Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#1591 Guest-34395

Guest-34395

    Anime Amateur

  • Members
  • 111 posts

Posted 14 December 2010 - 22:23

Ίδια φάση,αλλά με καθηγητή αγγλικών στο γυμνάσιο....


Ο θεολόγος δεν επιτρέπεται να κάνει τέτοια πράγματα όμως! Εν το μεταξύ αυτός μιλούσε σαν αδερφή, περπατούσε σαν αδερφή και ντυνόταν σαν αδερφή (είχε κάτι ζώνες με στρας) :oo:

#1592 Azathoth

Azathoth

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 1,136 posts

Posted 14 December 2010 - 22:24

Ο θεολόγος δεν επιτρέπεται να κάνει τέτοια πράγματα όμως! Ο δικό μας μιλούσε σαν αδερφή, περπατούσε σαν αδερφή και ντυνόταν σαν αδερφή (είχε κάτι ζώνες με στρας) :oo:


αφού συνήθως αυτοί που ασχολούνται πορωμένα με θρησκεία έχουνε τέτοια θεματάκια, είναι είτε παιδόφιλοι είτε ομοφυλόφιλοι είτε και τα δυο, που το περίεργο? :P

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.


#1593 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 14 December 2010 - 22:27

Εγω παντως μπορω να πω πως σταθηκα τυχερος οσοςν αφορα τους καθηγητες μου.
Στο γυμνασιο ειχα μια πολυ καλη θεολογο που τα συνδηαζε ολα.
Μαθημα,θρησκευτικες και κοινωνικες συζητησεις,συμβουλες...
Αυτη μου πρωτοεβγαλε το nickname του φιλοσοφου και την ψωνησα.:hero:

Τωρα εχω μια κομμουνηστρια που μαλλον δεν πιστευει καν στηνεκκλησια,αρα κανει ωραιες συζητησεις.Το βιβλιο και η γενικη υλη θρησκευτικων της πρωτης γυμνασιου ομως ειναι απαραδεκτα.Χανουμε το χρονο μας σε μικρες υπογραμμησεις,και ανουσιες ψιλοπαπαγαλιες.
Μου αρεσουν τα θρησκευτικα σαν μαθημα,αλλα μου αρεσει μονο να σμμετεχω κυριως ως πιστος,και οχι σαν μαθητης που μαθαινει απ'εξω ημερομηνιες κλπ.,χωρις να κοιταει τα πραγματα στο βαθος τους.

Γενικα παντως,συμφωνω οτι ενας καθηγητης παιζει παρα πολυ σημαντικο ρολο σε ενα μαθημα,και εγω ειμαι γενικα ικανοποιημενος,και μαλιστα εντυπωσιασμενος απο μερικες.

O6rrvsU.jpg


#1594 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 14 December 2010 - 23:26

θρησκευτικα, κοινωνιολογια και δικαιο (και αρκετα φιλολογικα μερικες φορες) ειναι μαθηματα που προσφερονται για την μπαρουφολογια του καθενος...
ακομη και καλος να ειναι ο καθηγητης επιφανειακα σχεδον παντα ξεφευγει στο τελος..
(τουλαχιστον σε εμενα, οσο καλοι και να ταν σα χαρακτηρες οι καθηγητες, πραγματικο μαθημα ελαχιστες φορες καναμε)
γενικως αν θελουν να γινεται καλη διδασκαλια του μαθηματος πρεπει να αλλαξουν τα βιβλια τον τροπο του μαθηματος και τους καθηγητες ...
δεν γινετε σε συγχρονο κρατος της ευρωπαικης ενωσης να κανουμε ολες τις χρονιες για το χριστιανισμο, ακομη και στη δευτερα λυκειου (που υποτιθετε εκει κανουμε ολες τις θρησκιες, ενω στην ουσια προλαβαινουμε μονο τις βασικες) εκει δινουμε βαση στην αρχη, καλα για την τριτη λυκειου, το μαθημα πιανει απλα χρονο, ειναι ο ορισμος του αχρηστου μαθηματος.
οσο για το γεγονος οτι μας τραβολογαν καθε χρονο με το ζορυ(!) στην εκκλησια, κανενα σχολιο, απλα ελεος. αν μη τι αλλο προσβαλουν την ιδια τη θρησκεια
anyways υπομονη οι μικροτεροι.. δεν υπαρχει λογος για βαθμοθηριες (μονο οι γονεις χαιρονται με αυτα, που ποτε μα ποτε δεν χαιρονται, ο βαθμος δεν μετραει απολυτως πουθενα εκτος και αν θες να περασεις τη βαση) οπωτε διαβαστε οσο γουσταρετε, γραψτε για καναν αγιο βασιλη ή καντε κανα σκονακι και περαστε καλα

edit: διευκρινιζω οταν λεω για βαθμοθηριες εννοω τετοια μαθηματα, οχι μαθηματα που παιζουν καθοριστικο ρολο στην 3η λυκειου...

Edited by matassos, 15 December 2010 - 00:24.


#1595 aboumonkey

aboumonkey

    I love monkeys

  • Members
  • 1,385 posts

Posted 14 December 2010 - 23:57

δεν υπαρχει λογος για βαθμοθηριες

Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα..

#1596 didimakia

didimakia

    Mockingbird

  • Members
  • 2,473 posts
  • LocationBus 142

Posted 15 December 2010 - 00:35

Από τη στιγμή που ξέρει, ότι αν δεν διαβάζει δεν θα γίνει τίποτα σημαντικό στη ζωή του

Seriously. WTF?
Καποιος που δεν εχει διαβασει στο σχολειο δεν ειναι και επιτυχημενος? αυτο λες? ξες ποσοι αγραμματοι, εχουν πλεον βιλες?
Εκτος αν σημαντικο εννοεις γιατρος και δικηγορος...:nosey:


2bbd14fc.jpg


#1597 Azathoth

Azathoth

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 1,136 posts

Posted 15 December 2010 - 00:50

Seriously. WTF?
Καποιος που δεν εχει διαβασει στο σχολειο δεν ειναι και επιτυχημενος? αυτο λες? ξες ποσοι αγραμματοι, εχουν πλεον βιλες?
Εκτος αν σημαντικο εννοεις γιατρος και δικηγορος...:nosey:


αν εσύ με σημαντικό εννοείς κάποιος που έχει βίλα η λεφτά τότε ναι, έχεις δίκιο, και ένα zoo μπορεί να γίνει σημαντικό. έχω την εντύπωση πως ο Jorg με σημαντικό εννοεί ένα άτομο το οποιο να έχει γνώσεις και να τις προσφέρει στον κόσμο, με οποιονδήποτε τρόπο ανάλογα τον τομέα του

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.


#1598 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 15 December 2010 - 11:32

δεν υπαρχει λογος για βαθμοθηριες (μονο οι γονεις χαιρονται με αυτα, που ποτε μα ποτε δεν χαιρονται, ο βαθμος δεν μετραει απολυτως πουθενα εκτος και αν θες να περασεις τη βαση) οπωτε διαβαστε οσο γουσταρετε, γραψτε για καναν αγιο βασιλη ή καντε κανα σκονακι και περαστε καλα



Δεν ειναι ομως ενας πολυ καλυτερος τροπος να περασεις καλα το να συμμετασχεις οπου τραβηξει η συζητιση,και να παρεις κατι ουσιαστικο?
Εγω συνηθως μαθαινω πολυ περισσοτερα μεσα απο συζητησεις σε τετοια μαθηματα παρα απο τις παπαγαλειες των και καλα βασικων μαθηματων(φυσικη χημεια,αρχαια).
Βεβαια συμφωνω οτι παιζει ρολο και ο καθηγητης,γιατι αν μεχρι και στα θρησκευτικα,δικαιο κλπ. κανει τα παντα μεσα απο το βιβλιο και σε βαζει να παπαγαλιζεις,τοτε τρεχα γυρευε...


Αzazoth +1.
Σκοπος μας στη ζωη δεν ειναι μονο να βγαλουμε λεφτα ετσι ωστε να μπορουμε να εκμεταλευομαστε τον κοσμο που κληρονομησαμε, αλλα για καποιους(εγω πχ) ειναι πολυ πιο συμαντικο να κατανοησουν πως αξηζουν αυτα που εχουν.
Μονο φτανοντας στο μορφωτικο επιπεδο οπου να μποριες πια να σεβεσαι τον εαυτο σου (και ισως να σε σεβονται και οι αλλοι)μπορεις να θεωρηθεις πραγματικα επιτυχημενος

O6rrvsU.jpg


#1599 Night Wizard Seal

Night Wizard Seal

    名前のない怪物

  • Review Team
  • 2,153 posts

Posted 15 December 2010 - 12:47

Seriously. WTF?
Καποιος που δεν εχει διαβασει στο σχολειο δεν ειναι και επιτυχημενος? αυτο λες? ξες ποσοι αγραμματοι, εχουν πλεον βιλες?
Εκτος αν σημαντικο εννοεις γιατρος και δικηγορος...:nosey:

Seriously πατριώτη WTF?

Η αγραμματοσύνη του καθενός δεν καθορίζει αυτόν τον τομέα. Κάποιο μπορεί να έκλεψαν και να έγιναν πλούσιοι. What's that? Knowledge? In the majority of times, i do not think so.
Είναι φυσικό να υπάρχουν άτομα που αγαπούν τα λεφτά, αυτό όμως δεν τους κάνει παντογνώστες.
Εμένα ποτέ δεν μ'ένοιαξαν αυτά τα ζητήμα ώστε να τα έχω πρώτη ανάγκη. Τουλάχιστον ο σκοπός της δικής μου ζωής δεν είναι να αποκτήσω χρήματα. Αυτά έπονται. Σαφώς και υπάρχουν άλλες καλύτερες αξίες στην ζωή. Αλλά τα πρώτυπα της κοινωνίας και την διαφήμησης είναι τέτοια, ώστε να κυβερνιόμαστε από ένα "χαρτί".

θρησκευτικα, κοινωνιολογια και δικαιο (και αρκετα φιλολογικα μερικες φορες) ειναι μαθηματα που προσφερονται για την μπαρουφολογια του καθενος...
ακομη και καλος να ειναι ο καθηγητης επιφανειακα σχεδον παντα ξεφευγει στο τελος..
(τουλαχιστον σε εμενα, οσο καλοι και να ταν σα χαρακτηρες οι καθηγητες, πραγματικο μαθημα ελαχιστες φορες καναμε)
γενικως αν θελουν να γινεται καλη διδασκαλια του μαθηματος πρεπει να αλλαξουν τα βιβλια τον τροπο του μαθηματος και τους καθηγητες ...


Διαφωνώ από όλες τις πλευρές με τα λεγόμενα σου. Το ότι αυτά τα μαθήματα καταντούν άχρηστα από τους μαθητές δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται. Φυσικά και ζητάω πολλά όμως. Είναι λογικό που όλα τα παιδιά συγκετρώνονται στα μαθήματα των Πανελληνίων και καλά κάνουν, απλά το αν προτίθεσαι να διαβάσεις είναι άλλο θέμα.
Κανείς δεν είπε ότι ο καθηγητής είναι η αυθεντία και ότι λέει πρέπει να τον ακούμε. Από κάθε μάθημα εκλαμβάνεις τα πράγματα που εσύ θεωρείς σωστά. Αν είναι να μαθαίναμε μόνο μαθηματικά ή μόνο αρχαία, αλλά δεν πάει έτσι το πράγμα. Τουλάχιστον αυτό δεν είναι πολύπλευρη γνώση. Όλα βοηθούν. Μερικά Φιλολογικά μάλλον θα εννοείς την Λογοτεχνία, αν και εδώ έχει άδικο. Το ότι ένα μάθημα μπορεί να μην γίνεται καλό από έναν καθηγητή δεν σημαίνει ότι ειναι άχρηστο. Ειδικά το συγκεκριμένο μάθημα. Αν έλεγαν όλοι μπαρουφολογίες τότε δεν θα υπήρχε εξέλιξη στον τομέα της γνώσης. Πρέπει να ξεχωρίζουμε τα σκάρτα από τα καλά και όχι να πετάμε όλο το πακέτο στα σκουπίδια. Άλλο αν ο καθηγητής δεν είναι καλός. Σε αυτό δεν φταίει το μάθημα.

84886513_zpsfd6f6e60.jpg

They sound like they are crying. Like wolves, howling for their dead masters.


#1600 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 15 December 2010 - 17:38

Δεν ειναι ομως ενας πολυ καλυτερος τροπος να περασεις καλα το να συμμετασχεις οπου τραβηξει η συζητιση,και να παρεις κατι ουσιαστικο?
Εγω συνηθως μαθαινω πολυ περισσοτερα μεσα απο συζητησεις σε τετοια μαθηματα παρα απο τις παπαγαλειες των και καλα βασικων μαθηματων(φυσικη χημεια,αρχαια).

Μονο φτανοντας στο μορφωτικο επιπεδο οπου να μποριες πια να σεβεσαι τον εαυτο σου (και ισως να σε σεβονται και οι αλλοι)μπορεις να θεωρηθεις πραγματικα επιτυχημενος

οταν μια σοβαρη συζητηση ξεπερνα τη λογικη δεν υπαρχει νοημα να τη συνεχιζεις.. (εκτος και αν γουσταρεις το τρολ) περισοτερο κακο κανει παρα καλο.
η φυσικη και η χημεια δεν ειναι παπαγαλια, βασιζονται στην κατανοηση(αν δεν μπορεις να καταλαβεις τις εννοιες τοτε ναι παπαγαλισε).. τα αρχαια με τον τροπο που διδασκονται ειναι ομως..

και μια φιλικη συμβουλη, αν θες να φτασεις αυτο το επιπεδο που θες, ελευθερωσε το μυαλο σου απο τα διαφορα πιστευω που σου εχουν εμφυσησει, απεκτησε τη γνωση και τοτε κανε τις επιλογες για τα πιστευω σου.

Διαφωνώ από όλες τις πλευρές με τα λεγόμενα σου. Το ότι αυτά τα μαθήματα καταντούν άχρηστα από τους μαθητές δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται. Φυσικά και ζητάω πολλά όμως. Είναι λογικό που όλα τα παιδιά συγκετρώνονται στα μαθήματα των Πανελληνίων και καλά κάνουν, απλά το αν προτίθεσαι να διαβάσεις είναι άλλο θέμα.
Κανείς δεν είπε ότι ο καθηγητής είναι η αυθεντία και ότι λέει πρέπει να τον ακούμε. Από κάθε μάθημα εκλαμβάνεις τα πράγματα που εσύ θεωρείς σωστά. Αν είναι να μαθαίναμε μόνο μαθηματικά ή μόνο αρχαία, αλλά δεν πάει έτσι το πράγμα. Τουλάχιστον αυτό δεν είναι πολύπλευρη γνώση. Όλα βοηθούν. Μερικά Φιλολογικά μάλλον θα εννοείς την Λογοτεχνία, αν και εδώ έχει άδικο. Το ότι ένα μάθημα μπορεί να μην γίνεται καλό από έναν καθηγητή δεν σημαίνει ότι ειναι άχρηστο. Ειδικά το συγκεκριμένο μάθημα. Αν έλεγαν όλοι μπαρουφολογίες τότε δεν θα υπήρχε εξέλιξη στον τομέα της γνώσης. Πρέπει να ξεχωρίζουμε τα σκάρτα από τα καλά και όχι να πετάμε όλο το πακέτο στα σκουπίδια. Άλλο αν ο καθηγητής δεν είναι καλός. Σε αυτό δεν φταίει το μάθημα.

Μα δεν ειπα οτι δεν πρεπει να γινονται ή οτι ειναι αχρηστα, ειπα οτι πρεπει να βελτιωθουν, οταν ειναι στη χειροτερη μορφη τους, οπως εχω δει μερικες φορες περισοτερο κακο κανουν παρα κακο..
δεν αναφερομουν στην 3η λυκειου (οπου πιστευω με τη μορφη των σημερινων πανελληνιων πιανουν απλα χωρο) συγκεκριμενα αλλα σε ολες τις ταξεις γυμνασιου και λυκειου, γιατι πρεπει 6 χρονια να αναλυουν το χριστιανισμο στα μικρα, ειναι ξεκαθαρο brainwashing..
και το νοημα σε μαθηματα οπως η λογοτεχνια ή τα αρχαια στη γενικη μετα απο καποιο σημειο που πλεον ο καθενας εχει διαλεξει την κατευθυνση του (αναφερομαι στη 2α λυκειου) δεν ειναι πλεον απαραιτητο να καθομαστε να σχολιαζουμε με τις ωρες τη μορφη του κειμενου και το μετρο αλλα να εστιαζουμε στο νοημα, αλλιως χανετε η μπαλα και τοτε ναι το μαθημα ειναι αχρηστο για οποιον δεν παει θεωρητικη
καταταλα συμφωνω μαζι σου.. πρεπει οντος να κανουμε τις σωστες επιλογες στη γνωση και ο καθηγητης παιζει τον πιο σημαντικο ρολο στο μαθημα

#1601 Kamen Tantei Zura

Kamen Tantei Zura

    Ore-sama

  • Members
  • 837 posts

Posted 15 December 2010 - 17:56

Seriously πατριώτη WTF?

Η αγραμματοσύνη του καθενός δεν καθορίζει αυτόν τον τομέα. Κάποιο μπορεί να έκλεψαν και να έγιναν πλούσιοι. What's that? Knowledge? In the majority of times, i do not think so.
Είναι φυσικό να υπάρχουν άτομα που αγαπούν τα λεφτά, αυτό όμως δεν τους κάνει παντογνώστες.
Εμένα ποτέ δεν μ'ένοιαξαν αυτά τα ζητήμα ώστε να τα έχω πρώτη ανάγκη. Τουλάχιστον ο σκοπός της δικής μου ζωής δεν είναι να αποκτήσω χρήματα. Αυτά έπονται. Σαφώς και υπάρχουν άλλες καλύτερες αξίες στην ζωή. Αλλά τα πρώτυπα της κοινωνίας και την διαφήμησης είναι τέτοια, ώστε να κυβερνιόμαστε από ένα "χαρτί".


Προσωπικά δεν πιστεύω ότι εννοούσε ότι η ουσία της ζωής είναι να βγάλεις χρήματα. Ή τουλάχιστον το λαμβάνω αλλιώς. Ένα "χαρτί", έτσι όπως είπες, δεν σου δίνει μια δουλειά που θα σε κάνει αξιόλογο, η οποία συνήθως δίνει και λεφτά. Προφανώς εννοεί ότι πολλοί αγράμματοι και χωρίς το χαρτί, κάνουν μία δουλειά από την οποία κατάφεραν ίσως να δώσουν μια καλύτερη ποιότητα στην ζωή τους, και δεν εννοώ ότι είναι το παν τα χρήματα φυσικά αλλά το ότι κατάφεραν να κάνουν κάτι και να φροντίσουν για το μέλλον τους χωρίς πτυχία και τα λοιπά.
Αν και αυτό σίγουρα γίνεται πια σε μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είχα πτυχία, δεν το βλέπω να γίνεται πια τόσο.

Όσο για τους γονείς που αναφέρθηκαν στην προηγούμενη σελίδα, σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που πιέζουν τα παιδιά για βαθμούς ώστε να μην έχουν πρόβλημα με το τι θα κάνουν, άλλοι βέβαια το κάνουν για δικούς τους εγωιστικούς λόγους. Αν δεν θέλει το παιδί, δεν θα βγάλει βαθμό πάντως.

Edited by Zura, 15 December 2010 - 18:03.


#1602 Azathoth

Azathoth

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 1,136 posts

Posted 15 December 2010 - 17:58

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι εννοούσε ότι η ουσία της ζωής είναι να βγάλεις χρήματα. Ή τουλάχιστον το λαμβάνω αλλιώς. Ένα "χαρτί", έτσι όπως είπες, δεν σου δίνει μια δουλειά που θα σε κάνει αξιόλογο η οποία δίνει και λεφτά. Προφανώς εννοεί ότι πολλοί αγράμματοι και χωρίς το χαρτί, κάνουν μία δουλειά από την οποία κατάφεραν ίσως να δώσουν μια καλύτερη ποιότητα στην ζωή τους, και δεν εννοώ ότι είναι το παν τα χρήματα φυσικά αλλά το ότι κατάφεραν να κάνουν κάτι και να φροντίσουν για το μέλλον τους χωρίς πτυχία και τα λοιπά.
Αν και αυτό σίγουρα γίνεται πια σε μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είχα πτυχία, δεν το βλέπω να γίνεται πια τόσο.


ναι, αυτό δεν τους κάνει πετυχημένους όμως, πλουσιους τους κάνει. ένας βοθρατζής μπορεί να καταφέρει να βγάλει περισσότερα λεφτά από όσα θα βγάλει ένας συγγραφέας σε όλη του τη ζωή αν δεν είναι best seller, αυτό δεν αλλάζει το fact ότι ο βοθρατζής είναι αγράμματος συνήθως η γενικά δεν έχει ιδιαίτερη κουλτούρα.

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.


#1603 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 posts
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Posted 15 December 2010 - 18:02

ναι, αυτό δεν τους κάνει πετυχημένους όμως, πλουσιους τους κάνει. ένας βοθρατζής μπορεί να καταφέρει να βγάλει περισσότερα λεφτά από όσα θα βγάλει ένας συγγραφέας σε όλη του τη ζωή αν δεν είναι best seller, αυτό δεν αλλάζει το fact ότι ο βοθρατζής είναι αγράμματος συνήθως η γενικά δεν έχει ιδιαίτερη κουλτούρα.

στερεοτυπικη αντιληψη που προσβαλει τους βοθρατζιδες :yellowcard: :P

#1604 Azathoth

Azathoth

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 1,136 posts

Posted 15 December 2010 - 18:04

στερεοτυπικη αντιληψη που προσβαλει τους βοθρατζιδες :yellowcard: :P


δεν φταίω εγώ που 3 στους 3 που ξέρω ήτανε ζώα :P αλλα ούτος η άλλος από τη στιγμή που είναι μια δουλειά που δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη γνώση η σπουδή το χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα :P άλλωστε είναι χρήσιμοι του κερατα οι βοθρατζήδες, χωρίς αυτούς θα ήμασταν μες στα skata

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.


#1605 Punisher_P.E.F.

Punisher_P.E.F.

    Manga Fan

  • Members
  • 369 posts

Posted 15 December 2010 - 18:19

Εσεις ξεφυγατε πολυ απτα "βασανα του μαθητη",αλλα δν ειναι δικη μου δουλεια.
Αυτο που εχω να πω ειναι οτι στο λυκειο η θεολογος που ειχαμε ηταν ισως η πιο ξηγημενη καθηγητρια.Ηταν παρεμπιπτοντως η μητερα απο μια συμμαθητρια μας,αλλα γενικοτερα ηταν πολυ ανετη με ολους.Τους αθεους και τους τουριστες τους αφηνε να βγουν εξω (ησυχα),και παντα μετα την παραδοση συζητουσαμε για διαφορα θεματα,θρησκευτικα η μη.
thats all :)

" On life's vast ocean diversely we sail. Reasons the card, but passion the gale. ,,


Alexander Pope