Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Animeka/Mangaka στην Ιαπωνία: Πραγματικότητα.
#16
Καταχωρήθηκε 15 Μάρτιος 2008 - 01:56
Τελικά τόσο πολύ βλάπτουν την βιομηχανία τα funsubs;;; Δεν ξέρω. Πάρα πολλά καλά άνιμε στα οποία δεν έχουν πάρει ποτέ τα δικαιώματα, τα γνωρίσαμε μέσω των funsubs. Βέβαια, αν τα είχαμε αγοράσει θα είχαμε υποστηρίξει τα άνιμε, αλλά ποιος πρόκειται να αγοράσει άνιμε το οποίο δεν μπορεί να το καταλάβει. Άμα έχει αγγλικούς υπότιτλους πολύ από το εξωτερικό θα το αγόραζαν, πολύ Έλληνες επίσης. Ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων μαθαίνει ιαπωνικά.
Να επισημάνω επίσης, ότι εμείς οι ευρωπαίοι χρωστάμε πολλά στα funsubs. Τα άνιμε εδώ δεν είναι τόσο γνωστά, δεν μιλάω για την Ελλάδα συγκεκριμένα, γιατί δεν έρχονται πολλοί τίτλοι όπως στην Αμερική, όποτε είναι η μοναδική διέξοδος. Ακόμα τα περισσότερα άνιμε που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά είναι εισαγμένα από την Αμερική. Δεν μπορούμε να πούμε ότι πάρα πολύ ευρωπαίοι αγοράζουν τίτλους άνιμε από την Αμερική, λόγω των funsubs. Απλά όπως πάντα, υπάρχουν πάρα πολλοί που προτιμούν να το δουν δωρεάν, πάρα να το αγοράσουν.
Μία καλή λύση για μένα που μου έρχεται στο μυαλό είναι, αφού ξέρουν ότι τα άνιμε στο εξωτερικό είναι αρκετά γνωστά, άμα ήταν δυνατόν να βάζουν αγγλικούς υπότιτλους στα άνιμε τους οι Ιάπωνες, αλλά να μπορούν να κάνουν τουλάχιστον την ίδια δουλειά που κάνουν οι funsub ομάδες, να μπορούσες είτε μέσω streaming είτε μέσω συνδρομής σε μία ιστοσελίδα να κατεβάζεις το άνιμε που σε ενδιαφέρει το βλέπεις. Μού φαίνεται ότι έτσι θα είχαν περισσότερο άμεσο κέρδος.
Ούτε τα DVD προτείνω να ξεχαστούν, απλά θα πρέπει να σου δίνουν κάτι παραπάνω πέρα από καλύτερη ποιότητα εικόνας για δικαιολογούν το κόστος τους. Κάτι που ο συλλέκτης που θα το αγοράσει, να ξέρει ότι έχει επενδύσει τα λεφτά του. (Με το κόστος που έχουν τώρα, περισσότερο για επένδυση τα σκέφτεσαι τα άνιμε) Όπως πόστερ, ίσως διάφορα δωράκια κτλ. Αυτά είναι πολιτικές των εταιριών για το πώς θα καταφέρουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους.
Η δικιά μου άποψη είναι ότι η βιομηχανία των άνιμε κινδυνεύει αυτή την στιγμή, επειδή έχει μείνει στάσιμη, αρνούμενη να εξελεγχτεί. Ίσως πρέπει να σκεφτούν το τι ζητάνε όχι μόνο το εγχώριο κοινό, αλλά και το διεθνές. Άμα καταφέρουν να κάνουν κάποια καλά ανοίγματα, πιστεύω ότι πάρα πολλοί φίλοι των άνιμε θα ανταποκριθούν. Απλά πρέπει να σκεφτούν ευρέως, να μην προωθήσουν μόνο κάποιο συγκεκριμένο είδος άνιμε. Το κοίνο είναι μεγάλο, το ίδιο και οι προτιμήσεις αυτού.
Όσο για τις συνθήκες εργασίας που αναφέρει το άρθρο. Σε αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Είναι καθαρά θέμα της Ιαπωνίας για το πώς θα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα. Ίσως να υπάρχει πρόβλημα στα άνιμε επειδή είναι τόσο χάλια οι συνθήκες εργασίας. Μην ξεχνάμε ότι στο θέμα εργασίας είναι κάπως κολλημένοι οι Ιάπωνες. Ίσως πάλι άμα η οικονομική κατάσταση των εταιριών παραγωγής άνιμε καλυτερεύσει, να αναβαθμιστούν οι θέσεις εργασίας σε αυτές.

#17
Καταχωρήθηκε 16 Μάρτιος 2008 - 15:27
Απορία: ίδια κατάσταση επικρατεί και στις εταιρείες που φτιάχνουν videogames; Πάντως, για αυτή την κατάσταση δε φταίει κανείς παρά οι ίδιοι οι Ιάπωνες που κάθονται σαν τα ζώα και τους εκμεταλλεύονται οι μεγάλες επιχειρήσεις με αυτά τα ωράρια και τους μισθούς. Γενικώς, οι Ασιάτες δε φημίζονται για τις απεργίες και τις εξεγέρσεις, όπως οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι, γι' αυτό και ακόμα και σε μια δημοκρατική χώρα όπως η Ιαπωνία συμβαίνουν αυτά. Καλά για Κίνα, Ταϋλάνδη και Βόρεια Κορέα ούτε λόγος.
Βέβαια στην Ελλάδα ισχύει το άλλο άκρο: μαθητής/φοιτητής χωρίς κατάληψη και εργαζόμενος χωρίς απεργία τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο είναι είδος όχι προς εξαφάνιση, αλλά ήδη εξαφανισμένο.


#18
Καταχωρήθηκε 16 Απρίλιος 2009 - 00:22
Life is around you
#19
Καταχωρήθηκε 15 Ιούλιος 2009 - 00:31
Στην Αμερική βγάζουν αρκετά χρήματα για να ζήσουν παρ'όλο που έχουν υπάρξει κατά καιρούς απεργίες, μαζικές απολύσεις - ειδικά από τη Disney -και άλλα "ευτράπελα".
Το ίδιο ίσχυε και με τον χώρο των κόμικς, και ισχύει ακόμα πού και πού.
Είναι γνωστά τα παραδείγματα των δημιουργών του Superman - και δε χρειάζεται να πει κανείς πόσα εκατομμύρια έχει βγάλει η DC/National Comics από το χαρακτήρα αυτό - που μετά από πολλές μυνήσεις, η εταιρία δέχτηκε να τους δίνει ένα αξιοπρεπές ποσό συν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αλλά αυτό έγινε όταν είχαν γεράσει πια, και μερικές μηνύσεις είναι ακόμα στα χέρια των δικηγόρων.
Όμως υπάρχει και το παράδειγμα του ζωγράφου Dan DeCarlo που εργαζόταν στην Archie Comics επί 40-τόσα χρόνια και δημιούργησε χιλιάδες επί χιλιάδων ιστορίες και πολλούς χαρακτήρες. Όταν άρρωστος βαριά και γέρος πια -αν και δούλευε ακόμα - έκανε μια μήνυση στους εκδότες για τα δικαιώματα κάποιων χαρακτήρων που θα γίνονταν ταινία - και δε ζητούσε και τίποτα σπουδαίο - η Archie Comics τον απέλυσε!
Όμως ποια είναι η διαφορά με την Ιαπωνία εδώ? Οτι όλα αυτά προκάλεσαν σάλο στην Αμερικανική κοινότητα των comics creators, δημοσιεύτηκαν άπειρα άρθρα σε έγκυρα και επαγγελματικά περιοδικά, όπως το Comics Journal, και σε κάποιες περιπτώσεις οι εκδότες υπαναχώρησαν ύστερα από την κατακραυγή, που περιείχε και τις φωνές των φανς.
Εξ άλλου η γνωστή ήδη απεργία των Αμερικανών συγγραφέων σε τηλεοπτικές σειρές που ζητούν royalties και residuals (έξτρα αμοιβή από merchandising κλπ, αμοιβή σε μεταδώσεις μέσω του Ιντερνετ και επίσης έξτρα αμοιβή για επαναλήψεις) γονάτισε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα, μια που οι συγγραφείς είναι οργανωμένοι σε κάποιο πανίσχυρο Σωματείο.
Και να σκεφτεί κανείς πως υπάρχουν Ευρωπαίοι και Αμερικανοί σχεδιαστές που κάνουν δέκα μουτζούρες, πέντ'-έξι ξεβράκωτες και μερικές σκηνές "σεχ" () και θεωρούνται "ιερά τέρατα" των κόμικς με αμοιβές αστρονομικές...
Δηλαδή έλεος!
η image comics ηταν μια αντιδραση σε παρομοιο καθεστως,απο ορισμενους κομιστες.
#20
Καταχωρήθηκε 09 Σεπτέμβριος 2009 - 16:56


#21
Καταχωρήθηκε 09 Οκτώβριος 2009 - 00:59
#22
Καταχωρήθηκε 13 Δεκέμβριος 2009 - 13:13

#23
Καταχωρήθηκε 24 Δεκέμβριος 2009 - 21:53

#24
Καταχωρήθηκε 04 Ιανουάριος 2011 - 16:59
Πιστεύω πως δεν θα σε πάρουν στο ψιλό οι Ιάπωνες αν είσαι mangaka. Και επίσης εξαρτάται από το πόσα και τι manga βγάζεις. Δεν νομίζω να θεωρείται ο Tite Kubo δευτεροκλασάτος ανεξειδίκευτος εργαζόμενος. Κι αν σ' αρέσει ρε αδερφέ, να μην είσαι περήφανος που το κάνεις?
Don't look back...
#25
Καταχωρήθηκε 28 Απρίλιος 2011 - 22:19
#26
Καταχωρήθηκε 30 Απρίλιος 2011 - 20:40


Through The Darksest Night It Comes The Brightest Light.


#27
Καταχωρήθηκε 03 Μάιος 2011 - 22:09
#28
Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 18:38

#29
Καταχωρήθηκε 14 Ιανουάριος 2012 - 21:15





χαχαχχα όλες δικές του xD
#30
Καταχωρήθηκε 14 Ιανουάριος 2012 - 22:42
after this post
[media]http://www.youtube.com/watch?v=XDpr5tOsvIQ[/media]