Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Formula 1
#46
Posted 23 December 2009 - 16:03
Εδω η ανακοινωση
Εδω εξηγει τους λογους
Και αυτη τη φορα ο λαιμος του εχει γιατρευτει πληρως οποτε δεν προκειται να υπαρξει προβλημα.
Περιμενω να δω αν θα αποδειχθει φοβερη ιδεα ή μεγαλο λαθος (μιας και χτυπαει τα 41 τον Γεναρη)...

#47
Posted 23 December 2009 - 17:00
http://daitenshi-manga.blogspot.com/
#48
Posted 14 March 2010 - 21:27
ασταματητες θα ειναι φετος οι Ferrari...
φαινεται να ειναι πιο μπροστα απο τις αλλες στην αναπτυξη του μονοθεσιου τους..
ο Σουμαχερ για πρωτο αγωνα μετα απο 3 χρονια και στα 41 του μια χαρα τα πηγε, κριμα γιατι φαινεται δεν θα εχει ανταγωστικο μονοθεσιο ομως.
Οσο για τους κανονισμους , κανουν πιο βαρετο το θεαμα..αμα ξεκινας με γεματο ρεζερβουαρ τοτε ο αγωνας χανει ολα οσα αυτα ειχε τοσα χρονια η f1, στρατηγικες...
#49
Posted 14 March 2010 - 22:04
Η ιδέα είναι να έχουμε πειρσσότερα προσπεράσματα και λιγότερο κόλπα στα pits. Ακόμα υπάρχει στρατηγική όμως.
Ο Schumi καλά τα πήγε όντως. Κρίμα για τον Vettel, αμα δεν είχε παρουσιάσει πρόβλημα θα μπορούσε να είχε νικήσει. Δεν πιστεύω ότι οι Ferrari θα μας μονοπωλήσουν, αρκεί ο Hamilton να το πάρει πιο σοβαρά.
Οι rookie ομάδες με απογοήτευσαν. Μόνο ο Kovaleinen έκανε κάτι. Περιμένω να δω αν ο Kobayashi θα συνεχίσει την περσινή του πορεία (βλ. Βραζιλία). Όσο ωραίο είναι να ξανάχουμε το όνομα Senna στο grid, ο μικρός πρέπει να δείξει αποτελέσματα.
Αλήθεια, πού τον βλέπετε τον αγώνα? Ξέρω ο ΑΝΤ1 το έχει στο WebTV επί πληρωμή (η μετάδοση πώς είναι? ο γνωστός Τάκης?).
Εμείς το είδαμε μέσω BBC, με guest σχολιαστές David Coulthard και Eddie Jordan (ο τελευταίος χωρίς το γνωστό entourage δυστυχώς), και απίστευτη μετάδοση. Ο τύπος στο grid μίλησε με Mansell, Fittipaldi, Andretti κ.α.
Τέλος, να ευχηθώ να έχουμε μια πολύ καλή αγωνιστική χρονιά!


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#50
Posted 14 March 2010 - 22:16
απο το webtv του αντεννα το ειδα, με τους ιδιους σχολιαστες με περσυ ειναι....
o σχολιασμος του bbc οντως ειναι φοβερος αλλα ειχα κολληματα στο streaming και επειδη δεν μπορουσα να περιμενω να το δω το απογευμα που κυκλοφορει στο νετ η μεταδοση εδωσα τα 5 ευρω..
Ελπιζω να αλλαξει και να γινει παλι free η μεταδοση στο καναλι..(στα + του webtv οτι δεν εχει καθολου διαφημισεις)
#51
Posted 14 March 2010 - 23:48
Και γω πάντως συμφωνώ με ότι μάλλον θα είναι βαρετοί οι αγώνες χωρίς ανεφοδιασμούς.Όλο το ζουμί στη Formula 1 ήταν η στρατηγική για τους ανεφοδιασμούς κτλ.
#52
Posted 15 March 2010 - 17:47
Εγώ γενικά δεν ήμουν ποτέ fan των προσπερασμάτων μέσα στα pits, άρα είναι λίγο προσωπικό. Οι χρυσές εποχές με μάχες ρόδα-ρόδα έχουν περάσει μου φαίνεται...



When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#53
Posted 15 March 2010 - 18:07
Πολλα συγχαρητηρια αξιζει η Lotus που εφερε και τα δυο μονοθεσια της στον τερματισμο (καμια αλλη απο τις νεες ομαδες δεν περασε τον 18ο γυρο...) και αρκετα στον Senna που οδηγησε αρκετα καλα δεδομενου οτι αυτο το Σαβ/κο ηταν η πρωτη φορα που οδηγησε αυτοκινητο Formula1. Πολυ καλος επισης ο Liuzzi αλλα και ο Kubica που εφτασε τοσο ψηλα παρα το σπινιαρισμα του στον πρωτο γυρο. Μεγαλη απογοητευση ηταν η Sauber για την οποια ειχα πολλες προσδοκιες αλλα απετυχε πληρως να τις πραγματοποιησει, ειδικα ο Kobayashi που ηταν τελειος στους δυο τελευταιους περσινους αγωνες αλλα εδω τον ειχε ακομα κι ο De La Rosa.
Ο αγωνας παντως εδειξε το αντιθετο απο αυτο που λες, αφου ο Vettel ηταν απιαστος απο τις Φεραρι και στα δοκιμαστικα και στον αγωνα, και μονο το προβλημα με τη μηχανη του μας χαρισε τη νικη που αυτος αξιζε. Συνδυαζομενο με το λαθος του Webber στις δοκιμες, χωρις το οποιο πιθανον να ηταν και αυτος μπροστα μας, ολα τα γεγονοτα δειχνουν οτι η Red Bull θα ειναι μπροστα στους πρωτους αγωνες. Ελπιζω φυσικα η Φεραρι να ανατρεψει αυτα τα δεδομενα.ασταματητες θα ειναι φετος οι Ferrari...
φαινεται να ειναι πιο μπροστα απο τις αλλες στην αναπτυξη του μονοθεσιου τους..
αμα ξεκινας με γεματο ρεζερβουαρ τοτε ο αγωνας χανει ολα οσα αυτα ειχε τοσα χρονια η f1, στρατηγικες...
Και γω πάντως συμφωνώ με ότι μάλλον θα είναι βαρετοί οι αγώνες χωρίς ανεφοδιασμούς.Όλο το ζουμί στη Formula 1 ήταν η στρατηγική για τους ανεφοδιασμούς κτλ.
Στα αληθεια ρε παιδια σας φαινεται συναρπαστικο το να βλεπετε σε ποιον αριθμο γυρου θα μπει ο καθε οδηγος για ανεφοδιασμο; Δηλαδη οταν βλεπετε δυο οδηγους ο ενας πισω απο τον αλλον, δε σκεφτεστε "μακαρι να δουμε κανα εντυπωσιακο προσπερασμα" αλλα σκεφτεστε "πωπω ποτε αραγε θα μπουνε στα pits"?? Εξηγηστε μου λιγο γιατι ειλικρινα δεν το καταλαβαινω καθολου!
Και για να ξερουμε τι λεμε, το γεγονος οτι δεν ειδαμε προσπερασματα οφειλεται κυριως στο γεγονος οτι η FIA αυξησε την εξαρτηση του κρατηματος των αυτοκινητων απο την αεροδυναμικη (επιτρεποντας περυσι τους διπλους διαχυτες) και μειωσε το κρατημα απο τα λαστιχα (ελατωνοντας το μεγεθος των μπροστινων τροχων) που σημαινει οτι καθε φορα που ενα αυτοκινητο φτανει κοντα σε ενα αλλο χανει αμεσως καθετη δυναμη και δεν μπορει να φτασει αρκετα κοντα για να επιχειρησει προσπερασμα.
Ακομα και οι φανς της στρατηγικης παντως θα πρεπει να ειναι πολυ χαρουμενοι, αφου πλεον η στρατηγικη δεν ειναι προκαθορισμενη απο την αρχη του αγωνα, αντιθετως αλλαζει καθε δευτερολεπτο αναλογα με την κατασταση στην πιστα και το ποσο προσεχει ο καθε οδηγος τα ελαστικα του. Τωρα πια ακομα και η στρατηγικη εχει αγωνια κοινως.
Αντικατασταθηκε με το γεγονος οτι τα δοκιμαστικα εγιναν και παλι ενδιαφεροντα αντι για βαρετες διαδικασιες, αφου πλεον οι οδηγοι διαγωνιζονται σε καθαρη ταχυτητα, θαρρος και αντανακλαστικα αντι για το ποσα καυσιμα κουβαλανε...Που ειναι η στρατηγικη πριν τον αγωνα για ποσα πιτ στοπς θα κανουν ωστε στα qualifiers να εχουν και την καταλληλη ποσοτητα καυσιμου?
Οσο για το BBC, δεν ξερω τι λετε εσεις, παντως η ποιοτητα εικονας τους που ειδα (σιγα μην εβλεπα ΑΝΤ1 δεδομενου οτι αφενος μας χρεωνει και αφετερου κρατησε παλι τον Πουρναρακη) ηταν παρα πολυ καθαρη.

#54
Posted 15 March 2010 - 18:12
οσο αυτο που ειπες για τον Vettel , δεν υπηρχε περιπτωση ετσι και αλλιως να αντεξει την αντεπιθεση του Αlonso..ηταν φανερο ο Αlonso κρατουσε τα λαστιχα σε τετοια κατασταση για να μπορεσει να προσπερασει, Αυτο καταλαβα και απο σχολια του BBC οταν ξαναειδα τον αγωνα.. Το μηχανικο προβλημα του Vettel απλα μας στερησε να δουμε το προσπερασμα του alonso
#55
Posted 15 March 2010 - 18:35
Ειναι επισης φανερο οτι ο Vettel κρατουσε τα λαστιχα του σε τετοια κατασταση ωστε αν δει να τον πλησιαζουν οι Ferrari να παει πιο γρηγορα. Αυτο φανηκε στο πρωτο stint οπου ο Vettel ειχε σταθερη αποσταση ~5 δευτερολεπτων απο τον Alonso καθ'ολη τη διαρκεια των ~16 γυρων που ειχαν αμφοτεροι τα μαλακα λαστιχα.οσο αυτο που ειπες για τον Vettel , δεν υπηρχε περιπτωση ετσι και αλλιως να αντεξει την αντεπιθεση του Αlonso..ηταν φανερο ο Αlonso κρατουσε τα λαστιχα σε τετοια κατασταση για να μπορεσει να προσπερασει, Αυτο καταλαβα και απο σχολια του BBC οταν ξαναειδα τον αγωνα.. Το μηχανικο προβλημα του Vettel απλα μας στερησε να δουμε το προσπερασμα του alonso
Απο'κει και περα, δε λεω οτι δεν εχεις δικαιωμα να εχεις την προσωπικη σου αποψη, απλα ξεκαθαριζω τα γεγονοτα απο τις προκαταληψεις και εκφερω ειλικρινεις αποριες (οπως αυτη που ρωταω αν προτιματε να βλεπετε προσπερασματα ή ανεφοδιασμους).

#56
Posted 15 March 2010 - 18:54
Εγώ το λέω, μου αρέσουν προσπεράσματα χίλιες φορές. Δεν λέω, καλή η στρατηγική και το planning, αλλά στην F1 πρέπει να παίζει ρόλο το skill και το ταλέντο. Οι μεγάλοι (Fangio, Clark, McLaren, Villneuve, Prost, Lauda, Senna) δεν νικούσαν αγώνες στο πλάι, αλλά με κουράγιο, αντανακλαστικά και γενικότερα αντρίλα.
Με τον Adventurer θα συμφωνήσω σε όλα (εκτός από την Ferrari, είμαστε οικογενειακώς ασημί), και ειδικά στον Kobayashi. Μετά από το επικό πραγματικά ντεμπούτο του πέρσι, χτες (αν και ξεκίνησε 16ος) απογοήτευσε. Ελπίζω να στρώσει η Sauber, και να μην πάει χαμένο το παιδί.
Η επιστροφή του Μιχαλάκη να πω δεν με ενθουσιάσε. Επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά μόλις έκτος. Περίμενα κάτι περισσότερο. Θα δείξει βέβαια.
Το BBC μου την ψιλοέσπασε γιατί είχε lag λίγο, αλλά μάλλον φταίει η σύνδεση μου, όχι το κανάλι. Βέβαια δεν έχει το γέλιο που ρίχνουμε με τον ΤΑΚΗ, αλλά θα ζήσω

Ελπίζω και η Lotus να δείξει τα δόντια της. Είναι θρυλικό όνομα στην F1, και δεν της αξίζει να είναι πίσω.
Αφιερωμένο στον Adventurer που του αρέσουν τα προσπεράσματα: [media]http://www.youtube.com/watch?v=e5h-HTv9d4c[/media]
Από τα αγαπημένα μου ever.


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#57
Posted 15 March 2010 - 22:37

Περα απ'την πλακα, βεβαια, προφανως και το προσπερασμα που εδειξες ειναι επικο. Το εχω δει απειρες φορες και το εχω δειξει σε αρκετο κοσμο - αν και παντα ευχομαι να ηταν οι οδηγοι διαφορετικοι απο αυτους που ειναι

Απο μια ομαδα με το ονομα Lotus σιγουρα περιμενουμε πολλα πραγματα, αλλα προφανως δεν προκειται να τα δουμε πριν περασουν 2-3 χρονια. Για φετος θα ηταν εντυπωσιακο αν καταφερναν να συναγωνιστουν τις Toro Rosso κατα το τελος της χρονιας - κατι που ισως καταφερουν αν βασιστουν στην αξιοπιστια τους και αρχισουν να εξελισσουν την ταχυτητα του μονοθεσιου (κοινως το αντιθετο απο αυτο που εχει να κανει η Virgin...). Αντιστοιχα για τον Σουμαχερ καλο θα ηταν να μην εχουμε ιδιαιτερες προσδοκιες για τους πρωτους αγωνες. Τα αντανακλαστικα δεν ειναι τα ιδια για εναν οδηγο στα 41 του, ειδικα οταν εχει καιρο να μπει σε μονοθεσιο. Βεβαια θα ειναι οντως απογοητευτικο αν φτασουμε στην Ευρωπη και ακομα δεν κανει τιποτα...
Και ναι, ελπιζω κι εγω ο Kobayashi να στρωσει συντομα, γιατι η ταχυτητα του περυσι ηταν εντυπωσιακη ενω δεν ειχε τεσταρει καθολου προηγουμενως, και αυτες οι κινησεις που εκανε ηταν καταπληκτικες! Θα ηταν κορυφαιο να βλεπαμε κατι αντιστοιχο και φετος.
ΥΓ:
Προσκυναω επικη ατακα!Το BBC (...) βέβαια δεν έχει το γέλιο που ρίχνουμε με τον ΤΑΚΗ, αλλά θα ζήσω


#58
Posted 16 March 2010 - 00:27
πάνε τα 5 ευρώ μου.....
http://daitenshi-manga.blogspot.com/
#59
Posted 16 March 2010 - 15:47

[media]http://www.youtube.com/watch?v=tJh7aX4pwJ4&feature=related[/media]
Αριστουργηματική υπεράσπιση του Piquet, τα ρέστα μου. Τότε που τα μονοθέσια πήγαιναν και πλάγια...
Φυσικά καμιά ομάδα δεν πήρε πρωτάθλημα με την μια (η Wolf δυο αγώνες κέρδισε αλλά...), πάντως είναι θετικό το ότι φαίνονται στο grid και έχουν μια αξιοπρεπή εικόνα, με τα αυτοκίνητα στον δρόμο και όχι στα pits. Η ταχύτητα έρχεται μετά. Η McLaren πότε ήταν που ήταν μπροστά και σκάγαν κινητήρες (Hakkinen 2001, υδραυλικά, 500 μέτρα πριν τον τερματισμό).
Ο μικρός μπορεί, αρκεί να του δώσουν ένα καλύτερο μονοθέσιο. Πέρσι με Toyota κιόλας έδειξε τα δόντια του. Για τον Sutil δεν μιλάω, και τζετ να του δώσουν, είναι τόσο γκαντέμης θα του τελειώσουν τα καύσιμα (ή θα τον στουκάρει ο Kimi. Με την Citroen WRC ^^).
Όσο για τα links, εγώ είδα τον αγώνα μέσω BBC iPlayer (http://www.bbc.co.uk/iplayer/).
Πρέπει η IP σου να είναι από Αγγλία όμως. Το Hide My IP είναι πολύ καλό, αν και δεν έιναι δωρεάν (25€ για έναν χρόνο, και free trial 14 μέρες νομίζω).


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#60
Posted 31 March 2010 - 21:31
ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΣΠΑΣΕ.
Ήταν μια συνεχής δράση, από την αρχή με την βροχή μέχρι και 3 γύρους πριν από το τέλος.
Highlights:
Ο Hamilton. Αριστουργηματικός, προσπέρναγε σαν διαολεμένος.
Ο Kubica. Κράτησε την 2η θέση για όλον τον αγώνα, με 2 κοκκινίλες πίσω του.
Ο Algersuari. Κράτησε Schumi πίσω του για καμιά 10αριά γύρους.
Οι στρατηγικές.
Lowlights:
Οι Ferrari. Μετριότατες, από βλακεία δεν τις πέρασε ο Lewis.
Ο Vettel. Πρώτος μέχρι τον γύρο 25 , του χάλασε το φρένο, έξω, qq.
Ο Kobayashi. Στροφή 3, του φεύγει η εμπρός πτέρυγα, έξω μαζί με Buemi και Hulkenberg.
Ο Sutil. Δεν τερμάτισε. Γκαντέμης του κερατά.
Ο Μιχαλάκης. Μόλις 10ος, του πήρε κάτι αιώνες να περάσει τον Algersuari.
Απλά να τον δείτε. Προσπεράσματα, μάχες, τακτικές...
PS: Τελικά Αρχάγγελλε βρήκες πώς θα δείς?


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense