Στο δευτερο σκελος.... Παραδειγμα επισης απο την πραγματικη ζωη. Υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι παραπεμπονται στο Διεθνες Ποινικο Δικαστηριο για εγκληματα πολεμου και πραξεις κατα της ανθρωποτητας οι οποιοι ευθυνονται για τον θανατο πολλες φορες περισσοτερων και απο 3000 ατομων. Τετοια τερατα παντα θα υπαρχουν αλλα αν μπορουσε να υπαρξει κατι που να λειτουργει αποτρεπτικα εστω και για 1 ποσες ανθρωπινες ζωες θα ειχαν σωθει? Πως μπορεις να λειτουργησεις εναλλακτικα και αποτελεσματικα απεναντι σε τετοιους ανθρωπους? Οντως ο θανατος αυτος καθε αυτος ενος δικτατορα δεν θα ηταν πανακεια για την κατασταση ενος κρατους. Σιγουρα ομως θα εσωζε καποιες ζωες. Και προσωπικα θεωρω οτι εστω και μια ζωη ενος αθωου ανθρωπου ειναι απειρως πολυτιμοτερη.....
Εντάξει, ότι θα ήταν απαίσιο και απάνθρωπο να χρησιμοποιήσει κανείς το Death Note το ξέρουμε. Ότι δεν έχουμε δικαίωμα να αφαιρούμε με το έτσι θέλω ζωές επίσης το ξέρουμε. Οπότε για το αν θα ήταν ηθικά σωστό την έχουμε την απάντηση..
Σε περιπτωση που υπηρχαν τα DN παει να πει οτι ισχυουν για την μεταθανατον ζωη και την πνευματικη διασταση οτι ισχυει και στο DN γενικοτερα.... Οποτε με αυτα τα δεδομενα θεωρω οτι περισσοτερο δικαιωμα εχει να το χρησιμοποιησει ενας ανθρωπος που θελει να σωσει ανθρωπινες ζωες παρα ενας Shinigami που απλα θελει να περασει την ωρα του. Απο εκει και περα δεν νομιζω οτι θα ηταν τοσο απλο να χαρακτηρισει κανεις με την μια την χρηση ενος DN απαισια και απανθρωπη. Πιο απανθρωπη ειναι η αδιαφορια μπροστα στον ανθρωπινο πονο. Η ηθικη ειναι επι το πλειστον υποκειμενικη υποθεση και μαζι με αυτην ειναι και η εννοια του καλου και του κακου. Αυτο το οποιο ειναι αντικειμενικο ομως ειναι οι αριθμοι. Και οταν εχεις εναν ανθρωπο ο οποιος σκοτωνει πολλους περισσοτερους και διαταρασσει την γενικοτερη ροη της κοινωνιας δεν ειναι πιο εγκληματικο να αδιαφορησεις?
Edited by iristella, 24 June 2008 - 18:57.