Αν ξέρεις από Ελληνική competitive σκηνή, θα καταλάβεις ότι δε γίνεται. Αυτοί τη στιγμή, οι μόνοι που μπορούν να θεωρηθούν κάτι κοντά σε proffesional players είναι όλοι τους κάφροι. Φλειμάρουν σε φόρουμ και groups στο FB, βρίζονται μεταξύ τους και κοροιδεύουν. Όμως, έτσι και αλλιώς, δεν τους παρέχουν οι χορηγοί, αν έχουν καν χορηγούς, κάποιο incentive για να είναι πιο "επαγγελματικοί" σαν παίχτες.
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
League of Legends (LoL)
#2266
Posted 29 August 2013 - 20:38
#2267
Posted 30 August 2013 - 13:31
Ναι όντως η πικρή αλήθεια είναι οτι δεν υπάρχουν δείγματα επαγγελματισμού....
Μπορούν όμως να υπάρξουν δείγματα ενδιαφέροντος προς τα games. Πέρυσι στο περίπτερο της έκθεσης ο μέσος όρος ηλικίας ήταν 11χρονών (και δεν υπερβάλλω, έκανα γκάλοπ). Ερχόντουσαν όλοι οι γονείς και αφήναν τα παιδιά τους στο περίπτερο με τα games λες και ήταν παιδικός σταθμός( θα μοιραστώ μετά μαζί σας και την τραγική σκηνή με το teemohat). Και όταν τελείωσε η έκθεση όλοι γύρησαν και με ρωτήσαν από που πήρα το promotional code... Που ήταν όλοι αυτοί οι καμμένοι gamers (λυκειόπαιδα, φοιτητές)που έχουν δώσει και λεφτά στην τελική στο παιχνίδι, δεν έπρεπε να δώσουν το παρών??
ΚΑι τώρα το tragic σκηνικό: Τελευταία μέρα της έκθεσης, πριν τον τελικό και δίναν πάλι δωράκια. ΚΑι θα δίναν και το τελευταίο teemohat. Και εκεί που ξεροσταλιάζουμε όλες και όλοι για να το πάρουμε, γιατί θα ήθελα να παραδεχτώ ήταν και πολύ μούρη (αν και δεν είμαι fan του teemo). Πετιέται ένα μ@ι%#^νο κοριτσάκι πάνω στην σκηνή και λέει σ' αυτόν που μοίραζε τα δώρα. "Εμένα θα μου δώσετε ένα δωράκι?". Γυρνάει, την κοιτάει, της λέει οτι είναι πολύ γλυκούλα και της δίνει το καπέλο. AHAHAhAhahahahah... Επρεπε να μας βγάλω μια φωτό έτσι που είχαμε μείνει να τον κοιτάμε....
#2268
Posted 31 August 2013 - 01:24
στο gaming ειμαστε 1500 χρονια πισω. οι "managers" που ειχαμε/εχουμε στις ομαδες ειναι μονο για φιγουρα. Ουτε σπονσορες ψαχνουν ουτε τιποτα. Στο cs επειδη επαιζα competitive τοτε... ο καλυτερος σπονσορας που μπορουσε να εχει μια ομαδα , ειναι να εχει δικα της pc και να παιζει τσαμπα σε καποια αλυσιδα νετ καφε.
Καποιες φορες μας πληρωναν και τα εξοδα για τα τουρνουας. Μετακινιση κτλ ολα δικα μας βεβαια. Δεν βλεπω να εχει αλλαξει τιποτα στον τομεα αυτο 5-6 χρονια μετα.
#2269
Posted 31 August 2013 - 02:03
Ναι, έχοντας μιλήσει με παιδιά από τους TyL, νομίζω πήραν δεύτερη θέση στη περσινή ΔΕΘ, τους δίνουν μόνο ώρες στα Inspot και αν είναι ΠΟΛΥ γενναιόδωροι τους βάζουν RP στο λογαριασμό τους για καμιά καγκουριά με skins και τέτοια.
#2270
Posted 08 September 2013 - 12:19
Ο επόμενος champion ένας από τους ερχόμενους champions θα είναι σκέτος δράκος από ότι φαίνεται και όχι δρακάνθρωπος σαν την Shyvana.
Φαντάζομαι εμπνεύστηκαν από τη κινέζικη μυθολογία αν κρίνω από το early concept.
Κάνω και μαντεψιά τις ικανότητες, ρίχνει κεραυνό με skillshot, περικυκλώνει το σώμα του με αέρα και οι επιθέσεις του αποκτούν on hit effect, στέλνει βροχή( ; ) που επιβραδύνει ( ;; ) τους αντιπάλους και φυσικά μεταμορφώνεται σε ηλεκτροφόρο ανεμοστρόβιλο. Όμορφα πράγματα.
Edited by 1451, 08 September 2013 - 13:04.
#2272
Posted 08 September 2013 - 12:32
Πολύ πιθανόν ναι, το μόνο που με προβληματίζει σε μια τέτοια περίπτωση είναι πώς θα λειτουργεί η ultimate(αν είναι αυτή η ultimate με τον ηλεκτροστρόβιλο, κινούμαι καθαρά πάνω σε εικασίες). Θα το ρίχνει ή θα γίνεται ο ίδιος; Αν γίνεται ο ίδιος θα μπορεί να δεχτεί ζημιά κατά τη διάρκειά του(σαν τη Morgana) ή θα είναι άτρωτος(σαν τη Lissandra);
#2273
Posted 08 September 2013 - 12:40
Βασικά, είπαν ότι είναι ακόμα πολύ early στο concept του δε θα είναι ο ακριβώς επόμενος
Πάντως θέλω ο επόμενος να είναι τουλάχιστον η αδερφή της Vi ή η "μέντορας" του Ryze.
#2274
Posted 08 September 2013 - 15:45
We want more yordles.
#2275
Posted 08 September 2013 - 16:10
E μετά το άσχημο nerfarisma του teemo νομίζω επιβάλλεται.
#2276
Posted 08 September 2013 - 16:12
Ποιο νερφάρισμα? Δεν κατάλαβα κάτι.
#2277
Posted 08 September 2013 - 16:14
Shrooms slow and damage last 3 secs now from 10 >:
#2278
Posted 08 September 2013 - 16:27
Μήπως το μπερδεύεις με αυτό;
Context: Like Nidalee, Teemo's Noxious Traps grant too much vision and control on wardless maps. We've reduced their durations to reflect the shorter games on Crystal Scar and Twisted Treeline.
- Noxious Trap duration reduced to 3 minutes (from 10)
Μόνο αυτό έχει γίνει τώρα τελευταία, το οποίο δεν έγινε και στο 5vs5.
#2279
Posted 08 September 2013 - 16:35
Ο.Ο really ? I m so happy if that's true.
#2280
Posted 08 September 2013 - 18:26
Ναι, έγινε στο ARAM και στο 3v3. Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι για τα yordles, ας κάνουν πρώτα visual reworks στα τωρινά και μετά ίσως.




