Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Death Note
#751
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 14:35
#752
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 14:54
#753
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 15:26
Βασικά η σωστή απάντηση είναι ότι η mangaka έχασε το μπούσουλα προσπαθώντας να κάνει τη σειρά πολύπλοκη. Και εκεί τελειώνει
Για...τσόττο μάττε κουντασάι...
Το να πει κανείς ότι δεν του αρέσει κάτι ή έπαψε πια να του αρέσει, άπτεται του προσωπικού του γούστου, και εκεί το κοινό της εκπομπής μας αναφωνεί: "περί ορέξεως..."
Αλλά να μου λες, πως ένας/μια mangaka famous για τις πλοκές που φτιάχνει και που δεν πρωτοέσκασε μύτη στα πράμματα με το deathnote, αλλά υπήρχε από πριν, έκανε την ίδια του την πλοκή...κεφαλογραβιέρα, δε μπορεί να το ισχυρίζεσαι έτσι...ξεκάρφωτα!!
Μιλάμε κι εμείς που δεν ξέρουμε καλά καλά να στήσουμε ένα απλό plot για το απλούστερο rpg, και κάνουμε κριτική στους επαγγελματίες!
Οοοχι
Ένα, δυο, τριά, πέντε, δέκα! Το-και-Το!
Δυσκολεύομαι, δεν κρυβω, να παρακολουθήσω τον ειρμό του Light. Και του Near εννίοτε, αλλά τα παιχνίδια που χρησιμοποιεί (καταβάθως σχηματικά) νομίζω πως δεν είναι τυχαία, κάτι ψιλλά βοηθάνε.
Δε μου βγαίνει απ το μυαλό, πως πολλοί εδω μέσα δεν έχουν "πιάσει" όλα τα clues για να συνδέσουν τα γεγονότα ώστε να ακολουθούν την ακριβή και σαφή τροχιά της ιστορίας. Όλοι κάτι έχουμε ψιλοχάσει στο παζλ, δε μπορεί!
Ευτυχώς όμως, το deathnote δεν είναι αυθαίρετο πάζλ. Χρειάζεται λογική, μνήμη και παρατηρητικότητα. Άρα έχει λύση, δεν είναι σαν κάτι άλλα ξέφραγα...
(να δείτε τι έχω τραβήξει με το higurashi no naku koro ni...
Μπορεί, μερικά πράγματα που κάποιοι τα μοστράρουν ώς τρούπες στο plot και χορεύουν και καρσιλαμά απ τη χαρά τους (μόνοι τους όμως)... να είναι απλά κομμάτια στο παζλ που αυτοί δεν έχουν συνδέσει σωστά, γι αυτό δεν τους κάθεται καλά η εικόνα...
Πάντως, αν κάποιος άλλος έχει βρει τίποτα ψεγάδι στην ιστορία, να το δώσει με λεπτομέριες και περιγραφή! Σίγουρα όλοι οι άλλοι θα έχουν παρατηρήσει κάτι που αυτουνού του ξέφυγε...
#754
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 16:13
Και το αν μπορώ να φτιάξω μια καλύτερη ιστορία απ' τη mangaka (και πού ξέρεις τι μπορώ να κάνω εγώ;
Και δε νομίζω να μου έχει ξεφύγει τίποτα. Και αν μου έχει ξεφύγει κάτι δεν θα έχει ιδιαίτερη σημασία. Έχω ασχοληθεί και καταλάβει πολύ καλύτερα και πολύπλοκα σενάρια σε σειρές (Monster, LOST) για να κολλήσω σε αυτό, πραγματικά.
PS. Κάποιος στην AnimeSuki μου είχε βάλει negative rep γιατί κατηγορούσα το Death Note:
Γιατί φυσικά, το Death Note είναι μια σειρά που απευθύνεται ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ στους ενήλικες και θέλει να έχει πήξει το μυαλό σου για να το καταλάβεις.You are 15 and devoid of the adult mind to truley get this series if you continue to call the plot crap...
#755
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 17:06
Spoiler:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ SPOILER!!!
Ευτυχώς που το έχω δει και δεν με έκαψες.
#756
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 19:12
Spoiler: όλα τα επεισόδια που έχουν προβληθεί
#757
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 20:55
-Quajafrie
#758
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 22:46
Συγνώμη, αλλά δε το 'ξερα ότι η mangaka είναι κανένα ιερό πρόσωπο που δεν πρέπει να αγγίζουμε εμείς οι θνητοί.
Ναι, γιατί εγώ έχω στήσει δίπλα στο κομοδίνο μου ένα εικονοστάσι "Tsugumi Ohba" και κάθε νύχτα καίω κηρολίβανα....!
μάϊστα...
Ποιός είπε, μωρέ, ότι πρέπει να παίρνουμε για θεούς τους mangaka?
Εγώ λέω, πως επειδή είναι επαγγελματίες που βγάζουν λεφτά από αυτό το πράμα, δε μπορεί να έχουν φτιάξει κάτι που μπάζει νερά από παντού! Απλώς, επαγγελματίες τετοιου επιπέδου, μπορεί να φτιάξουν κάτι που να μην αρέσει σε μερικούς. Σημαίνει ότι το στήσανε λάθος? Μάλλον η ιστορία που φτιαξαν δεν έχει να πει "κάτι" σε όλους-μα όλους.
Αλλά επαναλαμβάνω: περί ορέξεως, εγώ πάω να τηγανίσω κανα αυγό.....
Πάμε τώρα στα εντός [spoiler tag]. Θα μιλήσω γι αυτό που έγραψες όσο πιο διακριτικά μπορώ (ώστε να μη δώσω spoilers στους άλλους) κι επιπλέον δε χωνεύω το κρύψιμο πίσω από spoiler tag.
Ο,τι έγινε στο 25 έγινε με σωστό τρόπο-και μη σου πω, με εντυπωσιακότατο τρόπο, αντάξιο ενός χαρακτήρα φτιαγμενου σαν το Light. Ολοι όσοι εμπλέχτηκαν, έπραξαν με τον ανάλογο του χαρακτήρα τους τρόπο. Δε σηκώνω γρόσσι επ αυτού!
Επίσης σέβομαι απόλυτα τους χαρακτήρες που εμφανίζονται μετά. Γιατί έχουν σαφές προφίλ. Και γιατί πιάνουν τη συνέχεια της ιστορίας και την πάνε ένα βήμα παρακάτω, καθένας ανάλογα με τον τρόπο που του αντιστοιχεί και σύμφωνα με τις δυνατότητες του.
Τώρα, γιατί η Misa να είναι τόσο ενοχλητικά ηλίθια?? Λέτε να είναι κι αυτό "στο ξεκάρφωτο"? Υπάρχει μήπως κανένας που να μην έχει πάρει ακόμα χαμπάρι ότι ο κόσμος στο deathnote είναι...."IT'S A MAN'S WORLD"?? Όλες οι γυναίκες στο deathnote είναι υπερσυναισθηματικές, ανίκανες, ελαχίστης σημασίας προσωπικότητες. Δεν ειναι κάτι που με ενόχλησε όμως, καθώς βρίσκω λόγους για τους οποίους δικαιολογείται να παρουσιάζεται έτσι. Διαιρετικό και φαλλοκρατικό. Κι αν μου δωθεί ευκαιρία, θα το συζητήσω και το γιατί...
Μόνο 4-5 κανόνες έχουνε σημασία για την πλοκή. Όλο το υπόλοιπο μπούγιο, είναι απλώς γαρνιτούρα δίπλα στη μπριζόλα ή ένας ενδιαφέρων τρόπος να περνάς απ το ένα chapter στο άλλο...
Καλά, στις απόψεις σου για το σχέδιο, διαφωνώ, έως και κάθετα!
Τα φινάλε της Yotsuba corp. case ήταν από τα καλύτερα, από άποψη σκηνοθεσίας (και υπόθεσης). Τώρα βέβαια, υπήρχαν καποιοι που ξενέρωσαν με το όνομα Yotsuba, γιατί τους θύμιζε το Yotsuba to! του K. Azuma. Εεε, σ' αυτούς τώρα τι να πεις??
Αλλά ας μη το κουράζουμε άλλο. Έπαψε, απ ότι κατάλαβα να σ' αρέσει. Και οδε ένα πρόβλημα υπάρχει επ αυτού...
(κι ας είχες κάνει και συμπαθητικό cosplay τις απόκριες...)
Εγώ έθεσα θέμα, να δώσει κανείς-εαν έχει βρει, πιθανές τρύπες στην πλοκή, να δούμε αν καποιοι άλλοι έχουν δείξει περισσότερη παρατηρητικότητα και τις βουλώσουμε.
Το θεωρώ αρκετά ιντριγκαδώρουκο, ανάμεσα στον καιρό που έχουμε να περιμένουμε ώσπου να σκάσει φρέσκο ep. και καθώς μπήκαμε στην τελική ευθεία....
#759
Καταχωρήθηκε 30 Μάιος 2007 - 23:04
#760
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2007 - 07:43
Πάντως λες να πει ο καθένας τι τρύπες έχει βρει για να τις βουλώσετε, και το μόνο που λες προς απάντηση μου είναι "δε σηκώνω γρόσι!". Διαφωνείς με όλα αλλά δε μου δίνεις κάποια απάντηση. Αν μπορούσες να μου εξηγήσεις γιατί π.χ., η Rem έκανε "αυτό που έκανε", τότε πάω πάσο.
Όσων αφορά τον φαλλοκρατισμό, ίσως να έχεις δίκιο, δε το είχα σκεφτεί με αυτόν τον τρόπο. Αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, δεν σημαίνει ότι δεν το έκανε επίτηδες για να προχωρήσει πολύ "ευκολότερα" το σενάριο.
Και δεν είναι ότι δε μ' αρέσει πια, σε καμία περίπτωση. Απλά μάλλον είχα πολλές προσδοκίες, και η σειρά απογοήτευσε. Μέχρι εκεί.
(Και ο Light μ' αρέσει ακόμα, σαν προσωπικότητα)
#761
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2007 - 10:14
Διαφωνείς με όλα αλλά δε μου δίνεις κάποια απάντηση. Αν μπορούσες να μου εξηγήσεις γιατί π.χ., η Rem έκανε "αυτό που έκανε", τότε πάω πάσο.
Τι εννοείς γιατί, άλλη σειρά βλέπεις εσύ? Επειδή αγαπάει την Misa, και θέλει να την προστατεύσει
Ποιές όλες αυτές η τρύπες καλέ? Το αν ένας χαρακτήρας είναι ηλίθιος, ή δεν σου άρεσε η ιδέα με την εταιρεία, αυτά δεν είναι τρύπες!
#762
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2007 - 10:47
Και σαν τι να "πει" η ιστορία δηλαδή;
Ας πάμε σ' άλλο χωράφι. Εχει ενδιαφέρον...
Νομίζεις πως όταν καποιος φτιάχνει κάτι που θεωρείται ή δε θεωρείται τέχη (ας πούμε καλύτερα, κάτι που βγαίνει μέσα από τον ψυχισμό του και αποτυπώνεται σε εικόνα ή ήχο ή φίλμ κ.ο.κ), το φτιάχνει για την πάρτη του? Το φτιάχνει για να βγάλει αυτός συμπέρασμα? Για να ευχαριστηθεί μόνο αυτός?
Εγώ δε το νομίζω έτσι το θέμα. Γίνονται για να βγάλει ο κόσμος συμπέρασμα και να το κρίνει ανάλλογα με το δικό του κριτήριο. Αλλιώς οι ποιητές θα εξέδιδαν μαζί με τα ποιήματα τους (πχ. λεω τώρα! Μη με βγαλετε, ότι έκανα και τους mangaka...ποητές!) και ένα manual με όλες τις επεξηγήσεις των αλληγοριών και με το τι ακριβώς ήθελαν να πουν. Κι έτσι, θα γέμιζε ο κόσμος...γοητεία....
Επί του προκειμένου τώρα.
Καμία ιστορία, ανάμεσα σε αυτές και του deathnone ΔΕΝ έχει να πει κάτι σε κάποιον με το ζόρι! Για όποιον "βρει" κάτι μέσα σ' αυτή (γιατί έχει προδιάθεση να βρει) μόνο σ' αυτόν έχει να πει. Από κει και πέρα, όποιος μείνει τελικά τελείως ασυγκίνητος, ΚΑΝΕΙΣ δε θα βγει να τον πει κρετίνο.
Ένα shounen είναι, δεν είναι φτιαγμένο για να έχει κρυφά μηνύματα.
Ούτε ο "Οιδίπους Τύραννος" είναι!
Είναι, κει πέρα, μια αστυνομική ιστορία, με τα μπερδέματα της και τα σέα της, που για κάποια στιγμή παίρνει και πολιτικές προεκτάσεις (εντός της πλοκής εννοώ...οχι στον real world, εε!!) αλλά σίγουρα παίρνει και κοινωνικές προεκτάσεις, βλεποντας το στη σταση που τήρησε η κοινή γνώμη (εντός πλοκής, εεε!!). Το μεταφυσικό στοιχείο προστέθηκε, τόσο για γοητεία, όσο και για να δικαιολογίσει μια τρομαχτική δύναμη που επεσε επάνω σε ανθρώπινο χέρι (και τους πηρ' όλους ο διάολος).
Σαν αστυνομική ιστορία λοιπόν, μάλλον ικανοποίησε αρκετούς fan του είδους.
Αλλά σιγουρα θα υπήρχαν και καλύτερες.
Τα κρυφά μυνήματα όμως, τα βρίσκουμε εμείς, αμα θέλουμε! Φυσικά, από μόνη της, δεν έχει τίποτα!
Αν μπορούσες να μου εξηγήσεις γιατί π.χ., η Rem έκανε "αυτό που έκανε", τότε πάω πάσο.
Πάμε τώρα στο απονενοημένο διάβημα της Remu (αχου, μ' άρεσε αυτός ο χαρακτήρας!).
Ήταν ένας χαρακτήρας που έδειξε συναισθηματική αδυναμία (επί του προκειμένου, πάνω στη Misa) κι επιπλέων, αφού είχε δώσει το λόγο της σ' ένα φίλο, έπρεπε να τον τηρήσει. Ενας χαρακτήρας με υψηλή, σαφή σεινηδητότητα.
Έχεις παρατηρήσει όμως, ποιά είναι η μοίρα όλων των χαρακτήρων του έργου, που δείχνουν συναισθηματική αδυναμία???
Ο κόσμος του deathnote είναι στυγνά ξεκάθαρος. Τα συναισθήματα εκεί, δεν είναι παρά τροχοπέδη προς την κοινωνική και πολιτική πρόοδο. Το συναίσθημα, στον κόσμο του deathnote, πατιέται ανελέητα στον τράχηλο και όποιος πορεύεται με βάση αυτό, δεν έχει καμιά ελπίδα (μέχρι και ο Mello, αυτό το θεριό το ανήμερο. Μέχρι και ο πατέρας του Light, αυτός ο υπέροχος χαρακτήρας-που σπάνια αναφερόμαστε). Μήπως όμως, αν κοιτάξουμε και τη δική μας κοινωνία, τι θα δούμε? Συναισθήματα που καταπιέζονται και άτομα που τα επικαλούνται, να τρών τα μούτρα τους, μήπως??
Το Μέλλον και η πρόοδος ενός κόσμου σαν του deathnote βρίσκεται στα χέρια ορθολογιστών, και τον έφτιαξαν άνδρες.
Αλλωστε, τι ήταν η Remu? Ένα ΘΗΛΥΚΟ Shinigami...
Και, πικρή η μοίρα των θηλυκών στο deathnote. Εκτός από της Misa, που ήρθε να μας αποδείξει, πως ενάντια στη βλακεία, ακόμα και οι Θεοί μάχονται δίχως ελπίδα....
Ακόμα και ο L, μια μικρή συναισθηματική αδυναμία, την έδειξε.
Γι αυτό αγαπήθηκε τόσο.
Όχι μόνο γιατί ήταν cool & ασυνήθιστος...
#763
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2007 - 11:08
Αλλά να μου λες, πως ένας/μια mangaka famous για τις πλοκές που φτιάχνει και που δεν πρωτοέσκασε μύτη στα πράμματα με το deathnote, αλλά υπήρχε από πριν, έκανε την ίδια του την πλοκή...κεφαλογραβιέρα, δε μπορεί να το ισχυρίζεσαι έτσι...ξεκάρφωτα!!
Ξέρεις ποιος είναι; Γιατί πολύ ράδιο -αρβύλα έχει πέσει. Άλλοι λένε ότι είναι 1 πρωτοεμφανοζόμενος και άλλοι ότι πρόκειται για πασίγνωστο στον χώρο, που χρησιμοποιεί ψευδώνυμο για να αποφύγει την ανούσια κριτική, καθώς έως πρόσφατα ασχολούνταν με άλλου τύπου μανγκα
#764
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2007 - 11:24
Ξέρεις ποιος είναι; Γιατί πολύ ράδιο -αρβύλα έχει πέσει. Άλλοι λένε ότι είναι 1 πρωτοεμφανοζόμενος και άλλοι ότι πρόκειται για πασίγνωστο στον χώρο, που χρησιμοποιεί ψευδώνυμο για να αποφύγει την ανούσια κριτική, καθώς έως πρόσφατα ασχολούνταν με άλλου τύπου μανγκα
Στο τι προφίλ θα υιοθετήσει ένας οποιοσδήποτε δημιουργός, δε μας πέφτει ο παραμικρός λόγος.
Ό,τι θέλει αφήνει να διαρρεύσει στα μήντια.
Εδώ δεν έχει γίνει ακόμα σαφές, το αν είναι άνδρας ή γυναίκα! Όπότε, για όλες τις άλλες φήμες που λες, δεν έχω να πω κουβέντα....
#765
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2007 - 11:51
Μα είναι μια αστυνομική ιστορία. Τέτοιου είδους "δημιουργίες" δεν έχουν σκοπό να βγάλουν προς τα έξω ιδέες του δημιουργού, και αν το κάνουν θα γίνει σε ΠΑΡΑ πολύ μικρό βαθμό. Οι δημιουργοί θέλουν να φτιάξουν ένα ωραίο σενάριο, να αναπτύξουν μια έξυπνη ιδέα, και όχι να περάσουν μηνύματα. Δε βλέπω Death Note για τα μηνύματα του (θα διαβάσω Νίτσε, όχι DN, γι' αυτό το σκοπό), αλλά για την εξέλιξη της πλοκής του, και αυτή απογοητεύει.Ας πάμε σ' άλλο χωράφι. Εχει ενδιαφέρον...
Νομίζεις πως όταν καποιος φτιάχνει κάτι που θεωρείται ή δε θεωρείται τέχη (ας πούμε καλύτερα, κάτι που βγαίνει μέσα από τον ψυχισμό του και αποτυπώνεται σε εικόνα ή ήχο ή φίλμ κ.ο.κ), το φτιάχνει για την πάρτη του? Το φτιάχνει για να βγάλει αυτός συμπέρασμα? Για να ευχαριστηθεί μόνο αυτός?
Εγώ δε το νομίζω έτσι το θέμα. Γίνονται για να βγάλει ο κόσμος συμπέρασμα και να το κρίνει ανάλλογα με το δικό του κριτήριο. Αλλιώς οι ποιητές θα εξέδιδαν μαζί με τα ποιήματα τους (πχ. λεω τώρα! Μη με βγαλετε, ότι έκανα και τους mangaka...ποητές!) και ένα manual με όλες τις επεξηγήσεις των αλληγοριών και με το τι ακριβώς ήθελαν να πουν. Κι έτσι, θα γέμιζε ο κόσμος...γοητεία....
Επί του προκειμένου τώρα.
Καμία ιστορία, ανάμεσα σε αυτές και του deathnone ΔΕΝ έχει να πει κάτι σε κάποιον με το ζόρι! Για όποιον "βρει" κάτι μέσα σ' αυτή (γιατί έχει προδιάθεση να βρει) μόνο σ' αυτόν έχει να πει. Από κει και πέρα, όποιος μείνει τελικά τελείως ασυγκίνητος, ΚΑΝΕΙΣ δε θα βγει να τον πει κρετίνο.
Τα κρυφά μηνύματα δεν τα βρίσκουμε δηλαδή, τα εφευρίσκουμε, ουσιαστικά αυτό λες. Προσωπικά, δεν έχω καμία όρεξη να βρίσκω κρυφά μηνύματα από εκεί που δεν υπάρχουν.Ούτε ο "Οιδίπους Τύραννος" είναι!
Είναι, κει πέρα, μια αστυνομική ιστορία, με τα μπερδέματα της και τα σέα της, που για κάποια στιγμή παίρνει και πολιτικές προεκτάσεις (εντός της πλοκής εννοώ...οχι στον real world, εε!!) αλλά σίγουρα παίρνει και κοινωνικές προεκτάσεις, βλεποντας το στη σταση που τήρησε η κοινή γνώμη (εντός πλοκής, εεε!!). Το μεταφυσικό στοιχείο προστέθηκε, τόσο για γοητεία, όσο και για να δικαιολογίσει μια τρομαχτική δύναμη που επεσε επάνω σε ανθρώπινο χέρι (και τους πηρ' όλους ο διάολος).
Σαν αστυνομική ιστορία λοιπόν, μάλλον ικανοποίησε αρκετούς fan του είδους.
Αλλά σιγουρα θα υπήρχαν και καλύτερες.
Τα κρυφά μυνήματα όμως, τα βρίσκουμε εμείς, αμα θέλουμε! Φυσικά, από μόνη της, δεν έχει τίποτα!
Όλο αυτό το φιλοσοφικό υπόβαθρο που δίνεις στη σειρά είναι ενδιαφέρον και βγάζει νόημα, αλλά το πιο πιθανόν είναι ότι η mangaka ούτε που σκέφτηκε να το δώσει. Και το "ήταν στη μοίρα της και είχε συναισθήματα" ως αίτιο να κάνει η Rem αυτό που έκανε δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα πειστικό, για να πω την αλήθεια. Το ωραίο είναι πως είχα κάνει αυτό το ερώτημα πριν από ξέρω 'γω πόσες σελίδες και κανείς δεν έχει καταφέρει να μου δώσει μια ικανοποιητική απάντηση, αλλά πολλοί με κατηγορούν.Πάμε τώρα στο απονενοημένο διάβημα της Remu (αχου, μ' άρεσε αυτός ο χαρακτήρας!).
Ήταν ένας χαρακτήρας που έδειξε συναισθηματική αδυναμία (επί του προκειμένου, πάνω στη Misa) κι επιπλέων, αφού είχε δώσει το λόγο της σ' ένα φίλο, έπρεπε να τον τηρήσει. Ενας χαρακτήρας με υψηλή, σαφή σεινηδητότητα.
Έχεις παρατηρήσει όμως, ποιά είναι η μοίρα όλων των χαρακτήρων του έργου, που δείχνουν συναισθηματική αδυναμία???
Ο κόσμος του deathnote είναι στυγνά ξεκάθαρος. Τα συναισθήματα εκεί, δεν είναι παρά τροχοπέδη προς την κοινωνική και πολιτική πρόοδο. Το συναίσθημα, στον κόσμο του deathnote, πατιέται ανελέητα στον τράχηλο και όποιος πορεύεται με βάση αυτό, δεν έχει καμιά ελπίδα (μέχρι και ο Mello, αυτό το θεριό το ανήμερο. Μέχρι και ο πατέρας του Light, αυτός ο υπέροχος χαρακτήρας-που σπάνια αναφερόμαστε). Μήπως όμως, αν κοιτάξουμε και τη δική μας κοινωνία, τι θα δούμε? Συναισθήματα που καταπιέζονται και άτομα που τα επικαλούνται, να τρών τα μούτρα τους, μήπως??
Το Μέλλον και η πρόοδος ενός κόσμου σαν του deathnote βρίσκεται στα χέρια ορθολογιστών, και τον έφτιαξαν άνδρες.
Αλλωστε, τι ήταν η Remu? Ένα ΘΗΛΥΚΟ Shinigami...
Και, πικρή η μοίρα των θηλυκών στο deathnote. Εκτός από της Misa, που ήρθε να μας αποδείξει, πως ενάντια στη βλακεία, ακόμα και οι Θεοί μάχονται δίχως ελπίδα....
Ακόμα και ο L, μια μικρή συναισθηματική αδυναμία, την έδειξε.
Γι αυτό αγαπήθηκε τόσο.
Όχι μόνο γιατί ήταν cool & ασυνήθιστος...
Σωστά, γιατί τώρα που έκανε αυτό που έκανε, προστάτεψε μια χαρά τη Misa και δεν κινδυνεύει από τίποτα!Τι εννοείς γιατί, άλλη σειρά βλέπεις εσύ? Επειδή αγαπάει την Misa, και θέλει να την προστατεύσει
Spoiler:
και είχε ορκιστεί στον Jealous οτι θα το κάνει, αυτό δεν το άκουσες πουθενά? Ίσως ένας άνθρωπος να μην το έκανε, αλλά ένας shinigami το κάνει, που είναι το περίεργο?
Παρακαλώ μη βάζεις λόγια στο στόμα μου. Αν διαβάσεις ξανά το post μου δεν είπα πουθενά ότι αυτά που αναφέρεις είναι τρύπες. Και η καραμελίτσα του "δε σου αρέσει, γι' αυτό το κατηγορείς" μπορεί να σταματήσει. Επιχειρήματα θέλω.Ποιές όλες αυτές η τρύπες καλέ? Το αν ένας χαρακτήρας είναι ηλίθιος, ή δεν σου άρεσε η ιδέα με την εταιρεία, αυτά δεν είναι τρύπες!


