Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Joker


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2,405 posts

Posted 21 October 2019 - 20:12

79dFBxC.jpg

 

Έλα για πείτε εσείς που το έχετε δει, ήταν καλό, ταινία της δεκαετίας που αξίζει να γίνεται κυνηγητό μαγισσών;

Με ρέγουλα τα spoilers γιατί δεν το έχω δει ακόμα!


rsrGbGx.gif

#2 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,119 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 22 October 2019 - 07:53

Θυμάμαι που είχα δει σινεμά στο Λονδίνο αρχές 2000 μια άλλη ταινία του φοινιξ, το Buffalo Soldiers που αδικήθηκε τότε λόγω 11ης Σεπτεμβρίου και μάλιστα είχε έρθει και ο σκηνοθέτης της ταινίας να μιλήσει. Μου έκανε εντύπωση όταν είπε πως είχαν πρόβλημα με τον ηθοποιό επειδή μιλούσε πολύ σιγά στο γύρισμα και δεν ακουγόταν και έπρεπε να ενισχύσουν τη φωνή του.

Δηλαδή όταν παίχτηκε το Κύμα (μάπα ταινία παρεμπιπτόντως), ήταν όλα μέλι γάλα, που είχαν γίνει και τα επεισόδια τότε;

Δεν ξέρω αν θα δω την ταινία

#3 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 608 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 22 October 2019 - 13:23

Το ενδιαφέρον είναι ότι η ταινία είναι πράγματι πολύ καλή (εξαιρετική για blockbuster) και αυτός είναι ένας από τους λόγους που γίνεται το κυνηγητό μαγισσών.

Έπειτα από ένα σερί από γλυκανάλατα οσκαρικά pc δράματα κατά την τελευταία δεκαετία, όπου το ιδεολογικό hand-holding ξεχειλίζει από την οθόνη, βγαίνει μια ανεξάρτητη αμερικανική ταινία που να δημιουργεί πραγματικές ηθικές συγκρούσες, που πράγματι μπορεί να παρακινήσει σε εξεγέρσεις και πράξεις βίας, και να έχει δίκιο.

Οκ, κατ' εμέ ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζει την κοινωνική πραγματικότητα και την "κοινωνική βία" είναι κάπως υπερβολικός, μονόπλευρος και απλοϊκός, όμως πιάνει αναμφίβολα κάτι από τον παλμό της εποχής και ο σκηνοθέτης το διαχειρίζεται χωρίς να προσπαθεί να πάρει το κοινό από το χεράκι για να μας πει τι είναι το καλό και τι το κακό μη τυχόν και θρυνήσουμε θύματα.

Για εμένα προσωπικά δεν είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα εξαιρετικά καλοστημένο παραμύθι στο DC Universe, αλλά άγγιξε πραγματικά συναισθήματα μέσα μου, που σίγουρα αισθάνονται κι άλλοι και βασίζονται σε πράγματα που έχουμε βιώσει, σε έναν όχι και τόσο παραμυθένιο κόσμο.

Επίσης γενικά θεωρώ ότι ο ρόλος του ηθοποιού είναι εξαιρετικά υπερεκτιμιμένος σε σχέση με αυτόν του σκηνοθέτη, αλλά μιας και το ανέφερε ο πετράν, o Joaquin Phoenix ήταν φαινόμενο, κουβάλησε ολόκληρη την ταινία με τρόπο που δε θα πλησίαζε καν οποιοσδήποτε άλλος στη θέση του.


O6rrvsU.jpg


#4 Phantom Duck

Phantom Duck

    Platyrhynchos Kineticus

  • Retired Staff
  • 5,431 posts

Posted 23 October 2019 - 01:02

Δεν ήταν άσχημη ταινία, είχε κάμποσες πολύ δυνατές σκηνές, όμως σε κάποιο σημείο ξέχασα πως έβλεπα DC ταινία, θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μία ανεξάρτητη αλλά αποφάσισαν να την κολλήσουν στο σύμπαν. Αν και όταν αναλογίζεσαι στο τέλος τι είδες, τελικά νομίζω πως κολλάει. Σίγουρα δεν έκλαψα τα λεφτά μου, προτείνεται να την δείτε, ειδικά τώρα που έγινε και το σούσουρο ακόμα ένας λόγος παραπάνω. Το μόνο που με πείραξε, είναι πως την είδα στον επίμαχο κινηματογράφο που έγινε το ντου, όμως πήγα 3 ημέρες νωρίτερα, τι γκίνια είναι αυτή :stubborn:. Ήθελα να ήμουνα μπροστά στο σκηνικό, να το ζήσω από πρώτο χέρι. Εμπειρίες ζωής, όχι αστεία. Δεν πειράζει, την επόμενη φορά. 


E5VV38U.jpg


#5 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4,131 posts

Posted 26 October 2019 - 09:40

 

Έπειτα από ένα σερί από γλυκανάλατα οσκαρικά pc δράματα κατά την τελευταία δεκαετία, όπου το ιδεολογικό hand-holding ξεχειλίζει από την οθόνη, βγαίνει μια ανεξάρτητη αμερικανική ταινία που να δημιουργεί πραγματικές ηθικές συγκρούσες, που πράγματι μπορεί να παρακινήσει σε εξεγέρσεις και πράξεις βίας, και να έχει δίκιο.

Οκ, κατ' εμέ ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζει την κοινωνική πραγματικότητα και την "κοινωνική βία" είναι κάπως υπερβολικός, μονόπλευρος και απλοϊκός, όμως πιάνει αναμφίβολα κάτι από τον παλμό της εποχής και ο σκηνοθέτης το διαχειρίζεται χωρίς να προσπαθεί να πάρει το κοινό από το χεράκι για να μας πει τι είναι το καλό και τι το κακό μη τυχόν και θρυνήσουμε θύματα.

 

Αφού τα είπε τόσο ωραία ο σύντροφος Kamui μην τα ξαναλέω.

 

Είναι μία δυνατή ταινία, μέσα στην εποχή μας και κατάλαβα ακριβώς προς τί το μοραλ πανικ που δημιουργήθηκε κυρίως από pearl-clutching libs διότι σε αντίθεση με τις χιλιάδες ταινίες με βία που μας σερβίρουν, η βία εδώ είχε ταξικό πρόσημο και προς θεού παιδιά πρέπει να καταδικάσουμε τη βία από όπου και αν προέρχεται αλλά περιέργως ποτέ τη φτώχεια και ας είναι η βαναυσότερη μορφή βίας. Η ταινία δεν προτρέπει σε βία, είναι αστείο αυτό, αλλά εξερευνά τους τρόπους και τις συνθήκες που γεννάνε τη βία μέσα σε μία κοινωνία, η οποία μπορεί να φαίνεται random αλλά δεν είναι εν τέλει.

 

Είναι μία σύγχρονη ταινία, υπέροχα σκηνοθετημένη, ο Χοακίν έχασε κιλά οπότε θα πάρει οσκαρ, από μένα είναι ναι.


xbJ3b2w.jpeg


#6 Angel.tze

Angel.tze

    Το perverted υποσυνείδητό μου εχει πάντα δίκιο

  • Members
  • 257 posts

Posted 26 October 2019 - 20:26

You're all seriously tempting me to watch it already.

Νομίζω πως θα το κάνω, ναι. Άκουσα από κάποιον να εξηγεί πως η ταινία "δεν είναι κωμωδία. Δεν είναι δράμα. Ανάλυση χαρακτήρα είναι." Νταξ, μου έχει τραβήξει πολύ το ενδιαφέρον.

#7 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4,131 posts

Posted 26 October 2019 - 21:12

Έχει κάποιες στιγμές που είναι αγνά αστείες με τον πιο μαύρο τρόπο που υπάρχει πάντως...

 

Τώρα για αυστηρή κατηγοριοποίηση δεν ξέρω αλλά διαχειρίζεται διάφορα σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα όπως η αποξένωση, η ψυχική ασθένεια, η βία είτε συλλογική είτε ατομική και ακόμα το τί θεωρείται αστείο. Σε κάθε περίπτωση είναι μια καλή ταινία ανεξαρτήτως όλων αυτών οπότε γιατί να μη τη δεις...

 

Πάρε καμιά ταυτότητα καλού κακού όμως :P


xbJ3b2w.jpeg


#8 Angel.tze

Angel.tze

    Το perverted υποσυνείδητό μου εχει πάντα δίκιο

  • Members
  • 257 posts

Posted 26 October 2019 - 22:43

Τα έκλεισα τα δεκαοχτώ, λογικά δεν θα έχω πρόβλημα με την είσοδο :P
Θα πάω να το δω σύντομα με φίλους, γιατί όχι;
Αυτό που με ανησυχεί λίγο είναι το πώς αγγίζει τόσα πολλά θέματα σε μιάμιση (?) ώρα και με προβληματίζει το κατά πόσο τα αγγίζει και με ποια επιτυχία. Δηλαδή η βαρύτητα που έχει δοθεί στο κάθε ζήτημα. Θα δούμε

#9 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4,131 posts

Posted 27 October 2019 - 13:03

Αυτό που με ανησυχεί λίγο είναι το πώς αγγίζει τόσα πολλά θέματα σε μιάμιση (?) ώρα και με προβληματίζει το κατά πόσο τα αγγίζει και με ποια επιτυχία. Δηλαδή η βαρύτητα που έχει δοθεί στο κάθε ζήτημα. Θα δούμε

 

Η ταινία είναι δίωρη αφενός αφετέρου δεν πάει με ζυγαριά... Τόσα γραμμάρια βαρύτητας στο τάδε θέμα.

 

Για μένα, εξερευνά αριστουργηματικά τα θέματα της, είναι στην ουσία της βαθιά πολιτική και στην αισθητική της άψογη. Και όσο περισσότερο τη σκέφτομαι τόσο περισσότερο μου αρέσει. Όμως πιστεύω ότι ακόμα και αν κάποιος δεν διαθέτει τα εργαλεία π.χ. μίας υλιστικής ανάλυσης για την αποξένωση μέσα στον καπιταλισμό και την απελπισία που μπορεί να δημιουργείται από την απομονωτική φύση της έλλειψης ταξικής συνείδησης μπορεί να την απολαύσει ανεξαρτήτως γιατί είναι πολύ απλά μια καλή ταινία.


xbJ3b2w.jpeg


#10 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2,405 posts

Posted 27 October 2019 - 20:59

Angel.tze πήγαινε όσο πιο χαλαρά γίνεται, απλά το μόνο σίγουρο είναι ότι το μόνο κοινό που έχει με τον original χαρακτήρα είναι το όνομα και η μεταμφίεση.

Petran να πας να την δεις!


rsrGbGx.gif

#11 1451

1451

    Anime Master

  • Members
  • 2,561 posts

Posted 10 November 2019 - 12:29

Το 10% της ταινίας που αφορά το μπατμαν είναι καλό. Εξηγεί ότι ο Θωμάς δεν ήταν και τόσο καλός άνθρωπος τελικά και πως ο Μπρους εξιδανίκευσε τους γονείς του. Εξηγεί επίσης γιατί ο τζοκερ έχει τόσους πολλούς πρόθυμους μπράβους.

Το υπόλοιπο 90% είναι άθλια πολιτική προπαγάνδα και δεν είναι τυχαίο που βγαίνει ένα χρόνο πριν τις εκλογές στην αμερική. Και το Dark Knight Rises βγήκε μερικούς μήνες πριν τις εκλογές που κέρδισε ο Ομπάμα. Φαίνονται οι πολιτικές συμπάθειες της Warner Bros.

Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο καθώς δεν κατοικώ εκεί και δεν με αφορούν τα εσωτερικά τους, απλά είναι αστείο να γεμίζουν ταινίες με την ατζέντα τους, απλούστατα δεν είναι διασκεδαστικό για τον θεατή.



#12 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,119 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 10 November 2019 - 13:32

Angel.tze πήγαινε όσο πιο χαλαρά γίνεται, απλά το μόνο σίγουρο είναι ότι το μόνο κοινό που έχει με τον original χαρακτήρα είναι το όνομα και η μεταμφίεση.
Petran να πας να την δεις!

Θα τη δω, οχι σινεμά πάντως. Εγώ είμαι για πιο εξτρεμ πράγματα τύπου baise-moi που είχε γίνει περισσότερο χαμός. Κρίνοντας από τις συνεντεύξεις των δημιουργών, θα ηταν σα να κάναν μουσουλμάνες μετανάστριες των πολυ χαμηλών Κοινωνικών στρωμάτων που δεν τελείωσαν σχολή κινηματογράφου (ναρκωτικά, πορνεια κλπ) ταινία εκδίκησης με θέμα να σκοτώνουν Έλληνες. Αν στη Γαλλία την απαγόρευσαν, εδώ θα τις είχαν λυτσαρει

#13 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 608 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 10 November 2019 - 20:13

Το 10% της ταινίας που αφορά το μπατμαν είναι καλό. Εξηγεί ότι ο Θωμάς δεν ήταν και τόσο καλός άνθρωπος τελικά και πως ο Μπρους εξιδανίκευσε τους γονείς του. Εξηγεί επίσης γιατί ο τζοκερ έχει τόσους πολλούς πρόθυμους μπράβους.

Το υπόλοιπο 90% είναι άθλια πολιτική προπαγάνδα και δεν είναι τυχαίο που βγαίνει ένα χρόνο πριν τις εκλογές στην αμερική. Και το Dark Knight Rises βγήκε μερικούς μήνες πριν τις εκλογές που κέρδισε ο Ομπάμα. Φαίνονται οι πολιτικές συμπάθειες της Warner Bros.

Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο καθώς δεν κατοικώ εκεί και δεν με αφορούν τα εσωτερικά τους, απλά είναι αστείο να γεμίζουν ταινίες με την ατζέντα τους, απλούστατα δεν είναι διασκεδαστικό για τον θεατή.

Ποιες ακριβώς είναι αυτές οι πολιτικές συμπάθειες; Τα τελευταία χρόνια Hollywood και "ανεξάρτητος" οσκαρικός κινηματογράφος μας έχουν πήξει με τις ατζέντες τους, τώρα για ποια ατζέντα μιλάς; Η συγκεκριμένη ταινία έχει διχάσει κριτικούς και έχει θεωρηθεί από πολλούς ως μία αντεπίθεση στην "sjw" αντζέντα. Εδώ συνδέθηκε σημαντικά με incels και υποστηρικτές του trump, αλλά σε καμία περίπτωση η ταινία δεν κλείνει το μάτι προς αυτούς, που τη βρίσκουν η ταύτιση η ψυχή τους το ξέρει. Το ότι η ταινία είναι σε μεγάλο βαθμό πολιτική δε σημαίνει απαραίτητα ότι αποτελεί προπαγάνδα. Τα πολιτικά ζητήματα που πραγματεύονται είναι διαχρονικά και σχεδόν παγκόσμια, δεν καταλαβαίνω πώς θα μπορούσαν να ερμηνευθούν ως προεκλογική καμπάνια, καθώς καμία από τις 2 (που για τους αμερικάνους είναι αρκετές lol) βιώσιμες παρατάξεις δεν φαίνεται να εκρποσωπείται από την ταινία. Νομίζω ότι παίρνει ταυτόχρονα μια έξυπνη απόσταση από τη συνηθισμένη πολιτική ταυτοτήτων του σύγχρονου αμερικανικού κινηματογράφου και ταυτόχρονα αποστασιοποιείται από ένα αναίσθητο και δήθεν α-πολιτικό gratification of violence.

 

Θα τη δω, οχι σινεμά πάντως. Εγώ είμαι για πιο εξτρεμ πράγματα τύπου baise-moi που είχε γίνει περισσότερο χαμός. Κρίνοντας από τις συνεντεύξεις των δημιουργών, θα ηταν σα να κάναν μουσουλμάνες μετανάστριες των πολυ χαμηλών Κοινωνικών στρωμάτων που δεν τελείωσαν σχολή κινηματογράφου (ναρκωτικά, πορνεια κλπ) ταινία εκδίκησης με θέμα να σκοτώνουν Έλληνες. Αν στη Γαλλία την απαγόρευσαν, εδώ θα τις είχαν λυτσαρει

Δεν έχω δει το Baise-moi αλλά επίσης δεν καταλαβαίνω τη σύνδεση και πόσο μάλλον τη σύγκριση. Τι σχέση έχει το πόσο "εξτρεμ" είναι τα γούστα σου με το αν θα δεις το Joker στο σινεμά; Μήπως η υπερβολική δημοσιότητα και ο ντόρος εν τέλει βλάπτουν την ταινία γιατί της αποδίδουν διαστάσεις και συγκρίσεις που δεν επεδίωξε ποτέ; Δεν είναι τίποτα το σοκαριστικό ή ριξικέλευθο παιδιά, μια καλογυρισμένη εμπορική ταινία είναι, που απλώς είναι εμπορική όχι χάρη σε τετριμμένους μαρβελίστικους βιομηχανικούς σχεδιασμούς, αλλά γιατί εκμεταλλεύεται ένα άκρως commercial concept για να πλαισιώσει ένα μάλλον αυτόνομο σύγχρονο έργο τέχνης. Οι όλες αντιδράσεις και ο "χαμός" οφείλονται ακριβώς στην εμπορικότητα της ταινίας και στο ότι επεδίωξε να τη δει ένα ευρύτατο (και όπως είναι φυσικό και ανήλικο) κοινό, όχι γιατί μας βγήκε ξαφνικά νέος Pasolini.


Edited by Kamui, 11 November 2019 - 00:03.

O6rrvsU.jpg


#14 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,119 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 11 November 2019 - 18:53

εξτρεμ οχι για τα γουστα μου αλλα για τις αντιδρασεις που προκαλεσε. Απο Αμερικη περιεργως περασε απαρατηρητη.

απο οτι ξερω, το Τζοκερ ποτε δεν κινδυνευσε με ban απο ακροδεξιους και ηταν παντα εντος σινε-αστικων κυκλων. Φαντασου να εχεις δυο πρωην εκδιδομενες για πρωταγωνιστριες. Και ομως αν θες ταινια για τα περιθωριακα στρωματα, πιο κοντα και πιο ειλικρινης ειναι αυτη παρα η Τζοκερ 

 

 

https://www.theguardian.com/film/2002/apr/14/filmcensorship.features

 

On its French release in June 2000, Baise Moi was initially cleared for over-16s, the norm for a film containing graphic sex or violence. But following intense lobbying by Promouvoir - a religious organ of the extreme-right, with links to the neo-fascist MNR (a splinter group of Jean-Marie Le Pen's National Front) - the State Council withdrew the film's visa d'exploitation or commercial certificate, thereby effectively banning it, all in the name of 'Judaeo-Christian values'.

This, the first outright ban on a film in France since 1973, caused a media storm. One side denouncing 'totalitarian state censorship' while the other vilified 'vicious pornography'. In the middle, Despentes and Trinh Thi were roundly ignored by those defending their freedom of expression.

'Me and Coralie,' explains Despentes, 'we didn't go to any of the grandes écoles [the French equivalent of Oxbridge], we didn't do classic cinema studies, we both have strong links with the so-called margins of society, so everything about us was deeply disturbing to the cinematic and media industries. If we'd had the conventional French attitude - you know, conceptual discourse, the right references, something a little less visceral and more intellectual - they would have been reassured. Instead, we were simply too raw, too real for them. Of course, they want to make films about people like us, but they don't want us in their cosy little cinematic world.

'The real problem,' she continues, 'is that Baise-Moi is a film about violent "lower class" women, made by supposedly marginal women. The mainstream doesn't want to hear about people with nothing, the disenfranchised, the marginals, taking up arms and killing people for fun and money. It happens, of course, but we're not allowed to acknowledge it.

'Then there's the question of the actresses. Of course it's fine to have porn films and porn actresses, but when you put them in a naturalistic drama that causes all kinds of problems. Why? Because you've destroyed the idea that they are sexual toys and brought them to life.'

 

The ban, say the co-directors, was a form of 'ritual humiliation', a way of making an example of them. 'We really took the brunt of a lot of prejudice and paranoia,' says Despentes. 'We didn't realise just how much fear and hatred it would arouse, but it definitely stoked up a lot of nasty stuff. Not least because it's about poor, non-white women. In France, there's real conflict between the white majority and the Arabic population. Our two lead actresses both have African roots - one is half-Moroccan, the other half-Algerian - and in France, don't harbour any illusions, it's visceral, this problem. A lot of people really don't want to see two North African women who have been raped taking up arms and shooting European men. That's a little too close to historical reality.'

If nothing else, Despentes is an equal-opportunity iconoclast. Having dismissed the government 'reactionaries' who banned her, she is similarly scathing about supposedly radical critics who damned her with faint praise.

'They said that we made an auteur film, but with French auteur films nothing happens and they bore you shitless. In our film at least there's plenty of action. If nothing else, you can't complain of being bored.'

Britain's tabloid moralists should be forewarned: Virginie Despentes freely admits she always intended to kick up a fuss, and to enrage the cinematic establishment. 'I love getting people beside themselves with rage. There's a great pleasure in pissing people off. At least it makes them talk about things.'

And with a final flourish of her umpteenth roll-up, she dismisses the argument that her film glamorises violence. 'I'm certainly doing less harm with my film than the extreme right when they descend in the street to threaten immigrants, or the anti-abortionists who invade hospitals and clinics to prevent operations. That's the real violence and obscenity in our society.'



#15 Hanzo

Hanzo

    Relief Pitcher

  • Members
  • 919 posts

Posted 11 November 2019 - 23:02

Έτοιμο το Joker επ. Διεξοδική ανάλυση, παρέα με την αγαπητή mono.


Posted Image


This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.