Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

League of Legends (LoL)
#481
Posted 19 October 2011 - 16:30
#482
Posted 19 October 2011 - 19:51
Το έχω πάρει απόφαση, ένας στους δέκα ήρωες που βγαίνουν είναι έστω και λίγο πρωτότυπος. Οι υπόλοιποι είναι ένα recycle των skills με πολύ μέτριο αποτέλεσμα.
Βάλε ένα παρόμοιο passive με τον πίθηκα, βάλε ένα q παρόμοιο με τον TF, βάλε ένα dash παρόμοιο με τη riven που αντί για ασπίδα δίνει as, βάλε ένα aoe disable μην και δεν έχει κάποιου είδους cc, βάλε ένα aoe dmg ulti που είναι skillshot για να ανεβεί και καλά η δυσκολία το ήρωα, βάλε και μισό κιλό φέτα και έτοιμος ο Graves.
Ο μόνος τρόπος για να διατηρήσουν μια σταθερή εισροή χρημάτων είναι να φτιάχνουν συνεχώς νέους ήρωες. Μοιραία κάποιες από τις ικανότητές τους θα μοιάζουν. Τα αρνητικά του δωρεάν gaming βλέπετε...
Υπαρχουν και ορια στο επιπεδο με το οποιο φταχνουν τους ηρωες..
Πρεπει να ταιριαζουν με το gameplay, αλλους ηρωες, items, blah blah blah και δεδομενου οτι υπαρχουν πολλα πραγματα που εχουν ηδη σκεφτει, ειναι μια σχετικα δυσκολη δουλεια.
#483
Posted 19 October 2011 - 20:03
#484
Posted 19 October 2011 - 20:46

επισις
that!Ωραίο patch. Άντε, είχα πήξει να μην βλέπω το Archangel's Staff μου σωστά!
#485
Posted 19 October 2011 - 21:17
Εντάξει καταλαβαίνω ότι δεν γίνετε τα πάντα να είναι πρωτότυπα, αλλά στο dota που έχει και περισσότερους ήρωες, στο μεγαλύτερο μέρος τους σου αφήνουν ένα ξεχωριστό feeling ο καθένας. Π.χ. αλλιώς είναι να παίζεις lina, αλλιώς να παίζεις lich και αλλιώς leshrac και ας είναι και οι τρεις burst dmg mages. Έβλεπες διαφορά και την καταλάβαινες και μέσα στο game.Υπαρχουν και ορια στο επιπεδο με το οποιο φταχνουν τους ηρωες..
Πρεπει να ταιριαζουν με το gameplay, αλλους ηρωες, items, blah blah blah και δεδομενου οτι υπαρχουν πολλα πραγματα που εχουν ηδη σκεφτει, ειναι μια σχετικα δυσκολη δουλεια.
Τώρα είτε παίζεις Annie, είτε Veigar, είτε Brand είναι το ίδιο και το αυτό. Και σκέψου ότι χρησιμοποιείς και δυο extra spell εκτός των 4 βασικών skills.
Στο dota έβγαινε μια στο τόσο ήρωας και ήθελα να τον πάρω να δω πως παίζει. Στο lol βγάζουν κάθε μήνα καινούργιο ήρωα τον βλέπω και δεν μου κάνει καν αίσθηση να τον πάρω έστω και σε ένα game να δω πως είναι.
Φυσικά είναι η προσωπική μου άποψη, στο κάτω κάτω γούστα είναι αυτά, αλλά νομίζω πως οι μισοί ήρωες στο lol θα μπορούσαν είτε να μην υπάρχουν είτε να ήταν πιο καλά φτιαγμένοι.
#486
Posted 19 October 2011 - 21:30
passive: αρμορ αναλογα με το ποσο ξυλο τρωει
physical attack : glob
q: βαραει με το πισω του glob και stunnαρει
w: ασπιδα, μπλοκαρει σπελ και ξυλο
e: δακρυγονο, πιανει ενα κομματι του χαρτι, fear για 0,5-1 δευτερο
r: υδραντλια, τρελο dmg και στελνει τους αντιπαλους μακρια
fear da mat!
Edited by matassos, 19 October 2011 - 21:35.
το ηρωας ηταν πολυ ευγενικη λεξη
#487
Posted 19 October 2011 - 21:43
#488
Posted 19 October 2011 - 21:54
παντος τωρα που το ξανασκευτομαι γιατι κολαω μονο στον καπνο!? δεν θα επρεπε να ειχαν ματατζι
ηρωαchampion?! δεν ειναι γαματη ιδεα!?
passive: αρμορ αναλογα με το ποσο ξυλο τρωει
physical attack : glob
q: βαραει με το πισω του glob και stunnαρει
w: ασπιδα, μπλοκαρει σπελ και ξυλο
e: δακρυγονο, πιανει ενα κομματι του χαρτι, fear για 0,5-1 δευτερο
r: υδραντλια, τρελο dmg και στελνει τους αντιπαλους μακρια
fear da mat!
Χαχαχα θα θελα να το δω αυτο ingame


αν και μαλλον θα το εχουν στο μιαλο τους. Μας δωσαν μπατσινα μετα θα μας δωσουν και ματατζι
#489
Posted 19 October 2011 - 22:14
WAT?
Οι 3 που ανέφερες είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικοί χαρακτήρες, σαν μηχανικές. Η Annie είναι sustained damage (όχι τόσο πολύ burst) με pet, ο Veig είναι καθαρό burstkill, και ο Brand είναι κάτι ανάμεσα (δεν έχω παίξει), με έμφαση στο να κάνει combo με τα spells του.
Όντας Annie+Veig παίκτης με βλέπω να παίζω αρκετά διαφορετικά ανάμεσα στους δύο, κυρίως στο early/mid game. Και άλλοι casters, πχ Anivia, Zilean, Karthus, Ryze κτλ, είναι τελείως διαφορετικοί. Ο καινούριος, ο Xerath έχει πολύ μοναδικό gameplay.
Αλλά ναι, υπάρχει ένα ψιλοrepetition στους καινούριους chars, χωρίς να μπορώ να πω ότι με ενοχλεί πάρα πολύ. Το προτιμώ από το να έβγαζαν gimmicks χωρίς νόημα.
Επίσης, η υδραντλία ulti υπάρχει, την έχει η Annie (πάρε Firefighter Annie για ΡΕΑΛΙΣΜΟ

ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΩ ΤΗΝ TRISTANA ME ΤΗΝ ANNIE?????
Edited by Serperoth, 19 October 2011 - 23:21.


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#490
Posted 19 October 2011 - 23:13
Επίσης η τηλεμεταφορά της Καταρινα μπορεί να εντοπιστεί και σε άλλους χαρακτήρες. Αν και είναι ακραία η άποψη που θέλει τους χαρακτήρες να είναι κόπιες παλαιότερων, μικρές ομοιότητες υπάρχουν και δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν εξ αιτίας της φύσης του παιχνιδιού.
#491
Posted 19 October 2011 - 23:19
εχουν δωσει και ενα σκιν του singed παλιωτερα, αλλα εγω μιλαω για greek policeΧαχαχα θα θελα να το δω αυτο ingame
:hahaha:
αν και μαλλον θα το εχουν στο μιαλο τους. Μας δωσαν μπατσινα μετα θα μας δωσουν και ματατζι

δεν φανταζομαι κατι τετοιο :ΡΕπίσης, η υδραντλία ulti υπάρχει, την έχει η Annie (πάρε Firefighter Annie για ΡΕΑΛΙΣΜΟ
)
παντος μιας και αναφερθηκατε στην ντοτα, πολοι ηρωες του λολ οπως ειναι λογικο ειναι βασισμενοι απο εκει. και επισις πολα σπελ ηρωων εκει επαναλαμβανοταν.. ειναι λογικο δεν γινετε τα παντα να ειναι πρωτοτυπα
εμενα μαρεσει παντος που βγαινουν συχνα ηρωες, ακομη και αν δεν με εντυπωσιαζουν αρκετοι καινουργιοι το παιχνιδι ανανεωνετε
#492
Posted 19 October 2011 - 23:21
Το θέμα δεν είναι τα abilities, είναι τα mechanics και το πως συνδυάζονται.
Και στο ΔότΑ υπήρχαν μερικά blink και αρκετά stuns/nukes κτλ. Η επανάληψη δεν μπορεί να αποφευχθεί τελείως παιδιά, ας είμαστε ειλικρινείς.


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#493
Posted 19 October 2011 - 23:23
Annie, Veig, και Brand είναι το ίδιο?
WAT?
Οι 3 που ανέφερες είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικοί χαρακτήρες, σαν μηχανικές. Η Annie είναι sustained damage (όχι τόσο πολύ burst) με pet, ο Veig είναι καθαρό burstkill, και ο Brand είναι κάτι ανάμεσα (δεν έχω παίξει), με έμφαση στο να κάνει combo με τα spells του.
Όντας Annie+Veig παίκτης με βλέπω να παίζω αρκετά διαφορετικά ανάμεσα στους δύο, κυρίως στο early/mid game. Και άλλοι casters, πχ Anivia, Zilean, Karthus, Ryze κτλ, είναι τελείως διαφορετικοί. Ο καινούριος, ο Xerath έχει πολύ μοναδικό gameplay.
Αλλά ναι, υπάρχει ένα ψιλοrepetition στους καινούριους chars, χωρίς να μπορώ να πω ότι με ενοχλεί πάρα πολύ. Το προτιμώ από το να έβγαζαν gimmicks χωρίς νόημα.
Επίσης, η υδραντλία ulti υπάρχει, την έχει η Annie (πάρε Firefighter Annie για ΡΕΑΛΙΣΜΟ)
Δεν λέω ότι είναι και copy-paste αλλά για κανένα λόγο δεν είναι τελείως διαφορετικοί όπως λες. Η Annie είναι burst dmg όπως και να το δεις (το pet ούτως η αλλιώς δεν ασχολείσε καν μαζί του), το ίδιο και ο Veigar αν και σε πιο single target μορφή.
Γενικά όμως δεν αναφέρομε τόσο στα ίδια τα spell όσο ότι οι ήρωες δεν έχουν μια ξεχωριστή αίσθηση ο καθένας. Απο αυτήν την άποψη λέω ότι μοιάζουν μεταξύ τους, όπως αντίστοιχα υπάρχουν και πετυχημένοι ήρωες βλέπε Karthus, Trynta, Karma που έχουν ένα ξεχωριστό στυλ όταν τους παίζεις.
Εδώ στο dota υπήρχαν ήρωες με ένα (1) active spell, βλέπε skeleton king και παλιό γκουλάκι, και γούσταρες να παίζεις μαζί τούς ακριβώς για αυτόν τον λόγο, επειδή σου άφηναν ένα πολύ ωραίο feeling στο gameplay τους. Και στο lol έχεις ήρωα με 6 active skills, άμα βάλεις και τα spells, και τον σκυλοβαριέσαι.
#494
Posted 19 October 2011 - 23:30
Αυτό με το feeling ίσως έχει να κάνει με τον κάθε παίκτη. Εγώ προσωπικά παίζω τους chars με άλλο στυλ, κυρίως ανάλογα με το πως τον βλέπω τον χαρακτήρα.
Δεν μπορώ να πω ότι ΒΑΡΙΕΜΑΙ (εκτός και αν το game πάει βαρετά τότε οκ). Γι'αυτό και αν είναι αλλάζω char για κανά game, ή κάτι τέτοιο



When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#495
Posted 19 October 2011 - 23:35

τους ηρωες στη ντοτα δεν τους βαριοσουν γιατι τους ειχε ολους διαθεσιμους, οπωτε επερνες τα παντα οπωτε ηθελες. εδω περα περιοριζεσε οπωτε μετα απο λιγο βαριεσε τους διαθεσιμους σου (or not)
απο τη μια ειναι καλο γιατι τη ντοτα αμα τη βαριοσουν τη βαριοσουν, δεν μπορουσες να δεις κατι καινουργιο, ενω στο λολ ανοιγεις εναν ηρωα και ανανεωνετε το ενδιαφερον σου
αλλα απο την αλλη για να βγαλεις εναν ηρωα με 6300 ιδρωνεις...