Η συζήτηση περί cgi είναι τραβηγμένη επειδή είναι πολύ εύκολη... Στην πραγματικότητα το θέμα είναι περισσότερο η αντιμετώπιση του καλού και ορθόδοξου 2d από την ομάδα παρά η χρήση 3d
https://www.sakugabooru.com/data/97c24381ee5e8a768094302b13bcda03.mp4
https://www.sakugabooru.com/data/eb19b567d043ee81529d75d62d0e3998.mp4
Τι έχει κάνει εδώ ο μεσιέ Yoshihara; Χρησιμοποιεί το blender για να βγάλει με 3d το layout της σκηνής και μερικούς background χαρακτήρες που έτσι κι αλλιώς μπορούν αργότερα να διορθωθούν από κάποιον άλλο αλλά η δράση όλη στο κομμάτι "making of" είναι 2d. Το ζήτημα είναι πως και το σχέδιο και το timing και το posing και όλα παραμένουν εξαιρετικά συντηρητικά. Εδώ και πάνω από 15 χρόνια έχουν υπάρξει τόσοι πειραματισμοί και με τη χρήση 3d layouts όπου κουμπώνει το 2d animation μέσα, και με 2d ψηφιακό animation (δηλαδή σχεδιασμένο με το χεράκι αλλά σε τάμπλετ αντί για χαρτί) και με διάφορα πειράματα με το flash για την μείωση των inbetweens και με το Cacani για την αυτοματοποίησή τους και με το πλήρες 3d animation αλλά όλα τα τεχνικά μέσα, μα όλα, είναι δευτερεύοντα μπροστά στη φιλοσοφία με την οποία καλούνται να χρησιμοποιηθούν, ειδικά όσο διευρύνεται η χρήση τους.
Τα ίδια για το "making of" και από τον κύριο Kouki Fujimoto από κάτω. Ο συγκεκριμένος ανιματέρ (απλή συνωνυμία) μέχρι και server στο discord έχει που δίνει σχεδόν καθημερινά ασκήσεις σχεδίου σε νέους ανιματέρ.
https://www.sakugabooru.com/data/ee46553979429ce7b3e1ce103be3bfef.mp4
https://www.sakugabooru.com/data/b72e66520bc736b9409f2470ed50ed58.mp4
Σχεδόν όλη η σειρά είναι σε 2d οπότε στην υγειά μας
Επίσης το Bleach πάντα στην ψηφιακή εποχή ήταν, απλά τώρα έχει και μια ομάδα που μπορεί και ξέρει να χρησιμοποιεί τα καινούργια παιχνίδια. Όποιος θέλει να πάει να δει τα πρώτα επεισόδια της παλιάς σειράς, με πραγματικά αμφίβολα αποτελέσματα στην ψηφιακή φωτογραφία