Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * - 6 votes

League of Legends (LoL)


  • Please log in to reply
2948 replies to this topic

#481 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 October 2011 - 16:30

Ο μόνος τρόπος για να διατηρήσουν μια σταθερή εισροή χρημάτων είναι να φτιάχνουν συνεχώς νέους ήρωες. Μοιραία κάποιες από τις ικανότητές τους θα μοιάζουν. Τα αρνητικά του δωρεάν gaming βλέπετε...

#482 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 19 October 2011 - 19:51

Το έχω πάρει απόφαση, ένας στους δέκα ήρωες που βγαίνουν είναι έστω και λίγο πρωτότυπος. Οι υπόλοιποι είναι ένα recycle των skills με πολύ μέτριο αποτέλεσμα.
Βάλε ένα παρόμοιο passive με τον πίθηκα, βάλε ένα q παρόμοιο με τον TF, βάλε ένα dash παρόμοιο με τη riven που αντί για ασπίδα δίνει as, βάλε ένα aoe disable μην και δεν έχει κάποιου είδους cc, βάλε ένα aoe dmg ulti που είναι skillshot για να ανεβεί και καλά η δυσκολία το ήρωα, βάλε και μισό κιλό φέτα και έτοιμος ο Graves.:sadist::borednn9:


Ο μόνος τρόπος για να διατηρήσουν μια σταθερή εισροή χρημάτων είναι να φτιάχνουν συνεχώς νέους ήρωες. Μοιραία κάποιες από τις ικανότητές τους θα μοιάζουν. Τα αρνητικά του δωρεάν gaming βλέπετε...


Υπαρχουν και ορια στο επιπεδο με το οποιο φταχνουν τους ηρωες..

Πρεπει να ταιριαζουν με το gameplay, αλλους ηρωες, items, blah blah blah και δεδομενου οτι υπαρχουν πολλα πραγματα που εχουν ηδη σκεφτει, ειναι μια σχετικα δυσκολη δουλεια.

#483 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 October 2011 - 20:03

Σαφώς και υπάρχουν όρια. Ειδάλλως θα προσέθεταν χαρακτήρες με ταχύτερους ρυθμούς.

#484 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 19 October 2011 - 20:46

παντος αυτο με τον καπνο ειναι πολυ πρωτοτυπο, εμενα μαρεσε, ασε που ειναι και επικαιρο :hihi2:
επισις

Ωραίο patch. Άντε, είχα πήξει να μην βλέπω το Archangel's Staff μου σωστά!

that!

#485 plotolp

plotolp

    Anime Freak

  • Members
  • 364 posts
  • LocationAthens

Posted 19 October 2011 - 21:17

Υπαρχουν και ορια στο επιπεδο με το οποιο φταχνουν τους ηρωες..

Πρεπει να ταιριαζουν με το gameplay, αλλους ηρωες, items, blah blah blah και δεδομενου οτι υπαρχουν πολλα πραγματα που εχουν ηδη σκεφτει, ειναι μια σχετικα δυσκολη δουλεια.

Εντάξει καταλαβαίνω ότι δεν γίνετε τα πάντα να είναι πρωτότυπα, αλλά στο dota που έχει και περισσότερους ήρωες, στο μεγαλύτερο μέρος τους σου αφήνουν ένα ξεχωριστό feeling ο καθένας. Π.χ. αλλιώς είναι να παίζεις lina, αλλιώς να παίζεις lich και αλλιώς leshrac και ας είναι και οι τρεις burst dmg mages. Έβλεπες διαφορά και την καταλάβαινες και μέσα στο game.
Τώρα είτε παίζεις Annie, είτε Veigar, είτε Brand είναι το ίδιο και το αυτό. Και σκέψου ότι χρησιμοποιείς και δυο extra spell εκτός των 4 βασικών skills.
Στο dota έβγαινε μια στο τόσο ήρωας και ήθελα να τον πάρω να δω πως παίζει. Στο lol βγάζουν κάθε μήνα καινούργιο ήρωα τον βλέπω και δεν μου κάνει καν αίσθηση να τον πάρω έστω και σε ένα game να δω πως είναι.
Φυσικά είναι η προσωπική μου άποψη, στο κάτω κάτω γούστα είναι αυτά, αλλά νομίζω πως οι μισοί ήρωες στο lol θα μπορούσαν είτε να μην υπάρχουν είτε να ήταν πιο καλά φτιαγμένοι.

#486 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 19 October 2011 - 21:30

παντος τωρα που το ξανασκευτομαι γιατι κολαω μονο στον καπνο!? δεν θα επρεπε να ειχαν ματατζι ηρωα champion?! δεν ειναι γαματη ιδεα!?

passive: αρμορ αναλογα με το ποσο ξυλο τρωει
physical attack : glob
q: βαραει με το πισω του glob και stunnαρει
w: ασπιδα, μπλοκαρει σπελ και ξυλο
e: δακρυγονο, πιανει ενα κομματι του χαρτι, fear για 0,5-1 δευτερο
r: υδραντλια, τρελο dmg και στελνει τους αντιπαλους μακρια

fear da mat!

Edited by matassos, 19 October 2011 - 21:35.
το ηρωας ηταν πολυ ευγενικη λεξη


#487 Fandom

Fandom

    Anime Professional

  • Members
  • 552 posts

Posted 19 October 2011 - 21:43

matassos stoned again ...

#488 fotitsas

fotitsas

    Anime Amateur

  • Members
  • 232 posts

Posted 19 October 2011 - 21:54

παντος τωρα που το ξανασκευτομαι γιατι κολαω μονο στον καπνο!? δεν θα επρεπε να ειχαν ματατζι ηρωα champion?! δεν ειναι γαματη ιδεα!?

passive: αρμορ αναλογα με το ποσο ξυλο τρωει
physical attack : glob
q: βαραει με το πισω του glob και stunnαρει
w: ασπιδα, μπλοκαρει σπελ και ξυλο
e: δακρυγονο, πιανει ενα κομματι του χαρτι, fear για 0,5-1 δευτερο
r: υδραντλια, τρελο dmg και στελνει τους αντιπαλους μακρια

fear da mat!


Χαχαχα θα θελα να το δω αυτο ingame :hahaha::hahaha::hahaha:

αν και μαλλον θα το εχουν στο μιαλο τους. Μας δωσαν μπατσινα μετα θα μας δωσουν και ματατζι

gVaaH5O.jpg


#489 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 19 October 2011 - 22:14

Annie, Veig, και Brand είναι το ίδιο?
WAT?
Οι 3 που ανέφερες είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικοί χαρακτήρες, σαν μηχανικές. Η Annie είναι sustained damage (όχι τόσο πολύ burst) με pet, ο Veig είναι καθαρό burstkill, και ο Brand είναι κάτι ανάμεσα (δεν έχω παίξει), με έμφαση στο να κάνει combo με τα spells του.
Όντας Annie+Veig παίκτης με βλέπω να παίζω αρκετά διαφορετικά ανάμεσα στους δύο, κυρίως στο early/mid game. Και άλλοι casters, πχ Anivia, Zilean, Karthus, Ryze κτλ, είναι τελείως διαφορετικοί. Ο καινούριος, ο Xerath έχει πολύ μοναδικό gameplay.

Αλλά ναι, υπάρχει ένα ψιλοrepetition στους καινούριους chars, χωρίς να μπορώ να πω ότι με ενοχλεί πάρα πολύ. Το προτιμώ από το να έβγαζαν gimmicks χωρίς νόημα.

Επίσης, η υδραντλία ulti υπάρχει, την έχει η Annie (πάρε Firefighter Annie για ΡΕΑΛΙΣΜΟ:P)
ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΩ ΤΗΝ TRISTANA ME ΤΗΝ ANNIE?????

Edited by Serperoth, 19 October 2011 - 23:21.

Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#490 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 October 2011 - 23:13

Ούτε κι εγώ εντόπισα ομοιότητες μεταξύ των τριών μάγων που αναφέρθηκαν. Από την άλλη όμως η επιτάχυνση/επιβράδυνση του Ζιλεαν είναι παρόμοια με την αντίστοιχη ικανότητα της Καρμα.
Επίσης η τηλεμεταφορά της Καταρινα μπορεί να εντοπιστεί και σε άλλους χαρακτήρες. Αν και είναι ακραία η άποψη που θέλει τους χαρακτήρες να είναι κόπιες παλαιότερων, μικρές ομοιότητες υπάρχουν και δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν εξ αιτίας της φύσης του παιχνιδιού.

#491 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 19 October 2011 - 23:19

Χαχαχα θα θελα να το δω αυτο ingame :hahaha::hahaha::hahaha:

αν και μαλλον θα το εχουν στο μιαλο τους. Μας δωσαν μπατσινα μετα θα μας δωσουν και ματατζι

εχουν δωσει και ενα σκιν του singed παλιωτερα, αλλα εγω μιλαω για greek police :P
Spoiler:

Επίσης, η υδραντλία ulti υπάρχει, την έχει η Annie (πάρε Firefighter Annie για ΡΕΑΛΙΣΜΟ:P)

δεν φανταζομαι κατι τετοιο :Ρ

παντος μιας και αναφερθηκατε στην ντοτα, πολοι ηρωες του λολ οπως ειναι λογικο ειναι βασισμενοι απο εκει. και επισις πολα σπελ ηρωων εκει επαναλαμβανοταν.. ειναι λογικο δεν γινετε τα παντα να ειναι πρωτοτυπα

εμενα μαρεσει παντος που βγαινουν συχνα ηρωες, ακομη και αν δεν με εντυπωσιαζουν αρκετοι καινουργιοι το παιχνιδι ανανεωνετε

#492 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 19 October 2011 - 23:21

Ε ναι ρε παιδιά. Με το ίδιο σκεπτικό, να μην έχουμε nukes, έχει ήδη ο Veig/η Annie/whatever.
Το θέμα δεν είναι τα abilities, είναι τα mechanics και το πως συνδυάζονται.
Και στο ΔότΑ υπήρχαν μερικά blink και αρκετά stuns/nukes κτλ. Η επανάληψη δεν μπορεί να αποφευχθεί τελείως παιδιά, ας είμαστε ειλικρινείς.
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#493 plotolp

plotolp

    Anime Freak

  • Members
  • 364 posts
  • LocationAthens

Posted 19 October 2011 - 23:23

Annie, Veig, και Brand είναι το ίδιο?
WAT?
Οι 3 που ανέφερες είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικοί χαρακτήρες, σαν μηχανικές. Η Annie είναι sustained damage (όχι τόσο πολύ burst) με pet, ο Veig είναι καθαρό burstkill, και ο Brand είναι κάτι ανάμεσα (δεν έχω παίξει), με έμφαση στο να κάνει combo με τα spells του.
Όντας Annie+Veig παίκτης με βλέπω να παίζω αρκετά διαφορετικά ανάμεσα στους δύο, κυρίως στο early/mid game. Και άλλοι casters, πχ Anivia, Zilean, Karthus, Ryze κτλ, είναι τελείως διαφορετικοί. Ο καινούριος, ο Xerath έχει πολύ μοναδικό gameplay.

Αλλά ναι, υπάρχει ένα ψιλοrepetition στους καινούριους chars, χωρίς να μπορώ να πω ότι με ενοχλεί πάρα πολύ. Το προτιμώ από το να έβγαζαν gimmicks χωρίς νόημα.

Επίσης, η υδραντλία ulti υπάρχει, την έχει η Annie (πάρε Firefighter Annie για ΡΕΑΛΙΣΜΟ:P)


Δεν λέω ότι είναι και copy-paste αλλά για κανένα λόγο δεν είναι τελείως διαφορετικοί όπως λες. Η Annie είναι burst dmg όπως και να το δεις (το pet ούτως η αλλιώς δεν ασχολείσε καν μαζί του), το ίδιο και ο Veigar αν και σε πιο single target μορφή.
Γενικά όμως δεν αναφέρομε τόσο στα ίδια τα spell όσο ότι οι ήρωες δεν έχουν μια ξεχωριστή αίσθηση ο καθένας. Απο αυτήν την άποψη λέω ότι μοιάζουν μεταξύ τους, όπως αντίστοιχα υπάρχουν και πετυχημένοι ήρωες βλέπε Karthus, Trynta, Karma που έχουν ένα ξεχωριστό στυλ όταν τους παίζεις.
Εδώ στο dota υπήρχαν ήρωες με ένα (1) active spell, βλέπε skeleton king και παλιό γκουλάκι, και γούσταρες να παίζεις μαζί τούς ακριβώς για αυτόν τον λόγο, επειδή σου άφηναν ένα πολύ ωραίο feeling στο gameplay τους. Και στο lol έχεις ήρωα με 6 active skills, άμα βάλεις και τα spells, και τον σκυλοβαριέσαι.

#494 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 19 October 2011 - 23:30

Κοίτα, παίζω και Annie και Veig. Οκ, δεν είναι μέρα με την νύχτα, αλλά σαν gameplay διαφέρουν πολύ. Το πετ ΠΡΕΠΕΙ να το ελέγχεις btw:)
Αυτό με το feeling ίσως έχει να κάνει με τον κάθε παίκτη. Εγώ προσωπικά παίζω τους chars με άλλο στυλ, κυρίως ανάλογα με το πως τον βλέπω τον χαρακτήρα.
Δεν μπορώ να πω ότι ΒΑΡΙΕΜΑΙ (εκτός και αν το game πάει βαρετά τότε οκ). Γι'αυτό και αν είναι αλλάζω char για κανά game, ή κάτι τέτοιο:)
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#495 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 19 October 2011 - 23:35

το πετ και γενικος αλλα unit δικα σου τα κουνας με alt+right klik (just saying για οποιον δεν το ξερει :P εγω πχ το εμαθα πριν 1-2 μηνες, βεβαια δεν παιζω ανι)

τους ηρωες στη ντοτα δεν τους βαριοσουν γιατι τους ειχε ολους διαθεσιμους, οπωτε επερνες τα παντα οπωτε ηθελες. εδω περα περιοριζεσε οπωτε μετα απο λιγο βαριεσε τους διαθεσιμους σου (or not)

απο τη μια ειναι καλο γιατι τη ντοτα αμα τη βαριοσουν τη βαριοσουν, δεν μπορουσες να δεις κατι καινουργιο, ενω στο λολ ανοιγεις εναν ηρωα και ανανεωνετε το ενδιαφερον σου
αλλα απο την αλλη για να βγαλεις εναν ηρωα με 6300 ιδρωνεις...