Αν μια νέα παρθένα είναι αρραβωνιασμένη με άνδρα, και τη βρει κάποιος στην πόλη, και κοιμηθεί μαζί της, τότε, θα τους βγάλετε έξω και τους δύο, στην πύλη τής πόλης εκείνης, και θα τους λιθοβολήσετε με πέτρες, και θα πεθάνουν· τη νέα, επειδή δεν φώναξε, ενώ ήταν μέσα στην πόλη· και τον άνθρωπο, επειδή ταπείνωσε τη γυναίκα τού πλησίον του· και θα εξαφανίσεις το κακό από ανάμεσά σου. Αλλά, αν κάποιος βρει τη νέα στο χωράφι, την αρραβωνιασμένη, και ο άνθρωπος τη βιάσει, και κοιμηθεί μαζί της, τότε ο άνθρωπος μόνον θα θανατώνεται, που κοιμήθηκε μαζί της· στη νέα, όμως, δεν θα κάνεις τίποτε· δεν υπάρχει αμάρτημα θανάτου στη νέα· επειδή, όπως όταν ορμήσει κάποιος ενάντια στον πλησίον του και τον φονεύσει, έτσι είναι και το πράγμα αυτό· επειδή, τη βρήκε στο χωράφι, η αρραβωνιασμένη νέα φώναξε, αλλά δεν υπήρχε κάποιος να τη σώσει.
Αν κάποιος βρει μια νέα παρθένα, μη αρραβωνιασμένη, και την πιάσει και κοιμηθεί μαζί της, και βρεθούν· τότε, ο άνθρωπος που κοιμήθηκε μαζί της θα δώσει στον πατέρα της νέας 50 σίκλους ασήμι, κι αυτή θα είναι γυναίκα του, επειδή την ταπείνωσε, δεν μπορεί να την αποβάλει όλες τις ημέρες τής ζωής του.
(Δευτερονόμιον, 22: 23-29)
Εδώ δίνει καθαρά ένα δίκαιο προστασίας της γυναίκας και αυτό γιατί:
- Εάν δεις στην τιμωρία του λιθοβολισμού τιμωρούνται και τα 2 φύλα για διαφορετικούς μεν λόγου αλλά με ίση τιμωρία. Ακόμη το φταίξιμο εάν δεις καλά πάει σε αυτόν που έπραξε την πράξη περισσότερο (τον άνδρα) παρά στην γυναίκα, γιατί εάν είναι αρραβωνιασμένη δεν είναι και οι 2 σε κατάσταση γάμου και δεν υπάρχει εγγύηση ότι ο άνδρας θα την παντρευτεί.
- Ακόμη context wise ναι μεν ο λιθοβολισμός είναι ακραίος αλλά είναι αποτρεπτικός στο ένας άνδρας να αραβωνιάζετε να βγάζει το flappy bird του και μετά dasvisdania sayonara. Μην ξεχνάς στα χρόνια εκείνα ο πλυθισμο στον οποίον εφαρμοζόταν ο νόμος ήταν in the middle of nowhere στην κυριολεξία.
- Ακόμη εδώ λέει ότι ο άνδρας προσέβαλε την γυναίκα και πρέπει να την φροντίσει για όλη του την ζωή. Και πληρώνει και πρόστιμο.
1) Δεν απάντησες ούτε σε ένα από τα παραθέματα που λένε ξεκάθαρα "η γυναικά να υποτάσσεται στον άνδρα", "Η γυναίκα έχει χρέος να έχει εξουσία επάνω στο κεφάλι της.", "Οι γυναίκες σας ας σιωπούν μέσα στις εκκλησίες· επειδή, δεν είναι επιτρεπτό σ’ αυτές να μιλάνε, αλλά να υποτάσσονται, όπως λέει και ο νόμος."
Ναι όντως το λέει αλλά δεν λέει να υποτάσετε και είναι το χρέος της όχι όμως σε όποια και όποια κεφαλή αλλά σε μια κεφαλή η οποία την τιμά (βάση του προηγούμενου μου post) που οφείλει να την τιμά, που σαν τον Ιησού Χριστό να μην είναι υπερόπτης αλλά να ταπειώνετε. Δηλαδή όταν λέει κεφαλή δεν εννοεί το άτομο που καταπιέζει και δεν φροντίζει.
Και έλα δώσε μου εσύ τώρα ερμηνείες όταν η διαθήκη σου λέει ότι ο βιασμός δεν είναι και κάτι. Όλα κουλ.
Μα ποιος σου είπε ο βασμός είναι κουλ; Τα ίδια τα εδάφια προς το παρόν λένε το αντίθετο. Αλλά επειδή θέλω να παταρήψω όλα τα επειχειρήματά σου. Δώσε μοθ λιο χρόνο να τα μαζέψω όλα μαζί και να σου απαντήσω και στο gift σου.