
Ναι, αλλά με 450 μπορείς να τσιμπήσεις κάτι από όλα τα archetypes:)
Και ντάξι, τέλειο παιχνίδι δεν υπάρχει (εκτός από το Bastion φυσικά

Posted 19 October 2011 - 23:39
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Posted 19 October 2011 - 23:52
Posted 20 October 2011 - 00:01
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Posted 20 October 2011 - 00:25
Posted 20 October 2011 - 00:44
Edited by Serperoth, 20 October 2011 - 00:51.
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Posted 20 October 2011 - 00:46
Posted 20 October 2011 - 00:53
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Posted 20 October 2011 - 01:22
χωρις να θελω να γινω κακος ολα αυτα τα points που προτεινες ειναι fail.. αλλαζουν ριζικα το παιχνιδι και μαλιστα προς το χειρωτερο. just my opinionΘα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
- Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
- Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
- Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
- Να προστεθεί friendly damage.
- Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
- Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.
Edited by matassos, 20 October 2011 - 01:31.
Posted 20 October 2011 - 01:44
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Posted 21 October 2011 - 23:00
Θα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
- Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
- Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
- Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
- Να προστεθεί friendly damage.
- Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
- Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.
Καλά δεν είναι minor tweaks μαν
Θα έπρεπε να αλλάξει ολόκληρο το engine και γενικά θα χρειαζόταν ΠΟΛΛΗ δουλειά, τόσο για να μπούν όσο και για να είναι balanced το παιχνίδι. Θυμίζω ότι η Riot είναι πρακτικά indie developer, δεν έχει πίσω της κανέναν μεγάλο publisher...
Posted 21 October 2011 - 23:11
Posted 21 October 2011 - 23:40
Ατυχής η σύγκριση των χρωματιστών μπαλακίων με παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου. Στη μία περίπτωση λερώνονται τα ρούχα των παικτών ενώ στην άλλη οι παίκτες πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται.
Αν τα χρωματιστά μπαλάκια μου επέτρεπαν να πεθαίνω μόνο για λίγο θα είχα παρατήσει τον συνδυασμό πληκτρολογίου και ποντικιού.
Οι προτάσεις μου στοχεύουν σε ένα παιχνίδι με περισσότερη έμφαση στην τακτική και λιγότερη στην απομνημόνευση των βέλτιστων builds.
Posted 22 October 2011 - 00:31
Οι προτάσεις μου στοχεύουν σε ένα παιχνίδι με περισσότερη έμφαση στην τακτική και λιγότερη στην απομνημόνευση των βέλτιστων builds.
1 και ετσι δεν θα μπορει κανεις να ξεφυγει στη μερια του αμα κανει gang στην αλλη μερια και καταληγει fail, αντι να ανοιγεις τις δυνατοτητες των παιχτων (πραγμα που εκανε το λολ να ξεπερασει τη ντοτα) τις περιοριζεις. παει ο αλλος να ξεφυγει απο το ποταμι, τρωει το σλοου, ο αλλος που κινητε γρηγορα και τον κινηγα με 2 βελακια των εχει φαει ενω αυτος παει σα χελωναΘα μπορούσαν να ανανεώσουν ριζικά το παιχνίδι χωρίς να προσθέσουν ούτε έναν χαρακτήρα. Μερικές προτάσεις
Όλα τα παραπάνω αν και είναι minor tweaks θα μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το gameplay και να προσθέσουν περισσότερη τακτική στις μάχες.
- 1 Να κάνουν πιο αργή την κίνηση των χαρακτήρων όταν βρίσκονται στο ποτάμι
- 2 Να ελαττώσουν την ορατότητα όταν βρίσκεσαι στο δάσος
- 3 Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα. Εξαίρεση θα αποτελούν οι ranged χαρακτήρες και τα ξόρκια. Επίσης όσο είναι στον αέρα να κινούνται ταχύτερα και να μην έχουν εμπόδια στη μετακίνησή τους. Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.
- 4 Να προστεθεί friendly damage.
- 5 Στα builds να μην επιτρέπεται να έχεις δυο ίδια αντικείμενα.
- 6 Να προστεθεί έκτος παίκτης που θα αναλαμβάνει τον έλεγχο των minions και των πύργων.
Βέβαια είναι προτάσεις ενός άκυρου -και άσχετου με το game developing- ανθρώπου αυτές.
Posted 22 October 2011 - 00:49
noobs ειναι ουτος η αλλος αυτοι που χρησιμοποιουν 2 ιδια αντικειμενα.. δεν υπαρχει λογο για τετοιο περιορισμο, το μυαλο σου θα τον βαλει οχι το παιχνιδι. τωρα για 6ο αντικειμενο και σε μερικες περιπτωσεις να το δεχτω καποιος καλος παιχτης να παρει 2ο ιδιο αντικειμενο
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Posted 22 October 2011 - 00:56