Από την άλλη, πολλοί ασχολούνται σε επίπεδο πραγματικής επιστήμης, με ιστορικές γνώσεις και τέτοια.
Εγώ δεν είμαι εκεί, και για αυτό που έχω αναζητήσει στα ανιμε, αυτό που βρήκα είναι πολύ παραπάνω και δε μετανιώνω καθόλου.
Σόρρυ που βγήκα έξω από το θέμα αλλά ήθελα να τονίσω ότι η ποικιλία και οι πολλές επιλογές είναι κάτι που μπορείς να βρεις σχεδόν παντού, αν ψάξεις. Σε μένα είναι η ιδιαιτερότητα των φίλων μας από την ανατολή στην κουλτούρα που με τραβάει.
Σε άλλον αρέσει το μήλο σε άλλον το καρπούζι. Αλλά και η πατάτα τρώγεται.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Pindrops: 24 Αύγουστος 2008 - 00:17








