Σε αυτην την κατασταση ηρθαν οι Αμερικανοι - που παντα ψαχνουν καινουργιες αγορες - και αρχισαν να βαζουν λεφτα στις Ιαπωνικες παραγωγες σαν μερος του licence που θα αποκτουσαν στο μελλον.
Τωρα που οι πωλησεις πεφτουν και οι Αμερικανικες εταιριες αναδιπλωνονται ειναι πιθανον να μειωθει ο αριθμος ανιμε που διατιθεται αλλα να ανεβει αντιστοιχα η ποιοτητα. Το σιγουρο ειναι οτι σκηνοθετες ανιμε που ειχαν εμπειρια στην παραγωγη ανιμε αλλων τυπων απο Moe, σημερα δεν μπορουν να βρουν project για να δουλεψουν - και αυτο ειναι θλιβερο!
Οσο για την ερωτηση σου Cassiel, θα ελεγα οτι συμφωνα με τις πωλησεις DVD, τα λεφτα εξακολουθουν να προερχονται απο τα "γερα χαρτια" του animation και οχι απο τα ανιμε "του κιλου". Ενας μικροτερος κυκλος εργασιων πιστευω οτι θα σημαινει λιγοτερα ανιμε, με ενα συνδιασμο απο γνωστους τιτλους και καποια καινουργια που θα εχουν την ποιοτητα να αποτελεσουν μερος της συλλογης καποιου...
Konata:Νομιζω οτι σε καλυψα και εσενα. Το προβλημα δεν ειναι οτι δεν υπαρχουν καλα ανιμε σημερα.Το προβλημα ειναι οτι υπαρχουν παρα πολλα μετρια (υποκειμενικη αποψη, I know...) και οτι τα στατιστικα των πωλησεων βγαινουν για ολους τους τιτλους,οχι μονο αυτους που πουλανε...
Mr Ayu-mania: Τι γνωμη εχεις για ενα μοντελο on-line διανομης?
Edited by clampman17, 08 July 2008 - 10:12.