Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#1681 Kamen Tantei Zura

Kamen Tantei Zura

    Ore-sama

  • Members
  • 837 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2011 - 23:05

To αιρώ απλά ήταν ρήμα μέσα στο κείμενο. Φυσικά και δεν μας έβαλε ασκήσεις σε αυτό. Έτσι θα είχα γράψει όλοι 20 xD
Ίσως τα λατινικά σε βοηθάνε στα ιταλικά; Ούτε που ξέρω.
Τα αρχαία τα θεωρώ χρήσιμα γι' αυτούς που θέλουν να ακολουθήσουν κάποιο επάγγελμα σχετικά με αυτό. Προσωπικά μου αρέσουν, αρκεί να γίνεται ενδιαφέρον το μάθημα. Ειδικά όταν βλέπεις πως συνδυάζονται με την νέα ελληνική.
Όσο για το τελευταίο που γράφεις για την καθηγήτρια σου, το ευχόμουν και εγώ. Δυστυχώς δεν πήρε δευτέρα. Αλλά είπε ότι θα μας πάρει στην τρίτη, οπότε πετάω από την χαρά μου.

Εμάς δίνουνε αρκετοί σημασία. Αυτή της έκθεσης στο τετράδιο, μας τις βάζει να τις γράφουμε.
Εξάλλου πολλές φορές το τετράδιο, το χρησιμοποιώ και ως τετράδιο σημειώσεων. Τα έχω όλα μαζεμένα εκεί και χαίρονται.
Αυτοί που δεν δίνουν βάση σε τετράδια σε εμάς είναι ο φυσικός (πέρα βρέχει έτσι και αλλιώς), η χημικός, ο μαθηματικός μας (καμιά φορά όταν θυμάται) και η καθηγήτρια των αρχαίων γενικής. Και αυτή όταν θυμάται.

#1682 FrenzyApe

FrenzyApe

    Unofficial Moderator

  • Members
  • 197 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2011 - 23:17

Jorg,FrenzyApe οι περισσοτεροι απο τους δικους μας καθηγητες δινουν μεγαλη σημασια στα τετραδια,π.χ ο φυσικος μας και χαλια να γραψεις μονο αν εχεις σημειωσεις ολα οσα εχει γραψει στον πινακα στο τετραδιο βαζει 14-15.Βεβαια παιζει ρολο που εχω ενα κολλημα με την ευταξια και δεν μου καθεται καλα να τα εχω ολα σε ενα προχειρο.Μα ειναι δυνατον αρχαια χωρις σημειωσεις?


ναι εχω κι εγω αυτο το προβλημα με την ευταξια γι'αυτο προτιμω να μην εχω κανενα τετραδιο ωστε να μην δημιουργηται χαος:riiight:

περα απο την πλακα και εμας μας ζητανε συνεχεια τα τετραδια ιδιαιτερα στα φιλολογικα αλλα απλως δεν τα δινω (αφου δεν εχω)

Τελος μα ποιος σου ειπε οτι δεν καραταω σημειωσεις? κρατω στο βιβλιο σε στυλ ζωγραφιων:riiight:

#1683 meidei

meidei

    大友組の一人

  • Members
  • 1.002 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2011 - 23:20

Για την θέση των αρχαίων στην εκπαίδευση αξίζει να διαβάσετε τα άρθρα του ιστολογίου Όμικρον. Συμφωνώ με τις θέσεις τους προσωπικά, αλλά όχι τόσο με το ύφος τους.

#1684 alxdjo

alxdjo

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 788 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2011 - 23:29

Για την θέση των αρχαίων στην εκπαίδευση αξίζει να διαβάσετε τα άρθρα του ιστολογίου Όμικρον. Συμφωνώ με τις θέσεις τους προσωπικά, αλλά όχι τόσο με το ύφος τους.


link maybe?
Δημοσιευμένη  εικόνα

My 1st warn :hero: My 1st ban :riiight: 3rd Poster of the year:wis:

#1685 meidei

meidei

    大友組の一人

  • Members
  • 1.002 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2011 - 23:36

link maybe?

http://o-mikron.blogspot.com/

Το 1992-93 ξανάρχισε η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας (αρχαία από πρωτότυπο) στο Γυμνάσιο. Η επιχειρηματολογία στηρίχτηκε στη διαπίστωση ότι οι νέοι «πάσχουν» από γλωσσικό πρόβλημα και η διδασκαλία της αρχαίας γλώσσας ήταν η κατάλληλη λύση. Τώρα, 17 χρόνια μετά, ακούγονται ακόμη οι ίδιες αιτιάσεις για τη γλωσσική φτώχεια των νέων, αν και η αρχαιοελληνική γλώσσα διδάσκεται περισσότερες ώρες απ’ όσο η νεοελληνική. Καμία συστηματική έρευνα στην εκπαίδευση δεν έγινε για να μελετηθεί το θέμα.

Κατά τη γνώμη μας, η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας προκαλεί κυρίως προβλήματα. Μεταξύ άλλων, αναπαράγει το μύθο της ενιαίας γλώσσας και δίνει την εντύπωση πως η νέα ελληνική δεν είναι ούτε ανεξάρτητη γλώσσα ούτε επαρκής. Επίσης, υπονομεύει την κριτική, δημιουργική προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού κόσμου, αφού ταυτίζει την αρχαιογλωσσία με την αρχαιογνωσία, προβάλλοντας μάλιστα την πρώτη ως προϋπόθεση της δεύτερης. Έτσι εστιάζεται η προσοχή στη γλώσσα και όχι στον κόσμο που τη γέννησε. Επιπλέον, είναι μία από τις αιτίες που προκαλούν στους μαθητές σύγχυση και συμπλέγματα γλωσσικής ανεπάρκειας ενοχοποιώντας τη γλωσσική τους δυναμική. Το γλωσσικό αισθητήριο της μητρικής καλλιεργείται συστηματικότερα με τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας.

Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο πρέπει να καταργηθεί ως απόλυτα αδιέξοδη, παράλληλα να ενισχυθεί η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας από δόκιμες μεταφράσεις. Στο Λύκειο πρέπει να ανοίξει μια ουσιαστική συζήτηση που θα επαναπροσδιορίσει στόχους, μεθόδους και διδακτέα ύλη. Όλα τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα δεν επιβεβαιώνονται μόνο από τη δική μας πρακτική εμπειρία και τις θεωρητικές μας προσεγγίσεις. Επισημαίνονται από μέλη της επιστημονικής κοινότητας. Ενδεικτικά παραθέτουμε μερικές αναφορές στο τέλος του κειμένου.

Πρόθεσή μας δεν είναι να πείσουμε για τις διαπιστώσεις μας και τις θέσεις μας, αλλά να ξαναθέσουμε το ζήτημα της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας. Νομίζουμε πως είναι κάτι για το οποίο αρκετά σιωπήσαμε ως κλάδος τόσα χρόνια. Θέλουμε, λοιπόν, να καλέσουμε όσους συναδέλφους αισθάνονται ότι συμφωνούν με το αίτημα που διατυπώνουμε να επικοινωνήσουν μαζί μας για να οργανώσουμε μια προσπάθεια και να συζητήσουμε τη μεθόδευσή της.

Προφανώς τα κριτήρια αυτής της προσπάθειας είναι γλωσσολογικά και παιδαγωγικά. Οποιαδήποτε άλλη εξω-εκπαιδευτική παράμετρος δεν αφορά αυτή τη συμφωνία.


Μερικές φορές είναι να απορείς πώς έφτασε το Google εκεί που είναι...

#1686 Night Wizard Seal

Night Wizard Seal

    名前のない怪物

  • Review Team
  • 2.153 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Ιανουάριος 2011 - 23:39

Καλά κάνεις! Και εγώ πού έχω, τι καταλαβαίνω; Τα κοιτάνε και καθόλου; XD


Καλύτερη καθηγήτρια ever αυτή που είχα πέρυσι αρχαία, φοβερή απλά. Μέχρι και αυτοί που δεν σκαμπάζανε τίποτα από αρχαία γράφανε 13 στα διαγωνίσματα ας πούμε.


Και στο δικό μας τμήμα ακριβώς το ίδιο. Στην πρώτη Λυκείου είχαμε την top καθηγήτρια. Μας είχε σε όλα τα φιλολογικά και μου έμαθε ότι δεν είχα μάθει. Αλλά και φέτος δεν έχω παράπονο. Να φανταστείτε, όσο να πει κανείς, είχα λίγο προβληματάκι στο συντακτικό(αμα δε δεν βγαίνει και η μετάφραση εύκολα χέστα) αλλά τώρα πήρα στα χέρια μου κείμενο του Πλούταρχου και το έλυσα σε χρόνο dt. Ευτυχώς από καθηγητές είμαι μια χαρά. Ότι φιλολογικό βλέπω χαίρομαι που το κάνω, γενική και κατεύθυνση. :hahaha:

^ Άκουσες alxdjo; Ακούω να λές :P

84886513_zpsfd6f6e60.jpg

They sound like they are crying. Like wolves, howling for their dead masters.


#1687 M@R!()-

M@R!()-

    Νιάου.

  • Members
  • 624 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιανουάριος 2011 - 19:09

Και στο δικό μας τμήμα ακριβώς το ίδιο. Στην πρώτη Λυκείου είχαμε την top καθηγήτρια. Μας είχε σε όλα τα φιλολογικά και μου έμαθε ότι δεν είχα μάθει. Αλλά και φέτος δεν έχω παράπονο. Να φανταστείτε, όσο να πει κανείς, είχα λίγο προβληματάκι στο συντακτικό(αμα δε δεν βγαίνει και η μετάφραση εύκολα χέστα) αλλά τώρα πήρα στα χέρια μου κείμενο του Πλούταρχου και το έλυσα σε χρόνο dt. Ευτυχώς από καθηγητές είμαι μια χαρά. Ότι φιλολογικό βλέπω χαίρομαι που το κάνω, γενική και κατεύθυνση. :hahaha:

^ Άκουσες alxdjo; Ακούω να λές :P

Τυχερακηδες,εγω ακομα τριτη γυμνασιου παω,πηρα 14 σε διαγωνισμα στα αρχαια και ηταν δευτερος καλυτερος βαθμος στο τμημα μου...Ολοι οι αλλοι πηραν κατω απο την βαση.

#1688 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1.280 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιανουάριος 2011 - 19:24

9 Χημεία και 11,4 Τεχνολογία επικοινωνιών. Εντάξει για το πρώτο, δεν έιχα διαβάσει και πολύ καλά...
Στην τεχνολογία, όμως, ρε π()υστη, πολύ με αδίκησε. Μου έκοψε ολόκληρη ερώτηση επειδή δεν έγραψα την λέξη Μ.Μ.Ε (σε ερώτηση κρίσεως). Ήταν μέσα στην ερώτηση και δεν το έγραψα στην απάντηση... Δηλαδή αντί να γράψω "με αυτό και αυτό μπορούν να εκμεταλλευτούν τα Μ.Μ.Ε" έγραψα "αυτό και αυτό"... Και 21 μονάδες έφυγαν έτσι...
Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι ότι μας κάνει "Μου φαίνεται κανείς σας δεν διάβασε το 3ο κεφάλαιο (από εκεί ήταν η ερώτηση)", ενώ εγώ το είχα διαβάσει και δεν πήρα τίποτα και ο φίλος μου δεν το είχε διαβάσει και πήρε 16/21...
Βέβαια όλη η τάξη σκατά πήγε, αλλά εντάξει... περίμενα μεγαλύτερο βαθμό...
Τουλάχιστον έγραψα καλά στα μαθήματα που με ενδιαφέρουν.

Επίσης, κάτι για τα τετράδια.
Δεν ξέρω, τι τελευταίες μέρες, κάτι έχουν πάθει οι μαθητές και λένε συνέχεια "Κύριε/ Κυρία, εσείς δεν θα μας πάρετε τα τετράδια;"
Αυτή τη φράση την είπε επίσης αυτή που γούσταρα (η οποία μου έκανε το χειρότερο που θα μπορούσε να κάνει, but that's not what I want to say), στα μαθηματικά κατεύθυνσης (όπου δεν έχω και τετράδιο, θα δώσω βέβαια των ιδιαίτερων). Αυτό που μου τη σπάει περισσότερο είναι ότι αυτός ούτε που του είχε περάσει από το μυαλό να μας τα πάρει...

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Jorg: 25 Ιανουάριος 2011 - 19:33

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#1689 FrenzyApe

FrenzyApe

    Unofficial Moderator

  • Members
  • 197 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιανουάριος 2011 - 22:07

δεν μπορω να καταλαβω το νοημα της τεχνολογιας επικοινωνιων..........
το πιο ακυρο μαθημα που υπαρχει:bahhh:

#1690 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1.280 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιανουάριος 2011 - 22:16

Ναι, έπρεπε να βάλουν άλλο ένα μάθημα στην τεχνολογική κατεύθυνση, να μην έχει μόνο 2... Αυτός είναι και ο μόνος του σκοπός... Αφού μας το είπε και η καθηγήτρια. Χέστηκα, λέει, τι θα γράψετε φέτος.

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#1691 Kenobi-sensei

Kenobi-sensei

    Άρχοντας

  • Members
  • 1.451 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιανουάριος 2011 - 22:24

εγώ πήγα να γράψω σήμερα ηλεκτρονικά....κάθισα πρώτη θέση και λέω ότι γράψουμε (αν δεν το πέρναγα εγώ κα άλλοι 5 εκεί μέσα δεν θα το πέρναγε κανείς)...και τελικά έγινε επίσχεση εργασίας κα δεν μπήκαν θέματα:madtodeath:

#1692 alxdjo

alxdjo

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 788 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2011 - 00:35

Και στο δικό μας τμήμα ακριβώς το ίδιο. Στην πρώτη Λυκείου είχαμε την top καθηγήτρια. Μας είχε σε όλα τα φιλολογικά και μου έμαθε ότι δεν είχα μάθει. Αλλά και φέτος δεν έχω παράπονο. Να φανταστείτε, όσο να πει κανείς, είχα λίγο προβληματάκι στο συντακτικό(αμα δε δεν βγαίνει και η μετάφραση εύκολα χέστα) αλλά τώρα πήρα στα χέρια μου κείμενο του Πλούταρχου και το έλυσα σε χρόνο dt. Ευτυχώς από καθηγητές είμαι μια χαρά. Ότι φιλολογικό βλέπω χαίρομαι που το κάνω, γενική και κατεύθυνση. :hahaha:

^ Άκουσες alxdjo; Ακούω να λές :P


This doesn't change the fact that teaching DEAD languages mid and high school students is useless.
Δημοσιευμένη  εικόνα

My 1st warn :hero: My 1st ban :riiight: 3rd Poster of the year:wis:

#1693 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRealm of perdition

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2011 - 13:56

This doesn't change the fact that teaching DEAD languages mid and high school students is useless.



Δε συμφωνω καθολου.
Παρα πολλα πραγματα που διδασκονται στο σχολειο ειναι αντικειμενικα αχρηστα,αλλα ουσιαστικα εκει βρισκεται το νοημα της γνωσης.
Με την ιδια λογικη,και οι θετικες επιστημες αχρηστες δεν ειναι?
Ολα οσα μας διδασκουν εχουν αποδειχτει εδω και χρονια.
Εφοσον εμεις που τα μαθαινουμε δεν προκειται ποτε να φτασουμε σε ενα παραπανω επιπεδο και να δημιουργησουμε τους δικους μας νομους της φυσικης,τοτε γιατι μας βαζουν να τα μαθαινουμε?
Ακομα και αν το σκεφτεστε ως:ιστορια=παρελθον και φυσικη=προοδος,εγω πιστευω οτι αν δεν καληεργησουμε το πνευμα μας και δεν αποκτησουμε γνωσεις για τις πραξεις της ανθρωποτητας, το μονο που θα καταφερουμε θα ειναι να εκμεταλευομαστε τον κοσμο μας ολο και πιο αυταρχικα,καταπατωντας καθε οριο.Οι θεωριτικες γνωσσεις ειναι αυτο που ξεχωριζει με διαφορα τον ανθρωπο απο τα ζωα.

Φυσικα,δεν λεω οτι ολοι ειναι υποχρεωμενοι να ασχολουνται με θεωριτικες επιστημες,και μακαρι να ηταν μαθηματα επιλογης,αλλα το ιδιο ακριβως ισχυει και για το αντιθετο.
Σκεφτειτε ποσο αχρηστο ειναι να μιλαμε για ασχετα σωματα που κανουν ευθυγραμμες και κατακορυφες κινησεις,και να λινουμε αλγευρικες πραξεις που δεν οδηγουν πουθενα.

Το προβλημα με το εκπαιδευτικο συστημα δεν ειναι πως μας διδασκουν πραγματα που δεν μας χρησιμευουν αμεσα στην καθημερινοτητα μας,αλλα το οτι δεν μας αφηνουν να επιλεξουμε απο νωρις τον δρομο που θελουμε να ακολουθησουμε,δινοντας και πολυ λιγα μαθηματα επιλογης.

Εγω που πηγαινω πρωτη λυκειου και δεν εχουμε κατεφθυνσεις,το θεωρω απαραδεκτο να κανουμε 6 ωρες αρχαια(κι ας ειμαι για θεωρητικη),οπως θεωρω απαραδεκτο να κανουμε 5 ωρες μαθηματικα και αλλες 3 φυσικη,αντι να μας δοσουν περισσοτερα μαθηματα επιλογης.

Τα' πα και ξαλαφρωσα.:drink:

O6rrvsU.jpg


#1694 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1.280 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2011 - 15:02

^Περίμενε...
Οι θετικές επιστήμες σίγουρα θα σου χρησιμεύσουν κάπου. Μαθαίνεις πράγματα που συμβαίνουν στο κόσμο μας αυτή τη στιγμή, όχι τρόπους που αποδείχτηκαν αυτά.
Δεν λέω ότι οι θεωρητικές επιστήμες είνα άχρηστες, αλλά, συγγνώμη, δεν βρίσκω που μπορεί να σου χρησιμεύσουν τα αρχαία και τα λατινικά. Ok, με τα λατινικά, μπορείς να μάθεις πιο εύκολα ιταλικά και άλλες γλώσσες, αλλά γιατί δεν πας να τις μάθεις κατευθείαν; Τώρα το "Τα αρχαία σε βοηθούν να κατανοήσεις καλὐτερα τα νέα" θεωρώ ότι είναι μ@λ@κιες.
Η ιστορία, εντάξει, μπορεί να φανεί χρήσιμη.
Για το 6ωρο στα αρχαία θα συμφωνήσω. Πάλι καλά που φέτος έχουμε 2...

Επίσης 15,6 Αρχαία, έχοντας διαβάσει μόνο μετάφραση και 12 Γεωμετρία, έχοντας λύσει τόσες ασκήσεις. :hahaha: Γενικά Γεωμετρία, ένα 16 είχαμε μόνο και μετά ήταν από 13 και κάτω οι βαθμοί. Αφού η πρώτη πρόταση που μας είπε ο καθηγητής μόλις μπήκε μέσα ήταν "Μήπως θα θέλατε να το ξαναγράψετε;". XD

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#1695 FrenzyApe

FrenzyApe

    Unofficial Moderator

  • Members
  • 197 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2011 - 15:07

^Περίμενε...
Οι θετικές επιστήμες σίγουρα θα σου χρησιμεύσουν κάπου. Μαθαίνεις πράγματα που συμβαίνουν στο κόσμο μας αυτή τη στιγμή, όχι τρόπους που αποδείχτηκαν αυτά.
Δεν λέω ότι οι θεωρητικές επιστήμες είνα άχρηστες, αλλά, συγγνώμη, δεν βρίσκω που μπορεί να σου χρησιμεύσουν τα αρχαία και τα λατινικά. Ok, με τα λατινικά, μπορείς να μάθεις πιο εύκολα ιταλικά και άλλες γλώσσες, αλλά γιατί δεν πας να τις μάθεις κατευθείαν; Τώρα το "Τα αρχαία σε βοηθούν να κατανοήσεις καλὐτερα τα νέα" θεωρώ ότι είναι μ@λ@κιες.
Η ιστορία, εντάξει, μπορεί να φανεί χρήσιμη.


τα αρχαια υποτιθεται οτι καλλιεργουν τον ανθρωπο.

αν βεβαια προσεχεις, πραγμα που κανουν μονο μερικα παιδια της θεωρητικης κανουν

edit: 16,5 αρχαια με μονο την μεταφραση:tensai: