Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Dark Souls 3


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#31 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1.740 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 17 Απρίλιος 2016 - 19:22

Εγω ειμαι στα μεσα του 2ου playthrough αυτη τη στιγμη!!!!Ειμαι στον

Spoiler:

Οι εντυπωσεις μου απο το 1ο playthrough?Αριστουργημα γαμοτο!!!!!!!!!!!Μας τρελανανε παλι απο την From!Γουσταρα πααααρα πολυ και τις παρα πολλες αναφορες που ειχε στα προηγουμενα Souls!Επιβλητικο, μεγαλειωδες, πανεμορφο και το κερασακι στην τουρτα ηταν ολα αυτα τα "love-letters" για τους fans οπως προειπα!

Αυτο που θελω να τονισω και το ειπε και ο φιλος πιο πανω ειναι οι δυσκολια καποιων bosses που ΔΕΝ συμβαδιζει με το υπολοιπο παιχνιδι.Ητανε λιγο περιεργο εκει που ολα τα bosses βγαινανε αρκετα χαλαρα να παρατησεις μερικα πολυ εντοντα difficulty spikes...!Οι περιοχες παραμενουν οπως πρεπει παντως απο αποψη δυσκολιας!

Κατι ακομα που θελω να πω και ειναι το μονο αρνητικο για μενα, ειναι οι ορδες απο mobs.Πραγματικα το παρακανανε λιγο.Οι περιοχες ειναι φισκα στα mobακια κατι το οποιο μπορει να κουρασει, ειδικα σε επομενα playthroughs!(βασικα στο 2ο ειμαι τωρα και σε καποιες φασεις απλα περναγα τα mobs, ειναι υπερβολικα πολλα).

Κατα τα αλλα απλα το λατρεψα.10/10 απο μενα ανετα.


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Itachi Akatsuki: 17 Απρίλιος 2016 - 19:22

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#32 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 18 Απρίλιος 2016 - 00:00

Κατι ακομα που θελω να πω και ειναι το μονο αρνητικο για μενα, ειναι οι ορδες απο mobs.Πραγματικα το παρακανανε λιγο.Οι περιοχες ειναι φισκα στα mobακια κατι το οποιο μπορει να κουρασει, ειδικα σε επομενα playthroughs!(βασικα στο 2ο ειμαι τωρα και σε καποιες φασεις απλα περναγα τα mobs, ειναι υπερβολικα πολλα).

Κατα τα αλλα απλα το λατρεψα.10/10 απο μενα ανετα.

Πιστεύω ότι αυτό γίνεται και εν μέρη για να σπρώξουν τον παίχτη να βασιστεί και σε κάποιο ranged weapon. Aκόμη και αν δε το χρησιμοποιείς για να ξεφορτωθείς mobs από μακριά, είναι καλό για να τραβήξεις aggro κάποια στιγμή. Προς το παρών παίζω ένα medium dex build με το uchigatana και ίσως το αλλάξω για ένα scythe ή για το chaos blade αργότερα. Παρόλα αυτά φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου βέλη για τις δύσκολες καταστάσεις.

 

Στο επόμενο playthrough θα παίξω pyromancer και θα πάω για spellcaster όσο περισσότερο μπορώ, ειδικά τώρα που ανακάλυψα το dark hand.

 

Γενικά το ωραίο level design με τα shortcuts έχει αφαιρέσει την ανιαρή δουλειά του ταξιδιού σε πολλές περιοχές.


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zentsugi: 18 Απρίλιος 2016 - 15:17


#33 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1.740 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 19 Απρίλιος 2016 - 14:46

Πιστεύω ότι αυτό γίνεται και εν μέρη για να σπρώξουν τον παίχτη να βασιστεί και σε κάποιο ranged weapon. Aκόμη και αν δε το χρησιμοποιείς για να ξεφορτωθείς mobs από μακριά, είναι καλό για να τραβήξεις aggro κάποια στιγμή. Προς το παρών παίζω ένα medium dex build με το uchigatana και ίσως το αλλάξω για ένα scythe ή για το chaos blade αργότερα. Παρόλα αυτά φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου βέλη για τις δύσκολες καταστάσεις.

 

Στο επόμενο playthrough θα παίξω pyromancer και θα πάω για spellcaster όσο περισσότερο μπορώ, ειδικά τώρα που ανακάλυψα το dark hand.

 

Γενικά το ωραίο level design με τα shortcuts έχει αφαιρέσει την ανιαρή δουλειά του ταξιδιού σε πολλές περιοχές.

Σωστος, τα shortcuts ειναι πολυ καλοσχεδιασμενα!

Εγω σημερα τελειωσα το 2ο playthrough (εκανα το πιο "δυσκολο" ending αφου θελει να ακολουθησεις ενα συγκεκριμενο questline καθ' ολη την διαρκεια του παιχνιδιου!) και αυριο αρχιζω το 3ο!

Μαλλον Quality θα το παω τωρα!


mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#34 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Απρίλιος 2016 - 04:08

Σωστος, τα shortcuts ειναι πολυ καλοσχεδιασμενα!

Εγω σημερα τελειωσα το 2ο playthrough (εκανα το πιο "δυσκολο" ending αφου θελει να ακολουθησεις ενα συγκεκριμενο questline καθ' ολη την διαρκεια του παιχνιδιου!) και αυριο αρχιζω το 3ο!

Μαλλον Quality θα το παω τωρα!

Έκανα quality στο πρώτο playthrough με το dark sword (b/b scaling με refined infusion) και το dragonslayer spear του ornstein για alt, αν και μάλλον rushthrough ήταν γιατί έχασα πολλά πράγματα... Το dex build που παίζω τώρα δε μου αρέσει τόσο, οπότε μάλλον θα κάνω ένα restart και θα παίξω με υβριδικό pyromancer/strength ή dex.

 

Θα πήγαινα και εγώ με το usurpation of fire αλλά δε μου αρέσει το hollowing, πρoτιμώ fashion souls. Κάπου εδώ να αναφέρω τις βελτιώσεις στο character creation αν και στο pc είναι πολύ εκνευριστικό καθώς κινούνται πολύ αργά τα sliders.

Μάλλον θα πάω για το vanilla ending γιατί στο πρώτο playthrough έκανα το  end of fire. 


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zentsugi: 20 Απρίλιος 2016 - 04:09


#35 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1.740 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Απρίλιος 2016 - 00:03

Έκανα quality στο πρώτο playthrough με το dark sword (b/b scaling με refined infusion) και το dragonslayer spear του ornstein για alt, αν και μάλλον rushthrough ήταν γιατί έχασα πολλά πράγματα... Το dex build που παίζω τώρα δε μου αρέσει τόσο, οπότε μάλλον θα κάνω ένα restart και θα παίξω με υβριδικό pyromancer/strength ή dex.

 

Θα πήγαινα και εγώ με το usurpation of fire αλλά δε μου αρέσει το hollowing, πρoτιμώ fashion souls. Κάπου εδώ να αναφέρω τις βελτιώσεις στο character creation αν και στο pc είναι πολύ εκνευριστικό καθώς κινούνται πολύ αργά τα sliders.

Μάλλον θα πάω για το vanilla ending γιατί στο πρώτο playthrough έκανα το  end of fire. 

Τελικα και εγω με Dark Sword αποφασησα να παιξω με τον Quality (Refined Infusion του εβαλα εννοειται) το οποιο πραγματικα ΣΠΕΡΝΕΙ!!!!Οπλαρα!Το Dex Build που επαιξα στο 2ο playthrough ουτε εμενα με ξετρελανε για να πω την αληθεια.Προτειμω στο STR και Quality,στο DS3 τουλαχιστον.


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Itachi Akatsuki: 21 Απρίλιος 2016 - 00:08

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#36 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1.790 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Καταχωρήθηκε 21 Απρίλιος 2016 - 01:12

Όλοι όσοι δεν παίζουν quality σε αυτό το γκέημ είναι χεσμένοι απ'το θεό, ειδικά οι κάστερς

Μου έλεγε φίλος που ξεκίνησε στρενγκθά, πως τα περισσότερα βαριά όπλα που σηκώνει θέλουν και dex. Εγώ έπαιξα dex, και με δυσκολία βρήκα dex rapiers και katana. Για straight swords ούτε λόγος, ΟΛΑ quality

 

Άσχημη φάση γιατί οι qualitάδες όχι μόνο έχουν πρόσβαση σχεδόν στα πάντα, αλλά και με το refined βγάζεις εύκολα B/B το οποίο είναι ασδασφ

Επίσης Dark Sword & Estoc lel

 

Σε αυτή τη φάση θα το συνεχίσω με τον ντεξά με βαριά καρδιά, καθαρά επειδή το έχω παράδοση να μαζεύω ό,τι μπορώ και να βλέπω τουλάχιστον και ng+ με τον πρώτο μου χαρακτήρα. Ο επόμενος θα ήθελα να είναι χέξερ, αλλά αν μέχρι τότε δεν δω patch notes με τα απαραίτητα buffs μάλλον θα πέσω στο quality bandwagon.

 

Γενικά καλό γκέημ, αλλά κακό pacing στα bosses. Πρώτον από άποψη ποιότητας μιας και τα περισσότερα του πρώτου μισού με το ζόρι πιάνουν βάση, αλλά και από άποψη δυσκολίας μιας και στον Σάλλυ παίζει απότομο difficulty spike.

Στο πρώτο αναγνωρίζω πως ίσως να είμαι και biased επειδή με κακόμαθε το Bloodborne


HnH5aB0.jpg


#37 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Απρίλιος 2016 - 21:58

Όλοι όσοι δεν παίζουν quality σε αυτό το γκέημ είναι χεσμένοι απ'το θεό, ειδικά οι κάστερς

Μου έλεγε φίλος που ξεκίνησε στρενγκθά, πως τα περισσότερα βαριά όπλα που σηκώνει θέλουν και dex. Εγώ έπαιξα dex, και με δυσκολία βρήκα dex rapiers και katana. Για straight swords ούτε λόγος, ΟΛΑ quality

 

Άσχημη φάση γιατί οι qualitάδες όχι μόνο έχουν πρόσβαση σχεδόν στα πάντα, αλλά και με το refined βγάζεις εύκολα B/B το οποίο είναι ασδασφ

Επίσης Dark Sword & Estoc lel

 

Σε αυτή τη φάση θα το συνεχίσω με τον ντεξά με βαριά καρδιά, καθαρά επειδή το έχω παράδοση να μαζεύω ό,τι μπορώ και να βλέπω τουλάχιστον και ng+ με τον πρώτο μου χαρακτήρα. Ο επόμενος θα ήθελα να είναι χέξερ, αλλά αν μέχρι τότε δεν δω patch notes με τα απαραίτητα buffs μάλλον θα πέσω στο quality bandwagon.

 

Γενικά καλό γκέημ, αλλά κακό pacing στα bosses. Πρώτον από άποψη ποιότητας μιας και τα περισσότερα του πρώτου μισού με το ζόρι πιάνουν βάση, αλλά και από άποψη δυσκολίας μιας και στον Σάλλυ παίζει απότομο difficulty spike.

Στο πρώτο αναγνωρίζω πως ίσως να είμαι και biased επειδή με κακόμαθε το Bloodborne

Βασικά από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στο παιχνίδι και τα streams/youtube playthroughs που παρακολουθώ, Τα quality builds είναι δυνατότερα γενικά επειδή εκμεταλεύεσαι το scaling από 2 stats. Επειδή το soft cap είναι γύρω στο 35-40 στο str & dex, συμφέρει από άποψη στατιστικών να επενδύσεις και στα 2 στατιστικά αντί για το 1 μόνο. Περισσότερο γιατί είναι περιορισμένα τα όπλα με S rating σε ένα stat μόνο (έχουν και low base damage λόγω του scaling).

 

Απότι βλέπω τελικά οι μαγείες δεν είναι τόσο άσχημες, απλά το soft cap στο int & faith είναι πιο ψηλά, στο 50-60 που σημαίνει ότι χρειάζεσαι μεγαλύτερο soul level ή πολύ απλά σχεδόν αποκλειστική επένδυση σε 2 stats. Χρειάζεται και λίγος καιρός και 1-2 patches για να δημιουργηθεί το meta για το pvp. Επιπλέον, γενικά είναι πιο εύκολο να δημιουργήσεις ένα καλό Melee build παρά ένα magic build.

 

Μπορείτε να τσεκάρετε το κανάλι του Rhay Dimitri που το τσεκάρω πάντα για τέτοια games καθώς με τα builds του "σπάει" το παιχνίδι.

 

Όσον αφορά τα bosses, μου αρέσουν πιο πολύ από εκείνα του DS2 αλλά λίγα πιο πολύ από του DS1. Νομίζω ότι ο κύριος λόγος που πολλοί έχουν την εντύπωση ότι υπάρχει μεγάλο spike (και εμού συμπεριλαμβανομένου), είναι επειδή το παιχνίδι είναι πιο linear από τους προηγούμενους τίτλους με αποτέλεσμα οι πρώτες περιοχές να είναι πιο προσβάσιμες σε αντίθεση με προηγούμενους τίτλους που πέραν του tutorial area όλες οι περιοχές ήταν παρόμοιας δυσκολίας (την οποία απλά συνήθιζες).


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zentsugi: 21 Απρίλιος 2016 - 22:00


#38 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1.105 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 22 Απρίλιος 2016 - 08:38

Πρώτη φορά παίζω "Souls" game σε PC. Δεν είναι κακό αν και έχει τα προβλήματα του όπως FPS drops και μερικά controllers δεν τα αναγνωρίζει εκτός και άμα κατεβάσεις κανά πρόγραμμα για να ρυθμίσεις το controller. 2 controllers έχω + το PS3 controller και κανένα δεν αναγνώρισε.

Για τα FPS, είτε τα έχω σε high είτε σε low, πάνω κάτω τα ίδια FPS πιάνω, επίσης σε μερικά σημεία πέφτουν απότομα και  ξανανεβαίνουν μετά απο 1-2 seconds.

 

Τώρα για το παιχνίδι:

 

Έκανα dexassassin με katana. Ακόμα ψάχνω να βρω weapon for left-hand μιας και κανενα δε μου αρέσε απ' όσα έχω βρει. Για alternative έχω ένα boss spear (can't remember the name) και τα θρυλικά Onikiri & Ubadachi, καλά trollokatana. Υπερβολικά καλά battle arts για pvp.

 

Απογοητεύτηκα απο μερικά boss fights μιας και δεν μου άρεσε το πως τα παρουσίασε το παιχνίδι, ενώ μερικά ήταν και υπερβολικά εύκολα.

Spoiler:

 

Ωραίο level design.

Spoiler:

 

Οι μάχες με τους NPC πριν το NG+ πάντα διασκεδαστικές.

Για NG+ σκέφτομαι να πάω για bow+dagger.


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Napster: 22 Απρίλιος 2016 - 09:15


#39 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Απρίλιος 2016 - 11:20

Πρώτη φορά παίζω "Souls" game σε PC. Δεν είναι κακό αν και έχει τα προβλήματα του όπως FPS drops και μερικά controllers δεν τα αναγνωρίζει εκτός και άμα κατεβάσεις κανά πρόγραμμα για να ρυθμίσεις το controller. 2 controllers έχω + το PS3 controller και κανένα δεν αναγνώρισε.

Για τα FPS, είτε τα έχω σε high είτε σε low, πάνω κάτω τα ίδια FPS πιάνω, επίσης σε μερικά σημεία πέφτουν απότομα και  ξανανεβαίνουν μετά απο 1-2 seconds.

 

Τώρα για το παιχνίδι:

 

Έκανα dexassassin με katana. Ακόμα ψάχνω να βρω weapon for left-hand μιας και κανενα δε μου αρέσε απ' όσα έχω βρει. Για alternative έχω ένα boss spear (can't remember the name) και τα θρυλικά Onikiri & Ubadachi, καλά trollokatana. Υπερβολικά καλά battle arts για pvp.

 

Απογοητεύτηκα απο μερικά boss fights μιας και δεν μου άρεσε το πως τα παρουσίασε το παιχνίδι, ενώ μερικά ήταν και υπερβολικά εύκολα.

Spoiler:

 

Ωραίο level design.

Spoiler:

 

Οι μάχες με τους NPC πριν το NG+ πάντα διασκεδαστικές.

Για NG+ σκέφτομαι να πάω για bow+dagger.

Και εγώ που παίζω από το pc, δεν παρατήρησα πουθενά fps drops ίσως πέραν από 1-2 φορές για λίγα δευτερόλεπτα και όχι κάτω από 30. Μπορεί να είναι θέμα συμβατότητας του παιχνιδιού με την κάρτα γραφικών καθώς το optimization που χρειάζεται ένα pc game είναι αρκετά extensive.

 

Ναι γενικά το dexbuild είναι αρκετά δυνατό λόγω της πρόσβασης στο uchigatana από νωρίς στο παιχνίδι (μπορείς εύκολα να κάνεις cheese τον σαμουράι και να το πάρεις όπως ανέφερα σε ποστ μου πιο πάνω, με ένα τόξο και λίγα βέλη). Αργότερα στο παιχνίδι είναι ακόμα καλύτερο αν αποκτήσεις και πρόσβαση στα pyromancy/lightning buffs.

Θέλω να κάνω κάποια στιγμή ένα καινούργιο dexbuild μόνο με ranged weapons όμως και daggers. Ίσως και να ανεβάσω αρκετά το luck για bleed

 

Και εμένα με απογοήτευσαν λίγα bosses με την ευκολία που τα νίκησα (ακόμα και blind, την πρώτη φορά). Μπορώ να δω ότι σε κάποια πήγαιναν για κάποια weaknesses 

Spoiler:
αλλά νομίζω το παραέκαναν. Ενώ αντίθετα άλλα bosses όπως 
Spoiler:
είναι αρκετά πιο δύσκολα.

Πάντως αν θέλετε ένα challenge, σκοτώστε τον yhorm χωρίς το special ability του storm ruler. Εγώ ξέρω ότι στο πρώτο playthrough μου πήρε 20+ tries και στο fight που αναδείχθηκα νικητής πολεμούσα για 15 λεπτά συνεχόμενα περίπου.


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zentsugi: 22 Απρίλιος 2016 - 11:22