Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Διδασκαλία θρησκευτικών στην 1,2-βάθμια εκπαίδευση
#121
Posted 17 June 2008 - 14:47
Θα πρεπε να καταργηθεί η εξέταση και βαθμολόγησή του, θα πρεπε να απαλλαγεί απ' τον προσηλυτιστικό του χαρακτήρα (ο οποίος απαγορεύεται και απ' το Σύνταγμα) και θα πρεπε να διεξάγεται μέσω συζήτησης. Αλλά τα δύο τελευταία είναι όνειρα θερινής νυκτός...
Και δεν είμαι σίγουρη αν θα πρεπε να διδάσκονται οι αρχές άλλων θρησκειών. Κάθε θρησκεία διαμορφώνεται με βάση τον πολιτισμό και την νοοτροπία στην οποία απευθύνεται. Καλό είναι λοιπόν να μάθουμε πρώτα τις αρχές της θρησκείας που απευθύνεται σ' εμάς, και αν δεν μας κάνουν, τότε να ψάξουμε αλλού.
#122
Posted 17 June 2008 - 16:20
Κατα τη γνώμη μου δεν θα 'πρεπε να καταργηθεί το μάθημα των θρησκευτικων.
Θα πρεπε να καταργηθεί η εξέταση και βαθμολόγησή του, θα πρεπε να απαλλαγεί απ' τον προσηλυτιστικό του χαρακτήρα (ο οποίος απαγορεύεται και απ' το Σύνταγμα) και θα πρεπε να διεξάγεται μέσω συζήτησης. Αλλά τα δύο τελευταία είναι όνειρα θερινής νυκτός...
Και δεν είμαι σίγουρη αν θα πρεπε να διδάσκονται οι αρχές άλλων θρησκειών. Κάθε θρησκεία διαμορφώνεται με βάση τον πολιτισμό και την νοοτροπία στην οποία απευθύνεται. Καλό είναι λοιπόν να μάθουμε πρώτα τις αρχές της θρησκείας που απευθύνεται σ' εμάς, και αν δεν μας κάνουν, τότε να ψάξουμε αλλού.
Αν καταργηθει η βαθμολογηση και η εξεταση ενος μαθηματος, τα παιδια θα το κανουν "ωρα του παιδιου", και δεν ειναι δικαιο ουτε για την ωρα που χανουν αφου θα μπορουσαν να διαβαζουν τα υπολοιπα μαθηματα που βαθμολογουνται οποτε ειναι πιο σοβαρα, ουτε για τον καθηγητη που θα εχει για ταξη ενα κοτετσι...
απο την αλλη..η θρησκεια ειναι πνευματικα "πιστευω" συνηθως, και δεν απευθυνονται σε λαους, ασχετα αν ετσι εχουμε διαιρεθει...ολες οι θρησκειες απευθυνονται σε ολους τους ανθρωπους, και απο κει κι επειτα ο καθενας διαλεγει αν τον αντιπροσωπευει μια. Απο ενα σημειο κι επειτα κοινως, δεν εχει σημασια το που "γεννηθηκε" μια θρησκεια αλλα το τι κυρηττει. Ολοι οι ανθρωποι θα επρεπε να εχουν προσβαση απο μικρη ηλικια σε πληροφοριες πανω στα κυρηγματα ολων των θρησκειων και ετσι να διαλεγουν...
Εγω δεν θεωρω οτι με αντιπροσωπευει καποια θρησκεια, και ειδικα ο χριστιανισμος που μου εχουν φορτωσει αθελα μου επειδη ντε και καλα επρεπε να βαφτιστω, αλλιως δεν μπορουσαν να με γραψουν στο σχολειο. Αν δεν υπηρχε αυτος ο διαχωρισμος μεταξυ μας, και ο καθενας ηταν ελευθερος αλλα ενημερωμενος πανω στο θεμα θρησκεια, θα ηταν ολα καλυτερα, και δεν πιστευω να υπηρχαν και τοσες θρησκευτικες διαμαχες.Αλλα γι αυτο το πραγμα χρειαζεται παιδεια..και γι αυτο θεωρω οτι πρεπει να διδασκεται ενα πιο "ανοιχτο" θρησκευτικου τυπου μαθημα στα σχολεια..

Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#123
Posted 17 June 2008 - 17:20
Αν καταργηθει η βαθμολογηση και η εξεταση ενος μαθηματος, τα παιδια θα το κανουν "ωρα του παιδιου", και δεν ειναι δικαιο ουτε για την ωρα που χανουν αφου θα μπορουσαν να διαβαζουν τα υπολοιπα μαθηματα που βαθμολογουνται οποτε ειναι πιο σοβαρα, ουτε για τον καθηγητη που θα εχει για ταξη ενα κοτετσι...
Ναι αλλά απ την άλλη τί νόημα έχει να εξετάσεις κάποιον για το αν ξέρει παπαγαλία το νόημα της ζωής...Τον καταστρέφεις έτσι και οδηγείς το μυαλό του στο να συνδυάσει κάθε φιλοσοφικό προβληματισμό, με παπαγαλία... Η θρησκεία είναι φιλοσοφία και η φιλοσοφία συνδέεται άμεσα με την πράξη αλλιώς είναι σαπουνόφουσκα...
ολες οι θρησκειες απευθυνονται σε ολους τους ανθρωπους, και απο κει κι επειτα ο καθενας διαλεγει αν τον αντιπροσωπευει μια. Απο ενα σημειο κι επειτα κοινως, δεν εχει σημασια το που "γεννηθηκε" μια θρησκεια αλλα το τι κυρηττει. Ολοι οι ανθρωποι θα επρεπε να εχουν προσβαση απο μικρη ηλικια σε πληροφοριες πανω στα κυρηγματα ολων των θρησκειων και ετσι να διαλεγουν...
Συμφωνώ. Αλλά οι θρησκείες έχουν διαμορφωθεί σε συγκεκριμένες κοινωνικο-πολιτικο-γεωλογικές συνθήκες, οι οποίες διαφέρουν από χώρα σε χώρα.
Παραδείγματα (συντομογραφημένα) για να καταλάβεις τί εννοώ:
1) Υπάρχει η ευρέως αποδεκτή θεωρία ότι ο Χριστιανισμός ξεκίνησε απ' τους Εβραίους γιατί αυτοί ήδη πίστευαν σε 1 Θεό, σε αντίθεση με τους περισσότερους λαούς που είχαν πολυθεΐσμό. Εκεί το έδαφος ήταν έυφορο για μια τέτοια καινοτομία.
2) Υπάρχει και η κλασική ιστορία του χριστιανού που πήγε σ' ένα βουδιστικό μοναστήρι για να διδαχθεί το βουδισμό. Ο ιερέας τον ρώτησε αν γνωρίζει καλά τη φιλοσοφία της χριστιανικής θρησκείας, και αυτός απάντησε όχι. Τότε ο ιερέας τον έστειλε πίσω στη χώρα του, να μελετησει πρώτα τη δική του θρησκεία και αν δεν ικανοποιηθεί να επιστρέψει.
3) Επίσης ο Βουδισμός που είναι μια εσωστρεφής θρησκεία, ταιριάζει περισσότερο στην νοοτροπία των ανατολικών λαών- και αυτό δεν είναι τυχαίο.
Οι θρησκείες είναι φιλοσοφίες και ακόμα και αν δεχθούμε ότι οι ρίζες τους είναι θεϊκές, η διαμόρφωσή τους γίνεται μέσα σε χώρες και κράτη. Επίσης, οι περισσότερες (για να μην πώ όλες) προς την ειρήνη με τον εαυτό μας και με τους άλλους προσπαθούν να μας στρέψουν, απλώς μέσα από άλλο δρόμο-φιλοσοφία.
Τώρα τα παιδιά στο σχολείο δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν όλο το βάθος όλων των θρησκειών. Γι' αυτο καλό θα ταν να ξεκινήσουν απ' τη δική τους, απ' αυτή που είναι κάτω απ' τη μύτη τους δηλαδη. Πιστέυω ότι αν το σχολείο κατάφερνε να διαμορφώσει αληθινούς χριστιανούς (δηλαδή καλούς και δραστήριους ανθρώπους με ισχυρή προσωπικότητα), η εκκλησία δε θα ταν σ' αυτή την κατάσταση σήμερα (αλλά αυτό είναι ουτοπικό, και ένας λόγος ανάμεσα στους πολλούς είναι ότι ο χριστιανισμός απ' τα βυζαντινά χρονια αποτελεί "ιδιοκτησία" και μαριονέτα της εκκλησίας-καθολικής, ορθόδοξης κλπ)
Edited by himawarinosekai, 17 June 2008 - 17:27.
#124
Posted 17 June 2008 - 17:35

Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#125
Posted 17 June 2008 - 17:50
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο ότι όλοι πρέπει να έχουμε πρόσβαση στις διδασκαλίες όλων των θρησκειών, και να διαλέγουμε αυτή που μας ταιριάζει ατομικά απλώς δεν είμαι σίγουρη για το αν αυτό θα πρεπε να ξεκινάει απ' το σχολείο, για το άν υπάρχει χώρος στον φουκαρά τον εφηβικό εγκέφαλο για τόση φιλοσοφία...
Άλλωστε και αυτό είναι άσχετο απ' τη συζήτησή μας, δε διδασκόμαστε τα μυστικά του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού...Εκεί και αν κρύβονται αλήθειες για τον κόσμο και το σύμπαν και τις αρετές.
#126
Posted 17 June 2008 - 18:04
Matsu καλά τα λές αλλά δεν αναφερόμουν στο που αντλεί τα παραδείγματά της η κάθε θρησκεία (δεν θα είχα λογική τότε) αλλά στο που βασίζει τη φιλοσοφία της...Το τρίτο παράδειγμα που έδωσα για το βουδισμό είναι πιο χαρακτηριστικό. Η φιλοσοφία προσαρμόζεται στην νοοτροπία του λαού, και η νοοτροπία του λαού πηγάζει απ' τη γή που τον γέννησε (κλιματολογικές και γεωλογικές συνθήκες)
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο ότι όλοι πρέπει να έχουμε πρόσβαση στις διδασκαλίες όλων των θρησκειών, και να διαλέγουμε αυτή που μας ταιριάζει ατομικά απλώς δεν είμαι σίγουρη για το αν αυτό θα πρεπε να ξεκινάει απ' το σχολείο, για το άν υπάρχει χώρος στον φουκαρά τον εφηβικό εγκέφαλο για τόση φιλοσοφία...
Άλλωστε και αυτό είναι άσχετο απ' τη συζήτησή μας, δε διδασκόμαστε τα μυστικά του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού...Εκεί και αν κρύβονται αλήθειες για τον κόσμο και το σύμπαν και τις αρετές.
Διαφωνεις εσυ με το βουδισμο σε καποιο σημειο?Δεν ειναι σημαντικο απο τις διδασκαλειες αυτης της θρησκειας, να μην πειραζεις κανεναν πανω στη γη, να προσπαθεις να εχεις ειρηνη πρωτ'απ'ολα με τον εαυτο σου, και μετα να την προωθεις σε ολους τους υπολοιπους? Να ασκεις το πνευμα σου ωστε να φτασεις στη Νιρβανα?
Ξεκινησε συμφωνα με τα γεωπολιτικα του τοπου οπου γεννηθηκε, αλλα και παλι εχει απηχηση σε ολο τον κοσμο...τεσπα
Στο μυαλο του φουκαρα του εφηβου χωρανε αλλα κι αλλα..ενα πληροφοριακο μαθημα δε θα χωρεσει? Εγω θυμαμαι, και στο μαθημα Τεχνολογια Επικοινωνιων, που δεν ειχε καμια βαρυτητα στη βαθμολογια, ακριβως επειδη ηταν πληροφοριακο μαθημα, και τα παιδια εδειχναν ενδιαφερον (κι εγω ακομα..ακουσον ακουσον!!) και εβλεπες οτι χαζοδιαβαζαν γιατι ειχε πληροφοριες γενικες που ηταν καλο να γνωριζεις. Αν λειτουργουσαν και τα θρησκευτικα με την ιδια λογικη, παντα βεβαια σε συνεργασια σωστη με σωστους καθηγητες οι οποιοι γουσταρουν τη δουλεια τους (ειδος υπο εξαφανιση), και δεν περνανε το μαθημα ως αγγαρεια, θα ηταν πιστευω εφικτο σαν σχεδιο...
Κατα τ'αλλα, γενικα, πιστευω οτι οι μαθητες για αλλα μαθηματα θα επρεπε να καιγονται...εκφραση εκθεση για παραδειγμα..γιατι με αυτα που βλεπω εδω, τα ματακια μου θα παθουν επιπεφυκητιδα...παρ'ολα αυτα, εχουν χρονο και ορεξη για ολα τα υπολοιπα εκτος απο την πνευματικη τους αναπτυξη..δεν τα κατηγορω, αλλα πιστευω πως αν εχουν χρονο να γκομενιζουν, να λιωνουν στο ιντερνετ, να βλεπουν τους φιλους τους, να διαβαζουν, να πηγαινουν φροντιστηριο, εχουν και χρονο και χωρο στο μυαλο για ενα μαθημα το οποια θα τους εφοδιασει με πληροφοριες που τους αφορα..

Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#127
Posted 17 June 2008 - 18:30
Διαφωνεις εσυ με το βουδισμο σε καποιο σημειο?Δεν ειναι σημαντικο απο τις διδασκαλειες αυτης της θρησκειας, να μην πειραζεις κανεναν πανω στη γη, να προσπαθεις να εχεις ειρηνη πρωτ'απ'ολα με τον εαυτο σου, και μετα να την προωθεις σε ολους τους υπολοιπους? Να ασκεις το πνευμα σου ωστε να φτασεις στη Νιρβανα?
Διαφωνώ με το βουδισμό σε πολλά σημεία αλλά δεν τον έχω μελετήσει αρκετά για να είμαι σίγουρη. Γενικά είναι μια θρησκεία που επικεντρώνεται στον ατομισμό, ενώ ή νοοτροπία της ομαδικότητας που προωθεί ο χριστιανισμός μου φαίνεται πιο ταιριαστή στην έξω καρδιά της νοοτροπίας του τόπου μας. Αυτή είναι η υποκειμενική μου άποψη.
λολ! Γυρω γύρω όλοι το πάμε. Δεν μιλάω για το που ξεκίνησε αλλά για το που ευδοκίμησε
Ξεκινησε συμφωνα με τα γεωπολιτικα του τοπου οπου γεννηθηκε, αλλα και παλι εχει απηχηση σε ολο τον κοσμο...


Κατα τ'αλλα, γενικα, πιστευω οτι οι μαθητες για αλλα μαθηματα θα επρεπε να καιγονται...εκφραση εκθεση για παραδειγμα..γιατι με αυτα που βλεπω εδω, τα ματακια μου θα παθουν επιπεφυκητιδα...παρ'ολα αυτα, εχουν χρονο και ορεξη για ολα τα υπολοιπα εκτος απο την πνευματικη τους αναπτυξη..δεν τα κατηγορω, αλλα πιστευω πως αν εχουν χρονο να γκομενιζουν, να λιωνουν στο ιντερνετ, να βλεπουν τους φιλους τους, να διαβαζουν, να πηγαινουν φροντιστηριο, εχουν και χρονο και χωρο στο μυαλο για ενα μαθημα το οποια θα τους εφοδιασει με πληροφοριες που τους αφορα
Δε θα μπορούσα να τα πω καλύτερα (αν και είμαι σίγουρη ότι και εμένα μου έχουν ξεφύγει ορθογραφικά εδω μέσα

Μπορούμε να κατηγορήσουμε όμως τα greeklish. Έχω τεστάρει τον εαυτό μου πάνω στο θέμα. Για λίγο καιρό επικοινωνούσα συνέχεια με greeklish. Όταν επεστρεπσα στα ελλινικα εγραφα καποσ ετσι.....urgh!
#128
Posted 17 June 2008 - 19:50
Μήπως τελικά βλέπετε τα πράγματα με παρωπίδες ; Μήπως τελικά αρνείστε την αλήθεια που παρουσιάζεται κατάφωρα μπροστά σας ,μόνο και μόνο για να μην αλλάξετε στάση ; Μήπως αρνείστε απλά για να αρνείστε ;
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#129
Posted 17 June 2008 - 19:54
ΔΕΝ θα πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία. Το σχολικό πρόγραμμα, ηδη είναι αρκετά φορτωμένο, δεν χρειάζεται να υποχρεώνουμε τους μαθητές να σπαταλούν τον χρόνο τους. Όποιος θέλει να ασπαστεί ενα δόγμα, ας το κάνει. Ομως εκτός σχολικού χώρου και λαμβάνοντας υπόψιν οτι πρέπει να σεβαστεί και αυτούς που έχουν αντίθετες απόψεις.
Τα παραπάνω, φαίνονται ωραία και παράλληλα ουτοπικά, για την κοινωνία της Ελλάδος, μιας χώρας της οποίας η έκβαση των εκλογών καθορίζεται απο τον αρχιεπίσκοπο και που επιτρέπει την λειτουργία ενος Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
#130
Posted 17 June 2008 - 20:05
Μήπως τελικά βλέπετε τα πράγματα με παρωπίδες ; Μήπως τελικά αρνείστε την αλήθεια που παρουσιάζεται κατάφωρα μπροστά σας ,μόνο και μόνο για να μην αλλάξετε στάση ; Μήπως αρνείστε απλά για να αρνείστε ;
Μήπως δε διάβασες τί λέμε παραπάνω; Ο_ο
Λοιπόν, η θρησκεία: ΔΕΝ είναι φιλοσοφία.
Η θρησκεία έχει φιλοσοφία, όπως και όλες οι θεωρίες έχουν μέσα τους μια φιλοσοφία. Ξεκινάει από μια παραδοχή και αυτή και κάπου καταλήγει. Η φιλοσοφία είναι πολύ πιο ευρεία έννοια απ' αυτό που εννοείς. Νομίζω ότι είναι αυτονόητο...
#131
Posted 17 June 2008 - 20:30
Sorry φιλε, αλλα για τους χριστιανους εσεις εξακολουθειτε δογματικα και μονοφθαλμα να επειμενετε στην αποψη σας... Και οχι μονο αυτο, αλλα παει η μειοψηφεια να επιβαλει τους "νεωτερισμους" της στην πλειοψηφεια...Ολοι εμείς που είμαστε υπερ της κατάργησης των θρησκευτικών και συνάμα της αντικατάστασής τους από την θρησκειολογία παρουσιάσαμε αντικειμενικά,ακλόνητα επιχειρήματα και τεκμήρια προκειμένου να δώσουμε λογική βάση στους ισχυρισμούς μας . Κι όμως κάποιοι εξακολουθούν δογματικά και μονόφθαλμα να εμμένουν στην άποψη τους .
Το να γινει πιο ευκολο οι αθεοι να μην παρακολουθουν το μαθημα ειναι δεκτο, αλλα η καταργηση του μαθηματος η, η μεταβολη του σε πανθρησκευτικα, επηρεαζει αρνητικα τα κεκτημενα και τα δικαιωματα της πλειοψηφειας.
It all comes down to ideologies at the end of the day... Και δυστυχως δεν γινεται ευκολα συμφωνια μεταξυ 2 αντιθετων ιδεολογιων σε τετοια θεματα.

#132
Posted 17 June 2008 - 20:38
Με ποιο τρόπο ακριβώς ? Θα γίνουν άθεα τα ελληνόπουλα ? Όσο στο σύνταγμα της Ελλάδος υπάρχει η φράσηΤο να γινει πιο ευκολο οι αθεοι να μην παρακολουθουν το μαθημα ειναι δεκτο, αλλα η καταργηση του μαθηματος η, η μεταβολη του σε πανθρησκευτικα, επηρεαζει αρνητικα τα κεκτημενα και τα δικαιωματα της πλειοψηφειας.
λίγο δύσκολο το κόβω...Αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση.Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος
#133
Posted 17 June 2008 - 21:34
Ξέρεις πότε θα ίσχυε αυτό ; Θα ίσχυε στην περίπτωση που παρουσιάζατε αντεπιχειρήματα τα οποία θα κατέρριπταν τον ισχυρισμό μας περί του μαθήματος . Αντί να συμβαίνει αυτό όμως ,δεν αντικρούεις καν τον ισχυρισμό μας αλλά εξακολουθείς να κενολογείς και να επιμένεις στην άποψή σου .Sorry φιλε, αλλα για τους χριστιανους εσεις εξακολουθειτε δογματικα και μονοφθαλμα να επειμενετε στην αποψη σας...
Μα αν κάτι που έχει προταθεί από την μειοψηφία είναι ωφέλιμο για το γενικό σύνολο ,δεν θα πρέπει να του δώσουμε μια ευκαιρία να εφαρμοστεί;Και οχι μονο αυτο, αλλα παει η μειοψηφεια να επιβαλει τους "νεωτερισμους" της στην πλειοψηφεια...
Το να γινει πιο ευκολο οι αθεοι να μην παρακολουθουν το μαθημα ειναι δεκτο, αλλα η καταργηση του μαθηματος η, η μεταβολη του σε πανθρησκευτικα, επηρεαζει αρνητικα τα κεκτημενα και τα δικαιωματα της πλειοψηφειας.
Επίσης το γεγονός ότι η πλειοψηφία υποστηρίζει κάτι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και σωστό . Ας μην ξεχνάμε ότι και ο Χίτλερ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ήταν από την πλειοψηφία .Γνωρίζουμε την ορθότητα των όσων υποστήριζε.
Μόλις δολοφόνησες τον "διάλογο"It all comes down to ideologies at the end of the day... Και δυστυχως δεν γινεται ευκολα συμφωνια μεταξυ 2 αντιθετων ιδεολογιων σε τετοια θεματα.
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#134
Posted 17 June 2008 - 21:51
Δεν βλέπουν οι λεγόμενοι χριστιανοί ότι η θρησκεία ή οτιδήποτε ότι ΠΡΕΠΕΙ να είναι επιλογή και όχι υποχρεωτικά με το ζόρι να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου.
Αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων...
#135
Posted 17 June 2008 - 22:18
Είναι απλά τα πράγματα. Οι λεγόμενοι χριστιανοί όπως και κάθε δογματισμός δεν θέλουν κανένα παιδί να ανοίξει το μυαλό του και να σκεφτεί. Γιατί αν σκεφτεί τότε θα αρχίσουν να χάνουν, επειδή θα είναι περισσότερο επιρρεπής σε κριτική. Και την κριτική κανένας δογματισμός δεν την αντέχει.
Δεν βλέπουν οι λεγόμενοι χριστιανοί ότι η θρησκεία ή οτιδήποτε ότι ΠΡΕΠΕΙ να είναι επιλογή και όχι υποχρεωτικά με το ζόρι να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου.
Αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων...
Κάποια στιγμή θα καταφέρουμε να κάνουμε εκείνον τον διαχωρισμό . ελπίζω τα εγγόνια μου να ζούν για να το δουν

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.