Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
* * * * - 6 Ψήφοι

League of Legends (LoL)


  • Please log in to reply
2948 replies to this topic

#496 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Οκτώβριος 2011 - 23:39

Ρισπέκτ στην Riot, βάζουν rotation (και βλέπω νουμπάδες να παίρνουν Veig και απλά ΛΙΩΝΩ στο γέλιο:) )
Ναι, αλλά με 450 μπορείς να τσιμπήσεις κάτι από όλα τα archetypes:)
Και ντάξι, τέλειο παιχνίδι δεν υπάρχει (εκτός από το Bastion φυσικά:P).
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#497 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Οκτώβριος 2011 - 23:52

Θα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις

  • Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
  • Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
  • Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
  • Να προστεθεί friendly damage.
  • Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
  • Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.

#498 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 00:01

Καλά δεν είναι minor tweaks μαν:) Θα έπρεπε να αλλάξει ολόκληρο το engine και γενικά θα χρειαζόταν ΠΟΛΛΗ δουλειά, τόσο για να μπούν όσο και για να είναι balanced το παιχνίδι. Θυμίζω ότι η Riot είναι πρακτικά indie developer, δεν έχει πίσω της κανέναν μεγάλο publisher...
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#499 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 00:25

Και ένας οδηγός γενναιότητας που συνάντησα. Φήμες λένε ότι η ανάγνωση και εφαρμογή του προκαλούν αυξημένη τριχοφυΐα.

#500 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 00:44

teamliquid.net link...
Νίκο, σου χρωστάω ένα cookie:P

Πολύ Funday Monday μου θυμίζει το concept. EPIC WIN (επίσης, ένας Nony που αναφέρεται στις φωτό, ξέρουμε αν σχετίζεται με τον Starcraft 2 progamer? Στην liquipedia αναφέρεται ο NonY ότι έπαιζε στην Team Liquid...)

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Serperoth: 20 Οκτώβριος 2011 - 00:51

Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#501 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 00:46

Είμαι νέος στο χώρο και δεν τους γνώριζα:whistling:

#502 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 00:53

Καλά δεν είναι και τρελά A-list ο Tyler, αλλά τον είχα ακουστά. Αν ασχολείσαι με Starcraft, μπορεί να τον είχες ακουστά αν και τον τελευταίο καιρό τον έχω χάσει.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#503 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 01:22

Θα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις

  • Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
  • Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
  • Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
  • Να προστεθεί friendly damage.
  • Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
  • Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.

χωρις να θελω να γινω κακος ολα αυτα τα points που προτεινες ειναι fail.. αλλαζουν ριζικα το παιχνιδι και μαλιστα προς το χειρωτερο. just my opinion :P (εκτος απο το προτελευταιο, το οποιο δεν εχει και πολυ νοημα ομως)

θα μπορουσαμε να προτεινουμε και παγιδες σε συγκεκριμενα σημεια του χαρτι (με φλογοβολα η δεν ξερω και γω τι που βαραν καθε λιγο χρονο ή κατι παροποιο) αλλα ολα αυτα ειναι υπερβολες. το μαπ εχει αλαχτει αρκετα σε σχεση με τη ντοτα και τα χορτα που προσθεσουν ειναι που το κανουν πιο στρατιγικο, παραπανω αλλαγες θεωρω οτι θα το καναν κουραστικο. το οτι προσθεσαν 5πλασια στατς (abiliti power, dodge και δεν συμαζευετε) και σαμονερς σπελς επισις το εχουν κανει πολυπλοκο το game αλλα απλο για τον συγχρονο gamer, παραπανω αλλαγες παλι θα ηταν υπερβολες και θα το καναν κουραστικο
γενικως εγω αυτο που θα ηθελα να δω ειναι κανα καινουργιο item στο κλασικο μαπ (κατι σαν μπασερ που ειχε η ντοτα ή lothars edge ή εκεινο που εκανε τον αντιπαλο ζωακι)
αλλιως θα προτιμουσα οτι ιδεες εχουν να τις βγαλουν σε κανα καινουργιο μαπ (δοξα το θεο ακομη και αν δεν κατεβαζουν τπτ μπορουν να παρουν απειρες ιδεες απο τα διαφορα games που εχουν σχεδιαστει στο warcraft 3 απο τον απλο κοσμακι) αντι να αλαξουν το κλασσικο


επισις μιας και το αναφερατε, ακουγοταν οτι η blizzard σαν απαντηση σε ολα αυτα τα dota based games θα εφτιαχνε ενα αντιστοιχο μαπ στο starcraft, τελικα το εκανε?

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από matassos: 20 Οκτώβριος 2011 - 01:31


#504 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2011 - 01:44

Ναι, υπάρχει αντίστοιχο Starcraft map.
Είναι vintage με τρεις λέξεις (mikeius joke:P). Μια φορά είχα παίξει ξενέρωσα. Αλλά το Star Battles (αντίστοιχο concept, αλλά διαφορετικό, δεν έχει jungle κτλ, και με διαστημόπλοια) είναι πολύ win.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#505 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Οκτώβριος 2011 - 23:00

Θα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις

  • Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
  • Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
  • Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
  • Να προστεθεί friendly damage.
  • Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
  • Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.


Φαντασου ενα FPS το οποιο προσφερει δυνατοτητες εικονικης πραγματικοτητας. Χρησιμοποιει την πιο συγχρονη move sensor τεχνολογια και 3d surround ηχο. Ο χαρακτηρας κινειται οπως κινεισαι, βλεπεις ο,τι βλεπει, ακους ο,τι ακουει και το καλυτερο απ' ολα μπορεις να παιξεις και με φιλους σου..

Χμμ ναι υπαρχει κατι τετοιο και λεγεται paintball.

Αν και οχι ακριβης περιγραφη, εν συντομια θελω να πω πως μετα απο ενα σημειο, η πολυπλοκοτητα κατανταει κουραστικη. Οπως και το dominion ηταν fail, ετσι και κατι σαν αυτο που λες. Μπορει να αρεσει σε 2 ατομα, αλλα οχι στους υπολοιπους 8.

Καλά δεν είναι minor tweaks μαν:) Θα έπρεπε να αλλάξει ολόκληρο το engine και γενικά θα χρειαζόταν ΠΟΛΛΗ δουλειά, τόσο για να μπούν όσο και για να είναι balanced το παιχνίδι. Θυμίζω ότι η Riot είναι πρακτικά indie developer, δεν έχει πίσω της κανέναν μεγάλο publisher...


Δεν ειναι αυτο το προβλημα.. Αλλα το παραπανω.

EDIT: @matassos οχι μονο map στο starcraft, αλλα και official DOTA game called Blizzard DOTA. Μαλλον τους ετσουξε που πηγε στην Valve ο Icefrog.

#506 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Οκτώβριος 2011 - 23:11

Ατυχής η σύγκριση των χρωματιστών μπαλακίων με παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου. Στη μία περίπτωση λερώνονται τα ρούχα των παικτών ενώ στην άλλη οι παίκτες πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται.
Αν τα χρωματιστά μπαλάκια μου επέτρεπαν να πεθαίνω μόνο για λίγο θα είχα παρατήσει τον συνδυασμό πληκτρολογίου και ποντικιού.

Οι προτάσεις μου στοχεύουν σε ένα παιχνίδι με περισσότερη έμφαση στην τακτική και λιγότερη στην απομνημόνευση των βέλτιστων builds.

#507 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Οκτώβριος 2011 - 23:40

Ατυχής η σύγκριση των χρωματιστών μπαλακίων με παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου. Στη μία περίπτωση λερώνονται τα ρούχα των παικτών ενώ στην άλλη οι παίκτες πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται.
Αν τα χρωματιστά μπαλάκια μου επέτρεπαν να πεθαίνω μόνο για λίγο θα είχα παρατήσει τον συνδυασμό πληκτρολογίου και ποντικιού.

Οι προτάσεις μου στοχεύουν σε ένα παιχνίδι με περισσότερη έμφαση στην τακτική και λιγότερη στην απομνημόνευση των βέλτιστων builds.


Μαλλον εσυ δεν καταλαβες τι εννοουσα.. Ηθελα απλα να τονισω οτι μετα απο ενα σημειο παυει να ειναι απολαυστικο ενα παιχνιδι. Και αυτο θα το παρατηρησουμε στο συντομο μελλον με τις νεες κονσολες και αλλα λοιπα.

Απλα ηθελα να πω με τη συγκριση με το paintball οτι ενα τετοιο παιχνιδι δεν θα ηταν καταλληλο για να παιξεις για να χαλαρωσεις, ή για να διασκεδασεις στο σπιτι.

Υπαρχει για καθε πραγμα ενα καταλληλου ειδους game. Οπως για τακτικη παιζεις ειτε RTS ειτε γενικοτερα Strategy, για δραση παιζεις Action ή FPS, επειδη εισαι στοκος παιζεις SIMS και ουτω καθεξης φυσικα.

Εγω παιζω LoL (και παλαιοτερα DoTA) γιατι ειναι αυτο που ειναι, δηλαδη γρηγορο, σχετικα απλο και μπορεις να παιξεις με φιλους.
Στο LoL για στρατηγικη προσθεσαν το Dominion, πραγμα που δεν μ' αρεσει γιατι πολυ απλα δεν αναζητω αυτο το ειδος gameplay απο αυτο το game.

#508 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 00:31

Οι προτάσεις μου στοχεύουν σε ένα παιχνίδι με περισσότερη έμφαση στην τακτική και λιγότερη στην απομνημόνευση των βέλτιστων builds.

Θα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις

  • 1 Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
  • 2 Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
  • 3 Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
  • 4 Να προστεθεί friendly damage.
  • 5 Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
  • 6 Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.

1 και ετσι δεν θα μπορει κανεις να ξεφυγει στη μερια του αμα κανει gang στην αλλη μερια και καταληγει fail, αντι να ανοιγεις τις δυνατοτητες των παιχτων (πραγμα που εκανε το λολ να ξεπερασει τη ντοτα) τις περιοριζεις. παει ο αλλος να ξεφυγει απο το ποταμι, τρωει το σλοου, ο αλλος που κινητε γρηγορα και τον κινηγα με 2 βελακια των εχει φαει ενω αυτος παει σα χελωνα
2 η ορατοτητα στο δασος ειναι ηδη αρκετα ελατωμενη, γι αυτο αγοραζουμε wards στο jungle κυριως για να βλεπουμε στα gangs ποιους κυνηγαμε, για περιορισμο στις δυνατοτητες υπαρχουν οι συσταδες που κανουν πιο ενδιαφερον το παιχνιδι. παραπανω ελατωση της ορατοτητας και δεν θα μπαινει κανεις στο jungle γιατι ουτε να κυνηγησει θα μπορει ουτε να προστατευτει
3 πραγμα που θα κανει υπερβολικα πιο πολυπλοκο το παιχνιδι και οχι προς το καλο γιατι θα θελει ακομη περισοτερο balancing (εδω βγαινουν νορμαλ ηρωες και ξεφευγει το πραγμα)
4 και να αχρηστευσει τα σπελλς ολονων, ειδικα των ηρωων που βασιζονται στο team game και εχουν σπελλς που σκαν σε πολους αντιπαλους
5 noobs ειναι ουτος η αλλος αυτοι που χρησιμοποιουν 2 ιδια αντικειμενα.. δεν υπαρχει λογο για τετοιο περιορισμο, το μυαλο σου θα τον βαλει οχι το παιχνιδι. τωρα για 6ο αντικειμενο και σε μερικες περιπτωσεις να το δεχτω καποιος καλος παιχτης να παρει 2ο ιδιο αντικειμενο
6 τοτε το παιχνιδι γινετε warcraft και οχι dota



το παιχνιδι οπως ειναι, η βασικη ιδεα του, το dota based, ειναι που το εχει κανει τοσο επιτιχημενο, το να αλαξεις κομματια απο τη βασικη ιδεα του θελει πολυ "τεχνη" για να μη το χαλασει, η riot το βελτιωσε με πολυ "λεπτοτητα" και τελικα της βγηκε σε καλο, μη προσπαθησουμε ομως να το αλλαξουμε και ριζικα.. στην τελικη παμε να παιξουμε age of empires τοτε :P

#509 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 00:49

noobs ειναι ουτος η αλλος αυτοι που χρησιμοποιουν 2 ιδια αντικειμενα.. δεν υπαρχει λογο για τετοιο περιορισμο, το μυαλο σου θα τον βαλει οχι το παιχνιδι. τωρα για 6ο αντικειμενο και σε μερικες περιπτωσεις να το δεχτω καποιος καλος παιχτης να παρει 2ο ιδιο αντικειμενο


Υπονοείς κάτι για το "4 Archangel's, Hat + Boots" build μου για Veig και Annie? (συνήθως το κάνω 3 Staves + Deathfire + Deathcap + Boots) :P
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#510 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 00:56

Κατανοητές οι απαιτήσεις σου από το παιχνίδι, Zentsugi. Άποψή μου είναι πως το βαθύτερο gameplay δεν θα αφαιρούσε κάτι από την ταχύτητα του παιχνιδιού, αντιθέτως θα προσέθετε ένταση εξ αιτίας της αυξημένης προσήλωσης που θα έδειχναν οι παίκτες.

Σχετικά με την κίνηση στο ποτάμι, η επιβράδυνση θα αφορά όλους τους χαρακτήρες που περπατάνε. Άρα δεν βλέπω το πώς ο διώκτης θα αποκτούσε πλεονέκτημα απέναντι σε αυτόν που προσπαθεί να ξεφύγει.
Με τα φίλια πυρά τώρα, δεν θα αχρηστεύονταν κανένα ξόρκι. Απλά θα έπρεπε να προσέχουν διπλά όσοι παίζουν με champions που βασίζονται σε skill shots για να μην πετύχουν κανέναν συμπαίκτη.
Ικανότητες που κλειδώνουν αυτόματα στο στόχο δεν θα επηρεάζονταν καθόλου.
Δεν ξέρω πώς αποκαλούνται όσοι παίρνουν πολλά ίδια αντικείμενα, ξέρω μόνο ότι κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται για λόγους ισορροπίας.
Με έκτο παίκτη που απλά θα έλεγχε τα minions και τους πύργους το παιχνίδι σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν Warcraft. Μιλούσα για απλή διαχείριση των ήδη υπαρχόντων μονάδων και όχι για συλλογή πρώτων υλών, χτίσιμο κτιρίων και παραγωγή μονάδων.

Και επαναλαμβάνω ότι η προσθήκη βάθους δεν θα ισοδυναμούσε με αλλαγή του χαρακτήρα του παιχνιδιού.