Ίδια φάση,αλλά με καθηγητή αγγλικών στο γυμνάσιο....
Ο θεολόγος δεν επιτρέπεται να κάνει τέτοια πράγματα όμως! Εν το μεταξύ αυτός μιλούσε σαν αδερφή, περπατούσε σαν αδερφή και ντυνόταν σαν αδερφή (είχε κάτι ζώνες με στρας)

Posted 14 December 2010 - 22:23
Ίδια φάση,αλλά με καθηγητή αγγλικών στο γυμνάσιο....
Posted 14 December 2010 - 22:24
Ο θεολόγος δεν επιτρέπεται να κάνει τέτοια πράγματα όμως! Ο δικό μας μιλούσε σαν αδερφή, περπατούσε σαν αδερφή και ντυνόταν σαν αδερφή (είχε κάτι ζώνες με στρας)
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
Posted 14 December 2010 - 22:27
Posted 14 December 2010 - 23:26
Edited by matassos, 15 December 2010 - 00:24.
Posted 14 December 2010 - 23:57
Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα..δεν υπαρχει λογος για βαθμοθηριες
Posted 15 December 2010 - 00:35
Seriously. WTF?Από τη στιγμή που ξέρει, ότι αν δεν διαβάζει δεν θα γίνει τίποτα σημαντικό στη ζωή του
Posted 15 December 2010 - 00:50
Seriously. WTF?
Καποιος που δεν εχει διαβασει στο σχολειο δεν ειναι και επιτυχημενος? αυτο λες? ξες ποσοι αγραμματοι, εχουν πλεον βιλες?
Εκτος αν σημαντικο εννοεις γιατρος και δικηγορος...
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
Posted 15 December 2010 - 11:32
δεν υπαρχει λογος για βαθμοθηριες (μονο οι γονεις χαιρονται με αυτα, που ποτε μα ποτε δεν χαιρονται, ο βαθμος δεν μετραει απολυτως πουθενα εκτος και αν θες να περασεις τη βαση) οπωτε διαβαστε οσο γουσταρετε, γραψτε για καναν αγιο βασιλη ή καντε κανα σκονακι και περαστε καλα
Posted 15 December 2010 - 12:47
Seriously πατριώτη WTF?Seriously. WTF?
Καποιος που δεν εχει διαβασει στο σχολειο δεν ειναι και επιτυχημενος? αυτο λες? ξες ποσοι αγραμματοι, εχουν πλεον βιλες?
Εκτος αν σημαντικο εννοεις γιατρος και δικηγορος...
θρησκευτικα, κοινωνιολογια και δικαιο (και αρκετα φιλολογικα μερικες φορες) ειναι μαθηματα που προσφερονται για την μπαρουφολογια του καθενος...
ακομη και καλος να ειναι ο καθηγητης επιφανειακα σχεδον παντα ξεφευγει στο τελος..
(τουλαχιστον σε εμενα, οσο καλοι και να ταν σα χαρακτηρες οι καθηγητες, πραγματικο μαθημα ελαχιστες φορες καναμε)
γενικως αν θελουν να γινεται καλη διδασκαλια του μαθηματος πρεπει να αλλαξουν τα βιβλια τον τροπο του μαθηματος και τους καθηγητες ...
Posted 15 December 2010 - 17:38
οταν μια σοβαρη συζητηση ξεπερνα τη λογικη δεν υπαρχει νοημα να τη συνεχιζεις.. (εκτος και αν γουσταρεις το τρολ) περισοτερο κακο κανει παρα καλο.Δεν ειναι ομως ενας πολυ καλυτερος τροπος να περασεις καλα το να συμμετασχεις οπου τραβηξει η συζητιση,και να παρεις κατι ουσιαστικο?
Εγω συνηθως μαθαινω πολυ περισσοτερα μεσα απο συζητησεις σε τετοια μαθηματα παρα απο τις παπαγαλειες των και καλα βασικων μαθηματων(φυσικη χημεια,αρχαια).
Μονο φτανοντας στο μορφωτικο επιπεδο οπου να μποριες πια να σεβεσαι τον εαυτο σου (και ισως να σε σεβονται και οι αλλοι)μπορεις να θεωρηθεις πραγματικα επιτυχημενος
Μα δεν ειπα οτι δεν πρεπει να γινονται ή οτι ειναι αχρηστα, ειπα οτι πρεπει να βελτιωθουν, οταν ειναι στη χειροτερη μορφη τους, οπως εχω δει μερικες φορες περισοτερο κακο κανουν παρα κακο..Διαφωνώ από όλες τις πλευρές με τα λεγόμενα σου. Το ότι αυτά τα μαθήματα καταντούν άχρηστα από τους μαθητές δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται. Φυσικά και ζητάω πολλά όμως. Είναι λογικό που όλα τα παιδιά συγκετρώνονται στα μαθήματα των Πανελληνίων και καλά κάνουν, απλά το αν προτίθεσαι να διαβάσεις είναι άλλο θέμα.
Κανείς δεν είπε ότι ο καθηγητής είναι η αυθεντία και ότι λέει πρέπει να τον ακούμε. Από κάθε μάθημα εκλαμβάνεις τα πράγματα που εσύ θεωρείς σωστά. Αν είναι να μαθαίναμε μόνο μαθηματικά ή μόνο αρχαία, αλλά δεν πάει έτσι το πράγμα. Τουλάχιστον αυτό δεν είναι πολύπλευρη γνώση. Όλα βοηθούν. Μερικά Φιλολογικά μάλλον θα εννοείς την Λογοτεχνία, αν και εδώ έχει άδικο. Το ότι ένα μάθημα μπορεί να μην γίνεται καλό από έναν καθηγητή δεν σημαίνει ότι ειναι άχρηστο. Ειδικά το συγκεκριμένο μάθημα. Αν έλεγαν όλοι μπαρουφολογίες τότε δεν θα υπήρχε εξέλιξη στον τομέα της γνώσης. Πρέπει να ξεχωρίζουμε τα σκάρτα από τα καλά και όχι να πετάμε όλο το πακέτο στα σκουπίδια. Άλλο αν ο καθηγητής δεν είναι καλός. Σε αυτό δεν φταίει το μάθημα.
Posted 15 December 2010 - 17:56
Seriously πατριώτη WTF?
Η αγραμματοσύνη του καθενός δεν καθορίζει αυτόν τον τομέα. Κάποιο μπορεί να έκλεψαν και να έγιναν πλούσιοι. What's that? Knowledge? In the majority of times, i do not think so.
Είναι φυσικό να υπάρχουν άτομα που αγαπούν τα λεφτά, αυτό όμως δεν τους κάνει παντογνώστες.
Εμένα ποτέ δεν μ'ένοιαξαν αυτά τα ζητήμα ώστε να τα έχω πρώτη ανάγκη. Τουλάχιστον ο σκοπός της δικής μου ζωής δεν είναι να αποκτήσω χρήματα. Αυτά έπονται. Σαφώς και υπάρχουν άλλες καλύτερες αξίες στην ζωή. Αλλά τα πρώτυπα της κοινωνίας και την διαφήμησης είναι τέτοια, ώστε να κυβερνιόμαστε από ένα "χαρτί".
Edited by Zura, 15 December 2010 - 18:03.
Posted 15 December 2010 - 17:58
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι εννοούσε ότι η ουσία της ζωής είναι να βγάλεις χρήματα. Ή τουλάχιστον το λαμβάνω αλλιώς. Ένα "χαρτί", έτσι όπως είπες, δεν σου δίνει μια δουλειά που θα σε κάνει αξιόλογο η οποία δίνει και λεφτά. Προφανώς εννοεί ότι πολλοί αγράμματοι και χωρίς το χαρτί, κάνουν μία δουλειά από την οποία κατάφεραν ίσως να δώσουν μια καλύτερη ποιότητα στην ζωή τους, και δεν εννοώ ότι είναι το παν τα χρήματα φυσικά αλλά το ότι κατάφεραν να κάνουν κάτι και να φροντίσουν για το μέλλον τους χωρίς πτυχία και τα λοιπά.
Αν και αυτό σίγουρα γίνεται πια σε μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είχα πτυχία, δεν το βλέπω να γίνεται πια τόσο.
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
Posted 15 December 2010 - 18:02
στερεοτυπικη αντιληψη που προσβαλει τους βοθρατζιδεςναι, αυτό δεν τους κάνει πετυχημένους όμως, πλουσιους τους κάνει. ένας βοθρατζής μπορεί να καταφέρει να βγάλει περισσότερα λεφτά από όσα θα βγάλει ένας συγγραφέας σε όλη του τη ζωή αν δεν είναι best seller, αυτό δεν αλλάζει το fact ότι ο βοθρατζής είναι αγράμματος συνήθως η γενικά δεν έχει ιδιαίτερη κουλτούρα.
Posted 15 December 2010 - 18:04
στερεοτυπικη αντιληψη που προσβαλει τους βοθρατζιδες
![]()
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
Posted 15 December 2010 - 18:19
" On life's vast ocean diversely we sail. Reasons the card, but passion the gale. ,,
Alexander Pope