Το άλλο με τον Τοτό;Πάντος, στα Θρησκευτικά και στους χειρότερους μαθητές βάζουν 18, άντε 17.
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Διδασκαλία θρησκευτικών στην 1,2-βάθμια εκπαίδευση
#31
Posted 13 June 2008 - 23:34
#32
Posted 13 June 2008 - 23:45
αντε αυριο προφορικα μιτσιγκαν και τελος ολοκληρωτικα


#33
Posted 14 June 2008 - 07:24
Έχει μείνει Φυσική η οποία δεν χωρούσε πουθενά και δεν μπορούσε να μπει και σε διπλό επειδή είχε δωθεί εντολή από το υπουργείο...και μας τη βάλανε μετά του Αγίου Πνεύματος!!

#34
Posted 14 June 2008 - 08:17
Μόνο εγω γράφω ακόμα;; Τι στο καλό...
Έχει μείνει Φυσική η οποία δεν χωρούσε πουθενά και δεν μπορούσε να μπει και σε διπλό επειδή είχε δωθεί εντολή από το υπουργείο...και μας τη βάλανε μετά του Αγίου Πνεύματος!!
Άσε, και σε μας τα ίδια κάνανε. Αντί να βάλουνε τελευταίο διπλό Αγγλικά-Γαλλικα/Γερμανικά η κάτι τέτοιο να μη μας παιδεύουνε τσάμπα.

#35
Posted 14 June 2008 - 09:10

Μας βάλανε κάποια διπλά έτσι ώστε να μην μας πάει μετά του Αγίου Πνεύματος
...διότι μετά του Αγίου Πνεύματος αρχίζει η προετοιμασία για την Γ' Λυκείου!

#36
Posted 14 June 2008 - 09:57
Προσωπικα πιστευω οτι θα επρεπε να ειναι προαιρετικα, η τουλαχιστον να μην βαθμολογειται απο το γυμνασιο και μετα. Τωρα το γιατι θα πρεπει να διδασκεται η χριστιανικη πιστη τουλαχιστον στο δημοτικο, ειναι γιατι ειναι η πιστη που ειναι αρρηκτα συνδεδεμενη με την ιστορια του εθνους μας. Οποτε μην αναρωτιεστε.. Οταν μεγαλωσετε δεν σας εμποδιζει κανεις να γινετε ακομα και σαιεντολογοι αν γουσταρετε.
Το να ειναι το μαθημα προαιρετικο, απο το γυμνασιο και μετα, πιστευω οτι θα βοηθουσε στο να μην εχουν τοσο αρνητικη προκαταληψη για αυτο οι μαθητες.. Γιατι δεν νομιζω οτι η πιστη μας αξιζει τετοιας προκαταληψης.
Εγω δεν τα επαιρνα ποτε σοβαρα... Ποτε δεν εριξα σοβαρο διαβασμα για το μαθημα αυτο, και ποτε δεν ενιωσα καποιον εντονο πνευματισμο για το μαθημα ως παιδι. Σεβομαι ομως την πιστη, και εχω μαθει να ξεχωριζω την πιστη απο τους ανθρωπους που πανε να μας την διδαξουν. Παντως οσοι θελουν να μαθουν σωστα πραγματα για την ορθοδοξη πιστη, υπαρχουν ακομα σωστοι ανθρωποι που μπορουν να περασουν τα μυνηματα σωστα. Και αμα ειστε αγορια, ενα ταξιδι στο Αγιο Ορος ειναι must.
BTW, οσοι παιρνουν απαλλαγη απο τα θρησκευτικα, δεν νομιζετε οτι θα επρεπε να παιρνουν απαλλαγη και απο τις θρησκευτικες αργιες και να πηγαινουν στο σχολειο να κανουν φυσικη η μαθηματικα?


#37
Posted 14 June 2008 - 10:27
Δεν παρεξηγούμαι αλλά κάτι τέτοιοι τύποι στο δημοτικό με ρώταγαν :από την Ελλάδα είσαι ; Λες και το γεγονός ότι δεν είμαι ορθόδοξος με κάνει λιγότερο Ελληνα από ότι αυτοί.Σίγουρα ,η ορθόδοξη πίστη είναι συνδεδεμένη άρρηκτα με την Ελληνική ιστορία αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να διδάσκεται υποχρεωτικά . Και οπωσδήποτε δεν πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό . Εκεί τα παιδιά δεν έχουν αναπτύξει την κριτική τους σκέψη και είναι πολύ πιο εύκολο να επηρεαστούν από ότι μεγαλώνοντας .Τωρα το γιατι θα πρεπει να διδασκεται η χριστιανικη πιστη τουλαχιστον στο δημοτικο, ειναι γιατι ειναι η πιστη που ειναι αρρηκτα συνδεδεμενη με την ιστορια του εθνους μας.
Το λες σαν να είναι κάτι κακό να γίνει κανείς σαιεντολόγος ;Οποτε μην αναρωτιεστε.. Οταν μεγαλωσετε δεν σας εμποδιζει κανεις να γινετε ακομα και σαιεντολογοι αν γουσταρετε.
Πως να μην έχουν προκατάληψη οι μαθητές ; Γιατί είδαν ποτέ την εκκλησία να κάνει κάτι που θα τους βοηθούσε; Είδαν ποτέ την εκκλησία η οποία (κακως) ειναι αλληλένδετη με το κ΄ρατος να τάσσεται υπερ τους ; Είδαν ποτέ την εκκλησία να αναλαμβάνει δράση και πρωτοβουλίες ; Το μόνο που την έχουν δει να κάνει είναι να προσπαθεί να επωφεληθεί από πολιτικά συμφέροντα-χωρίς να υπονοώ ότι δεν υπάρχουν και καλοί ,σεβαστοί και έντιμοι εκκλησιαστικοί εκπρόσωποι . Αλλο πράγμα η πίστη , η οποία σίγουρα δεν αξίζει την προκατάληψη , και άλλο η θρησκεία .Το να ειναι το μαθημα προαιρετικο, απο το γυμνασιο και μετα, πιστευω οτι θα βοηθουσε στο να μην εχουν τοσο αρνητικη προκαταληψη για αυτο οι μαθητες.. Γιατι δεν νομιζω οτι η πιστη μας αξιζει τετοιας προκαταληψης.
Εγω δεν τα επαιρνα ποτε σοβαρα... Ποτε δεν εριξα σοβαρο διαβασμα για το μαθημα αυτο, και ποτε δεν ενιωσα καποιον εντονο πνευματισμο για το μαθημα ως παιδι. Σεβομαι ομως την πιστη, και εχω μαθει να ξεχωριζω την πιστη απο τους ανθρωπους που πανε να μας την διδαξουν. Παντως οσοι θελουν να μαθουν σωστα πραγματα για την ορθοδοξη πιστη, υπαρχουν ακομα σωστοι ανθρωποι που μπορουν να περασουν τα μυνηματα σωστα. Και αμα ειστε αγορια, ενα ταξιδι στο Αγιο Ορος ειναι must.
Τι είναι must και τι όχι μπορεί να το αποφασίσει ο καθένας μόνος του . Εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή να πάω όχι για να μονάσω ή να αναζητήσω την πνευματικότητα αλλά σαν ταξίδι αναψυχής. Ξέρεις πόσα χειρόγραφα και σπάνια έργα τέχνης είναι φυλαγμένα σε αυτό το γκέτο της εκκλησίας ;
BTW, οσοι παιρνουν απαλλαγη απο τα θρησκευτικα, δεν νομιζετε οτι θα επρεπε να παιρνουν απαλλαγη και απο τις θρησκευτικες αργιες και να πηγαινουν στο σχολειο να κανουν φυσικη η μαθηματικα?
Αυτό που υποστηρίζεις τώρα ,δεν στέκει λογικά . Γιατί αφού το κράτος έχει επίσημη θρησκεία ακολουθούνται οι επιταγές της επίσημης θρησκείας (κι εδώ έχει βάλει το χεράκι της η εκκλησία) .Δηλαδή εδώ υποστηρίζεις ότι θα έπρεπε να υπάρχουν δύο είδη μαθητών ,οι ορθόδοξοι και οι μη ,τους οποίους δεύτερους θα τσουβαλιάζαμε σε μια τάξη αγνοώντας τις ιδαιτερότητες καθενός και να τους κάνουμε μάθημα ενώ οι άλλοι θα κορόιδευαν (γιατί πίστεψέ με αυτό θα γινόταν) .Αυτό δεν είναι λύση . Λύση είναι αυτό που γίνεται σε περιοχές με πολλές και διαφορετικές θρησκευτικές ομάδες . Στη Συρία πχ (που είχα την τύχη να επισκευθώ πρόσφατα ) οι θρησκευτικές τελετές και των δύο θρησκειών είναι ισάξιες και όλοι επωφελούνται από όλες . Οι χριστιανοί (που αποτελούν μειονότητα) δεν δουλεύουν το ραμαζάνι και οι Μουσουλμάνοι το Χριστιανικό Πάσχα . Πως λύνεται το πρόβλημα ; Με αλληλοσεβασμό . Σέβεσαι αυτά που πιστέυω και με αφήνεις να τα πιστέψω και να λατρέψω το Θεό μου όπως γουστάρω (με την προϋπόθεση ότι δεν βλάπτει το κοινωνικό σύνολο η λατρεία που προσφέρω) και εγώ κάνω το ίδιο με εσένα .
Στην τελική έστω ότι δεν ισχύει τίποτα από ότι έγραψα παραπάνω και έχεις εσύ δίκιο. Εάν μου βρείς καθηγητές πρόθυμους να κάνουν μάθημα αυτές τις ημέρες εγώ κάθομαι μέσα και κάνω . Στοίχημα ότι δεν θα βρείς όυτε 10 σε όλη την Ελλάδα
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#38
Posted 14 June 2008 - 10:37
το οτι ειναι ο Τομ Κρουζ, ειναι αρκετο για να με απωθησει..Το λες σαν να είναι κάτι κακό να γίνει κανείς σαιεντολόγος ;

πιστεψε η επισημη εκκλησια ειναι μονιμα στα μαχαιρια με το Ορος εδω και πολλα χρονια.. Δες το αναλογο thread που εχω ανοιξει αν θες.Τι είναι must και τι όχι μπορεί να το αποφασίσει ο καθένας μόνος του . Εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή να πάω όχι για να μονάσω ή να αναζητήσω την πνευματικότητα αλλά σαν ταξίδι αναψυχής. Ξέρεις πόσα χειρόγραφα και σπάνια έργα τέχνης είναι φυλαγμένα σε αυτό το γκέτο της εκκλησίας ;

#39
Posted 14 June 2008 - 10:58
πιστεψε η επισημη εκκλησια ειναι μονιμα στα μαχαιρια με το Ορος εδω και πολλα χρονια.. Δες το αναλογο thread που εχω ανοιξει αν θες.
Φαντάσου δηλαδή τι χάος επικρατεί ανάμεσα στην ίδια τη θρησκεία . Θυμάμαι ,ο Χριστός είχε πει το "αγαπάτε αλλήλους" . Προφανώς το είπε για όλους τους υπόλοιπους και όχι για τους υποστηρικτές του .

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#40
Posted 14 June 2008 - 11:37
Κατ'αρχάς να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με το ότι δεν θα έπρεπε να διδάσκονται στο δημοτικό...αν πεις στο μικρό παιδάκι να προσεύχεται κάθε βράδυ στον καλό Θεούλη δεν νομίζω να σε ρωτήσει γιατί...
Πέρα από αυτό, η φύση του μαθήματος όπως διδάσκεται και σε Α'/θμια και σε Β'/θμια εκπαίδευση έχει περισσότερο χαρακτήρα προσηλυτισμού παρά "ενημέρωσης". Δεν διαφωνώ, στο να υπάρχει το μάθημα των Θρησκευτικών, απλώς πρέπει να γίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο.
Θα μπορούσε να έχει τη μορφή συζήτησης, να μην υπάρχει βιβλίο και μοναδικά εργαλεία να είναι τα ιερά βιβλία κάθε θρησκείας (γιατί φυσικά δεν θα έπρεπε να διδάσκονται μόνο ο Χριστιανισμός). Και (φυσικά) να μην είναι υποχρεωμένοι οι μαθητές να μαθαίνουν το οτιδήποτε απ' έξω, η γενικά να εξετάζεται το μάθημα.
Βέβαια το ερώτημα είναι αν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα που είναι ικανοί να κάνουν έτσι το μάθημα τους...
#41
Posted 14 June 2008 - 12:51
Προσωπικά πιστεύω ότι τα Θρησκευτικά δεν θα έπρεπε ΚΑΝ να είναι μάθημα (με την έννοια των συνηθισμένων μαθημάτων)...
Κατ'αρχάς να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με το ότι δεν θα έπρεπε να διδάσκονται στο δημοτικό...αν πεις στο μικρό παιδάκι να προσεύχεται κάθε βράδυ στον καλό Θεούλη δεν νομίζω να σε ρωτήσει γιατί...
Πέρα από αυτό, η φύση του μαθήματος όπως διδάσκεται και σε Α'/θμια και σε Β'/θμια εκπαίδευση έχει περισσότερο χαρακτήρα προσηλυτισμού παρά "ενημέρωσης". Δεν διαφωνώ, στο να υπάρχει το μάθημα των Θρησκευτικών, απλώς πρέπει να γίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο.
Θα μπορούσε να έχει τη μορφή συζήτησης, να μην υπάρχει βιβλίο και μοναδικά εργαλεία να είναι τα ιερά βιβλία κάθε θρησκείας (γιατί φυσικά δεν θα έπρεπε να διδάσκονται μόνο ο Χριστιανισμός). Και (φυσικά) να μην είναι υποχρεωμένοι οι μαθητές να μαθαίνουν το οτιδήποτε απ' έξω, η γενικά να εξετάζεται το μάθημα.
Βέβαια το ερώτημα είναι αν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα που είναι ικανοί να κάνουν έτσι το μάθημα τους...
Το ερώτημα είναι αν η Ελληνική κοινωνία η οποία είναι εμποτισμένη με τον "ορθόδοξο χριστιανισμό" είναι ικανή να αποδεχτεί την διαδασκαλία τους μαθήματος με αυτόν τον τρόπο.
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#42
Posted 14 June 2008 - 13:38


Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#43
Posted 14 June 2008 - 13:56

#44
Posted 14 June 2008 - 13:58


Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#45
Posted 14 June 2008 - 14:40
