Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Ήταν σωστή απόφαση η ενασχόληση σας με Anime & Manga;


  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#91 Pindrops

Pindrops

    tiny silver hammers

  • Members
  • 41 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 23 Αύγουστος 2008 - 17:12

Νομίζω πως εξαρτάται με το επίπεδο της ενασχόλησης. Τα anime - manga είναι ένα κομμάτι ενός κομματιού, ενός κομματιού του παγκόσμιου πολιτισμού, και παρόλα αυτά παραμένει ένας κοσμός με εξίσου μεγάλη ποικιλία και άλλα μικρά κομμάτια. Προσωπικά εγώ δεν ασχολούμαι τόσο πολύ, αλλά επιλεκτικά. Ποτέ δεν έχω ολοκληρώσει κάτι που από την αρχή μου φαίνεται κάπως αδιάφορο, όπως δηλαδή συμβαίνει με πολλές σειρές ή ταινίες ανιμε.
Από την άλλη, πολλοί ασχολούνται σε επίπεδο πραγματικής επιστήμης, με ιστορικές γνώσεις και τέτοια.
Εγώ δεν είμαι εκεί, και για αυτό που έχω αναζητήσει στα ανιμε, αυτό που βρήκα είναι πολύ παραπάνω και δε μετανιώνω καθόλου.
Σόρρυ που βγήκα έξω από το θέμα αλλά ήθελα να τονίσω ότι η ποικιλία και οι πολλές επιλογές είναι κάτι που μπορείς να βρεις σχεδόν παντού, αν ψάξεις. Σε μένα είναι η ιδιαιτερότητα των φίλων μας από την ανατολή στην κουλτούρα που με τραβάει.
Σε άλλον αρέσει το μήλο σε άλλον το καρπούζι. Αλλά και η πατάτα τρώγεται.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Pindrops: 24 Αύγουστος 2008 - 00:17

Δημοσιευμένη  εικόνα
How do you like my swimming?:chigau:

#92 Dark_Venus

Dark_Venus

    Error 404

  • Members
  • 161 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 23 Αύγουστος 2008 - 21:56

γιατι να μην είναι.Ειναι κατι πολυ πολυ ευχαριστο!Σε κανει και ξεφευγεις λιγάκι απο τη ρουτινα και αν σκεφτεις τους ρυθμους της καθημερινης μας ζωής αυτο ειναι μεγααααλο πράγμα...:blingeye2:

#93 Aeria_Gloris

Aeria_Gloris

    Safe in a dream

  • Members
  • 94 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Αύγουστος 2008 - 22:54

χμμμ..δεν εχω φτασει ακομα στο σημειο να πω να μην βγω με φιλους,με την κοπελα μου η να αλλαζει γενικοτερα η συμπεριφορα μου προς το κατι ξενο στους οικειους μου και να μην με αναγνωριζουν.

Απο τη στιγμη μαλιστα που ολα αυτα συνδυαζονται με κατι το οποιο εγω το θεωρω ευχαριστο,ψυχαγωγικο με την κυριολεκτικη σημασια της λεξης οτιδηποτε αλλο παρα κακο μου κανει..

Εαν εκανε και ενα μπονους καλο (σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι πριν) ηταν που εκοψα μαχαιρι την tv..Τωρα πλεον τιποτα ειδησεις να δω...

Stray Dogs Howling in the Dark



Τρελαμενη Πυξιδα
MyAnimeList


#94 Pindrops

Pindrops

    tiny silver hammers

  • Members
  • 41 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Αύγουστος 2008 - 14:29

Εαν εκανε και ενα μπονους καλο (σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι πριν) ηταν που εκοψα μαχαιρι την tv..Τωρα πλεον τιποτα ειδησεις να δω...


Σωστό σωστό.. Ούτε ειδήσεις μη σου πω.
Δημοσιευμένη  εικόνα
How do you like my swimming?:chigau:

#95 Aeria_Gloris

Aeria_Gloris

    Safe in a dream

  • Members
  • 94 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 27 Αύγουστος 2008 - 23:25

Καλα και αυτες εχουν καταληξει περιγελος..εαν θες να δεις ειδησεις πλεον πρεπει να βλεπεις al-jajira η αλλα ειδησεογραφικα ξενα πρακτορεια...

Stray Dogs Howling in the Dark



Τρελαμενη Πυξιδα
MyAnimeList


#96 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 10 Σεπτέμβριος 2008 - 03:22

εγω δεν μετανιωσα ουτε ενα λεπτο την ενασχοληση μου με anime-manga
αν δεν ασχολιομουμα με αυτα μαλλον 8α καιγομουνα στο l2

qzMHWHd.png


#97 gexion

gexion

    πάμε για σουβλάκια?

  • Members
  • 207 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Σεπτέμβριος 2008 - 07:46

a life without manga-animes?sounsd too empty for me.
Προσωπικώς,τα μανγκα (ιδιαίτερα)και οι ανιμε σειρές μου δίνουν πολλά(γνώσεις,εμπειρίες έστω και θεωριτικά,γέλιο,συγκίνηση και ξυπνάνε πολλά συναισθήματα που ίσως παρέμεναν θαμμένα υπο αλλες συνθηκες) με τον πιο όμορφο τρόπο.Χάρη στην ιαπωνική τεχνοτρoπία,και τα γραφικά αλλα και την νοοτροπία και τον πολιτισμό τους,με έχουν κερδίσει και δε θα ήμουν με τίποτα αυτό που είμαι χωρίς αυτό το κομμάτι στη ζωή μου...και αν ήταν έτσι δε θα γνώριζα και κανεναν από σας,κι αυτό θα ήταν ακόμα πιο άθλιο.Anime/manga in greece for everyone and ftw.Till death.
Δημοσιευμένη  εικόνα

Everyone has an A C E hidden,it's Hope

#98 Shikamaru

Shikamaru

    So Troublesome

  • Members
  • 912 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Σεπτέμβριος 2008 - 10:12

επειδη εχω 3-4 μηνες που ασχολουμαι με τα anime(τοσο εχει που εβαλα internet:joyful:)δεν μπορω να εκφρασω μια πληρης αποψη για το αν ηταν σωστη αποφαση μου να ασχοληθω με τα anime αλλα και απο αυτο τον λιγο καιρο εχω καταλαβει οτι το χειροτερο που μπορει να παθω ειναι να μην μεγαλωσω ΠΟΤΕ:burningbe3::if::joyful::kill4u:
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#99 hyuga

hyuga

    hey hey ningen sucker

  • Members
  • 307 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Σεπτέμβριος 2008 - 10:15

I never regret for things that please me,make me stronger,and make me think deeper:kakashithumbup:

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από hyuga: 10 Σεπτέμβριος 2008 - 10:16
spelling


#100 Namida

Namida

    Nihao

  • Members
  • 1.108 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2008 - 11:53

Απλός διέτρεξα το θρεντ (βαριέμαι να το διαβάσω όλο), για αυτό δεν ξέρω 100% τι έχει ειπωθεί μέχρι τώρα.

Για να πω με λίγα λόγια αυτό που πιστεύω, τα μάνγκα και τα άνιμε είναι σαν τις ταινίες και τα βιβλία. Τα βλέπει ή τα διαβάζεις κυρίως για να ψυχαγωγηθείς, αλλά από κει και πέρα μπορεί να μάθεις και κάποια πράγματα, ή να υιοθετήσεις συμπεριφορές για τη ζωή σου.

Δεν είναι απόφαση που στηρίζεται σε λογικά επιχειρήματα ή σε σύγκριση πλεονεκτημάτων και μειωνεκτιμάτων, όπως π.χ. όταν θέλεις να αγοράσεις κάτι. Είναι μια απόφαση που λαμβάνεται υποσυνείδιτα, και ίσως μετά από κάποιο καιρό ενασχόλισης με αυτά, αν δημιουργούνται ερωτήματα του τύπου "καλά κάνω που βλέπω;"

Εγώ δεν μετανοιώνω που ασχολίθηκα. Πολλές ώρες της ζωής μου έχουν γεμίσει ευχάριστα, έχω γελάσει, έχω κλάψει. Η ζωή μου έχει επιρειαστεί. Έχω κάνει κοσπλέι, και πάω σε μαγαζί που βάζει γιαπωνέζικη μουσική. Αλλά μου αρέσει αυτό που κάνω. Και όσοι με γνωρίζουν το αποδέχονται, και δεν τους φαίνεται περίεργο. Έχω γνωρίσει και πολλά άτομα που ασχολούνται, έχει αλλάξει ο κοινωνικός μου κύκλος, κάνω παρέα με 18χρόνα (no offence intended guys). Αλλά γουστάρω, περνάω καλά, και νομίζω ότι αυτό έχει σημασία





#101 hyuga

hyuga

    hey hey ningen sucker

  • Members
  • 307 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2008 - 12:11

namida θα συμφωνήσω μαζί σου...οπως το να ασχοληθείς με το καλό βιβλίο ή με την ποιοτική μουσική ή με τις ταινίες έτσι διαλέγεις να ασχοληθείς και με τα ανιμε..Είναι σίγουρο οτι επηρεάζουν τη ζωή μας όλα αυτά μαζί ...Απλά πιστεύω πως τα ανιμε και τα κομικ είναι η πιο δημιουργική μορφή τέχνης..¨):tensai:και όποιος ασχολείται τέινει να είναι και δημιουργικός και με φαντασία..μιλάω γιαυτούς που τα ανιμε ειναι ενας τρόπος ζωής κ όχι απλά ψυχαγωγία.

#102 AkiraSato

AkiraSato

    Anime Amateur

  • Members
  • 67 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2008 - 13:48

Βαικα δεν νομιζω πως θα μπορουσε να ειναι λαθος το να ασχοληθω με τα anime!!!!!
Gyarikku Hou

#103 Matu-san

Matu-san

    aoi

  • Members
  • 939 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Σεπτέμβριος 2008 - 09:45

Θα συμφωνήσω με τον namida. Από τη στιγμή που άρχισα να ασχολούμαι πιο σοβαρά με τα anime και τα manga, γνώρισα αρκετά έξυπνα παιδιά, που σκέφτονται και έχουν δικιά τους άποψη, σε αντίθεση με κάτι τύπους που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να πουλήσουν μούρη.
Τι στο yaoi συμβαίνει?

#104 MogDevil

MogDevil

    Retro AnimeFan

  • Members
  • 63 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 18 Σεπτέμβριος 2008 - 01:09

Σψστη ξε σωστη τορα ασχολουμε εδω και καιρο τορα και δεν με χαλασε καθολου ισα ισα εμμαθα και 2 3 λεξις στα ιαπονεζικα :hahaha: και μαλον θα βαλω ακομα μια γλοσα σε αυτες που γνοριζω :hihi2:

#105 Noitora

Noitora

    δεν αλλαζω τα stats μου:o

  • Members
  • 43 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Οκτώβριος 2008 - 17:46

ναι..
αλλα δεν το μετανιωνω.
εχω παρατηρησει πτωση στα μαθηματα μου,αλλα παλι πιστευω οτι δεν θα διαβαζα αρκετα.
εχω μαθει αρκετα πραγματα για μια χωρα που εχει διαφορετικες κουλτουρες.
Επισης,περναει ευχαριστα η ωρα,απτο να βλεπω ΤV και να παιζω RPGs που πλεον τα βαριεμαι πολυ.
ειμαι μικρος ακομα(15)
και ειναι λογικο να μην εχω δει παρα πολλες σειρες(40)
αλλα θα συνεχισω:tensai:







ΟΠΟΤΕ...
ALL HAIL ANIME:drink:
Δημοσιευμένη  εικόνα