Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * - - - 1 votes

Animeka/Mangaka στην Ιαπωνία: Πραγματικότητα.


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#16 Alexiel

Alexiel

    Anime Freak

  • Members
  • 475 posts

Posted 15 March 2008 - 01:56

Πάρα πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Αλλά είναι τόσα πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των άνιμε ;

Τελικά τόσο πολύ βλάπτουν την βιομηχανία τα funsubs;;; Δεν ξέρω. Πάρα πολλά καλά άνιμε στα οποία δεν έχουν πάρει ποτέ τα δικαιώματα, τα γνωρίσαμε μέσω των funsubs. Βέβαια, αν τα είχαμε αγοράσει θα είχαμε υποστηρίξει τα άνιμε, αλλά ποιος πρόκειται να αγοράσει άνιμε το οποίο δεν μπορεί να το καταλάβει. Άμα έχει αγγλικούς υπότιτλους πολύ από το εξωτερικό θα το αγόραζαν, πολύ Έλληνες επίσης. Ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων μαθαίνει ιαπωνικά.

Να επισημάνω επίσης, ότι εμείς οι ευρωπαίοι χρωστάμε πολλά στα funsubs. Τα άνιμε εδώ δεν είναι τόσο γνωστά, δεν μιλάω για την Ελλάδα συγκεκριμένα, γιατί δεν έρχονται πολλοί τίτλοι όπως στην Αμερική, όποτε είναι η μοναδική διέξοδος. Ακόμα τα περισσότερα άνιμε που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά είναι εισαγμένα από την Αμερική. Δεν μπορούμε να πούμε ότι πάρα πολύ ευρωπαίοι αγοράζουν τίτλους άνιμε από την Αμερική, λόγω των funsubs. Απλά όπως πάντα, υπάρχουν πάρα πολλοί που προτιμούν να το δουν δωρεάν, πάρα να το αγοράσουν.

Μία καλή λύση για μένα που μου έρχεται στο μυαλό είναι, αφού ξέρουν ότι τα άνιμε στο εξωτερικό είναι αρκετά γνωστά, άμα ήταν δυνατόν να βάζουν αγγλικούς υπότιτλους στα άνιμε τους οι Ιάπωνες, αλλά να μπορούν να κάνουν τουλάχιστον την ίδια δουλειά που κάνουν οι funsub ομάδες, να μπορούσες είτε μέσω streaming είτε μέσω συνδρομής σε μία ιστοσελίδα να κατεβάζεις το άνιμε που σε ενδιαφέρει το βλέπεις. Μού φαίνεται ότι έτσι θα είχαν περισσότερο άμεσο κέρδος.

Ούτε τα DVD προτείνω να ξεχαστούν, απλά θα πρέπει να σου δίνουν κάτι παραπάνω πέρα από καλύτερη ποιότητα εικόνας για δικαιολογούν το κόστος τους. Κάτι που ο συλλέκτης που θα το αγοράσει, να ξέρει ότι έχει επενδύσει τα λεφτά του. (Με το κόστος που έχουν τώρα, περισσότερο για επένδυση τα σκέφτεσαι τα άνιμε) Όπως πόστερ, ίσως διάφορα δωράκια κτλ. Αυτά είναι πολιτικές των εταιριών για το πώς θα καταφέρουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους.

Η δικιά μου άποψη είναι ότι η βιομηχανία των άνιμε κινδυνεύει αυτή την στιγμή, επειδή έχει μείνει στάσιμη, αρνούμενη να εξελεγχτεί. Ίσως πρέπει να σκεφτούν το τι ζητάνε όχι μόνο το εγχώριο κοινό, αλλά και το διεθνές. Άμα καταφέρουν να κάνουν κάποια καλά ανοίγματα, πιστεύω ότι πάρα πολλοί φίλοι των άνιμε θα ανταποκριθούν. Απλά πρέπει να σκεφτούν ευρέως, να μην προωθήσουν μόνο κάποιο συγκεκριμένο είδος άνιμε. Το κοίνο είναι μεγάλο, το ίδιο και οι προτιμήσεις αυτού.

Όσο για τις συνθήκες εργασίας που αναφέρει το άρθρο. Σε αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Είναι καθαρά θέμα της Ιαπωνίας για το πώς θα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα. Ίσως να υπάρχει πρόβλημα στα άνιμε επειδή είναι τόσο χάλια οι συνθήκες εργασίας. Μην ξεχνάμε ότι στο θέμα εργασίας είναι κάπως κολλημένοι οι Ιάπωνες. Ίσως πάλι άμα η οικονομική κατάσταση των εταιριών παραγωγής άνιμε καλυτερεύσει, να αναβαθμιστούν οι θέσεις εργασίας σε αυτές.
Posted Image

#17 Steiner_Zidane

Steiner_Zidane

    Anime Freak

  • Members
  • 319 posts

Posted 16 March 2008 - 15:27

Μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά, γιατί η Ιαπωνία είναι μια χώρα όπου αν και εννοείται καπιταλιστική έχει και αρκετές δόσεις σοσιαλισμού. Για παράδειγμα, το πρώτης ανάγκης τρόφιμο εκεί, το ρύζι, διανέμεται αποκλειστικά από την κυβέρνηση, ώστε η τιμή να μην ανεβαίνει. Επιπλέον, είναι η μόνη χώρα όπου το 80% των κατοίκων της δηλώνουν ότι ανήκουν στη μεσαία τάξη... Πράγματα ανήκουστα για τις υπόλοιπες καπιταλιστικές χώρες της Δύσης. Αυτά τα στοιχεία τα είχα διαβάσει σε ένα newsletter από το j-list.com, όπου τα έγραφε ένας που ζει στην Ιαπωνία οπότε δε βρίσκω λόγο να μην είναι αλήθεια.

Απορία: ίδια κατάσταση επικρατεί και στις εταιρείες που φτιάχνουν videogames; Πάντως, για αυτή την κατάσταση δε φταίει κανείς παρά οι ίδιοι οι Ιάπωνες που κάθονται σαν τα ζώα και τους εκμεταλλεύονται οι μεγάλες επιχειρήσεις με αυτά τα ωράρια και τους μισθούς. Γενικώς, οι Ασιάτες δε φημίζονται για τις απεργίες και τις εξεγέρσεις, όπως οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι, γι' αυτό και ακόμα και σε μια δημοκρατική χώρα όπως η Ιαπωνία συμβαίνουν αυτά. Καλά για Κίνα, Ταϋλάνδη και Βόρεια Κορέα ούτε λόγος.

Βέβαια στην Ελλάδα ισχύει το άλλο άκρο: μαθητής/φοιτητής χωρίς κατάληψη και εργαζόμενος χωρίς απεργία τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο είναι είδος όχι προς εξαφάνιση, αλλά ήδη εξαφανισμένο.:P
Posted Image

#18 Lakedemonas

Lakedemonas

    Just Live Your Life!

  • Members
  • 1 posts

Posted 16 April 2009 - 00:22

Εγώ το γνώριζα όπως πιστεύω και πολλοί άλλοι εδώ μέσα πως εκεί ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΎΟΝΤΑΙ τον κόσμο! Βεβαια μου δημιουργήθηκε και η εξής απορία... ισχύει το είναι για όλους τους animator η ισχύει άλλο για τους 3D animator??

Posted Image
:frozen: Life is around you :frozen:


#19 nightwatcher

nightwatcher

    Anime Newbie

  • Members
  • 32 posts

Posted 15 July 2009 - 00:31

Στην Αμερική βγάζουν αρκετά χρήματα για να ζήσουν παρ'όλο που έχουν υπάρξει κατά καιρούς απεργίες, μαζικές απολύσεις - ειδικά από τη Disney -και άλλα "ευτράπελα".
Το ίδιο ίσχυε και με τον χώρο των κόμικς, και ισχύει ακόμα πού και πού.
Είναι γνωστά τα παραδείγματα των δημιουργών του Superman - και δε χρειάζεται να πει κανείς πόσα εκατομμύρια έχει βγάλει η DC/National Comics από το χαρακτήρα αυτό - που μετά από πολλές μυνήσεις, η εταιρία δέχτηκε να τους δίνει ένα αξιοπρεπές ποσό συν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αλλά αυτό έγινε όταν είχαν γεράσει πια, και μερικές μηνύσεις είναι ακόμα στα χέρια των δικηγόρων.
Όμως υπάρχει και το παράδειγμα του ζωγράφου Dan DeCarlo που εργαζόταν στην Archie Comics επί 40-τόσα χρόνια και δημιούργησε χιλιάδες επί χιλιάδων ιστορίες και πολλούς χαρακτήρες. Όταν άρρωστος βαριά και γέρος πια -αν και δούλευε ακόμα - έκανε μια μήνυση στους εκδότες για τα δικαιώματα κάποιων χαρακτήρων που θα γίνονταν ταινία - και δε ζητούσε και τίποτα σπουδαίο - η Archie Comics τον απέλυσε!

Όμως ποια είναι η διαφορά με την Ιαπωνία εδώ? Οτι όλα αυτά προκάλεσαν σάλο στην Αμερικανική κοινότητα των comics creators, δημοσιεύτηκαν άπειρα άρθρα σε έγκυρα και επαγγελματικά περιοδικά, όπως το Comics Journal, και σε κάποιες περιπτώσεις οι εκδότες υπαναχώρησαν ύστερα από την κατακραυγή, που περιείχε και τις φωνές των φανς.

Εξ άλλου η γνωστή ήδη απεργία των Αμερικανών συγγραφέων σε τηλεοπτικές σειρές που ζητούν royalties και residuals (έξτρα αμοιβή από merchandising κλπ, αμοιβή σε μεταδώσεις μέσω του Ιντερνετ και επίσης έξτρα αμοιβή για επαναλήψεις) γονάτισε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα, μια που οι συγγραφείς είναι οργανωμένοι σε κάποιο πανίσχυρο Σωματείο.



Και να σκεφτεί κανείς πως υπάρχουν Ευρωπαίοι και Αμερικανοί σχεδιαστές που κάνουν δέκα μουτζούρες, πέντ'-έξι ξεβράκωτες και μερικές σκηνές "σεχ" ( :P ) και θεωρούνται "ιερά τέρατα" των κόμικς με αμοιβές αστρονομικές...

Δηλαδή έλεος!


η image comics ηταν μια αντιδραση σε παρομοιο καθεστως,απο ορισμενους κομιστες.

#20 Mangalover

Mangalover

    Anime Amateur

  • Members
  • 105 posts

Posted 09 September 2009 - 16:56

Δλδ εαν καταλαβα καλα ενας που θελει να γινει κομιστας genkaka οτιδηποτε γενικως σε σχεση με την εικονογραφηση των κομικς και απο οποιαδηποτε χωρα ειναι ειτε ευρωπαιος ειτε ιαπωνας ειτε αμερικανος θα ζησει πολυ δυσκολα η μετριοτατα???:oo:
Posted Image

#21 Kurisu

Kurisu

    ⓢⓤⓟⓔⓡ(⌒_⌒)ⓚή

  • Members
  • 100 posts

Posted 09 October 2009 - 00:59

Δεν με ξαφνιαζει καθολου το γεγονος. Και η Αμερικη εχει τεραστια παραγωγη ταινιων, αλλα αυτο δεν συνεπαγεται σε καλα αμοιβομενους ηθοποιους. Το ηθοποιος=σερβιτορος δεν ισχυει μονο στην Ελλαδα. Λιγοι ειναι αυτοι που κταφερνουν να ξεχωρισουν και κανουν περουσια. Αντιστοιχα και ο Kazuki Takahashi(Yu-Gi-Oh!) εχει $3.900.000 και συνεχιζει...(νομιζω ειναι ο τριτος πλουσιοτερος)
Spoiler: ~The Door~


#22 Rogue L

Rogue L

    Rogue Lee

  • Members
  • 18 posts

Posted 13 December 2009 - 13:13

και γω που θεωρούσα την Ιαπωνία ουτοπία πολιτισμού...ξενέρωσα.. ας προσκυνήσουμε λοιπόν όλοι μπροστά στην ανθρώπινη φύση και την διαφθορά της! yataaa :unlucky:

#23 Guest-13157

Guest-13157

    Anime Fan

  • Members
  • 186 posts

Posted 24 December 2009 - 21:53

Νομίζω ότι το Bakuman, σε ενα βαθμό πάντα, δείχνει αυτή την κατάσταση των mangaka. Εγω τουλάχιστον απο εκεί τα έμαθα και δεν μου φάνηκε παράξενο. Προτίνω να το διαβάσετε. :Blissfull:

#24 MangaRebel

MangaRebel

    Διαδρομή για Δαφνί...

  • Members
  • 61 posts

Posted 04 January 2011 - 16:59

Revived.
Πιστεύω πως δεν θα σε πάρουν στο ψιλό οι Ιάπωνες αν είσαι mangaka. Και επίσης εξαρτάται από το πόσα και τι manga βγάζεις. Δεν νομίζω να θεωρείται ο Tite Kubo δευτεροκλασάτος ανεξειδίκευτος εργαζόμενος. Κι αν σ' αρέσει ρε αδερφέ, να μην είσαι περήφανος που το κάνεις?

Don't look back... :tensai:


#25 monesias

monesias

    Get the Varisteis ready..

  • Members
  • 56 posts

Posted 28 April 2011 - 22:19

υπάρχουν πολλοί που ασχολούνται με το αντικείμενο εκει???

#26 SasukeTheLastUchihaPride

SasukeTheLastUchihaPride

    Starting...

  • Members
  • 8 posts

Posted 30 April 2011 - 20:40

Ρε παιδιά γνώριζα οτι επειδή υπήρχαν (και υπάρχουν) μεγάλες ποσότητες ανιμε οτι οι υπάλληλοι δεν θα ζούσαν πλουσιοπάροχα αλλα τουλάχστον μέτρια.Ποτε δεν φανταζόμουν οτι θα ήταν αντικαταστάσημοι και θα τους συμπεριφέρονταν με τέτοιο τρόπο...... Όπως είπε και ο Rogue L: <<ας προσκυνήσουμε λοιπόν όλοι μπροστά στην ανθρώπινη φύση και την διαφθορά της!>>
My Pride Is My Eyes...... SHARINGAN!!!!!!
:deadga6:Posted Image
Through The Darksest Night It Comes The Brightest Light.:colddd::colddd::congrats:

#27 nervouslightofsunday

nervouslightofsunday

    Abstract

  • Members
  • 15 posts

Posted 03 May 2011 - 22:09

Χαχαχαχα. Ποιοι Ιάπωνες mangaka και animators, τώρα εξάγουν δουλειές στην Κίνα και την Κορέα (την Νότια). Αφήστε τους publishers και τη βιομηχανία στη νοοτροπία των 90ς στην οποία έχουν κολλήσει και ας συνεχίσουν να φτιάχνουν τις moe αηδίες των τελευταίων ετών ελπίζοντας πως τα otakus του νησιού θα συνεχίσουν να τα σκάνε σαν τρελοί.

#28 HelenGreece4ever

HelenGreece4ever

    Girisha

  • Members
  • 183 posts

Posted 20 September 2011 - 18:38

Kι εγώ σοκαρίστηκα! Tι να πω; Τα είπατε ολα εσεις. Εγώ λυπήθηκα ειδικά για τους σειγιου, γιατί ασχολούμε πολύ μ' αυτό (να πω ότι θέλω να κάνω το ίδιο σε Ελλάδα). Η αλήθεια είναι ότι και αυτόι είναι μεγάλα ταλέντα, και τους θαυμάζω πολύ. :unlucky:
る  ギ

Posted Image
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

#29 BloodyPrincess

BloodyPrincess

    The Day That Never Comes

  • Members
  • 11 posts

Posted 14 January 2012 - 21:15

:unlucky::damn::nooooo::wth2:
Posted Image

χαχαχχα όλες δικές του xD

#30 klasobaniera

klasobaniera

    .........................

  • Members
  • 156 posts

Posted 14 January 2012 - 22:42

MANGAFOX:please dont forget to support the mangaka in anyway you can

after this post
[media]http://www.youtube.com/watch?v=XDpr5tOsvIQ[/media]