxes
Έπιπλα:
Ο ίδιος ισχυρίζεται οτι αντλεί έμπνευση από τις ταινίες, την λογοτεχνία, το περιβάλλον και τα
υλικά γύρω του και φυσικά από τα graphic novels. Συμπληρώνει λέγοντας ότι πιστεύει
πως"Είμαι Αρχιτέκτονας. Μερικές φορές είμαι μηχανικός, σχεδιαστής ή απλά εργοδηγός.
Υπάρχει ένα είδος σχεδιασμού που μπορεί να υλοποιηθεί με την συμμετοχή σε πολλά και
διαφορετικά επίπεδα κατασκευής. Για παράδειγμα στο Flat Packing Pieces και στο φωτιστικό
Parabola κάποια πράγματα μπορούσαν να γίνουν μόνο με τις πληροφορίες των εργατών στο
εργοστάσιο."
Flat Packing Pieces
Parabola
"Η λέξη αρχιτέκτονας είναι η καλύτερη λέξη για να περιγράψει αυτό που κάνω."
"Υπάρχει ένα είδος έκφρασης που μπορεί να πραγματοποιηθεί
μόνο μέσα από την αρχιτεκτονική"
Σε ερώτηση αν προτιμάει το product design από την αρχιτεκτονική δεν κάνει καμία επιλογή.
Απαντώντας πως με το product deisng διασκεδάζει περισσότερο επειδή μπορεί να έχει ο ίδιος
τον έλεγχο σε ό,τι κάνει. Με την Αρχιτεκτονική όμως δημιουργεί κάτι που θέλει χρόνο και έχει
τον έλεγχο μιας ομάδας ατόμων κάτι που τον ευχαριστεί.
Ωστόσο οι απόψεις του καταγράφηκαν το 2007 σε συνέντευξη του neojapanisme από τότε
δεν ξέρω κατά πόσο άλλαξε τις απόψεις του και κατά πόσο η ελεύθερη μετάφραση μου είναι
και η σωστή. Εγώ τον συνάντησα στο Wallpaper του Νοεμβρίου
ανάμεσα σε άλλους καλλιτέχνες από την Ιαπωνία.
Πηγές:
Συνέντευξη στο Neojapanisme
Wallpaper*
Second Nature
#25
Posted 03 March 2010 - 11:41
- ένα μικρό κείμενο
- links
- εικόνες
Το θέμα είναι να δείχνουμε ένα δείγμα δουλειάς αυτών των ανθρώπων και όποιος ενδιαφέρεται, να τους ψάχνει παραπάνω. Να δώσουμε δηλαδή μια αρχή και να κινήσουμε το ενδιαφέρον. Και το λέω γιατί έπρεπε να κάνω edit την κατά τ'άλλα εξαιρετική παρουσίαση της Eri η οποία θα λειτουργούσε εξαιρετικά ως παρουσίαση αποκλειστικά και μόνο ενός καλλιτέχνη, σε δικό του thread. (Gomen Eri, το ξέρεις πόσο μου αρέσει

Και πάλι ευχαριστώ για την συμμετοχή!
#26
Posted 03 March 2010 - 12:33
μήπως απλά να γράφαμε τα ονόματα τους στο πρώτο post
Και όλα τα υπόλοιπα να τα βάζαμε σε spoiler?
#27
Posted 03 March 2010 - 13:12
δεν τρέχει τίποτα καλύτερα όλα να έχουν την ίδια μορφή...
μήπως απλά να γράφαμε τα ονόματα τους στο πρώτο post
Και όλα τα υπόλοιπα να τα βάζαμε σε spoiler?
Αν μπουν κι άλλοι, κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό για λόγους οικονομίας χώρου και για να γίνει πιο ευπαρουσίαστο. Αλλά θέλω να αφήσω μια εικόνα έξω για δείγμα.
#28
Posted 12 March 2010 - 00:37
Να'σαι καλα!!
είναι πολύ τελεια η ιαπωνική τεχνη..απ'οτι έχω δει τουλαχιστον..και το κακό είναι ότι δεν διδάσκεται πουθενα.Κάνουμε Ιστορία Τεχνης και μιλάμε μόνο για ευρώπη και αμερικη!!
Οι άλλοι λαοί δεν υπάρχουν??
#29
Posted 12 March 2010 - 19:32

Όραμα, τεχνική, αισθητική. Αυτά είναι τα τρία στοιχεία που κάνουν για μένα μοναδική την Ιάπωνα δημιουργό.
H Eiko ανήκει στην σπάνια κάστα ανθρώπων που φέρνουν αέρα ανανέωσης με οτιδήποτε καταπιάνονται. Οι δημιουργίες της σύστησαν την ιαπωνική κουλτούρα σε ολόκληρο τον κόσμο. Ενδιαφέρεται για μόδα, κοστούμια, θέατρο, όπερα, εξώφυλλα δίσκων, κινηματογράφο. Εδώ θα ασχοληθούμε κυρίως με το τελευταίο.
Yποτίθεται πως η αναγνώριση της δουλειάς της έρχεται το 1992 με το Όσκαρ για τα κοστούμια του Dracula. Ίσως είναι το πιο αναγνωρίσιμο μέρος του έργου της, αυτό που την έκανε γνωστή στο ευρύ κοινό, αλλά βλέποντας καλύτερα, διαπιστώνεις πως είναι μόνο ένα κομμάτι μιας μακριάς και αξιοθαύμαστης πορείας. Λατρεύω τα πάντα στην ταινία αυτή, τα κοστούμια όμως με κάνουν πραγματικά να χάνομαι στις δαιδαλώδεις πτυχώσεις τους και να με ταξιδεύουν σε ξεχασμένους κόσμους. Εμμονή στη λεπτομέρεια, κόκκινο του αίματος, αναγεννησιακές αναφορές, φουτουριστικά στοιχεία.
Πέρα από το παραμυθένιο περιβάλλον και την μεταφυσική ατμόσφαιρα, τα σκηνικά και τα κοστούμια made by Eiko είναι καθηλωτικά. Με έμπνευση σύγχρονους καλλιτέχνες όπως ο Damien Hirst, Odd Nerdrum, τα αδέρφια Quay και τον H.R Giger για το στήσιμο σκηνών, η ταινία εκτυλίσσεται σαν ένα μεγάλο βίντεο κλιπ του Mark Romanek. Αν το όλο κλίμα σου θυμίζει κάτι ίσως είναι το Losing my Religion - είναι του ίδιου σκηνοθέτη.... και άλλα πολλά θα τα βρείτε εδω : http://the-wrong-guy.blogspot.com/2008/10/eiko-ishioka.html
wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Eiko_Ishioka
o Wrong Guy έχει κάνει μια καλή συλλογή δημιουργών ανάμεσα σε αυτούς και Ιάπωνες και είναι ίσως η μόνη πηγή ενημέρωσης μου...



δεν έγραψα παραπάνω για να διαβάσετε αυτά που έγραψε ο Wrong στο blog του..
#30
Posted 13 March 2010 - 00:24
@Eri Τι δουλειές μου άνοιξες τώρα που μου έβαλες και τον σχεδιασμό ρούχων μέσα.. Προσωπικά την είχα μάθει από το "the Cell" που ήταν σοκαριστικά μέτριο (JLo kara) αλλά πραγματικά δεν χόρταινα την αισθητική των κουστουμιών του!! Will update soon!!