εχω βαρεθει το κλασικο σκιτσο μανγκα που διχνει μακρουλα τα προσωπα , μεγαλα ματια κτλ μου προκαλουν εμετο και με αποτρεπουν παρα πολυ να διαβαζω μανγκα .
Πρωτο κ καλυτερο το Hajime no Ippo. Απωρο πως εχει τοσο απηχηση στην ιαπωνια

Καταχωρήθηκε 28 Φεβρουάριος 2010 - 01:08
εχω βαρεθει το κλασικο σκιτσο μανγκα που διχνει μακρουλα τα προσωπα , μεγαλα ματια κτλ μου προκαλουν εμετο και με αποτρεπουν παρα πολυ να διαβαζω μανγκα .
Καταχωρήθηκε 01 Μάρτιος 2010 - 17:34
Πρωτο κ καλυτερο το One Piece. Απωρο πως εχει τοσο απηχηση στην ιαπωνια
.
Καταχωρήθηκε 01 Μάρτιος 2010 - 18:30
Fixed
Καταχωρήθηκε 01 Μάρτιος 2010 - 18:47
Εξαρτάται από ποια άποψη με βρίσκεις funny.Your so funny person, wanna be my friend <3?
Καταχωρήθηκε 01 Μάρτιος 2010 - 18:52
Εξαρτάται από ποια άποψη με βρίσκεις funny.
Best: Urasawa's works, Blade of the Immortal, Bokura no
Καταχωρήθηκε 01 Μάρτιος 2010 - 19:07
Καταχωρήθηκε 01 Μάρτιος 2010 - 19:25
Απο την αποψη οτι δεν δεχεσαι την αποψη του αλλου κ ταυτοχρονα τ τ λες~
Ε.. τοτε δεν ξερεις απο μανγκα, γτ αν ηξερες οτι ο οντα βαζει κ την τελευταια λεπτομερεια!
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 14:21
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 19:03
Δεν είναι μόνο θέμα ζωγραφικής, παίζουν και άλλοι παράγοντες η εστίαση στη λεπτομέρεια για παράδειγμα. Ας πούμε στο βάθος των πάνελ στο One Piece διακρίνονται τα πρόσωπα fodder χαρακτήρων που τα ξαναβλέπει κανείς και δεν αλλάζουν στη συνέχεια, η πετάει hints από δω και από κει για την συνέχεια της σειράς στο background και το καταλαβαίνεις αργότερα κτλ. Πράγμα πολύ δύσκολο για εβδομαδιαία σειρά.Το δέχομαι ότι η τέχνη είναι λίγο πολύ υποκειμενικό ζήτημα και ότι "beauty is in the eye of the beholder" αλλά ότι θα ζούσα για να διαβάσω ότι o Oda ζωγραφίζει καλύτερα από την Kaori Yuki την Mitsukazu Mihara και την Setona Mizushiro δεν το περίμενα.
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 19:19
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 19:38
Well, ο Serestrum από πάνω, έδειξε ακριβώς αυτό για το οποίο μιλάμε: Καλύτερο/χειρότερο σκίτσο(Όχι καλύτερο manga).Δεν είναι μόνο θέμα ζωγραφικής, παίζουν και άλλοι παράγοντες η εστίαση στη λεπτομέρεια για παράδειγμα. Ας πούμε στο βάθος των πάνελ στο One Piece διακρίνονται τα πρόσωπα fodder χαρακτήρων που τα ξαναβλέπει κανείς και δεν αλλάζουν στη συνέχεια, η πετάει hints από δω και από κει για την συνέχεια της σειράς στο background και το καταλαβαίνεις αργότερα κτλ. Πράγμα πολύ δύσκολο για εβδομαδιαία σειρά.
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 19:44
wtf is this travesty? (όχι ο τύπος, η εικόνα γενικά)
'nough said. go on...
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 19:53
Έχει σχέση γιατί μιλάμε για background. Άλλοι στο μεγαλύτερο μέρος του manga τους έχουν λευκό background και βάζουν δισέλιδες εκρήξεις...Well, ο Serestrum από πάνω, έδειξε ακριβώς αυτό για το οποίο μιλάμε: Καλύτερο/χειρότερο σκίτσο(Όχι καλύτερο manga).
Αυτό που λες δεκτό, όμως δεν έχει σχέση με το σκίτσο αλλά με την ιστορία του manga
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από D.Dragon: 02 Μάρτιος 2010 - 19:58
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 19:59
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2010 - 20:01
Mιλας για το Bleach το οποιο ειναι το πιο αδειο manga (απο πλευρας σχεδιου κυριως) που εχω δει. Ειναι πολλα τα manga που εχουν λεπτομερειες στο background, και πολλα απο αυτα εχουν καλυτερο σχεδιο απο το One Piece, αλλα απ οτι εχω δει μεχρι στιγμης ο Oda βαζει πιο πολλες λεπτομερειες απ τους αλλουςΈχει σχέση γιατί μιλάμε για background. Άλλοι στο μεγαλύτερο μέρος του manga τους έχουν λευκό background και βάζουν δισέλιδες εκρήξεις.
Devils don't ask favors from God