Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Bleach, naruto or one piece
#691
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 14:07
Και το λέω αυτό παρ όλο που το Bleach είναι το αγαπημένο μου απ αυτά τα 3,όμως για άλλους λόγους.Τα κίνητρα,οι αντιδράσεις,οι βάσεις των δομών και οι επιδράσεις που έχουν στους πρωταγωνιστές,είναι χάρτινες πέρα για πέρα όπως και στο Naruto.Κατά την γνώμη μου το μόνο απ αυτά που στο σύνολό του ξεφεύγει απ τις νομοτέλειες της υπεραπλούστευσης,και μάλιστα κατά πολύ,είναι το ΟΡ.

#692
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 14:25
Όπως προανέφερα όλα κρίνονται πάνω στο γούστο κάποιου. Και εγώ θεωρώ ας πούμε αν πάρουμε την Shounen Jump, καλύτερα τα σχέδια του Furudate, Aimoto ακόμη και του Konomi και τα σχέδια των δημιουργών των τριών μεγάλων shounen κατώτερα. Ούτε πχ το σχέδιο του Horikoshi με το Oumagadoki αρέσει σ'όλους με τις δυναμικές γραμμές και τους έντονους τόνους, που εγώ το θεωρώ ένα από το πιο ωραία που έχω δει -γενικά-.Όλο το θέμα με το σχέδιο είναι τελείως υποκειμενικό, ο καθένας έχει τα δικά του στάνταρ για το όμορφο και το άσχημα.
Αν είναι να μιλήσω για τα τρία μεγάλα shounen, σίγουρα θα έλεγα το One Piece. Γιατί πολύ απλά είναι το μόνο που με κράτησε σε σενάριο, γιατί με έκανε να γελάω και επειδή χρησιμοποιούσε όλους τους χαρακτήρες που έχει εμφανίσει. Δεν έχω δει να έχει αδικήσει κανέναν. Έχει εμφανίσει χαρακτήρες που τους πρωτοείδαμε στις αρχές του manga. Το ότι εστιάζει στους χαρακτήρες του είναι το μεγαλύτερο συν του.
#693
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 14:35
Κατι που θα ήθελα να προσθέσω, το γεγονός οτι κάποιος θα μπορούσε να κάνει κάτι που κάνει κάποιος άλλος και περισσότερα, δε σημαίνει οτι θα το έκανε in the first place.
Εστω οτι το σχέδιο του Oda είναι εύκολο, και οτι μπορεί να το σχεδιάσει οποιοσδήποτε όπως είπε ο The Truth, ενώ εκείνος δεν μπορεί να σχεδιάσει όπως άλλοι manga-ka, αυτό τι σημαίνει?
Οτι οι υπόλοιποι mangaka που μπορούν να ζωγραφίσουν "καλύτερα" και πιο "ομορφα" τους χαρακτήρες του One Piece, θα μπορούσαν να τους φανταστούν εξ αρχής όπως έκανε ο Oda, να τους σχεδιάσουν όπως τους σκέφτηκε εκείνος, και μάλιστα να ρισκάρουν παρουσιάζοντάς τους με ένα τόσο αλλόκοτο στυλ σχεδίου, κάνοντας τεράστια επιτυχία?
Και με off topic παράδειγμα στηρίζεται αυτό, γιατί αυτό ισχυει για όλες τις τέχνες.
ΠχΈστω οτι κανένας metal guitarist δεν μπορεί να παίξει όπως ο Petrucci. (κάτι που δεν ισχύει απόλυτα φυσικά, but we can pretend)
Ο Petrucci μπορεί να παίξει όπως αυτοί, θα μπορούσε όμως να συνθέσει τα κομμάτια που συνέθεσαν άλλοι, τα οποία μπορεί να έχουν μεγαλύτερη καλλιτεχνική ουσία απο τα δικά του?
Tώρα για το πόσο οι γίγαντες του κυρίου Saito περνιούνται για bishounen δε ξέρω.
Δηλαδή πρέπει να προσπαθήσει πολύ κανείς για να μην παρατηρήσει την τεράστια ασυμετρία πάνω τους και μεταξύ τους, και ειδικά όταν χρειάζεται να κάνει και το environment γιγαντιαίο για να χωρέσουν. (και η μεγαλύτερη πλάκα είναι οτι αυτό ισχύει μόνο για την πόρτα, τα υπόλοιπα έπιπλα είναι φυσιολογικά)
Μπορώ να πω πως γέλασα πάντως.
#694
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:14
Σιχαμα θα ηταν.
Το σχεδιο του Oda ειναι μια χαρα για μενα.Ειναι ο μονος απο το Big 3 που ξερει να ζωγραφισει τους χαρακτηρες του και σοβαρους και σαν ηλιθιους.Ποτε δεν μου αρεσαν τα face faults του Naruto και του Bleach.Πολυ απλα γτ φαινονται πολυ γελοια.Και να σας πω κατι?Ο Oda ξεκινησε να ζωγραφιζει φοβερα στον πολεμο οταν εκανε γυρω στις 4-5 διπλες σελιδες σε καθε chapter.Εγω δεν θυμαμαι κανεναν να απο τον Kubo και Kishi να κανουν πολλες διπλες σελιδες.
Αμα θελετε να δειτε καλο σχεδιο,πηγενται και διαβαστε το chapter 646 του ΟP.7 διπλες σελιδες.
#695
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:15
Αν και καταλαβαίνω τι θες να πεις, έτσι όπως το είπες δεν ισχύει.[...] γιατί το σχέδιο του One Piece μου αρέσει μόνο και μόνο γιατί έχει κρατήσει το σχέδιο των χαρακτήρων από την αρχή που άρχισε μέχρι τώρα το ίδιο και δεν έχει αλλάξει. [...]

Πρόκειται βέβαια για εξέλιξη του σχεδίου που δεν επηρρεάστηκε από εξωτερικούς παράγοντες. Δηλαδή, όσες αλλαγές υπάρχουν, είναι αλλαγές που επέλεξε ο ίδιος ο Oda, για καθαρά δικούς του λόγους, κάτι το οποίο πχ δεν μπορούμε να πούμε για την Amano και το Katekyo Hitman Reborn.
Πάντως και το Bleach σημείωσε παρόμοια σχεδιαστική πρόοδο.

Τώρα το ότι ο Kubo βαριέται να σχεδιάζει backgrounds νομίζω είναι πολύ ρηχός λόγος για να τον κατηγορήσει κανείς. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι στα backgrounds σχεδόν πάντα την περισσότερη δουλειά την κάνουν οι assistants των mangaka. Αν το Bleach δεν έχει backgrounds, μάλλον ο Kubo όντως το θέλει έτσι λιτό και απέριττο, για τους δικούς του λόγους, και όχι επειδή βαριέται να βάλει αν και θέλει. Πάλι άποψη, δηλαδή, όχι ανικανότητα.
Αλλά στην τελική, ακόμα και να βαριέται, δεν πρέπει να τον κρίνετε απ' αυτό. Και ο Togashi βαριέται τη ζωή του γενικότερα, αλλά αυτό δεν εμποδίζει το HxH από το να είναι ένα καλό manga.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#696
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:24
Και αν είναι να μιλήσουμε για το Reborn, ήταν λογικό να το αλλάξει και εκείνη. Προφανώς γιατί δεν εστίαζε πια στο gag όπως στην αρχή της σειράς ούτε στο daily life. Οι παλιοί fans του Reborn βλέποντας το παραπάνω σχόλιο που έχεις κάνει πιστεύω ότι νιώθουν το ίδιο. Το σχέδιο της Amano ήταν μια χαρά μέχρι το Varia Arc, που είχε και ιστορία και μάχες. Από εκεί και μετά τα στάνταρ της άλλαξαν λόγω των fanboys και fangirls, εστίασε στο fanservice και για τα δύο φύλα.
Και κάτι που είχα δει στο zero-chan, αν και ξεφεύγω. Αγνοήστε προφανώς αυτό που λέει πάνω η εικόνα.
#697
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:28
Έτσι πιστεύεις εσύ, αλλά αυτό δεν το κάνει αντικειμενική αλήθεια.Πως θα ηταν ο Luffy σε στυλ Kubo.
Spoiler:
Σιχαμα θα ηταν.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#698
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:29
Ναι, είναι αναγκαιότητα, και δεν θυμάμαι να υπονόησα ποτέ το αντίθετο. Αλλά επειδή είναι μάγκες, κατάφεραν και μετέτρεψαν την αναγκαιότητα σε άποψη (κι εκεί τους συγχαίρω). Πώς; Αναπτύσσοντας ένα ριζικά διαφορετικό και προσωπικό στυλ το οποίο έχει τεράστια απήχηση, όχι γιατί είναι όμορφο, όχι γιατί είναι άσχημο, απλούστατα γιατί είναι ακριβώς αυτό που είναι. Και ναι, θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ κότσια για να το κάνεις αυτό και να επιτύχεις, διότι θα χρειαστεί στην αρχή να υπερασπιστείς τις καλλιτεχνικές σου επιλογές απέναντι σε μια βιομηχανία που είναι εξαιρετικά συντηρητική και διστακτική απέναντι σε οτιδήποτε ξεφεύγει too much από τα standards του manga σχεδίου.
Γενικά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις να αναφέρεις αυτό το άστοχο επιχείρημα "ό,τι και να λες, δεν μπορούν να σχεδιάσουν όπως ο Miura ή η Kaori Yuki", λες και είναι κάποιο "μειονέκτημα" που θα τους βαραίνει μια ζωή, λες και τους υποχρεώνει κάποιος άγραφος νόμος να φτάσουν όλοι το σχέδιο τους σε επίπεδα Miura. Ναι, ωραία, δεν μπορούν (κάτι που ποτέ δεν αρνήθηκα)... ΚΑΙ; Από πότε έγιναν τα manga διαγωνισμός σχεδίου; Γιατί χρειάζεται να αποδείξει κάποιος ότι μπορεί να κάνει και άψογο συμβατικό σχέδιο, πριν πάρει το OK από σένα να σχεδιάσει όπως αυτός προτιμά καλύτερα;
Τον Fukumoto τον αναφέρω επίτηδες διότι "τον Oda πολλοί εμίσησαν, τον Fukumoto κανείς". I'm using him to make a point.
Όσο για τις εικόνες που παρέθεσα εγώ και ο Saito... keep in mind, αυτές οι εικόνες έρχονται από ένα demographic στο οποίο το να είναι το σχέδιό σου κατά ευρεία αποδοχή όμορφο (όχι ξεχωριστό, όχι άποψη, αλλά συμβατικά όμορφο), είναι πολύ μεγαλύτερη αναγκαιότητα. Και το βλέπεις άλλωστε. Δεν κάνουν τίποτα που να προσδίδει ένα προσωπικό στυλ, όπως τεράστιες μύτες ή χοντρά χείλια. Bishounen προσπαθούν να σχεδιάσουν, στα πρότυπα που ακολουθούν σχεδόν όλα τα bishounen... και αποτυγχάνουν. Αντιθέτως, το One Piece δε νομίζω να το διαβάζουν πολλοί για να βρουν συμβατική ομορφιά εκεί μέσα. Το One Piece έγινε serialized, καθώς και τεράστια επιτυχία, για τελείως διαφορετικούς λόγους. Άμα οι αναγνώστες του WSJ θέλουν να θαυμάσουν συμβατική ομορφιά, γυρνάνε μερικές σελίδες και διαβάζουν το Katekyo Hitman Reborn ή την πιο πρόσφατη δουλειά της Mizuki Kawashita. Να γιατί τα μεν είναι άποψη και τα δε όχι.
(Warchief, σε βλέπω, play nice.)
Oπότε εν ολίγοις το σχέδιο της Ono Natsume που κάνει το house of five leaves είναι άποψη σε αυτό το έργο και στο Ristorante paradiso, αλλά είναι κακό σχέδιο όταν κάνει κάποιο yaoi (που γράφει με διαφορετικό pen name) γιατί δεν είναι αντικειμενικά όμορφοι (just making a note ότι το λατρεύω το σχέδιο της). Ναι οκ δεν συμφωνώ με αυτό και δεν το καταλαβαίνω. Ότι η ίδια δημιουργός με κάποιο τρόπο εχει και καλό αλλά και άσχημο σχέδιο. Θα μπορούσα να σεβαστώ την λογική ότι "όλοι οι τρόποι σχεδιασμού" είναι άποψη, αλλά το να βάζουμε double standards εκεί που μας συμφέρει με σημαία τον άκυρο με τον τομέα του art λόγο demographic το βρίσκω βεβιασμένο. Σε καθε ένα από τα manga που ανέφερες οι χαρακτήρες υποτίθεται ότι είναι όμορφοι, με τον ίδιο τρόπο που υποτίθεται ότι η Boa είναι η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου στο one piece. Το ότι τα μεν είναι romance και το δε shounen δεν έχει καμία σχέση με τον σκοπό που επιτελούν οι επι μέρους χαρακτήρες. Kανείς δεν είπε ότι τα romance πρέπει να περιορίζονται σε συμβατική ομορφιά και mangaka όπως η Μitsukazu Mihara, η Setona Mizushiro και η Lee So Young με ιδιαίτερο και προσωπικό σχέδιο το επιβεβαιώνουν.
Τα επιμέρους χαρακτηριστικά ενός χαρακτήρα είναι αυτά που προσδίδουν προσωπικό στυλ στο σχέδιο; Η εμπειρία νομίζω μας έχει δείξει πως όχι. Κάθε art το οποίο μπορείς να ξεχωρίσεις από τον σωρό με το που θα δεις μία άκυρη σελίδα έχει χαρακτήρα. Αν δεις μία τυχαία σελίδα από το Alichino για παράδειγμα, δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψεις με κανενός άλλου δημιουργού το σχέδιο. Όπως δεν θα μπερδέψεις με κανενός άλλου το σχέδιο του Inoue.
Από εκεί και πέρα μου αναφερεις το "όμορφο, άσχημο" σαν να υπονόησα ποτέ ότι μόνο τα συμβατικά ζωγραφισμένα manga είναι όμορφα. Ή ότι μόνο τα manga με bishounen έχουν καλό art. Ποτέ δεν είπα κατι τέτοιο οπότε δεν καταλαβαίνω την επιμονή να έρχεται αυτό στη συζήτηση. Ούτε είπα ότι κάποιος πρέπει να κάνει άψογο συμβατικό σχέδιο για να πάρει το οκ.
Γι αυτό και θεωρώ ότι το point που προσπαθείς να κάνεις με τον Fukumoto είναι κομματάκι άστοχο. Επειδή κάποιος αγαπάει τον Oda δεν σημαίνει οτι αγαπάει τον Fukumoto και αντιστροφα. Τελείως άσχετοι οι μεταξύ τους δημιουργοί και δεν κατανοώ με ποια βάση συνδέονται.
Aυτό το οποίο είπα είναι ότι αφενός ρεαλιστικό σχέδιο δεν ισούται συμβατικό (at least not in my books) γιατί δεν χρειάζεται να ζωγραφίζει κανείς κοιλιές μύτες και χοντρά χείλια για να έχει το σχέδιο του μοναδικότητα , και ότι αφετέρου δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να κάνει ο καθένας. Από τη στιγμή που συμφωνούμε ότι το δεύτερο δεν συμβαίνει δεν ξέρω γιατί συνεχίζεται η συζήτηση. Ότι μέσω της συζήτησης θα θεωρήσω ξαφνικά τον Oda απίστευτο στο art από την στιγμή που απεχθάνομαι το πώς ζωγραφίζει; Είναι τόσο πιθανό όσο και να αναγνωρίσεις την καλλιτεχνική άποψη των QUALITY panels που παρέθεσες. Kαι είπα ότι το διαφορετικό δεν εστί αυτόματα και καλό. Μαγκιά του του mangaka που θα διαφέρει σχεδιαστικά και θα γνωρίσει επιτυχία αλλά δεν βλέπω πώς επειδή ζωγραφίζει διαφορετικά, αυτομάτως ζωγραφίζει και καλά (ή κακά) παράλληλα.
Ο όρος καλλιτεχνική επιλογή υπονοεί ότι έχεις την δυνατότητα να διαλέξεις. Καλλιτεχνική επιλογή είχε ο Furuya Usamaru όταν έκανε το Maruo tribute στο Litchi Hikari Club. Γιατί τον βλέπεις ότι σε κάθε manga αλλάζει στυλ αυτός ο άνθρωπος. Ουδέποτε επίσης ανέφερα ότι τa manga είναι στυγνός διαγωνισμός σχεδίου (wtf?) Το ότι είναι οπτικό όμως μέσο και ότι κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίζει αυτό το aspect το θεωρώ εξίσου αυτονόητο. Αλλιώς θα ήταν βιβλία. Πιστεύω ότι δεν είναι παράλογο ενίοτε να συζητάμε μόνο για το art.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από iristella: 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:43
#699
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:49
Έτσι πιστεύεις εσύ, αλλά αυτό δεν το κάνει αντικειμενική αλήθεια.
Κοιτα...Ο Oda θελει ο Luffy να ειναι περισσοτερο goofy και ηλιθιος.Το σχεδιο του Kubo δεν μπορει να κανει τον Luffy ετσι.Δεν μπορω να φανταστω τους χαρακτηρες του OP διαφορετικα.Οπως δεν μπορω να φανταστω τους χαρακτηρες του Bleach και του Naruto διαφορετικα.
Ο καθενας εχει τον τροπο του.Σε αλλους αρεσει πολυ,σε αλλους οχι.Εγω κοιταω και αλλα πραγματα σε ενα μανγκα,οχι μονο το σχεδιο.
#700
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:50
Τα πράγματα είναι πολύ απλά για μένα τουλάχιστον. Ο Όντα έχει βάλει την ψυχή στο OP και το γράφει με μεράκι, υπέρδημιουργικότητα και φυσικά η συνοχή στην πλοκή της ιστορίας του δεν συγκρίνεται με τα άλλα 2. Εκεί για μένα είναι η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα τους.
Το Naruto έχει καταντήσει σαν το dragonball, φυσικά το ευχαριστιέμαι, το θεωρώ γαμάτο και το αγαπάω, αλλά ποτέ δεν θα το έβαζα στα επίπεδα του OP.
Τέλοσπαντων για τα bleach και τα reborn προτιμώ να μην μιλήσω.
Για κάτι παρόμοιο με το OP διαβάστε Toriko, που είναι καθαρά μια ιστορία για την κ@υλα του μανγκάκα...
#701
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 15:57
Το σχέδιο ενός δημιουργού δεν διαμορφώνεται με τα χρόνια μόνο με βάση τις ικανότητές τους αλλά και με βάση το κοινό του και τις απαιτήσεις του αλλά και το είδος του ίδιου του manga. Αμφιβάλλω ότι οι fans του Bleach θα θέλανε δουν το Bleach με το σχέδιο του One Piece ή το αντίστροφο άσχετα αν είναι περισσότερο ή λιγότερο ωραίο γιατί πολύ απλά ο κάθε mangaka αφήνει την υπογραφή του πάνω σε κάθε χαρακτήρα που σχεδιάζει, όπως και αμφιβάλλω ότι ο Oda, ο Kishimoto και ο Kubo έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν πολλά και διαφορετικά στυλ μέσα στο έργο τους όπως πχ. ο Shinohara Kenta που μέχρι και panels σε σχεδιασμό shoujo μπορεί να βάλει. Από τη στιγμή που έχουν να δείξουν μόνο τις βασικές τους δουλειές (άντε και οι δυο τελευταίοι κάτι κατακαημένα oneshot) δεν μπορούμε να πούμε ότι έχουμε δει όλες τις δυνατότητές του σε άλλα είδη και στυλ.
#702
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 22:47
Ας αφήσουμε το σχέδιο.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά για μένα τουλάχιστον. Ο Όντα έχει βάλει την ψυχή στο OP και το γράφει με μεράκι, υπέρδημιουργικότητα και φυσικά η συνοχή στην πλοκή της ιστορίας του δεν συγκρίνεται με τα άλλα 2. Εκεί για μένα είναι η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα τους.
Το Naruto έχει καταντήσει σαν το dragonball, φυσικά το ευχαριστιέμαι, το θεωρώ γαμάτο και το αγαπάω, αλλά ποτέ δεν θα το έβαζα στα επίπεδα του OP.
Τέλοσπαντων για τα bleach και τα reborn προτιμώ να μην μιλήσω.
Για κάτι παρόμοιο με το OP διαβάστε Toriko, που είναι καθαρά μια ιστορία για την κ@υλα του μανγκάκα...
Τι εννοεις οτι το Naruto εχει γινει σαν το Dragon Ball?Για το plot μιλας?Η για την βελτιωση των χαρακτηρων?
Ενας τομεας που κατα την γνωμη μου το ΟP υπερτερει σε σχεση με τα αλλα δυο.
#704
Καταχωρήθηκε 26 Φεβρουάριος 2012 - 23:57
Εννοώ ότι από το πουθενά 2 χαρακτήρες 17 ετών γίνονται θεοί και πετούν υπερακτίνες, ενώ οι υπόλοιποι υπερτάλαντοι νίντζα μένουν πίσω... ενώ στο one piece υπάρχει συνοχή στις δυνάμεις των χαρακτήρων.
Κοιτα,μονο ετσι μπορουσε να γινει.To Naruto δεν θα μπορεσει να συνεχισει μετα την μαχη του Sasuke με τον Naruto.O Kishi επικεντρωθηκε μονο σε αυτους γτ δεν μπορουσε να κανει κατι αλλο.
Το Naruto εχασε πολλα εξαιτιας αυτου.Επισης.Κατι που σιχαινομαι.Δεν γινεται ρε φιλε να κανεις τον πρωταγονιστη σου δευτερο για τον κακο.Ποτε.Ο Kishi επικεντρωθηκε για πολυ καιρο στον Sasuke.
Στο OP και Bleach δεν ειδαμε τους προταγωνιστες σε δευτερο ρολο.Αυτο κατα την γνωμη μου δεν πρεπει να γινεται σε κανενα shonen manga.