Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#1456 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 14 October 2010 - 19:13

εάν το 15μελες ρωτησει τους μαθητες αν θελουν καταληψη για τους ταδε λογους (δεν εννοω καταληψη για την τυροπιτα...σοβαρα θεματα) τοτε μονο παρανομη δεν ειναι η καταληψη βεβαια ευθυνη παιρνει το 15μελες...για οτι συμβει το ξερω απο πρωτο χερι....οσον αφορα την παραπαιδεια..εχω να πω οτι εφοσον καποιους μαθητες δεν τους καλυπτει η παιδεια της ελλαδος κι εχουν κενα...τοτε γιατι να μην πανε σε καποιο φροντιστηριο...βεβαια περιττο να πουμε οτι τα παιδια αρχιζουν απο την 2α δημοτικου τα αγγλικα...και μετα συνεχιζουν τα φροντιστηρια που γινονται ασφυκτικα...εαν κλεισουν τα φροντιστηρια σκεφτειται ποσος κοσμος θα μεινει ανεργος...πολυ απλα τα πραματα...σημερα η παιδεια της χωρας ειναι σε μαυρα χαλια...οι καθηγητες απλα καθοντε...διαβαζουν το κειμενο...βαζουν οτι βαθμο θελουν κι αν ξυπνησουν στραβα σε πετανε και εξω....πιστευω δεν γινεται να αλλαξει ετσι ευκολα αυτο...οι καθηγητες κατ¨αιμε πρεπει να περνανε απο κοσκινο...να μην ειναι οτι να ναι...για παραδειγμα εμεις εχουν μια δευθυντρια που απειλει τους μαθητες οτι θα τους δωσει αποβολη αν δεν κουρευτουν...αυτο δεν λεγεται παιδεια...λεγεται φασισμος...:D


Συμφωνω απολυτα.

Υ.Γ. Μου θυμισες εποχες γυμνασιου. Παιζει να ημουνα και ο μονος μεταλας, μακρυμαλης , tough guy και ετσι φαση,μαυρη μαυριλα ρουχα, ποσες φορες ειχα γραφτει στο ποινολογιο και ημουνα και απουσιολογος! Και η διευθυντρια : Για να τιθασευσουμε λιγο το μαλλι ! Και επειδη ητανε και τελευταιες μερες της την ειπα και εφυγα ! :kakaka:
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#1457 Giorgosdbz

Giorgosdbz

    Κάποιος

  • Members
  • 307 posts

Posted 14 October 2010 - 20:09

Συμφωνω απολυτα.

Υ.Γ. Μου θυμισες εποχες γυμνασιου. Παιζει να ημουνα και ο μονος μεταλας, μακρυμαλης , tough guy και ετσι φαση,μαυρη μαυριλα ρουχα, ποσες φορες ειχα γραφτει στο ποινολογιο και ημουνα και απουσιολογος! Και η διευθυντρια : Για να τιθασευσουμε λιγο το μαλλι ! Και επειδη ητανε και τελευταιες μερες της την ειπα και εφυγα ! :kakaka:


ναι ρε...απειλει τους μαθητες για τα ρουχα, τα σκουλαρικια, τα μαλλια δηλαδη ελεος....αυτα κοιταξτε στην παιδεια...αυτα πρεπει να αλλαξουν...στα φροντιστηρια παει οποιος θελει δικαιωμα του αν εχει κενα....καταληψη με ψηφοφορια=νομιμη και υπαρχει ασυλο
"Love the Life you Live, Live the Life you Love"

#1458 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1,280 posts

Posted 14 October 2010 - 20:38

Κάπου είχατε μια συζήτηση για τις κατάληψεις... σοβαρά τώρα, πιστεύεται ότι οι μαθητές νοιάζονται για όλα αυτά που απαιτούν με την κατάληψη; Μάθημα θέλουν να χάσουν.
Εμάς, βέβαια, ούτε μια μέρα δεν κράτησε, αλλά τουλάχιστον ήταν επεισοδιακή. Εξωσχολικοί μας "τσιγκλούσαν", και μας έλεγαν να τους ακολουθήσουμε στην πορεία, στο κέντρο (ούτε που θυμάμαι τους λόγους) έπεσε και γερό ξύλο (και ήταν και κάποιοι που αντί για να συζητήσουν για τα γεγονότα, μιλούσαν για το υδροχλωρικό οξύ... XD).

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#1459 VampireGirlization

VampireGirlization

    VampireGirlization

  • Members
  • 64 posts

Posted 14 October 2010 - 20:45

μετα απο ολα οσα ειδα λεω ευχαριστω που ειμαι θεωρητικη........ αν και εμενα μου φαινονται λιγο δυσκολα και της γενικης...
Posted Image
The Dream Has Ended....

#1460 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 14 October 2010 - 21:03

Κάπου είχατε μια συζήτηση για τις κατάληψεις... σοβαρά τώρα, πιστεύεται ότι οι μαθητές νοιάζονται για όλα αυτά που απαιτούν με την κατάληψη; Μάθημα θέλουν να χάσουν.
Εμάς, βέβαια, ούτε μια μέρα δεν κράτησε, αλλά τουλάχιστον ήταν επεισοδιακή. Εξωσχολικοί μας "τσιγκλούσαν", και μας έλεγαν να τους ακολουθήσουμε στην πορεία, στο κέντρο (ούτε που θυμάμαι τους λόγους) έπεσε και γερό ξύλο (και ήταν και κάποιοι που αντί για να συζητήσουν για τα γεγονότα, μιλούσαν για το υδροχλωρικό οξύ... XD).


Ακου τωρα κ αυτο ! Ειχαμε καταληψη, και ειχαν ερθει κατι εξωσχολικοι. Κανανε κατι μαγκιες, και καλα, και εμεις πηραμε την αστυνομια να τους μαζεψει !! :canthelp:
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#1461 Giorgosdbz

Giorgosdbz

    Κάποιος

  • Members
  • 307 posts

Posted 14 October 2010 - 22:18

το θεμα δεν ειναι η καταληψη καθε δικαιωμα εχουμε αν ψηφιστει απο το σχολειο,,το θεμα ειναι να μην γινουν ζημιες...νταξ οι λογοι καταληψης οπως οι τυροπιτες κλπ. ειναι ακυρα
"Love the Life you Live, Live the Life you Love"

#1462 alxdjo

alxdjo

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 788 posts

Posted 14 October 2010 - 22:38

Του Αριστοτέλη Κατράνη

Η κατάληψη ενός πανεπιστημιακού κτηρίου αποτελεί σε κάθε περίπτωση μια παράνομη ενέργεια. Στοιχειοθετεί ειδικότερα το αδίκημα της διατάραξης της οικιακής ειρήνης. Σύμφωνα με το άρθρο 334§3 του ποινικού κώδικα:

«Όποιος εισέρχεται παράνομα σε κατάστημα ή χώρο δημόσιας, δημοτικής ή κοινοτικής υπηρεσίας ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας ή παραμένει στους χώρους αυτούς παρά τη θέληση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί, της οποίας τη θέλησή του δηλώνει ο νόμιμος εκπρόσωπος ή ο υπάλληλός της και προκαλεί έτσι διακοπή ή διατάραξη της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών.»

Άρα με την κατάληψη έχουμε την ακόλουθη σειρά ενεργειών που οδηγούν στην κατάγνωση του ως άνω αδικήματος:

1. Είσοδο σε χώρο νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου.

2. Παραμονή στο χώρο αυτό παρά τη θέληση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί.

3. Η θέληση αυτή δηλώνεται από το νόμιμο εκπρόσωπο της υπηρεσίας.

4. Η διακοπή ή η διατάραξη της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας, η οποία έρχεται ως αποτέλεσμα της παραμονής στους χώρους της υπηρεσίας κατά τρόπο αντίθετο προς τη βούλησή της.

Ας πάρουμε ένα-ένα τα στοιχεία του αδικήματος:

1. Τα ΑΕΙ είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (άρθρο 16§2 εδάφιο α’ του Συντάγματος και άρθρο 3§1 ν.1268/82). Η είσοδος επομένως σε χώρο, στον οποίο λειτουργεί υπηρεσία των ΑΕΙ αποτελεί είσοδο σε χώρο ΝΠΔΔ.

2. Η «θέληση» της υπηρεσίας προσδιορίζεται κατά τρόπο ακριβή και δεσμευτικό για τα όργανα που την εκφράζουν, στο άρθρο 1§§2 και 3 του ν.1268/82, το οποίο ορίζει την αποστολή των ΑΕΙ:

«2. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) που έχουν ως αποστολή:

i) Να παράγουν και να μεταδίδουν τη γνώση με την έρευνα και τη διδασκαλία και να καλλιεργούν τις τέχνες.

ii) Να συντείνουν στη διαμόρφωση υπευθύνων ανθρώπων με επιστημονική, κοινωνική και πολιτική συνείδηση και να παρέχουν τα απαραίτητα εφόδια που θα εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία.

iii) Να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών, πολιτιστικών και αναπτυξιακών αναγκών του τόπου.

3. Στα πλαίσια της αποστολής τους τα Α.Ε.Ι. οφείλουν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της ανάγκης για συνεχιζόμενη εκπαίδευση και διαρκή επιμόρφωση του λαού.»

3. Νόμιμος εκπρόσωπος, ο οποίος δηλώνει τη βούληση της υπηρεσίας, δηλαδή τη βούληση του εκπαιδευτικού ιδρύματος είναι καταρχήν η Σύγκλητος:

Άρθρο 2§2 στοιχ.β ν.2083/92:

«2. β) Η Σύγκλητος έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες και όσες άλλες προβλέπονται από τις διατάξεις του νόμου αυτού:

I) Γενική εποπτεία λειτουργίας του Α.Ε.Ι. και της τήρησης των νόμων και του εσωτερικού κανονισμού του […]

Χ) Απόφαση για διακοπή της λειτουργίας και του εκπαιδευτικού έργου του Α.Ε.Ι., για την έναρξη και λήξη εξαμήνων σπουδών και για οργάνωση διασχολικών προγραμμάτων. (Σύμφωνα με το άρθρο 25§4 του νόμου 1268/82, διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός Α.Ε.Ι πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο αυτό, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις.)

ΧΙ) Επίλυση διαφωνίας των μελών της Επιτροπής για άρση του πανεπιστημιακού ασύλου.

Η σύγκλητος έχει, ακόμη, όσες αρμοδιότητες δεν αναθέτει ο νόμος ειδικώς σε άλλα όργανα του Α.Ε.Ι.»

Ως εκ τούτου η Σύγκλητος έχει το τεκμήριο της αρμοδιότητας και είναι η μόνη αρμόδια αρχή, που - υπό την προϋπόθεση της τήρησης της νομιμότητας- δικαιούται να προβαίνει σε διακοπή της λειτουργίας του εκπαιδευτικού έργου του Α.Ε.Ι. Άλλωστε, στη Σύγκλητο εξασφαλίζεται η δημοκρατική συμμετοχή εκπροσώπων όλων των ομάδων που συνιστούν την ακαδημαϊκή και πανεπιστημιακή κοινότητα, επομένως και των φοιτητών. Οι γενικές συνελεύσεις των φοιτητών ούτε αποτελούν όργανα ικανά να εκφράσουν τη βούληση του συνόλου της πανεπιστημιακής κοινότητας, ούτε τους δίδεται η δυνατότητα από το νόμο να λάμβάνουν αποφάσεις της αποκλειστικής αρμοδιότητας της Συγκλήτου.

Ενώ όμως η Σύγκλητος ασκεί τη γενική εποπτεία της λειτουργίας των Α.Ε.Ι. ο Πρύτανης έχει ειδικότερα τις εξής αρμοδιότητες (άρθρο 3§1 στοιχείο στ΄ του ν. 2083/92):

« Ι) Διευθύνει το Α.Ε.Ι., εποπτεύει την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών των σχολών και των τμημάτων του, εκπροσωπεί τούτο δικαστικώς και εξωδίκως, επιβλέπει την τήρηση των νόμων και του εσωτερικού κανονισμού […]

ΙΙ) Συγκαλεί τη Σύγκλητο και το πρυτανικό συμβούλιο […]

VI) Μπορεί, ύστερα από απόφαση της Συγκλήτου, να λάβει συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπιση επειγόντων ζητημάτων, όταν συλλογικά όργανα διοίκησης των Α.Ε.Ι. αδυνατούν να λειτουργήσουν και να λάβουν αποφάσεις.»

Οι παραπάνω αρμοδιότητες που δίδονται στην σύγκλητο και τον πρύτανη τελούν υπό μία βασική προϋπόθεση που προκύπτει από τα ανωτέρω: Ότι ασκούνται ρητώς πάντοτε υπό τον όρο της τήρησης των νόμων και της εύρυθμης λειτουργίας των σχολών και των τμημάτων. Ο λόγος είναι προφανής. Τα Α.Ε.Ι. τελούν υπό την εποπτεία του κράτους και ενισχύονται οικονομικά από αυτό. Ως εκ τούτου η αυτοτέλεια των Α.Ε.Ι. δε σημαίνει και πλήρη ανεξαρτησία έναντι της πολιτείας, η οποία μάλιστα μέσω του Υπουργού Παιδείας ασκεί την εποπτεία και μπορεί να κινήσει την πειθαρχική διαδικασία κατά του Πρυτάνεως. Είναι δηλαδή προφανές, ότι ούτε τα ως άνω όργανα συνδιοίκησης των Α.Ε.Ι. έχουν τη διακριτική ευχέρεια να προχωρήσουν στην εκ των υστέρων έγκριση ή την άρση του αξιοποίνου μιας παράνομης ενέργειας, την οποία συνιστά η κατάληψη των σχολών από φοιτητές. Η αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας των σχολών και των τμημάτων σύμφωνα με τον προορισμό τους αποτελεί για τον Πρύτανη, τη Σύγκλητο και την Επιτροπή Ασύλου καθήκον και δέσμια αρμοδιότητά τους.

4. Η κατάληψη ενός πανεπιστημιακού κτηρίου, στο οποίο επιτελείται η αποστολή που αναφέρθηκε παραπάνω (αρ.2) επιφέρει το αξιόποινο αποτέλεσμα της διατάραξης ή της διακοπής της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας του. Για το θέμα αυτό άλλωστε έχει αποφανθεί κατηγορηματικά η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου (απόφαση 1767/2001):

«Η άρνηση αυτή (σ.σ. της απομάκρυνσης των καταληψιών από το Πολυτεχνείο) ήταν παράνομη, γιατί ναι μεν η διακίνηση εντός των πανεπιστημιακών χώρων είναι ελεύθερη, αλλά μόνο για τους φοιτητές, οι οποίοι, σύμφωνα με τον προορισμό των σχολών, έχουν δικαίωμα να βρίσκονται σε αυτές και να μελετούν ή να παρακολουθούν τα μαθήματά τους …».

Με την απόφαση αυτή ο Άρειος Πάγος επικύρωσε την εφετειακή απόφαση με την οποία είχε καταδικαστεί για διατάραξη οικιακής ειρήνης κάποιος εξω-πανεπιστημιακός.

Ως τελευταίο ανάχωμα για τη νομιμότητα των καταλήψεων θα μπορούσε να αποτελέσει ο ισχυρισμός ότι δεν επέρχεται διακοπή ή διατάραξη της λειτουργίας της υπηρεσίας, αφού αυτή η μορφή κινητοποίησης συμβιβάζεται με την αποστολή των ΑΕΙ να συντείνουν στη διαμόρφωση υπευθύνων ανθρώπων με κοινωνική και πολιτική συνείδηση και να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών κλπ αναγκών του τόπου. Είναι προφανές ότι ο ισχυρισμός αυτός δεν μπορεί να σταθεί στον κοινό νου:

Τόσο το 334§3 του Ποινικού Κώδικα, όσο και οι διατάξεις που αφορούν τα καθήκοντα του Πρύτανη αναφέρονται στην ομαλή διεξαγωγή της υπηρεσίας που αποτελεί αποστολή των ΑΕΙ. Η ομαλή διεξαγωγή της υπηρεσίας αποτελεί μια επακριβώς καθορισμένη νομική έννοια και όχι απλώς μια αόριστη πολιτική εκτίμηση προσώπων που θεωρούν το πανεπιστήμιο, χώρο «επαναστατικής γυμναστικής». Ομαλότητα λοιπόν υπάρχει όταν όλοι οι επιμέρους προσανατολισμοί της ανώτατης εκπαίδευσης (όπως προδιαγράφονται στο άρθρο 1§§2 και 3 του ν.1268/82) αφενός μεν εξυπηρετούνται παράλληλα και ταυτόχρονα, αφετέρου δε διαχέονται και ωφελούν το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας. Άλλωστε, ο αποκλεισμός μίας δραστηριότητας (λ.χ. διδασκαλίας ή έρευνας) υπέρ, δήθεν, μίας άλλης (πολιτική ή κοινωνική διεκδίκηση) και η αποστέρηση σε μια ευρεία ομάδα προσώπων από τις λειτουργίες που επιτελούν τα ΑΕΙ κάθε άλλο παρά συμβάλλει στην ανάπτυξη της κοινωνικής και πολιτικής ευθύνης και συνείδησης και στην αντιμετώπιση των κοινωνικών και αναπτυξιακών αναγκών του τόπου. Υπό το πρίσμα άλλωστε της έννοιας του ασύλου αυτό είναι ακόμα πιο ξεκάθαρο. Σύμφωνα με το άρθρο 2§§4,5 ν.1268/82:

«4. Για την κατοχύρωση της ακαδημαϊκής ελευθερίας, της ελεύθερης επιστημονικής αναζήτησης και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών αναγνωρίζεται το Πανεπιστημιακό Άσυλο.

5. Το Πανεπιστημιακό Άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι. και συνίσταται στην απαγόρευση επέμβασης της δημόσιας δύναμης στους χώρους αυτούς χωρίς την πρόσκληση ή άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι., όπως αναφέρεται στη συνέχεια.»

Είναι σαφές ότι η ακαδημαϊκή ελευθερία, η ελεύθερη επιστημονική αναζήτηση και η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών καταπατούνται βάναυσα με την κατάλυση των λειτουργιών του Πανεπιστημίου και την αποστέρηση των φοιτητών και του διδακτικού προσωπικού από αυτές. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι το Πανεπιστημιακό Άσυλο, ως νομοθετικό δημιούργημα, αποτελεί (όπως και η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας) έννοια νομική, αντικείμενο νομικής ερμηνείας και δικαστικής εκτίμησης και όχι αντικείμενο της αυθαίρετης κρίσης των φοιτητών ή του Πρύτανη ή της Επιτροπής Ασύλου. Έτσι, κατ’ αναλογία προς τα ανωτέρω, το άσυλο, ως χώρος προστασίας τριών ελευθεριών (ακαδημαϊκής, ερευνητικής, ιδεολογικής) λειτουργεί καθολικά σε σχέση με αυτές και σε σχέση με τα πρόσωπα που ευεργετούνται από αυτές. Η διακοπή επομένως του ακαδημαϊκού ή του ερευνητικού έργου ή η μεταφορά του εκτός του προστατευομένου χώρου συνιστά καίρια καταπάτησή του ασύλου. Η κατάληψη, επομένως, αποτελεί κορυφαία πράξη κατάλυσης του Πανεπιστημιακού Ασύλου, αφού το Άσυλο προϋποθέτει Ίδρυμα εν λειτουργία ως προς το σύνολο της αποστολής του (ακαδημαϊκής, ερευνητικής, κοινωνικοπολιτικής). Η ευχέρεια της Επιτροπής Ασύλου, έγκειται μόνο στη διαπίστωση ή μη, της υπάρξεως του γεγονότος της διακοπής ή της διατάραξης της λειτουργίας της υπηρεσίας (της νόμιμης αποστολής του) και όχι στην απόφαση περί διώξεως ή μη εκείνων που την προκαλούν.

Πρέπει στο σημείο αυτό να αρθεί μια βασική παρανόηση. Το Πανεπιστημιακό Άσυλο δε συνιστά- από νομική άποψη- λόγο που αποκλείει το άδικο χαρακτήρα μιας πράξης τελούμενης εντός του πανεπιστημιακού χώρου ή λόγο άρσεως του αξιοποίνου της, ούτε καθιστά την πράξη αυτή ατιμώρητη.Παραθέτω το ακόλουθο απόσπασμα της 230/1994 αποφάσεως του Αρείου Πάγου (Τμ.Ε’):

«[…] σαφώς συνάγεται ότι το εν λόγω άσυλο έχει την έννοια του προσδιορισμού ορισμένου χώρου ως τέτοιου, όπου κατ’ αρχήν η αστυνομική δύναμη δε θα μπορούσε, αν δεν είχε προμηθευτεί ορισμένη άδεια εκ της αρμόδιας αρχής του οικείου ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος, να προβαίνει σε συλλήψεις και όχι ως τέτοιου, όπου συγχωρείται η διάπραξη εγκλημάτων, όπως εκείνου της διατάραξης της οικιακής ειρήνης …»

Από τη στιγμή λοιπόν, που το άσυλο δε δίνει την κυριαρχική εξουσία στα αρμόδια όργανα του Α.Ε.Ι. να κρίνουν περί του άδικου ή αξιοποίνου χαρακτήρα της κατάληψης του χώρου του Ιδρύματος, τότε με την έναρξη της κατάληψης και για όσο χρόνο αυτή διαρκεί, επέρχεται το αποτέλεσμα (διακοπή ή διατάραξη υπηρεσίας), που ο νόμος θεωρεί ποινικά κολάσιμο.


Πηγη http://e-rooster.gr/07/2006/295
Posted Image

My 1st warn :hero: My 1st ban :riiight: 3rd Poster of the year:wis:

#1463 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 14 October 2010 - 23:08

μηπως μπερδεψες τα θρεντς? το θρεντ με τους φοιτητες ειναι πιο κατω

#1464 alxdjo

alxdjo

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 788 posts

Posted 14 October 2010 - 23:12

Μπορει να αναφερει σχολες αλλα μην εθελοτυφλεις.Οι νομοι ισχυουν για τα σχολεια επισης
Posted Image

My 1st warn :hero: My 1st ban :riiight: 3rd Poster of the year:wis:

#1465 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 14 October 2010 - 23:15

που το λεει? και btw αφου μου δειχνεις οτι ειναι παρανομες οι καταληψεις στα πανεπιστιμια, γιατι γινονται τοσα χρονια?

#1466 alxdjo

alxdjo

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 788 posts

Posted 14 October 2010 - 23:21

Ειναι βραδυ να κανουμε την συζητηση αυτη.Αυριο αμα θες για να μην ειμαστε και οφφ τοπικ ελα στα φοιτητικα

Οσο για που το λεει

Στοιχειοθετεί ειδικότερα το αδίκημα της διατάραξης της οικιακής ειρήνης. Σύμφωνα με το άρθρο 334§3 του ποινικού κώδικα:

«Όποιος εισέρχεται παράνομα σε κατάστημα ή χώρο δημόσιας, δημοτικής ή κοινοτικής υπηρεσίας ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας ή παραμένει στους χώρους αυτούς παρά τη θέληση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί, της οποίας τη θέλησή του δηλώνει ο νόμιμος εκπρόσωπος ή ο υπάλληλός της και προκαλεί έτσι διακοπή ή διατάραξη της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών
Posted Image

My 1st warn :hero: My 1st ban :riiight: 3rd Poster of the year:wis:

#1467 Lord Leon

Lord Leon

    Immortal Esper

  • Members
  • 740 posts

Posted 14 October 2010 - 23:23

Ματάσο ειναι σιγουρα παράνομες οι καταλήψεις. Μην αμφιβάλλεις καθολου για αυτό. υπάρχει και γενική νομοθεσια που μιλαει για καταληψη δημοσιου κτιρίου, πέρα από τα ειδικά. Απλώς πριν το 2006 υπήρχε άσυλο και για να τη σπάσουν (αν και όποτε γινόταν αυτό) φέρναν εισαγγελέα. Πλέον δεν είναι υποχρεωμένοι αλλά πολύ δύσκολα θα κάνουν κατι τέτοιο διότι 1ον υπάρχουν ακομα ζωντανες αναμνήσεις απο χούντα και δεύτερον πλησιάζουν εκλογές.

Παρόλαυτά είμαι υπέρ της άποψης να το εκμεταλλευτείτε κι ας είναι παράνομο. :P Αρκεί να μην το παρακάνετε.

stasou%2520mygdala.jpg


#1468 Giorgosdbz

Giorgosdbz

    Κάποιος

  • Members
  • 307 posts

Posted 15 October 2010 - 15:31

Ματάσο ειναι σιγουρα παράνομες οι καταλήψεις. Μην αμφιβάλλεις καθολου για αυτό. υπάρχει και γενική νομοθεσια που μιλαει για καταληψη δημοσιου κτιρίου, πέρα από τα ειδικά. Απλώς πριν το 2006 υπήρχε άσυλο και για να τη σπάσουν (αν και όποτε γινόταν αυτό) φέρναν εισαγγελέα. Πλέον δεν είναι υποχρεωμένοι αλλά πολύ δύσκολα θα κάνουν κατι τέτοιο διότι 1ον υπάρχουν ακομα ζωντανες αναμνήσεις απο χούντα και δεύτερον πλησιάζουν εκλογές.

Παρόλαυτά είμαι υπέρ της άποψης να το εκμεταλλευτείτε κι ας είναι παράνομο. :P Αρκεί να μην το παρακάνετε.


δεν ισχυει νομιζω για τα σχολεια...αμα υπαρχουν ετιματα...και συμφωνουν οι μαθητες...και φυσικα να ενημερωθουν δεν ειναι παρανομες....βεβαια εχεις ευθυνη...οτι ζημια συμβει στο 15μελες ο λογαριασμος...:hot:
"Love the Life you Live, Live the Life you Love"

#1469 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 15 October 2010 - 16:18

Δεν νομίζω πως είναι νόμιμη η κατάληψη ( αν και έχει γίνει π.χ. δικαστήριο για το γεγονός πως χτίσανε την πόρτα ενός πρύτανη και τους αθώωσε με την λογική πως είναι διαδεδομένη μορφή πάλης , κυρίως συμβολική , και δεν προξενεί κάποια αξιοσημείωτη ζημιά ) . Αυτό βέβαια δεν σημαίνει και πολλά [ σημαίνει αλλά όχι με την λογική που κουβεντιάζουμε (:P) ] ...
Posted Image

#1470 RCkiller

RCkiller

    Anime Newbie

  • Members
  • 35 posts

Posted 19 October 2010 - 12:19

Δεν νομίζω πως είναι νόμιμη η κατάληψη ( αν και έχει γίνει π.χ. δικαστήριο για το γεγονός πως χτίσανε την πόρτα ενός πρύτανη και τους αθώωσε με την λογική πως είναι διαδεδομένη μορφή πάλης , κυρίως συμβολική , και δεν προξενεί κάποια αξιοσημείωτη ζημιά ) . Αυτό βέβαια δεν σημαίνει και πολλά [ σημαίνει αλλά όχι με την λογική που κουβεντιάζουμε (:P) ] ...


Και;
17/9/2010 17:34 #anime.gr <LethalMike> oles oi kopeles anomales einai